Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
YARIN, אם אנשים יתקלו בקשיים לאורך זמן ביצירת קשר עם יקי או כל דבר אחר, אשמח לרכז את העניין בעצמי.

בינתיים אני לא שומע מאותם 45 איש שפנו אליי וזה קצת תמוה, מוזר, אפילו קצת מרגיז.

אני מקווה שיתעוררו, קודם כל בשביל עצמם, ושנית נוכל להנות מכך כולנו ולמקסם את ההנחה.

 

גם אני פניתי אליו ביום חמישי, עדיין לא קיבלתי שום פקס..

אם יש לך טפסים ריקים אולי תוכל לשלוח אותם אלינו במייל ?

 

תודה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטרף גם כן, 95 - שלושה רכבים

לא הבנתי את עובד המוסך שאמר "זה בריא למנוע לאכול שמן" - מה זה חיזוקית של הדס?

פורסם

בנוגע לכמות המצטרפים, אני יכול להגיד לך שלי היה קצת קשה להשיג את יקי בטלפון וגם אחרי שדיברנו ביום חמישי והעברתי לו את מספר הפקס שלי - לא קיבלתי את הטפסים (אני אדגום אותו שוב ביום ראשון).

 

גם אני לא הצלחתי להשיג, שלחתי לך ה"פ. (gtv)

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

בנזין 95 מחירו מפוקח ולכן המחיר המירבי נקבע ע"י האוצר. מכאן גם נגזרת ההנחה הקטנה שמקבלים כולם והנחה קצת יותר גדולה שמקבלים ציי רכב.

האוצר החליט לצמצם את מרווח השיווק של החברות וכתוצאה מכך, מיד צומצמה ההנחה גם לפרטיים וגם למוסדיים. הראשונים שנפגעו הם ציי הרכב כי גם אצלם התכווצה ההנחה.

אם מישהו חושב למצוא הנחה גדולה משמעותית בבנזין 95 בפריסה ארצית - הוא טועה.

 

בנזין 98 כמו גם סולר, מחירו חופשי וכל אחד יכול לבקש כמה שהוא רוצה. במקרה הזה אין הגבלה ולכן קבעו המשווקים מחיר גבוה וממנו הם יכולים להעניק הנחות יפות. כמו כל דבר בישראל, אם הישראלי לא מרגיש שסחט הנחה, הוא לא חושב שעשה עיסקה מוצלחת. הענקת ההנחות היא סוג של תרגיל שיווקי בדיוק כמו שבסופר מעלים מחיר כדי שיהיה אפשר לתת מבצע של השני בחצי מחיר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

חברים יקרים.

 

למען הסר ספק, ההנחה שאני פירסמתי כאן, מתייחסת לדלק באוקטן 98 בלבד!! לסוכן של סונול קוראים יקי, ומס' הטלפון שלו הינו 057-7700396

 

אין מה לעשות, צריכים סבלנות! הבן אדם עסוק מאוד וייתכן שלעתים לא יענה לטלפון, פשוט נסו שוב!

אני מצידי אנסה לרכז את העניין ואפנה ליקי שוב.

 

כל מי שמרגיש שממש לא הולך לו ובשום אופן לא הצליח להשיג את יקי, שיפנה אליי בבקשה!

 

תודה,

תומר.

פורסם

יש לי הצעה,

לפי השיחה איתו (ולפי מה שכתבת פה) אנחנו אמורים לקבל טפסים, להחתים בבנק לחתום בעצמנו ואז להחזיר אליו.

אם ניתן לפרסם את הטפסים וכל אחד יוריד לעצמו עותק, זה יחסוך את כאבי הראש לסוכן ולך.

מי שיצור איתו קשר יהיה כבר אחרי מילוי ואישור הטפסים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP


×
×
  • תוכן חדש...