Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו כשאני חושב על זה אם הכרטיס עונה להגדרה: לא תדלקת לא שילמת למה שהוא לא יהיה כמו כל כרטיסי התדלוק שאין להם דמי מנוי(בניגוד לכרטיסי אשראי שיש להם אחזקה מסויימת): כרטיס הנחה בלבד (כמו שיש לאגודת הסטודנטים 33 אג' הנחה ב"דלק") ונדמה לי שגם בתעשיה אווירית במסגרת ההסדר שלהם עם פז.

 

בנוסף חשבתי על זה שאומנם אנחנו מקבלים הנחה אפקטיבית של 20 אג' לליטר, מצד שני כמה עולה עמלת שורה בבנק? זה לא מקזז חלק גדול מההנחה האפקטיבית?במקרה שלי (בערך 50 ליטר בחודש) הפורמט הזה של ההנחה לא משתלם לי ואעדיף להשאר עם כרטיס ההנחה של אגודת הסטודנטים שכאמור ללא דמי מנוי(גם בבנק)

פורסם
ומי אתה, זה שנרשם בדיוק אתמול ב7/7 ?

העניינים נראים מאוד חשודים מצטער.

 

:x

מעניין מאוד אם גם לך עשו קבלת פנים כזו שנרשמת לפורום. גם אותך שאלו מייד "מי אתה" וחשדו בך?

כמה נחמד לראות שאוהבים פה חברים חדשים, ועוד כאלה שמנסים לתרום...

 

פורסם
:x

 

מעניין מאוד אם גם לך עשו קבלת פנים כזו שנרשמת לפורום. גם אותך שאלו מייד "מי אתה" וחשדו בך?

כמה נחמד לראות שאוהבים פה חברים חדשים, ועוד כאלה שמנסים לתרום...

 

הוא לא ניסה למכור לאף אחד דבר

פורסם

אם חברת סונול רוצה לארגן חברת רכישה גדולה-לקוחות קבועים, מדוע היא מסתפקת בפורום יחיד?

למה לא לצאת בהכרזה במדיה השונה על לכרטיס תדלוק שיקנה הנחה בתחנות הדלק הפרוסות בארץ?

פורסם

לא חסר מיבצעים כאלה.

כימעט בכל מקום עבודה מסודר יש הנחה לדלק (אצל אמא שלי בעבודה יש 60 אגורות הנחה לליטר)

 

אני אישית בישביל לחסוך פחות מחמש שקל בתידלוק לא נותן את הוויזה וחשבון הבנק.

 

אדי שלנו לא המציא את הדלק ואת הרעיון לחסוך 40 אגורות לליטר.

תיבדקו טוב ליפני שתגיע לטלוויזיה לאמנון לוי.

רז...

פורסם
אם זה תקף גם ל95 אני בפנים

 

 

+1.

 

השאלה היא אם יש כפל מבצעים, כי יש לי הנחה [מזערית] דרך הכרטיס אשראי בסונול

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

תקשיבו, הכי קל זה לדבר אבל בוא נראה פה מישהו אחד שמרים את הכפפה ומארגן לכולם כאן הנחה,לא מתאים לכם אל תצטרפו אבל מספיק לדבר באויר בלי שום ביסוס אני חרשתי את הנושא כבר שבועיים וההנחה ל98 שהשגתי מעולה וכך גם ההנחה ל95. אתם יכולים להשיג יותר הנחה קדימה אני אתכם אבל תבואו עם קבלות ,לא בחברה של סבתא שלי ,שמעתי מדוד של חברה שלי שאפשר פחות וכו. אני אישית מתחייב להצטרף להנחה יותר גדולה ואפילו לצרף עוד לפחות עשרה. אז בוא נראה אתכם קמים מול המחשב ובאמת מזיזים משהו. מצטער על הטון ובאמת חלק מחברי הפורום דווקא מפרגנים אבל בשביל החלק השני הייתי חייב.

פורסם

יוזמה יפה מאוד!אני בפנים, ואני יכול לחשוב על לפחות עוד ארבעה אנשים נוספים שאוכל לצרף בוודאות.

כיצד יוצרים קשר ומזיזים עניינים ?

פורסם
תקשיבו, הכי קל זה לדבר אבל בוא נראה פה מישהו אחד שמרים את הכפפה ומארגן לכולם כאן הנחה,לא מתאים לכם אל תצטרפו אבל מספיק לדבר באויר בלי שום ביסוס אני חרשתי את הנושא כבר שבועיים וההנחה ל98 שהשגתי מעולה וכך גם ההנחה ל95. אתם יכולים להשיג יותר הנחה קדימה אני אתכם אבל תבואו עם קבלות ,לא בחברה של סבתא שלי ,שמעתי מדוד של חברה שלי שאפשר פחות וכו. אני אישית מתחייב להצטרף להנחה יותר גדולה ואפילו לצרף עוד לפחות עשרה. אז בוא נראה אתכם קמים מול המחשב ובאמת מזיזים משהו. מצטער על הטון ובאמת חלק מחברי הפורום דווקא מפרגנים אבל בשביל החלק השני הייתי חייב.

 

 

הניסיון שלך מבורך ומלא רצון טוב, אבל הייתי מציע לך לנסות לבקש שזה יהיה ללא הוראת קבע שלי אישית כל שורה בבנק עולה כמה שקלים שמקזזים לי את כל החיסכון האפקטיבי (אתה מציע 40 אגורות, כל אחד יכול להשיג בקלות יחסית 20-25 אג' כך שהחיסכון בפועל הוא 15-20 אג' שהרוב יתקזז ע"י עמלת הוראת קבע בבנק)

פורסם
אני מצטער,

אבל אני היחידי שמפקפק בקטע שצריך הוראת קבע בישביל כרטיס ורק בסוף החודש נראה הנחה?

לא קצת מסריח שלבן אדם הזה יש סה"כ 5 הודעות והוא הצטרף לא מזמן?

 

לא קצת מסריח פה ??????

 

 

לפחות אני רוצה הוכחה לכל מה שהולך פה ואני על בטוח אצטרף.

חוץ מזה, פה בצפון יש מס' תחנות דלק שאפשר לתדלק ב6.95 בלי שום הנחות בשירות מלא! (אין שירות עצמי)

התחנה נמצאת בצומת כפר יאסיף איפה שנתקה למי שמכיר.

בתור עובד לשעבר בדור-אלון

אני יכול להבטיח לך שאת ההנחה לכרטיסי תדלוק רואים רק בסוף החודש בחשבונית

 

אצלנו בתחנה היה 22 אג' הנחה לליטר בנזין (95) וכשאנשים עם כרטיס תדלוק או התקן תדלקו, זה הראה להם בקבלה מחיר מלא ולא מחיר של שירות עצמי

אנשים שתדלקו סולר זה הראה להם במונה 13 ומשהו ש"ח לליטר.

אבל בחשבונים בסוף חודש רואים את כל ההנחות וכל התדלוקים.

 

 

 

בכל מקרה, אני לא כ"כ מעוניין, יש לי תחנה קבועה בדור-אלון ויש לי הנחה של 40 אג' לליטר בנזין, אז אני דיי מסודר:)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
יוזמה יפה מאוד!אני בפנים, ואני יכול לחשוב על לפחות עוד ארבעה אנשים נוספים שאוכל לצרף בוודאות.

כיצד יוצרים קשר ומזיזים עניינים ?

 

פשוט מתקשרים ליקי מחברת סונול ביום ראשון, אומרים לו שאתם מקבוצת הפורום/אדי, שואלים את כל השאלות, וממשיכים איתו הרשמה, ונהנים מההנחות שרשמתי כאן.רק לא לשכוח לשלוח לי את השמות

שלכם שאדע כמה אנחנו סה"כ בקבוצה ובעתיד אולי נוכל לדרוש הנחה נוספת או אולי הטבות נוספות בתור קבוצה גדולה.


×
×
  • תוכן חדש...