לאמא שלי יש SX4 קרוב ל-6 שנים (שנתון 2009).
הרכב עושה ~1:10 בנהיגה שכולה עירונית והיו לו 0 תקלות עד עכשיו (קצת מעל 50K קילומטר, אבל אני לא זוכר במדויק).
לגבי תא המטען - כן, הוא לא גדול במיוחד אבל ברגע שאתה מוריד את המושבים האחוריים (אתה יכול להוריד 1, 2 או שניהם) יש לך המון נפח והוא מאוד שמיש. בין הדברים שאישית שינעתי כך ברכב ניתן למנות תנור אפיה בילד-אין וטלביזיה 55 אינץ - שניהם באריזות קרטון מקוריות.