Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עברתי ליד טן בירושלים, המחיר היה 7.04 ל-95 (לא זוכר כמה ל98 ), בשירות מלא.

טן זו הרשת הכי זולה בארץ, וזה ידוע.

אצלי בעבודה כל האנשים מתדלקים שם (כולל רכבי דיזל).

נראה לי שאם נתארגן, תהיה אפשרות לקבל הנחה =]

בכל אופן זו יוזמה מבורכת לכרטיס הנחות לחברי פורום, כל הכבוד על הרעיון.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל הכבוד על היוזמה אך ההסדר המוצע לא מדהים.

מי שחבר במועדון הצרכנות "הוט" מקבל הנחה של 39 אג' לליטר 95 ללא צורך בכרטיס תדלוק ברב תחנות "דלק".

לגבי 98, קח בחשבון שמחירו אינו בפיקוח (כמו הסולר) ולכן לכל רשת מחיר מחירון שונה. אני מקבל הנחה של 110 א"ג באמצעות כרטיס ספידומט של חברת דור-אלון, אך כיוון שמחיר המחירון של דור-אלון יותר זול מזה של סונול, המחיר שאני משלם נמוך יותר מזה שתשלם לסונול אחרי הנחה של 157 אג' - מחירון בדור-אלון 8.93 ש"ח לליטר ולאחר הנחה 7.83 ש"ח לליטר.

מחיר מחירון בסונול ל98 הינו 8.98 לאחר ההנחה זה 7.41 כך שזה 42 אגורות פחות ממה שאתה משלם תכפיל ב50 ליטר תגיע להפרש של 21 שקלים לתדלוק מההנחה שאתה מקבל היום.

שוב לשיקולך.

פורסם

אין שום בעיה לבדוק אם אדי עובד בסונול, והאם ההצעה כשרה.



ברגע שישתחררו הפרטים אעשה זאת, כמו גם בטח עוד כמה מאתנו, ואדווח.

 

פורסם

אני ישמח להנחה ב 98.

כיום אני משלם על 98 בשירות עצמי 7.59

 

דרך אגב יהיה מגניב שיהיה כרטיס מגנטי כזה עם הלוגו של הפורום

ורק חברי הפורום יזכו להנחה הזאת

:)
פורסם

גם אני בפנים.

אמנם היום מתדלק בהנחה של 35 אג' דרך כרטיס "לאומי כארד", אך אני מעדיף לבטל את האשראי. כרטיס תדלוק עדיף לי.

כמובן, אחרי שאראה שניתן לוודא מול מי אנחנו עומדים.

 

בברכה

וכל הכבוד על היוזמה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אין שום בעיה לבדוק אם אדי עובד בסונול, והאם ההצעה כשרה.



ברגע שישתחררו הפרטים אעשה זאת, כמו גם בטח עוד כמה מאתנו, ואדווח.

 

 

ומי אתה, זה שנרשם בדיוק אתמול ב7/7 ?

העניינים נראים מאוד חשודים מצטער.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

הדלק של טן אף פעם לא מרגיש ברכב טוב, אולי הוא זול אבל אני לא רוצה זול בכל מחיר.

 

היום תדלקתי בפז 95 ב7.00 בלי טובות של אף אחד. (רק של לאומי קארד)

 

בכל מקרה, אם העסק רציני אני מוכן לשקול,כרגע גם לי הדליק נורה אדומה שהמשתמש הזה חדש בפורום ורוב ההודעות שלו בשרשור זה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני שמח לראות שיש הענות גם כאן וגם בהודעות הפרטיות.

החלטתי לפרסם את שמו של הנציג על מנת שכולם יוכלו לאמת פרטים ולבדוק שהכל כאן כשר.(אינטרס גם שלי כמובן גם אני יוציא כרטיס הנחה)

לנציג קוראים יקי בחור חביב שהמשרדים שלו נמצאים בתחנת הדלק סונול בפלוגות. מספר הפלאפון שלו הוא: 057-7700396

הוא ביקש שניצור איתו קשר רק ביום ראשון מכוון שהוא לא עובד בסוף השבוע, וגם כך משרדי החברה סגורים, ואי אפשר לקדם את העניין. כמובן שמי שירצה יוכל לקבוע איתו פגישה במשרד שלו.(שוב זה לא נוגע אלי בכלל).

חשוב שלאחר כל בדיקות האמינות, שתהיה לנו רשימה מסודרת של חברים שמצטרפים ושנעבוד כקבוצה על מנת לקבל את ההנחה המקסימאלית שהובטח לי ע"י יקי. לכן בוא נקבע שעד יום ראשון בערב אנחנו כבר אחרי כל הבדיקות וההחלטות ומי שמעוניין להצטרף להנפקת כרטיס התדלוק מודיע לי כאן או בפרטי כדי שאוכל לדעת כמה אנחנו בקבוצה ומי יודע אולי אפילו נצליח להשיג הנחה יותר גדולה ממה שהובטח לי כרגע.

פורסם
לגבי ההנחה עבור 95, האם ניתן לקבל אותה בנוסף להנחה על תדלוק ידני ?

ההנחה היא מהמחיר מחירון המלא של סונול לליטר דלק, ז"א לא משנה כמה עולה ליטר דלק באותה תחנה שתידלקת, אתה תשלם את המחיר מחירון פחות 40 אגורות שנכון להיום זה 6.95 לליטר 95. ההנחה היא אחידה בכל תחנות סונול, גם בשירות מלא וגם בשירות עצמי לצורך העניין.

פורסם
הדלק של טן אף פעם לא מרגיש ברכב טוב, אולי הוא זול אבל אני לא רוצה זול בכל מחיר.

 

היום תדלקתי בפז 95 ב7.00 בלי טובות של אף אחד. (רק של לאומי קארד)

 

בכל מקרה, אם העסק רציני אני מוכן לשקול,כרגע גם לי הדליק נורה אדומה שהמשתמש הזה חדש בפורום ורוב ההודעות שלו בשרשור זה.

 

דווקא אצלי היו בעיות כשתדלקתי בתחנות דלק בצומת אורה וצומת ניות (התחנה שתמיד עושים עליה מבצעים ברדיו ירושלים).

ולא רק אצלי, גם חברים שתדלקו בניות ואורה התלוננו על מנוע שלא סוחב בעליות. אולי זה היה צירוף מקרים, אבל אני תמיד בודק את ההמשאבות שהן מכויילות והתאריך עדכני ושיש מדבקה של משרד התמ"ת שהכל מאושר.

אמנם בפז כמעט ולא תדלקתי בחיים את האיביזה, אבל אין לי שום תחנה קרובה לעבודה/לבית, מספיק לי את המילואים כשאני צריך למלא סופות :D

שמע לא חסר חאפרים בעסק וגנבים, אבל נראה לי שדווקא בגלל שמדובר בחברה קטנה עם פחות מ40 סניפים בכל הארץ, הם לא יפגעו בשם הטוב שלהם, והם ינסו לנגוס בשוק עם כאלה מבצעים שהם הכי זולים ותמיד. חשבו אותו דבר גם על רמי לוי בהתחלה שמכר בסיטונאות במחירי הפסד לפעמים, אבל תאמין לי שהם עושים את הרווחים שלהם יופי טופי בעזרת שירותים משלימים כמו ציוד מקיף וחנויות נוחות. בסופו של דבר, כל אחד ומה שנוח לו, אצלי הדלק שלהם אף פעם לא גרם לבעיות. (טפו טפו טפו)

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

הנושא נשמע מאוד מאוד מוזר אבל..

כמובן שאני יברר את הנושא עם הבחור יקי לכאורה עובד סונול.

אני מאמין שלא תהיה בעיה כמובן לאחר חתימה על חוזה,מול החברה עצמה.

נחכה לראשון ליצור קשר עם הבחור.

כמובן שאם הנושא יצא לפועל כמו שדובר אז אנחנו נודה לך מאוד!

 

השאלה האם יש צורך להזכיר ל-"יקי" את הפורום או שהוא ידע שאנחנו באותה קבוצה?


×
×
  • תוכן חדש...