Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבוצת המרוצים של קארספורום מתארחת אצל פורמולה ישראל


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 4135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום,

 

היום בערב הגיעו יותר מעשרים חברים בקבוצת מובילי הדעה (להלן קבוצת המרוצים של קארספורום :wink: ) למתחם המיונים של פורמולה ישראל בחניית איצטדיון פתח תקוה. הם קיבלו את חווית המיונים המלאה ובשרשור זה יספרו לכם על חוויותיהם.

 

אתם מוזמנים לשאול אותם שאלות ומי מכם שיתעניין לנסות גם כן, מוזמן לבדוק באתר פורמולה ישראל אחר תאריכים חדשים בנובמבר.

 

יאללה, shoot.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היה מעולה, סיום בטעם טוב ליום רע, הצלחתם להוציא אותי עם חיוך:)

חוויה כיפית, אני מרוצה מהזמן שלי אבל עדיין יש מקום לשיפור, במקצה האחרון 33.1 אם אני זוכר נכון.

הצוות עצמו מקצועי מאוד והייתה הרגשה טובה, אפילו בצורה מפתיעה לאור הטענות שהופנו עכלפי המפיקים בשנה שעברה - עושה רושם שבאמת לקחו לתשומת ליבם ויישרו קו (מסלול) עם דרישת הקהל.

שמחתי לקחת חלק עם קבוצת האנשים המדהימה הזאת שהיא מובילי הדעה של קארס פורום, אז תודה לכם, לקארספורום על הבמה ולפורמולה ישראל על הפרגון.

 

אגב, רוני, מה עם רשימת זמנים רישמית?

 

 

עד שיעלו תמונות מקצועיות, הנה 2 תמונות בכיכוב רכבי החברים ורס״ל במיל׳ אלעד ״אני אוהב עם עגבניה״ סיטון על רקע המסלול.

 

 

vysavu9y.jpgaqega5uv.jpg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, אני רואה שכבר עשית לך מנהג להגיע יום לפני תחרות כדי להתאמן, אה ?

אני חושב שצריך לעשות לך כבר פקטור בזמנים...

 

ובוא תספר לנו על אילו רכבים ויתרת בשביל ההזדמנות לנהוג בסקודה פאביה :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה ומתוודה שאיני משתגע על ג'ימקאנה(השתתפתי פעם ב-MDC של מסלולים באשדוד שהיה הרבה יותר ספרינט מג'ימקאנה ונהניתי, הרבה יותר מהג'ימקאנה הערב), אך האירוע היה מאורגן היטב ומהווה בסיס הוגן לבחירת נבחרת הפורמולה.

 

בעיקר נהניתי מהחברותא וההזדמנות לפגוש את האנשים שמאחורי הכינויים.

 

מאחל הצלחה לכל המתמודדים ביום המיונים המתקדם, מחר.

 

נ.ב - אם מישהו ממסלולים קורא שרשור זה, אשמח אם יגיב על האפשרות לחידוש ה-MDC, מתישהו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנתי מאוד.

גם קבוצת מירוצים, וגם אנחנו מרוצים.

 

לעומת שנה שעברה שהארגון היה חובבני, הפעם היה מאורגן היטב.

חסרון עיקרי - שיטת הניקוד ״ראש בראש״ אינה מדד אמיתי ומסוססת על מזל.

משה עושה 35:00 מול עמוס שעושה 37:00 ומשה זוכה.

דוד עושה 39:00 מול איציק שעושה 40:00 וזוכה.

בפועל דוד יעלה שלב כי עשה זמן טוב מאיציק. אבל עמוס שעשה זמן טוב יותר מדוד - לא יעלה שלב.

במיונים כאלו, כשכבר יש שעון עצר שמודד זמנים, למה להסתמך על מזל? השעון ישנו. הוא המדד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאד מסכים עם רז, זה באמת לא הוגן - אם כי לקהל הרחב זה ככל הנראה מושך יותר ובוודאי יותר "מצטלם". המסלול עצמו חביב, לא קשה ללמידה ודי מהנה, אם כי מן הסתם מאד קצר. המכונית זוועה (לג'ימקאנה, מן הסתם. אין לי מושג איך היא בחיים האמיתיים שלהם היא נולדה). הארגון מעולה, העסק פשוט תיקתק כמו שצריך.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתייחסות שאספק היא מזווית ראיה של משתתף שהגיע בפעם הראשונה לתחרות מוטורית כזו או אחרת, לא עשה מעולם ימי מסלול, נחשב לנהג מהיר על הכביש הציבורי - וקרעו לי את הצורה...

 

אז ככה:

- סיגנון נהיגה 'מהיר - עגול' שמאפיין נהיגה על כביש ציבורי הוא מתכון בטוח לכשלון מפואר עם זמנים איטיים במיוחד, מי שלא משנה מהר את הסוויץ' בראש ועובר לסיגנון נהיגה בסגנון עדות הקאסח - מנפק זמנים עלובים במיוחד.

- עם שינוי סגנון הנהיגה, מתחיל גרף שיפור מהיר ומשמעותי כשעוד אימונים יכולים להביא לתוצאות סבירות - אבל משתתף חסר ניסיון שמגיע לתחרות כזו הוא חסר כל סיכוי מול הנהגים המאומנים שמגיעים, הם יאכלו אותו בלי מלח.

- שיטת התחרות עלולה לקפח נהג מאומן שאתרע מזלו ונפל על תותח - ואתמול היו במקום נהגים שמי שהוגרל מולם יכל מראש לוותר על התחרות...

- מצד שני - גם הטעימה הקטנה הזו הייתה בעבורי כיף גדול.

 

לזווית הפיננסית של העניין:

כל משתתף נדרש לשלם 349 ש"ח שאמורים לממן את עלויות הקבוצה בהמשך הדרך ובמובן הזה מבלי להכיר את תחזית ההוצאות העתידיות של הקבוצה, התשלום נראה לי הוגן.

אבל, משתתף שמגיע ליום מיונים כזה לא יכול לצפות להצליח להתמודד ביותר מ- 4-5 סשנים וכאן אני נדיב במיוחד (ע"ע הנהגים התותחים מהסעיף הקודם), 5 סשנים משמעותם היא: 5 סיבובי תחרות + 5 סיבובי חימום שאורכים ביחד סדר גודל של עד 5 דקות נהיגה נטו (וכאמור - אני נדיב במיוחד, בד"כ זה יהיה פחות), הוצאה כזו על תענוג קצר כזה צריכה להשקל בכובד ראש, למרות שכולנו קורצנו מהחומר של שומאכר.

 

 

אלה רשמי - אבל פטור בלי כלום אי אפשר, תודה ענקית למארגנים על הזמן והמשאבים שהשקיעו - היה מעולה.

ותודה גם לחברי הפורום שמפגש איתם הוא תמיד חוויה כיפית במיוחד - תודה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה,

 

קודם כל תודה רבה על ההזדמנות, נהנתי מאוד.

כמובן שהחומר האנושי, כמו תמיד, משובח ביותר !

 

מה שהיה חשוב לי זה לעשות מקצים נקיים בנהיגה נכונה. ולשמחתי זה מה שקיבלתי. הזמנים שלי השתפרו בשלושת המקצים שעשיתי. מאמין שעם עוד קצת אימון הייתי מגרד עוד שניה אולי, ומשם כבר זה התחום של התותחים יותר :)

המקצה האחרון שלי בהחלט התנהל טוב, במיוחד כאשר יצא לי לתפוס בזווית העין מידי פעם מה שעושה המתחרה במסלול השני, וזה גרם דירבן אותי לתת יותר מעצמי, מה שהתברר כדבר הנכון לעשות.

 

לגבי האירוע עצמו,

הארגון היה טוב מאוד, מקצועי מאוד. מהתדריך עצמו בתחילת הערב ועד הארגון על המסלול עצמו. ניכר שהשקיעו הרבה. תודה למארגנים ולמדריכים !

למרות שרוח השטות נמצאת אצל כולנו, עדיין כולם הראו רצינות כאשר היה צריך, וזה כמובן תרם לכך שהכל התבצע על הצד הטוב ביותר.

אני מסכים ששיטת הדירוג צריכה להיות אבסולוטית לפי השעון, ולא לפי מקצה. עניין הראש בראש צריך להיות גם בשביל הכיף של להתחרות מול מישהו בזמן אמת, וגם כדי באמת לחסוך בזמן. להריץ שני רכבים במקביל כל מקצה זה מהיר יותר מלהריץ אחד אחד.

 

לגבי האוטו רק אומר שזה טוב שלכל מתחרה יש רכב זהה, ושמדבקות קרביות בהחלט מוסיפות לכל רכב !

לשימוש הזה הוא מן הסתם רחוק מלהיות מתאים.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מסכים עם מה שנכתב עד כה.

הרכב לא מתאים - יוצא לאט מאוד מהמקום, היגוי ארוך שמפריע עוד יותר על רקע המסלול הטכני, מעט מסורבל בתנועה.

לזכותו יאמר שאחרי היציאה הבעייתית הוא זריז ואפשר לשמור על קצב אחיד יחסית.

המסלול - כיף. מתוכנן מצויין, לפעמים צפוף, לפעמים רחב, תוואי מפתיע, המון עבודת הגה

(במיוחד עם 8.7 סיבובים בין נעילות :twisted:). ג'ימקאנה כמו שצריכה להיות.

הוגן ולא בא להכשיל, כל נהג יתרגל מהר ועדיין מצריך פוקוס.

האירגון, מקום - מסודר, מרווח. למעט איחור בהתחלה הכל תיקתק, ירון והשאר שלא קלטתי את שמם נחמדים וחיוביים,

זרמו עם האווירה הקלילה. לא מצאנו שתייה במקום וזה חסר והצריך קפיצה לתחנת רכבת.

מדידת זמנים - לא נכונה ולא הוגנת.

למשל, במקצה הראשון עשיתי זמן בינוני של 36.7 וניצחתי, במקצה השני שיפרתי ל-33.8 אבל הפסדתי לאיזה נהג אלמוני

שאף אחד לא מכיר שגם עבר עם המיאטה שלו מתחת למחסום, למרות שהיו תוצאות איטיות יותר במקצים אחרים.

זו הדוגמא שלי אבל שחזרה על עצמה. באתי לחוייה, ממש לא התבאסתי להפסיד בכלל ולנהג הרבה יותר טוב ממני בפרט,

אבל אני מניח שמי שזה ימנע ממנו להמשיך לאילת, ממש יתבאס.

עלויות - ברור לי שההפקה יקרה מאוד. היא מושקעת ומורכבת ועוד לא דיברתי על ההמשך לאילת.

אבל מחיר כזה מול השתתפות שיכולה להיגמר מהר מאוד, הוא בעייתי.

ברור שאסור ליזמים להפסיד, חייבים שתהיה פה המשכיות ולכן דווקא העלאת התמורה,

זמן מסלול ארוך יותר, שילוב של קארטינג או סימולטור מושקע כחלק מהמבחנים, יתנו תחושה שהכסף שולם עבור אירוע "עבה" וממצה יותר.

 

ולסוף - חברי הפורום. תמיד כיף, תמיד אווירה חברית ומפרגנת.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה כיף מטורף. רמות אדרנלין היו מעבר לקצה.

אני בזמן האחרון סיגלתי לעצמי סטיה של לנסות להשיג 1:10 ממנועה 3.5 ליטר.

כלומר נוסע כמו סבתא. לכן אני ונהיגה תחרותית מאוד רחוקים אחד מהשני.

עם כל זה אני חייב לציין שהחוויה שווה כל גרוש. סמים עולים יותר ולא מספקים רמות אדרנלין כאלה :-P .

הבאתי מצלמה, אבל תנאי תאורה יחד עם סוללות של פלאש שהתפגרו לא הניבו תוצאות שיכולות להעביר את התחושה של מה שהלך שם.

אני מסכים שזה מאוד אכזרי שאני וRK היינו צריכים להיאבק על העפלה לשלב הבא דרך מקום שני, כאשר אני השגתי 41 שניות והוא 35, אבל זה טבעו ויופיו של ספורט תחרותי והגרלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה כיף ותודה להנהלת הפורום ולפורמולה ישראל על היוזמה.

רק כדי להבהיר - היה מדובר במקצה 'כיף' בלבד, לא מיונים אמיתיים לפורמולה. מי שירצה יצטרך לשלם ולהשתתף

במיונים כמו כולם.

 

לגבי הרכב - אין סיבה להתלונן, כי זה לא באמת משנה. מה שחשוב זה שכולם נוהגים על אותו רכב וצריכים להתמודד

עם אותם חסרונות ויתרונות. זה ממש לא קריטי לדעתי.

 

לגבי שיטת המיונים : לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות. אתם חושבים שמיון לפי זמן אבסולוטי יהיה יותר הוגן ? לא בהכרח.

כי אז יתחילו אנשים להתבכיין שאלה שעלו בצהריים אכלו אותה כי הצמיגים גמורים והברקסים לא עוצרים, והאספלט חם וכו'.

או שיהיה יום שבחלקו יהיה גשום ואז מה יעשו ?

ויש גם שחיקה ארוכת טווח יותר של הרכבים, כך שמי שיבוא ביום הראשון יקבל רכב יותר טוב ממי שיבוא ביום האחרון.

ומי שינהג ביום שמחליפים צמיגים ירויח וכו'.

יצטרכו להחזיק יותר מרכב אחד כדי לשמור על רצף נהיגה, ואז ההבדלים בין הרכבים גם יהיו נושא לויכוח.

הרי את כל זה היה לנו בTRI של מסלולים, לא היו פחות תלונות.

 

לטעמי השיטה של הראש בראש היא טובה, ומנטרלת את רוב הבעיות האלה. ככל שעולים בסולם המיונים המסננת מתחדדת,

ומי שעלה בזכות המזל שהיה מולו נהג לא טוב, ייפול בשלב הבא.

מי שנפל כי פישל בסיבוב הראשון - מקבל הזדמנות שניה. מי שפישל גם שם יכול לבוא בתלונות רק לעצמו.

וגם אז - הוא יוכל לשלם שוב ולהגיע ביום אחר, כמו שאני עשיתי.

אתם מסתכלים על תוצאות של יום אחד ולכן העיוותים יותר בולטים, אבל אם תקחו את זה יותר במאקרו תבינו שהשיטה הזאת

עדיפה על כל שיטה אחרת, וכמובן שאין שיטה מושלמת..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מה שנאמר.

רק אציין שוב שהארגון של החברה (ירון אדרי ושות') פשוט מצויין, על הכול חשבו ותיכננו מראש, מדידת הזמנים נעשית בצורה מקצועית שלא נתונה למניפלוציית.

המסלול גם כן טוב ולמרות שלא מאוד מורכב הוא משלב הרבה אלמנטים מעניינים ועם זאת קשה להתבלבל ולא לעשות אותו כמו שצריך.

כמעט כולם שיפרו ממקצה למקצה.

 

בקיצור, היה יופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לסכם את זה בשתי מילים.

 

היה כיף!

 

אבל אני גם אוסיף עוד כמה.

 

בתור אחד שזו ההתשתתפות הראשונה שלו בתחרות כלשהי מאז ומעולם, אני חייב להגיד שהופתעתי לטובה מרמת הארגון ומרמת המקצועיות.

לומר את האמת, די חששתי שמה שיקרה בפועל זה שאני אפיל את כל הקונוסים שקיימים במסלול ולקינוח ארביץ איזו צלחת מרהיבה.

אבל החברה שם השרו אווירה מקצועית ורגועה, כיסו את כל האפשרויות ונתנו לי אישית בטחון עצמי רב מאד.

 

מבחינה אישית, שמחתי לראות שלמרות שזאת הפעם הראשונה, בתוך 3 מקצים הצלחתי להגיע מ 50 שניות די מביכות לאיזור ה 37.

 

הסקודה היתה די איטית בהאצה ובשילוב עם הגה ארוך הצריכה הסתגלות.

לפחות הקלאץ' היה מצויין :-D

אני לפחות מצאתי את עצמי דופק את המרפק השמאלי בחלון ומפעיל מגבים.:oops:

 

אני נהניתי. מאד.

 

תודה רבה לכל המעורבים, לחברה שהשקיעו מזמנם ולכל חברי הפורום שהראו את פרצופם האמיתי.

 

 

אני רעב.:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה נחמד מאוד והרבה יותר כיף לדעתי משנה שעברה.

הציוד היה מקצועי וברור היה שהעובדים יודעים בדיוק מה הם עושים.

הזמן הראשון שלי על המסלול הזה היה 34.8. לצערי הייתי מול לאון שהעיף אותי.

בהזדמנות השניה ניצחתי ואז עליתי מול שלומי ב.

אז לא נהגתי ממש הרבה ונראה לי שעם קצת יותר מזל מול מתמודדים פחות מנוסים הייתי מגיע למקצה האחרון.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהזדמנות השניה ניצחתי ואז עליתי מול שלומי ב.

אז לא נהגתי ממש הרבה ונראה לי שעם קצת יותר מזל מול מתמודדים פחות מנוסים הייתי מגיע למקצה האחרון.

 

 

נראה לי שאנחנו צריכים להקים קבוצת תמיכה לכל אלה שקיבלו בראש משלומי:lol:

 

 

מצד שני, אם נתחשב בכך שהוא מתורגל בשילוב בין המסלול לפאביה אני דיי מרוצה מה33.1 שלי אל מול ה32.9 שלו במקצה האחרון, למרות שאפילו תוך כדי המקצה הרגשתי בנקודות הבעיתיות שיש לשפר.

נו, מילא...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...