Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזין הגה סוגר את שעריו


LEGACY 1.8
שימו לב! השרשור הזה בן 4178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לצערי הרב, סוף הפרינט מגיע, ולכך יש מחיר כבד, אותו נשלם כחברה.

 

מהפכה תעשייתית חיסלה את בעלי המקצועות הזעירים וגרמה להגירה המונית מהכפר לעיר. רכבת ורכב הכחידו את הסוס. מרכזיה אוטומטית חיסלה את המוקדנית. בסופו של דבר רמת החיים של כולנו עולה ואנשים מסתגלים.

 

ספרים אלקטרוניים זו מהפכה אדירה. מדובר במהפכה ברמת של מכונת דפוס של גוטנברג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האם אתר מוטוקאר ימשיך לעבוד או שגם הוא ייסגר בקרוב?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהפכה תעשייתית חיסלה את בעלי המקצועות הזעירים וגרמה להגירה המונית מהכפר לעיר. רכבת ורכב הכחידו את הסוס. מרכזיה אוטומטית חיסלה את המוקדנית. בסופו של דבר רמת החיים של כולנו עולה ואנשים מסתגלים.

 

ספרים אלקטרוניים זו מהפכה אדירה. מדובר במהפכה ברמת של מכונת דפוס של גוטנברג.

לא צריך ללכת 300 שנה לאחור.

די אם נביט 30 שנה לאחור; עשרות ענפים חוסלו כליל או שכמעט ונעלמו, לרוב עבודות כפיים, ולעומתם קמו עשרות ענפים חדשים, החל מהיי טק וכלה בשוק התקשורת המתפתח.

ועדיין שיעורי התעסוקה במשק נותרו פחות או יותר זהים, זה טבע העולם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל מאוד,עכשו אין תחרות ואוטו הם סוג של "מונופול".

אהבתי את המבחנים שלהם(הייתי מנוי להגה ואז לאוטו),עכשו אני מתחרט שזרקתי את כל המגזינים שהיו לי אספנות :( :(

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי שם בתור פרילאנסר עד לפני מספר חודשים במשך כשנתיים הן באתר, והן במגזין המודפס. כשסילקו את כל הפרילאנסרים ללא כל סנטימנטים (יותר מעשרה כותבים), במסגרת קיצוצים מתחייבים, הבנתי שזה הסוף... עצוב, הייתי מנוי של הגיליון הראשון של "הגה" בשנת 1999.

 

גם למגזין אוטו אין הרבה תקווה, למרבה הצער - העתיד לא טמון במגזינים המודפסים וזו תופעה עולמית.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השקיעה של המדיה הכתובה היא לא הסיבה לירידת הגה ושלא ייתנחמו בזה. הוא היה מגזין לא מקצועי בתחום שדורש מקצועיות והרבה כסף . מגזיני רכב (וכל מיני נישות ,חלקן ביזריות, אחרות) מקצועיים באמת הם באירופה החלק הרווחי והתומך באחים לקבוצת ההוצאות לאור שמפסידים.אי אפשר להצליח בתחום מקצועי בלי כמה אנשי מקצוע תותחים שיהיו הפיבוט לקיומו.והרבה כסף = שוק גדול. מחיר מופרך לגיליון לא מפצה על שוק לא מספיק גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה מגדיר מגזין כמקצועי ?

אתה באמת מצפה שייתנו להם אודי Q7 למבחן שטח אמיתי ?

או שמה מרצדס S למבחן ארוך טווח ?

הבעיה של מגזין הגה לא היתה חוסר מקצועיות או רמת כותבים נמוכה, למרות שאותי אישית הוא לא ממש עיניין.

אנחנו ארץ קטנה על כל המשתמע מכך, וכנראה שאין מקום לשני מגזינים מודפסים, זה הכל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אוטו" מגזין פשוט גרוע, משעמם בטירוף.

הגיליון האחרון שנפל לידי היה זוועתי, המצב אפילו גרוע יחסית לשנים קודמות, שגם אז לא היו מהמבריקות.

על הגה אין בכלל מה לדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2000 איש ב"מעריב " ? איך "הארץ" מסתדר עוד מעט 100 שנה עם 300 ? ו(לצערי) לא נראה שבגלל צוות מצומצם חסר לו הד בארץ ובעולם.אולי בגלל שיעילות שנטע בו ייקה במשך 51 השנה הראשונות לא נעלמת ?

 

אין לי נתונים והסברים לשאלה שאכן מעוררת הרמת גבות, אלא כמובן אם יתברר שההבדל נעוץ בשיטת הספירה.

 

יתכן שאצל האחד סופרים את כל העובדים - כתבי מערכת, עובדי דפוס, מפיצים, עובדי ניקיון - כמיקשה אחת בתור עובדי מעריב ואילו אצל השני רק עובדי המערכת - אלה שעיסוקם הוא כתיבה ועריכה עיתונאית הם עובדי הארץ וכל האחרים הם נותני שירות במיקור חוץ שאינם נחשבים לעובדי העיתון ולכן גם לא נספרים ככאלה.

 

מבלי להכיר את המטריה - ניראה לי שההסבר קרוב יותר להסבר שנתתי ופחות למוצאו הייקי של המייסד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאוטו הוא מגזין גרוע או משמעם.

הוא פשוט חדל להיות הבר סמכא היחיד בתחום, כפי שהיה עד לפני 20 שנה לערך.

מסתבר שהולכים ומתמעטים האנשים שיסכימו לשם 35 ש"ח על מה שהם יכולים לקבל חינם, וזו הסיבה לירידת קרנה של התקשורת המודפסת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, אתה כמובן צודק אבל לדעתי שורש הבעיה של המגזינים האלה עמוק יותר, זה לא רק שהם הפסיקו להיות ברי סמכא, הם גם מספקים מוצר שאיננו מתאים לרוב רובם של האנשים.

 

למה כוונתי? בהינתן כך שהמכוניות הופכות לדומות אחת לשנייה, אז קשה למצוא היום מכונית שהיא באמת גרועה דינמית ואת אלה הגרועות כל הדיוט יכול לזהות אחרי נסיעת מבחן קצרה.

זה משאיר אותנו עם כתבות ארוכות ומשמימות על ניואנסים (מסכנים הכתבים - לא בציניות) כאלה ואחרים שבזה רכב א' מתעלה על רכב ב' ובפרק הבא של המבחן מהפך - נמצא איזה פרמטר זניח שבו הרכב השני טוב יותר...

 

סוגיות אחרות שבהן יש עניין לקהל הקוראים אינן מטופלות, סוגיות כמו תקלות אפייניות של הרכב, שוק יד שנייה ואתה יודע מה? אולי מדור חודשי דמוי "כלבוטק" שבו העיתון מברר לעמקה סוגיית אי הסכמה/שירות לקוי בין לקוח ליבואן.

חלק מהכתבות האלה אינן אפשריות לביצוע כי הרי תחזית תקלות לדגם חדש היא בלתי אפשרית וחלק מתוך רצון - להערכתי - שלא לקלקל יחסים עם יבואנים שהם גם מפרסמים גדולים.

זה מותיר אותנו עם פרווה - ולפרווה אין ביקוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי, יש סיבה נוספת וחשובה לא פחות והיא זמינות וקלות ההגעה למידע.

 

תחשוב על האדם הפשוט מהרחוב שמתלבט לגבי רכישה של רכב מדגם מסוים. האם אתה רואה אותו יורד לפח המחזור השכונתי ומחפש עותק מגיליון סוף השבוע שעבר של ידיעות אחרונות? האם אתה רואה אותו מתקשר לאחיין שלו ומבקש ממנו לחפור בארכיון גיליונות הגה+אוטו שיש לו בחדר מעל למיטה כדי למצוא מבחן לרכב הזה?

לא סביר. מה שרוב האנשים עושים זה פותחים את המחשב (או הסמארטפון), נכנסים לגוגל ומחפשים את שם הרכב. מיד עולות להם שלל דיעות, סקירות, קטלוגים, מחירונים והודעות בפורומים על הדגם הספציפי שהם רוצים לקנות.

 

גם אני אוהב לקרוא עיתונים וגם אני מקווה לקחת לידי בעוד כמה שעות עותק מגיליון סוף השבוע של דה-מרקר ולקרוא קצת כתבות עומק. אבל את החדשות שלי אני אוסף ברשת, בזמן אמת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאוטו הוא מגזין גרוע או משמעם.

הוא פשוט חדל להיות הבר סמכא היחיד בתחום, כפי שהיה עד לפני 20 שנה לערך.

מסתבר שהולכים ומתמעטים האנשים שיסכימו לשם 35 ש"ח על מה שהם יכולים לקבל חינם, וזו הסיבה לירידת קרנה של התקשורת המודפסת.

 

ההנאה בשירותים שווה 35 ש"ח.. :wink:

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי, יש סיבה נוספת וחשובה לא פחות והיא זמינות וקלות ההגעה למידע.

 

גם אני אוהב לקרוא עיתונים וגם אני מקווה לקחת לידי בעוד כמה שעות עותק מגיליון סוף השבוע של דה-מרקר ולקרוא קצת כתבות עומק. אבל את החדשות שלי אני אוסף ברשת, בזמן אמת.

 

ברור שאתה צודק לגמרי, הנקודה שלי היא שלא רק שהתוכן זמין באמצעים אלטרנטיביים - דבר שפעם היה בלתי אפשרי כי היית צריך להמתין לעותק החודשי, אלא שהתוכן עצמו הפך למשעמם.

חומר שפעם קראתי בשקיקה הפך היום בעבורי לכדור השינה האולטימטיבי, אין לי קושי להרדם באמצע קריאת כתבת הדגל שבירחון.

 

תבוא ותגיד שאיבדתי עניין בתחום הרכב - אולי, אבל עובדת היותי חבר פעיל למדי בפורום חובבי רכב מצביעה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...