Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום חברים.

מתנצל על הזמן שעבר, אך הייתי עסוק מאוד, וכמו כן ניסיתי לסגור לנו הנחה גבוהה יותר ככל שניתן.

לצערי לא הצלחתי להגיע למספרים שאליהם שאפתי להגיע.

נכון לעכשיו, הנחת הקבוצה עומדת על 1.5 ש"ח לליטר בתחנות סונול בכל הארץ באמצעות הנפקת כרטיס תדלוק.

הובטח לי כי במידה ויתווספו כ 30 איש לקבוצה הקיימת, נקבל בין 1.55 ל 1.57 ש"ח לליטר.

לאיזה סוג דלק ההנחה?

מה ההנחה המשוערת ל95?

תאורטית, ממספר האנשים שכבר פנו אליי, מספרנו עובר את ה 40.

בכ"א, על מנת להתחיל את התהליך, אנא צרו קשר עם יקי, הסוכן של סונול, מס' הטלפון שלו הוא 0577700396

הבחור נחמד וסבלני, אך קחו בחשבון שלעתים הוא עסוק בישיבות וכיו"ב, אז אם בכמה מקרים הוא לא ענה לכם, אל ייאוש! מבטיח שהוא יענה! במידה וקשה לכם לתפוס אותו תוכלו אף לשלוח הודעת SMS ואני מאמין שהוא יחזור אליכם.

מי שנתקל במצב בו הוא ממש לא מצליח להשיג אותו לאחר ניסיונות רבים, שיצור איתי קשר.

התהליך הוא כזה:

יוצרים קשר עם יקי, מקבלים ממנו בדואר או פקס טפסים להחתמת הבנק בהוראת קבע.

לא הבנתי למה ההוראת קבע? הגבייה בגין התדלוקים תהייה דרך הכרטיס כדוגמא של כרטיס אשראי? או שזה כרטיס תוספת כמו שיש בכרטיסי YOU שמכובדים בתחנות דלק דור אלון?

יקי יקבע (כנראה ינסה לרכז פגישות) עימכם פגישה בה תצטרכו להביא איתכם את הטופס החתום ע"י הבנק, וצילום תעודת זהות.

בפגישה עימו יחתים אותכם על עוד שני טפסים במקום, ויגבה מכם 20 ש"ח דמי הנפקת כרטיס חד פעמיים.

 

נא ציינו בפניו כי נשלחתם ע"י תומר עם האלפא, סתם סימן זיהוי :lol:

 

אשמח אם תעדכנו כאן או בה"פ, לצורך מעקב!

אני גם אשלח הודעה פרטית לכל מי שפנה אליי בפרטי.

 

בהצלחה!

 

אשמח להבהרה השאלות באדום.

 

תודה!

פורסם

GTV, אולי תנסה לסגור עסקה מול "דלק"? :wink:

 

תחנות "סונול" בנס ציונה הן על הפנים. אבל ממש :-(

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כמעט בכל שרשור על דלק התחנה מוזכרת, אפילו פה :). מדובר על סונול משה דיין (ליד קוקה קולה, לפני העליה לכביש 22 כשאתה בא מצומת וולקן). נכון להיום 7.10 לליטר 95.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לניב ?

ל-GTV ?

 

זו אותה ההתארגנות?

 

אין לי מושג מיהו אותו יניב ומה הוא מציע, אך אשמח לשמוע.

בכ"א, לא, לא מדובר באותה התארגנות.

 

פרטי הסוכן מופיעים בהודעתי האחרונה, פנו אליו בבקשה ותאמרו שאני הפניתי אתכם.

פורסם
אשמח להבהרה השאלות באדום.

 

תודה!

 

 

הנחה היא רק לדלק באוקטן 98.

ההנחה ל 95 היא רגילה וקבועה וללא כל קשר להסדר הספציפי המדובר כאן.

 

לגביי שאלות כגון עניין הוראת הקבע וכיו"ב, פנה בבקשה ליקי, תאמר לו שתומר מירושלים עם האלפא שלח אותך אליו, ותבקש הסברים נוספים, הוא יוכל להסביר לך טוב ממני.

 

קדימה חברים! בינתיים פנה ליקי רק בחור אחד!! איפה כל אותם ארבעים איש שפנו אליי בפרטי ?! :? אני רוצה שנגיע להנחה המירבית שהובטחה (1.55 עד 1.57 לליטר במקום 1.5 כרגע)


×
×
  • תוכן חדש...