Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לקרוא מודעה, אתמול בעיתון: תושבי כ"ס המשרתים במילואים, זכאים להנחה של 40 אגורות בתדלוק. אם יש פה כאלו, שווה להתקשר למוקד העירוני ולברר זאת לעומק.

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם וחג שמח,

 

סליחה על ההקפצה,

 

הייתי שמח לדעת מה עלה בגורל העסקה והאם אנשים מרוצים?

האם אפשר להצתרף?

מה לגבי שיטת החיוב, יש הסדר של כרטיס אשראי?

 

בתודה מראש

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
המצב גרוע משחששנו.

הם לא נעקצו, הם פשוט הועלמו!

 

אז מה כל העניין שטות או אמיתי? מישהו יכול לעדכן...?

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

בתור זה שהרים את זה, אני יכול להגיד שהשגנו כמות גדולה של חברים, כדי לקבל את הנחה שמספקת את כולנו.

בעוד שאני התרוצצתי, שאלתי, טלפנתי, השוואתי, דיברתי וסגרתי פה הנחות יפות, חלק מהאנשים פה בתרד דיברו לא לעניין, דיברו על הונאות ועקיצות, ומתחו ביקורת מבלי להזיז את האגן שלהם מול המחשב, למרות שיכלו להרים שיחת טלפון פשוטה ולראות שהכל תקין וכמובן לעדכן כאן על גבי הפורום.

לכן הוחלט להעביר את כל ההתכתבות להודעות פרטיות, ולהפסיק להגיב כאן בשרשור.

ולכל הספקנים, תמשיכו לתדלק יקר העיקר שאתם מרוצים.

פורסם

וואווו, היו 3 חברי פורום פתאים שהלכו על זה ועכשיו מהבושה שההנחה לא באמת הנחה, הם נבוכים מלהגיד שהם מתדלקים בזול.

:shock3:

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

עד כמה ידוע לי כל ההנחות בוטלו או צומצמו משמעותית כאשר אוצר פגע במרווח על הדלק לחברות הדלק לפני חודשיים.

אם זה בוטל לועד עובדים של בנק הפועלים שמייצג כ 9000 איש, אני מניח שגן כאן זה הצתמצם עד כדי 20 אגורות. לא יותר.

פורסם

אכן.

 

לפני 10 דקות דיברתי עם יקי. בעקבות צמצום מרווח השיווק בוטלו ההנחות על אוקטן 95.

מכיוון שעל מחיר "סונול 99" אין פיקוח ההנחה של 1.5 עדיין בתוקף למי שמעוניין.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כמו כל פעולה ממשלתית שבאה להיטיב עם העם בסופו של דבר הציבור משלם.

 

כל אל השהו להם הסדרים , ההסדרים צומצמו / בוטלו, וזה חל על מחצית העם + והיתרה נספג על ידי חברות הדלק ,

 

הא!!רווחיהם צומצמו אז גם תשלום המס שלהם הוקטן. הציבור שוב לא נהנה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אכן.

 

לפני 10 דקות דיברתי עם יקי. בעקבות צמצום מרווח השיווק בוטלו ההנחות על אוקטן 95.

מכיוון שעל מחיר "סונול 99" אין פיקוח ההנחה של 1.5 עדיין בתוקף למי שמעוניין.

 

לא יודע איך השגת את יקי, כי אני מנסה מ 8:00 ועד עכשיו כל רבע שעה והוא לא עונה.....

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם
כמו כל פעולה ממשלתית שבאה להיטיב עם העם בסופו של דבר הציבור משלם.

 

כל אל השהו להם הסדרים , ההסדרים צומצמו / בוטלו, וזה חל על מחצית העם + והיתרה נספג על ידי חברות הדלק ,

 

הא!!רווחיהם צומצמו אז גם תשלום המס שלהם הוקטן. הציבור שוב לא נהנה.

 

פעולה ממשלתית שמתיימרת להיטיב עם העם. העלאת מיסים במסווה של הקטנת מרווח השיווק.

במקרה הזה הזכרתי בפורום לטובה את שר התשתיות, הד"ר לנדאו, שיצא בגלוי נגד המהלך וטען שהוא פוגע בעיקר בחברות הקטנות ובתחרותיות בענף.

פורסם
לא יודע איך השגת את יקי, כי אני מנסה מ 8:00 ועד עכשיו כל רבע שעה והוא לא עונה.....

 

התקשרתי ל 057 שפרסמו פה והוא ענה.

בכל מקרה, לא נראה לי שתקבל תשובה משלי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG


×
×
  • תוכן חדש...