Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח להצטרף לבחור שמארגן הנחה על 95, יש לי משפחה שלמה שמתדלקת 95, כמו רוב עם ישראל.

 

אליי באופן אישי פנו כ 45 איש, כולם בקשר לאוקטן 98 באופן ספציפי!! לא מבין לאן נעלמו כולם, מספיק שירשמו בפועל כ 30 איש ונקבל 1.57 במקום 1.5.

 

אגב, המחיר העדכני הרישמי והמלא (כמה עצוב...) לאוקטן 98 בסונול הינו 9.81 ש"ח לליטר!!

ממחיר זה נגזרת ההנחה המדוברת.

אעפ"י שזול באופן כללי ברור שזה לא, זה עדיין זול יותר מהצעות של חברות מתחרות או כל כרטיס תדלוק אחר שאני מכיר.

מלבד תחנה או שתיים ספציפיות, לא חושב שיש תחרות למחיר הזה, תקנו אותי אם אני טועה.

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני אשמח לקבל פרטים לגבי אוקטן 95, אם יש אני בפנים ועוד 3-4 אנשים שאני מכיר לפחות.

זה נכון

פורסם

אני בפנים, רק לדעת במה זה כרוך ומה הן ההתניות (תדלוק עצמי, מלא וכו'")

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

גם הנחה של 1.50 ש"ח זה מעולה, כיום אני מתדלק עם כרטיס תדלוק של דור אלון שמקנה הנחה של 90 אגורות ממחיר המחירון (שהוא די דומה למחירון של סונול בפעם האחרונה שבדקתי).

 

בנוגע לכמות המצטרפים, אני יכול להגיד לך שלי היה קצת קשה להשיג את יקי בטלפון וגם אחרי שדיברנו ביום חמישי והעברתי לו את מספר הפקס שלי - לא קיבלתי את הטפסים (אני אדגום אותו שוב ביום ראשון).

פורסם

YARIN, אם אנשים יתקלו בקשיים לאורך זמן ביצירת קשר עם יקי או כל דבר אחר, אשמח לרכז את העניין בעצמי.

בינתיים אני לא שומע מאותם 45 איש שפנו אליי וזה קצת תמוה, מוזר, אפילו קצת מרגיז.

אני מקווה שיתעוררו, קודם כל בשביל עצמם, ושנית נוכל להנות מכך כולנו ולמקסם את ההנחה.

פורסם
YARIN, אם אנשים יתקלו בקשיים לאורך זמן ביצירת קשר עם יקי או כל דבר אחר, אשמח לרכז את העניין בעצמי.

בינתיים אני לא שומע מאותם 45 איש שפנו אליי וזה קצת תמוה, מוזר, אפילו קצת מרגיז.

אני מקווה שיתעוררו, קודם כל בשביל עצמם, ושנית נוכל להנות מכך כולנו ולמקסם את ההנחה.

 

תמיר אני רק עכשיו ראיתי את העדכונים, מחר אני מאמין שאני אדבר עם יקי. תודה על המאמץ!

ואולי תשלח הודעה פרטית לכל מי שפנה אלייך, לא כולם עוקבים אחרי השרשור הזה.

פורסם
הנחה היא רק לדלק באוקטן 98.

ההנחה ל 95 היא רגילה וקבועה וללא כל קשר להסדר הספציפי המדובר כאן.

 

לגביי שאלות כגון עניין הוראת הקבע וכיו"ב, פנה בבקשה ליקי, תאמר לו שתומר מירושלים עם האלפא שלח אותך אליו, ותבקש הסברים נוספים, הוא יוכל להסביר לך טוב ממני.

 

קדימה חברים! בינתיים פנה ליקי רק בחור אחד!! איפה כל אותם ארבעים איש שפנו אליי בפרטי ?! :? אני רוצה שנגיע להנחה המירבית שהובטחה (1.55 עד 1.57 לליטר במקום 1.5 כרגע)

 

 

חשבתי שמדובר על כל סוג דלק כפי שדובר בתחילת השירשור.

במידה ותהייה הנחה משמעותית ל95 (מעל מה שיש עכשיו בתפוז וטן) אני מצטרף.


×
×
  • תוכן חדש...