Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הניסיון שלך מבורך ומלא רצון טוב, אבל הייתי מציע לך לנסות לבקש שזה יהיה ללא הוראת קבע שלי אישית כל שורה בבנק עולה כמה שקלים שמקזזים לי את כל החיסכון האפקטיבי (אתה מציע 40 אגורות, כל אחד יכול להשיג בקלות יחסית 20-25 אג' כך שהחיסכון בפועל הוא 15-20 אג' שהרוב יתקזז ע"י עמלת הוראת קבע בבנק)

 

שווה לך לבדוק עם יקי אולי אפשר לחסוך את עמלת השורה ע"י חיוב בכרטיס אשראי ,אם זה מעניין אותך אוכל לבדוק עם יקי ביום ראשון ולעדכן כאן

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עשיתי כרטיס תדלוק בהנחה בתח' דור לפני 4 שנים. זה כמו כרטיס אשראי לשימוש בתח' דור בלבד. אפשר לתדלק כל סוג, אני משתמש ב95 ומקבל 35 אג' הנחה לליטר.

אני לא רוצה לפרסם פה את מס' הסלולרי של הנציגה (שממנה קיבלתי שירות מצויין) בלי רשותה, אך אם חברים יבקשו בה"פ את המס' - אוכל להעביר.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

מהחישוב שעשיתי (צורך 100 ליטר בחודש), החסכון החודשי בהנחה של 40 אגורות לליטר הוא 40 ש"ח, מינוס עמלת השורה בבנק, ומינוס עלות הדלק שתבוזבז בכדי להגיע לתחנות הדלק שבהסדר (ולא לתחנות הקרובות ביותר בנמצא).

 

האם אני מפספס משהו בחישוב ? (פשוט נראה לי שבשביל עשרים ומשהו שקל נטו חיסכון חודשי [עלות מנת פלאפל בפיתה, בלי שתיה], לא שווה את כל הטררם).

פורסם

יש לי כרטיס כז של פז שיורד לי מהברוטו.

אכן את ההנחה רואים רק בסוף החודש.

בכל מקרה רק רכב אחד נמצא בהסדר הזה ואשמח לעשות דבר דומה לרכב השני.

פורסם

שבוע טוב לכולם ,המצב כרגע שאנחנו מעל 45 איש, שזה מצב מצויין. אני מזכיר לכולם להתקשר מחר ליקי על מנת לקבל פרטים חסרים שמעניינים אתכם, כדי שמחר בערב נוכל לדעת את המספר הסופי ונוכל לעבוד כקבוצה.אגב בהתחלה חשבתי שרוב החברים בקבוצה יהיו אלה שמתדלקים 98 אך יש הענות רבה גם לדלק 95 ,ולכן מחר על הבוקר אדבר עם יקי, ואנסה להשיג הנחה נוספת ל95 וכמובן אעדכן אתכם כאן בפורום

פורסם

כרגע יקי חזר אלי ולצערי אין הנחה נוספת ל95

ההנחות שהצלחתי להשיג הם:

דלק 95 - 40 אגורות מהמחיר המלא, נכון לחודש זה 6.95 ש"ח לליטר לאחר הנחה

דלק 98 - 157 אגורות מהמחיר המלא, נכון לחודש זה 7.41 ש"ח לליטר לאחר הנחה

סולר- הנחה פרטנית בהתאם לכמות הסולר שנצרכת בחודש.

מי שמעוניין בהנחות ליצור קשר היום עד חמש בערב עם יקי מחברת סונול להמשך התהליך.

כמובן לא לשכוח להזדהות כחבר הפורום/אדי על מנת לקבל את ההנחה.

הפלא של יקי 057-7700396

מקווה שעזרתי לכולם.

יום טוב.

פורסם

התקשרתי היום אך לא היה מענה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

וואו, נשמע אחלה הנחה ואני מייד יוצר קשר עם הבחור כדי להצטרף לכרטיס ההנחות.

מי שמעוניין בדרכים נוספות לחיסכון בהוצאות דלק יכול להיכנס לאתר הזה ולמצוא שם טיפים ומוצרים לחיסכון בדלק...

http://www.delek.biz

פורסם

אתה לא מיד יוצר קשר, ולא נעליים!

אתה סתם נרשמת לאתר כדי לקדם מוצר שהתועלת המוכחת שלו היא למוכר ולך - מקדם האתר המפוקפק.

 

טיפים לחסכון בדלק? עשה טובה!

טיפים אמיתיים לחסכון בדלק מרוכזים ע"י מומחי הפורום קיימים בקישור בחתימתי. עוד מדריך אמיתי קיים באתר להגנת הסביבה.

 

מי שרוצה לבזבז את כספו כבר עדיף שימלא לוטו, לפחות קונים חלום בכסף ויש תחושה של תרומה לקהילה (למרות שהקהילה היחידה שנהנית מהכספים היא קהילת הפשע, כמכבסה)

פורסם
אפשר איזה עדכון מצב לספקנים?

הוראת קבע אפשרית בכרטיס אשראי?

פירוט תחנות שלא בהסדר?

 

נעקצתם חלילה?

העיסקה נפלה?

ההסדר תקף?

 

 

 

המצב גרוע משחששנו.

הם לא נעקצו, הם פשוט הועלמו!

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...