Jump to content

noam23

  • הודעות

    311
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של noam23

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

-6

מוניטין

  1. noam23

    רשמית: טסלה בישראל

    לטעון פעם בשבוע זה אומר להיות רוב השבוע עם יכולת נסיעה מאוד מוגבלת. ואם נוחתת עליך נסיעה ארוכה יותר אתה צריך קודם לנסוע לתחנת הטעינה (שגם לא ממש קרובה אליך) ולבלות שם זמן בלתי ידוע. לא חושב שזה מוצדק לגבות מאדם רבע מליון ש"ח תמורת איכות חיים שכזו. הרכבים החשמלים היום עם טווח מוגבל ביותר, הסיפור הזה עובד טוב כשאתה מתחבר בערב למטען בבית, או בבוקר לזה שבעבודה.
  2. noam23

    רשמית: טסלה בישראל

    עמדות מהירות הן לדעתי לא פיתרון בטכנולוגית הבטריה הנוכחית, לטעון רק במהירות זה הרס של הבטריה. עד שיהיו בטריות שלא עוברות דגרדציה בטעינה מהירה (סביר שיהיו בתוך 3-4 שנים), לדעתי רכב חשמלי עדיף שישאר נחלת אלו שיכולים להטעין בבית או בעבודה.
  3. בידיים מיומנות, המודל 3 פרפורמנס תביס בקלילות על מסלול כל אחד מהרכבים שפות"ש כתב בפוסט הראשון. אני לתומי חשבתי שהמטרה בספורט היא לנצח. כנראה שטעיתי, והמטרה בספורט היא סיפוק מסוים של הנהג שכלל אינו קשור לביצועים ונצחונות. מענין.
  4. noam23

    רשמית: טסלה בישראל

    לגבי מערכת הסאונד ב SR+, יש אפשרות (הבנתי שגם בארץ, לא באופן רשמי ע"י טסלה) לשדרג אותה למערכת סאונד כביכול שקולה ל LR (מפעילים את כל 14 הרמקולים, מוסיפים מגבר + סאובוופר שנכנס באותה הנישה של הסאבוופר המקורי של טסלה. נראה שכולם משתמשים בקיט הזה). שתי שאלות לגבי זה: 1. האם מישהו שמע את השידרוג הזה בהשוואה ל LR ויכול להעיד כאן מנסיונו על ההבדלים באיכות? לא מצאתי שום התייחסות לזה בעולם, כל אלו ששידרגו ודיווחו, לא שמעו את האיכות של ה LR ולכן לא יכולים להשוות 2. האם השדרוג הזה עלול לבטל את אחריות היצרן על הרכב, או על חלקים מסוימים ברכב?
  5. כמו שנאמר, לגמרי כמו חיסון. אל תלחץ על הגז. עשית עבירת תנועה קשה (ומכוונת, לא בטעות) - גרמת לתאונה ונפצעת, איני רואה מדוע מוסרית אני צריך לשלם על הפגיעות שלך. עם כל הצער, כן? מעניין שבהקשר הזה אתה לגמרי מקבל את הפרמייה הגבוהה שתאלץ לשלם שנים לאחר מכן בביטוח הרכב, כי זה ביטוח פרטי, הם לא יכולים להרשות לעצמם להיות פראיירים, אבל מצד שני אחיך האזרחים שמשלמים מכיסם על הטיפול הבריאותי בך, מי סופר אותם בכלל?
  6. ההבחנה שאתה מחמיץ היא הקלות של מניעת המחלה. לגבי מניעת קרונה, קלי קלות, לך להתחסן, דקירה של שניה ונגמר. לגבי סכרת, סרטן... תהליך המניעה הוא קשה עד בלתי אפשרי. אבל אני מסכים שבאופן כללי מערכת הבריאות צריכה ליצור איזה מקל כנגד התנהגות חסרת אחריות בריאותית. זה מאוד טבעי בביטוחים פרטיים.
  7. זה סכום שאין שום סיבה בעולם שיצא מהכיס של המחוסנים, לכיס של הלא מחוסן שחלה. עצם הידיעה של הלא מחוסן, שהמחוסן יממן לו את הטיפול במידה ויחלה, היא תמריץ שגוי ופסול להמשך ההתנהגות חסרת האחריות.
  8. 300 דולר עלות אישפוז ליום כפול 3 שבועות, יוצא 20 אלף שקלים. אני מעריך שמרבית הלא מחוסנים יוכלו לעמוד בזה, או שיש להם רכוש שניתן לעקל בשווי הזה. למי שאין את הכסף או הרכוש, יוכל לשבת תקופה מסויימת בכלא להסדרת החוב. הטענה שנכון יותר שאתה תשלם את האישפוז שלו מכיסך היא ממש מופרכת ומעודדת המשך פרזיטיות והמשך סיכון המשק.
  9. לפי הגרף שצירפתי קודם, ייתכן בהחלט שללא האוכלוסיה הלא מחוסנת בארץ, אין שום צורך בהגבלות במשק. ייתכן שכל הגל הנוכחי הוא בעייתי אך ורק בשל אוכלוסיית הלא מתחסנים הקטנה. לכן, "לעודד חיסונים" לא מספיק. העידוד הזה הוא כוסות רוח לסרבנים הללו. צריך תקנות שיפרידו אותם מהמחוסנים לחלוטין, ושיגרמו להם לשלם את עלות הטיפול אם יחלו.
  10. ה 700 הללו (ולא יותר) זה בזכות 3 מיליון אזרחים שנתנו כתף לבוסטר (למרות שממש לא רצו), ובזכות הגבלות תו ירוק/סגול שמעכירות ומקשות את החיים, ועוד לא ראינו מה יהיו תוצאות החגים. אם הלא מחוסנים היו מתחסנים, כל זה ייתכן והיה מיותר. ועל כן התיסכול. לגבי זה שהגענו ל 1200 בשיא כשאף אחד לא היה מחוסן - זה היה בזכות סגרים הרמטיים, שרוששו את המדינה בתשלומי חל"ת, וגרמו לעשרות אלפי עסקים לפשוט רגל.
  11. 700 חולים לא מקריסים הכל, אבל אם נכפיל את המספר הזה מתחילים להתקרב ליכולת הספיקה. מה שצריך לזכור שבישראל יש גם חולים הדרושים אשפוז שלא כתוצאה מקורונה, והם הרוב. לגבי הבוסטרים, אף אחד לא מכריח אותי, זו פשוט אחריות אישית, כדי להשאיר את המשק פתוח ובתי החולים מתחת לסף מקסימום הספיקה.
  12. אתה טועה, הגרף שהבאתי הוא של חולים קשה. מצורף למטה. 700 חולים קשה קודם כל מעמיסים עבודה מיותרת על רופאים מותשים, ועולים למדינה כסף רב. פרט לכך, אנחנו נאלצים להילחם בשיניים עם הגבלות לא נוחות (ואף מזיקות לעסקים רבים) ובוסטרים כדי לנסות ולשמור על 700 חולים קשה (עוד הכפלה אחת ובתי החולים נכנסים כבר לבעיית ספיקה). למה לכל הרוחות אני צריך לקבל בוסטר כדי לשמור על המדינה פתוחה מפני קבוצה קטנה שהחליטה שהיא לא מתחסנת?
  13. תסתכל בגרף של משרד הבריאות שנתתי, מסוכן מי שלא התחסן, הם כמעט כל החולים קשה, מפוררים את מערכת הבריאות שלנו, מתישים את הרופאים, ומקרבים אותנו עוד יותר לסגר הרסני לכלכלה. אנחנו כבר קרובים כפסע מהורדת דירוג האשראי בעקבות תשלומי החל"ת, לא יכול להיות כאן עוד סגר בגללם.
  14. במדינה דמוקרטית לרוב יש זכות להגן על עצמו מפני מיעוט מסוכן.
  15. אתה צודק, אין עם מי לדבר, לכן נסיונות השיכנוע מיותרים, וצריך להתמקד בהפרדתם מהאוכלוסיה המחוסנת בכל צורה אפשרית. לגבי אכיפה של תו ירוק באוטובוס, בדיוק כמו שאוכפים תשלום ברב-קו. יעבור פקח וידגום נוסעים, נוסע בלי תו ירוק יקבל 5000 ש"ח קנס. צורת האכיפה הזו (גם בלי קנס דרקוני שכזה) הצליחה להפחית משמעותית את כמות האנשים שנוסעים בתחבורה ציבורית בלי לשלם, ואין לי סיבה לחשוב שתעבוד פחות טוב למטרה הזו.
×
×
  • תוכן חדש...