Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזין הגה סוגר את שעריו


LEGACY 1.8
שימו לב! השרשור הזה בן 4204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך אתה מגדיר מגזין כמקצועי ?

אתה באמת מצפה שייתנו להם אודי Q7 למבחן שטח אמיתי ?

או שמה מרצדס S למבחן ארוך טווח ?

הבעיה של מגזין הגה לא היתה חוסר מקצועיות או רמת כותבים נמוכה, למרות שאותי אישית הוא לא ממש עיניין.

אנחנו ארץ קטנה על כל המשתמע מכך, וכנראה שאין מקום לשני מגזינים מודפסים, זה הכל.

 

אני לא יודע איך וכקורא לא ענייני לברר אצל עורכי auto motor und sport,quatroroute,car,l'automobile איך הם עושים מבחנים ארוכים ויקרים למכוניות ברמה שהזכרת וגם לכמה רמות יותר יקרות.אולי הם בנו לעצמם מעמד מקצועי ובלתי תלוי כזה שלכבוד ייחשב לפררי/בוגאטי לקחת את הסיכון שהדוקטורים יעשו פעם סקופ - טוטל בחודשים של ניסוי.מעט קרה.

כאן להבדיל הוא צריך לשכור מאזדה 2.(אם ה"בוחן" , שאתמול בא מ"במחנה" והחליט שהוא עיתונאי רכב כבר בגיל נהיגת שכור)

זה ההבדל. הבנת ? מקצועיות ושוק - ביצה ותרנגולת שנבנות בהרבה מאמץ, יכולת ושנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מגזין אוטו מכיל הרבה פרסום,יותר מידי פרסום,בפעם האחרונה שקיבלתי את העיתון במסגרת המנוי התחלתי לספור עמודים ויותר מחצי היה פרסומות-אנשים הבינו על מה הם משלמים והפסיקו לשלם.

אוטו יחזיק כי יש לו "יחסי ציבור"-מסיבת הרחוב,שלל תחרויות שמזכות בפרסים ונוכחות באוטומוטור.

רמת המקצועיות של הכתבים יותר גבוהה ממה שכתוב במגזין-מהסיבה הפשוטה שהוא מיועד לקהל קוראים רחב,ואם לכתוב במקצועיות יתרה הקוראים ישתעממו וזנחנו את המגזין.

*העניין של הפרסומות מעצבן מאוד*

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך וכקורא לא ענייני לברר אצל עורכי auto motor und sport,quatroroute,car,l'automobile איך הם עושים מבחנים ארוכים ויקרים למכוניות ברמה שהזכרת וגם לכמה רמות יותר יקרות.אולי הם בנו לעצמם מעמד מקצועי ובלתי תלוי כזה שלכבוד ייחשב לפררי/בוגאטי לקחת את הסיכון שהדוקטורים יעשו פעם סקופ - טוטל בחודשים של ניסוי.מעט קרה.

כאן להבדיל הוא צריך לשכור מאזדה 2.(אם ה"בוחן" , שאתמול בא מ"במחנה" והחליט שהוא עיתונאי רכב כבר בגיל נהיגת שכור)

זה ההבדל. הבנת ? מקצועיות ושוק - ביצה ותרנגולת שנבנות בהרבה מאמץ, יכולת ושנים.

עם כל הכבוד, ישראל עדיין לא איטליה ולא גרמניה; השוק כאן קטן ב 70-80% וההשקעה של היבואנים בהתאם.

ברור שלמגזין עם תפוצה רחבה במדינה בעל מודעות מוטורית, יש כוח רב לעין שיעור מאשר למגזין קטן במדינה שולית מבחינה מוטורית.

רשה לי לראות יבואן משאיל מרצדס ML או ריינג' רובר חדש למבחן שטח רציני, או לחילופין משאיל מכונית יקרה למבחן ארוך טווח.

ומכאן נובעים ההבדלים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה מגדיר מגזין כמקצועי ?

אתה באמת מצפה שייתנו להם אודי Q7 למבחן שטח אמיתי ?

או שמה מרצדס S למבחן ארוך טווח ?

הבעיה של מגזין הגה לא היתה חוסר מקצועיות או רמת כותבים נמוכה, למרות שאותי אישית הוא לא ממש עיניין.

אנחנו ארץ קטנה על כל המשתמע מכך, וכנראה שאין מקום לשני מגזינים מודפסים, זה הכל.

 

קודם כתבת שהיה לך שם טור, עכשיו אתה כותב שרמת הכותבים שם לא היתה נמוכה - אין הנחתום מעיד על עיסתו ידידי. פעם היו שם עורכים וכתבים ברמה כמו אודי עציון ויואל פלרמן ואון יעקובסון אבל כמו שמישהו כתב כאן, כנראה שהקיצוצים הובילו לכך שהאנשים הטובים ברחו והגיעו כתבים פחות מקצועים. מי שכתב כאן שמעצבן אותו שאוטו מלא פירסומות, הרי זה מה שמחזיק את המגזין ומאפשר להוציא אותו. הבעלים של אוטו לא יפיק אותו אם הוא יפסיד כסף וטוב שהוא מצליח למכור הרבה פרסום. בלי מודעות אין זכות קיום לעיתון. תראה את ידיעות אחרונות. מישהו חושב שבחמישה שקלים שהעיתון עולה לקורא, מחזיקים את כל האופרציה הזאת?!

אוטו היה מקצועי ונשאר כזה ולצערי הגה עם השנים לא היה ראוי והעסיק אוסף של כתבים בינונים מינוס וזה כנראה המחיר של חסכון. בכל מקרה, יש לנו מדינה ושוק קטנים מדי בשביל שיהיה מקום לכמה מגזינים בתחום הרכב, חבל שכך אבל זו המציאות באותה מידה שאתה לא רואה כאן יותר מדי מגזינים בתחום הספורט, הבידור וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בעיה מבנית עם מגזיני רכב לא רק בארץ, מצד אחד יש את ספקיי המידע והרכבים שהם יצרני\יבואני הרכב

שהם גם מקור ההכנסה מפרסומות.

מהצד השני הקוראים שהם גם מקור הכנסה ולהם מיועד המגזין, יש ניגוד עניינים ברור בניהם.

אם למגזין יש מו"ל ועורך חזקים וכותבים טובים וכמובן קהל קוראים נאמן אזי המשוואה תהייה לטובת הקוראים,

אחרת המגזין הופך לבמה יחצנית של יצרני הרכב, שמוביל לחוסר אמון מצד הקוראים וכו'.

בארץ הדוגמה המובהקת הייתה עם רוני אהרונוביץ, שעם כל היותו דמות שנויה במחלוקות המגזין שהוציא

היה מעניין ובעל דעה והשקפה שנטו בברור לטובת הקורא.

בחו"ל המצב לא ממש יותר טוב במיוחד במדינות שהיצרניות הגדולות שוכנות בהן, וזה לא משנה אם המגזין הוא

און ליין או מודפס, מה שכן הצרכן היום יכול לברור את מקור המיידע שלו ולהשוות יותר בקלות, לדוגמה הפורום הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כתבת שהיה לך שם טור, עכשיו אתה כותב שרמת הכותבים שם לא היתה נמוכה - אין הנחתום מעיד על עיסתו ידידי. פעם היו שם עורכים וכתבים ברמה כמו אודי עציון ויואל פלרמן ואון יעקובסון אבל כמו שמישהו כתב כאן, כנראה שהקיצוצים הובילו לכך שהאנשים הטובים ברחו והגיעו כתבים פחות מקצועים. מי שכתב כאן שמעצבן אותו שאוטו מלא פירסומות, הרי זה מה שמחזיק את המגזין ומאפשר להוציא אותו. הבעלים של אוטו לא יפיק אותו אם הוא יפסיד כסף וטוב שהוא מצליח למכור הרבה פרסום. בלי מודעות אין זכות קיום לעיתון. תראה את ידיעות אחרונות. מישהו חושב שבחמישה שקלים שהעיתון עולה לקורא, מחזיקים את כל האופרציה הזאת?!

אוטו היה מקצועי ונשאר כזה ולצערי הגה עם השנים לא היה ראוי והעסיק אוסף של כתבים בינונים מינוס וזה כנראה המחיר של חסכון. בכל מקרה, יש לנו מדינה ושוק קטנים מדי בשביל שיהיה מקום לכמה מגזינים בתחום הרכב, חבל שכך אבל זו המציאות באותה מידה שאתה לא רואה כאן יותר מדי מגזינים בתחום הספורט, הבידור וכו'.

מעולם לא היה לי טור באף מגזין רכב.

הטור היחיד שהיה לי היה בגלובס, לפני 19 שנה בדיוק.

ואגב, מעולם לא חתמתי על עיסתי, כשצריך עושים זאת אחרים..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגזין אוטו מכיל הרבה פרסום,יותר מידי פרסום,בפעם האחרונה שקיבלתי את העיתון במסגרת המנוי התחלתי לספור עמודים ויותר מחצי היה פרסומות-אנשים הבינו על מה הם משלמים והפסיקו לשלם.

 

*העניין של הפרסומות מעצבן מאוד*

 

על מה מגזין נסמך? נכון, פרסומות.

אם הם היו עושים כמו "הגה" וממעטים בפרסומות,הם היו גומרים כמוהם.

 

המגזין בכמה וכמה רמות יותר מעל הגה, לא יודע לאחרונה. אבל לפני שנתיים שלש הייתי קונה לסרוגין.

"אוטו" משך אותי יותר, ועשיתי מנוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

המנויים גם קיבלו לפני כמה ימים מכתב ממוטו ואני ביניהם,לפחות הודיעו לנו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל העלו את המחיר, לפי מה שראיתי בחשבון האשראי שלי החודש.

 

כרגע אני בחו"ל ולא רוצה לחדש את המנוי.

למי אני אמור לפנות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...