Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: יונדאי i30cw החדשה בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4198 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, מודיעה הבוקר על תחילת שיווקה של יונדאי i30cw החדשה בישראל.

מקבלת את אותו מנוע 1.6 ליטר GDI של גרסת ההאצ'בק, תיבת הילוכים אוטומטית, רמת אבזור אחת ומחיר של כ-124 אלף ש"ח (כ-2,000 ש"ח יותר מדגם ההאצ'בק המקביל).

 

כל שאר הפרטים ומפרט טכני בקישור המצורף מעלה.

 

 

i30cw-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יהיה מעניין לראות מה יקרה.

ה I30CW הקודמת לא ממש נראתה כמו סטיישן, משהו כמו האצ'בק מוארכת ובצבע כסוף כדי שאף אחד חלילה לא יזהה כסטיישן.

ה I30CW החדשה כבר סטיישן לכל דבר ועניין, מעניין איך היא תתקבל בארץ הסולדת מסיבה לא ברורה בעליל מרכבי סטיישן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להערכתי, היא תתקבל בזרועות פתוחות, בדיוק כמו הפוקוס סטיישן שהיא הגרסה הנמכרת ביותר של הדגם. סטיישן היא כבר לא מילה גסה בפלח השוק הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סולדת מרכבי סטיישן? לדעתי ההצלחה של דגמי הסטיישן בשנים האחרונות מוכיחה שישראלים דווקא מוכנים לקבל יותר פח תמורת אותו הכסף. תראה כמה גרסאות סטיישן של הפוקוס החדשה נמכרות כאן כל חודש, נראה לי שזה אומר הכל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סולדת מרכבי סטיישן? לדעתי ההצלחה של דגמי הסטיישן בשנים האחרונות מוכיחה שישראלים דווקא מוכנים לקבל יותר פח תמורת אותו הכסף. תראה כמה גרסאות סטיישן של הפוקוס החדשה נמכרות כאן כל חודש, נראה לי שזה אומר הכל.

 

ההבדל הוא שהפוקוס סטיישן מעוצבת יפה מאוד.

לעומת זאת, הגרסה החדשה של I30CW פשוט מכוערת.

ואמר מישהו דבר נכון, ה- I30CW הקודמת הייתה דומה מאוד בעיצוב לאחותה הקצרה I30, ולכן גם נרכשה בכמויות גדולות.

החדשה פשוט לא יפה ונראית מגושמת (לפחות בתמונות) ומורגש באופן משמעותי למדי כי מדובר בסטיישן (ולא מהמוצלחות בעיצוב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוכחית הפכה להיות דומה לאחותה קיה סיד סטיישן, ישנו סרח נוסף בחלקו האחורי של הרכב שלא היה קיים בדגם הקודם, דבר ש'מפריע' בעין לעומת הדגם הקודם שהיה ממש זורם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שכלמוביל לא חושבת על הצרכנים הפרטיים ולא מביאה הסטיישן בגרסת הפרימיום המאובזרת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו פרימיום, מכונית חדשה ופתאום פריטי אבזור בסיסיים נעלמים... איפה ה- USB? איפה גג השמש? למה דברים סטנדרטיים בדגם היוצא פתאום לא קיימים ואין אפשרות אפילו לשלם עוד בשביל לקבל גירסת פרימיום אם חשקה נפשי בגג פנורמי או בקרת שיוט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הוא שהפוקוס סטיישן מעוצבת יפה מאוד.

לעומת זאת, הגרסה החדשה של I30CW פשוט מכוערת.

ואמר מישהו דבר נכון, ה- I30CW הקודמת הייתה דומה מאוד בעיצוב לאחותה הקצרה I30, ולכן גם נרכשה בכמויות גדולות.

החדשה פשוט לא יפה ונראית מגושמת (לפחות בתמונות) ומורגש באופן משמעותי למדי כי מדובר בסטיישן (ולא מהמוצלחות בעיצוב).

דווקא מאוד דומה לעיצוב של החלק האחורי בפוקוס. סטיישן שלא מתביישת שהיא סטיישן . לטעמי נראית טוב אבל אני משוחד אני פשוט אוהב סטיישנים

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סולדת מרכבי סטיישן? לדעתי ההצלחה של דגמי הסטיישן בשנים האחרונות מוכיחה שישראלים דווקא מוכנים לקבל יותר פח תמורת אותו הכסף. תראה כמה גרסאות סטיישן של הפוקוס החדשה נמכרות כאן כל חודש, נראה לי שזה אומר הכל.

 

לטעמי כמעט כל גרסאות הסטיישן נאות מאחיותיהן הסדאניות, אצל כל היצרנים.

למעט הפוקוס וה I30CW הקודמת, איזו עוד סטיישן מצליחה כאן? אף אחת. הפוקוס סטיישן קורצת לאנשים בגלל שהיא באמת נראית טוב, המחיר המפתה שלה וכמו שאתה אומר - יותר פח לשקל ועם כל זה עדיין לא ראיתי אותה מציפה את שוק הליסינג הישראלי.

 

לדעתי ה I30CW החדשה זה המבחן האמיתי, האם הישראלי ישכיל סוף סוף לרכוש \ לקחת מליסינג רכב סטיישן "אמיתי" או שהוא ישאר בבועת ה"מה יחשבו עלי" המטופשת שלו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

התגובה שלי על העיצוב:

http://www.youtube.com/watch?v=VRaoHi_xcWk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4198 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...