Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני הצלחתי להשיג את יקי, וכמו שנכתב פה, גובה ההנחה הוא כרגע 1.5 ש"ח לליטר מהמחיר המלא (אם אני לא טועה, מדובר בהנחה המשמעותית ביותר שמישהו הצליח להשיג באוקטן זה)

אם תגדל הקבוצה קים סיכוי יותר מסביר להגדיל את ההנחה ל 1.6.

בקיצור, חבל! אני מאנין שישנם הרבה יותר מעשרות שמתדלקים 98 במחיר יקר יותר, ולא נענו למודעה של הבחור רק כי חששו מאיזושהי קומבינה או מעשה נוכלות כזה או אחר.

משיחה שלי עם נציגה של סונול, היא אימתה באוזניי את פרטי אותו סוכן בשם יקי, המייצג חברה המגייסת לקוחות עבור חברת סונול (סונול לא מתעסקת באופן ישיר מול לקוחות פרטיים)

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אשמח אם עוד חברים רציניים ירצו להצטרף.

ככל שנהיה יותר כך נקבל יותר, איפה כל החברים שממלאים 98 בקביעות ? מוזר שכ"כ מעט נענו, או שאתם חוששים\סקפטים, או ... ?

בכ"א, אפשר לפנות אליי בפרטי ולהשאיר שם וטלפון.

אני רוצה לרכז כמה שיותר חברים לפגישה עם אותו סוכן, ובמידה ונגיע למספר היעד, אולי נצליח לקבל קצת יותר.

פורסם

מצטער אם אני מקפציץ סתם...

התוכנית הזאת עוד בתוקף? יש עם מי לדבר באם אני רוצה להצטרף?

אשמח לקבל תשובה פה או בהודעה פרטית.

תודה מראש.

פורסם

נשמע מעניין (אני מתדלק 98 )

בסונול בכניסה לחולון שילמתי ביום שישי 7.35 שקל לליטר 98

וזה ללא כרטיס הנחה כלל.

 

אולי אפשר לדבר עם הבעלים ולקבל מחיר עוד יותר נמוך.

קובי

:-)

פורסם

בכפר יונה ליטר 98 עלה ביום שישי 7.1 שקל

 

בכל מקרה, אני אצטרף. זה ללא עלות. GTV, יש לך את הפרטים שלי, אשמח אם תעביר ליקי.

 

תודה

פורסם
באמת מקפיץ סתם!

למה שלא תקרא בעצמך?

 

העסק כבר לא רלוונטי ל-95, הודות לאוצר, וכרגע מתארגנת קבוצה ל-98.

 

ומי אמר שאיני מעוניין ב98?

עברתי על כל התארד פשוט רוב ההודעות זה מלפני כמה חודשים.

ורציתי לדעת אם זה עדיין רלוונטי ל98 ועם מי צריך לדבר.

תודה מראש.

פורסם
ומי אמר שאיני מעוניין ב98?

עברתי על כל התארד פשוט רוב ההודעות זה מלפני כמה חודשים.

ורציתי לדעת אם זה עדיין רלוונטי ל98 ועם מי צריך לדבר.

תודה מראש.

 

חבל שאתה רושם סתם.

13 דקות לפניך הודעה של המשתמש gtv11636, ואיתו אני מציע שתיצור קשר לגבי 98!

 

בכל מקרה, שמחתי לעזור!

פורסם

בשבוע שבועיים הקרובים אני מקווה לסכם את כל הפונים ולהעביר לסוכן.

אנא קחו בחשבון שייתכן ונצטרך להיפגש עימו בקבוצה (או מספר קבוצות שונות).

כל המעוניינים - אשמח אם תוכלו לכתוב לי שם וטלפון בהודעה פרטית, פשוט כדי שזה יהיה לי יותר מסודר ומרוכז:wink:

למרות שאעבור על התרד לפניי בכל מקרה:lol:

 

אני מירושלים, ולצערי הרב המחירים פה ממש יקרים! שמעתי על התחנה בכפר יונה ובחולון, אכן מדהים! חבל מאוד שאין עוד רבות כמותן.

הבעיה היא שלא לכולם יש גישה לאותן תחנות, וגם עדיף שיהיו יותר אופציות אתם יודעים, לא תמיד אנו נמצאים בקירבת אותה תחנה, לפעמים חייבים לתדלק במקומות שונים בארץ.

פורסם
בכפר יונה ליטר 98 עלה ביום שישי 7.1 שקל

 

בכל מקרה, אני אצטרף. זה ללא עלות. GTV, יש לך את הפרטים שלי, אשמח אם תעביר ליקי.

 

תודה

 

כשמילאתי בכפר יונה וגם בכניסה לחולון, חיישן הנקישות שלי התעצבן מאוד בסל"ד גבוה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...