Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב אקזוטי בארה"ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:wink:

חברים, אל תתביישו להתייעץ איתי, הדיל הכי טוב שיש לי כרגע להשכרה חודשית הוא $430 ליונדאי סונטה/דודג' צ'ארג'ר וכד'. ל28 ימי השכרה.

 

לגביי מכוניות אקזוטיות, אני יכול לברר לגביי מקלארן slr, למבורגיני גאלארדו וכד' אבל המחירים מאוד גבוהים.

אפשר להשכיר כל רכב, אפילו טסלה רודסטר.

 

השכרה על בסיס יומי לרכב בסגמנט של הפוקוס היה האיזור ה20 דולר ליום +-.

 

בתקופות החגים המחירים גבוהים יותר....

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

ניקיתי את התיבה.

 

פתאום נורא בלי לי לבוא ל אל.איי :wink:.

Porsche 944 turbo

פורסם
תודה רבה על התשובה המפורטת.

אין לי רשיון מקומי אלא רשיון נהיגה בין לאומי שעשיתי בממסי בזמנו.

הוויפר שאני ביררתי עליה היא SRT מהדור לפני האחרון.

אין לי ניסיון על רכבים מהסגמנט הזה מן הסתם, לכן זה הוגדר כ"חלום". זה נראה לך בעייתי?

ברור לי שהכביש משעמם אבל זה יותר חוויה של קבריולט עם אשתך באופן ספייס של ארה"ב

מאשר חוויית נהיגה בכבישים מפותלים.

כמה זמן אורכת הנסיעה מלאס ווגאס ללוס אנג'לס?

 

 

 

החברה עם הלוגו הירק היא אנטרפרייז. מצויינים, אני שוכר מהם המון.

 

מכוניות אקזוטיות תמיד עולות אקסטרה והן מדוייקות לסניף מסויים אז תמיד יהיו קנסות על החזרה לא בסניף המסירה.

 

אין לי בעיה שתוריד את האוטו אצלי, אני גר 20 דקות מLAX ואני אוהב לנהוג לווגאס

 

רגע, אני אצטרך לנסוע עם 2 מכוניות.... לא שווה את התענוג, הפורשה אלכוהליסטית והוייפר שהייתה לי שתתה אפילו יותר.

 

עכשיו בוא ונהיה ריאלים, איך אתה מתכנן את הטיול? כמה זמן תשהה בווגאס וכמה זמן בלוס אנג'לס?

 

לעשות את הדרך מווגאס ללוס אנג'לס בדודג' וייפר עם מזוודות זה לא תענוג גדול, והדרך מלאה שוטרים.

בערבי חג זה הזמן היחידי שאפשר להרביץ בכביש הזה, בחג ההודיה האחרון יצאנו לווגאס ספונטנית אחרי הארוחה, טסתי נמוך כל הדרך. על מהירות מירבית גבוהה ועם רשיון זר יהרסו לך את כל החופשה. יכולים להחרים את הרכב. ואז אתה תשלם הוצאות אחסנה למספר ימים.

 

אשמח לדעת באיזו תקופה תהיו פה ולכמה זמן.

בווגאס לדוגמא אין ממש למה לשלם על רכב אקזוטי, זה יהיה רק קישוט בלובי המלון, התנועה מחורבנת וחם חם חם, כל השדרה זה הליכה ואני אולי נוסע פעם ביום בערב לאיזו מסעדה, גם תלוי איפה אתם מתאכסנים. אם תרצה אוכל לסדר לך מחיר טוב מאוד בסיזר פאלאס. באיזור ה250 ללילה בסופש לחדר.

 

 

הרשיון הבינלאומי של ממסי די מיותר, רשיון הנהיגה מפלסטיק שיש לך הוא מספק בהחלט.

 

אין לך צורך בווייפר, תשאר בתחום הקורבט ואם בפוזה עסקינן, כפי שכבר המליצו לך, הקאמרו בהחלט מספיקה בכדי לעשות את העבודה ותעלה לך פחות.

 

מה שיפה בווגאס זה שאתה יכול להשיג קורבט קלאסית, אבל זולה היא לא תהיה.

 

הנסיעה אורכת כ4 שעות.

 

אם אתה בוחר להזמין מחברה גדולה שווה לך לבצע צעד לא הכי יפה ולברר מראש ממה יש להם מעט במלאי (בטלפון). האמריקאים כ"כ שירותיים כך שאפילו אם אתה לא מבצע הזמנה מראש ומגיע לבקש רכב מסויים שאינו במלאי, הם אוטומאטית משדרגים אותך קלאס ללא הפרשי עלות.

 

אני לא הייתי מפחד להגיע לווגאס ללא סידורי רכב מהארץ. אני לא אוהב שגוזרים עלי קופון. וכפי שבנצי כבר כתב לך. לא שווה לשכור רכב להתנייד בווגאס עצמה. הרי אתם תהיו כל הזמן רק בסטריפ שהוא אזור קצר למדי.

כך שאת סידורי היציאה שלך מווגאס לכיוון LA יהיה לך מספיק זמן לעשות.

 

בנצי, אכן אנטרפרייז. החברה שהכי נהניתי לשכור ממנה רכבים.

 

אגב, שווה לציין שרכבים שנראים סטאנדרטיים לישראלים אפילו כמו מזדה 6, מגיעים בארה"ב עם מנוע גדול יותר (3 ליטר לעומת 2) וכורסאות מפנקות יותר ברוב המקרים.

 

נ.ב. אם כבר המלצת על מלון, אמנם לא הייתי שם שנים (ובווגאס זה קריטי כי כל שנה נופל מלון וקם אחר במקומו...) אבל הבלאג'יו הוא הפייבוריט שלי.

פורסם
.

אני בזמנו שכרתי רכב בDC והחזרתי במנהתן ללא תשלום קנס אך אינני זוכר את שם החברה צר לי.

 

אין מצב שהחזרת ב״מנהתן״... :wink:

פורסם
אם תרצה אוכל לסדר לך מחיר טוב מאוד בסיזר פאלאס. באיזור ה250 ללילה בסופש לחדר.

 

$250 ללילה???

 

אלא אם כן אתה מתכוון לשקלים, זה ממש לא ״מחיר טוב מאוד״.

פורסם

250 דולר ללילה לחדר בקומת הפנטאהוז, מיטת קינג והמחיר הוא לחדר לא לראש,זה מה ששילמתי באחד מסופי השבוע הכי עמוסים, זה היה סופ"ש של הבילבורד אוורד. כל המלונות בתפוסה מלאה ובלוקסור המאעפן רצו 590 דולר ללילה, שזה כמו לשלם 2000 שקל ללילה באכסניית הדולפין באילת.

 

אז שילמתי 250 דולר באחד המלונות הכי טובים בווגאס, הייתי בקומה עם אלטון ג'ון, התפנקתי בלאונג' הvip וזה היה בזול.

 

אז מהו דיל טוב לסיזר פאלאס? אם יש דילים טובים יותר אני אשמח לשמוע, כשלא עמוס אני מסדר ב200 דולר, לכל מלון יוקרה, ווין בלאג'יו וכד'.

 

 

נכנסתי לאתר שלהם לבדוק כי אני לא אוהב לצאת חומוס, החדר אותו שכרתי עולה $959 ללילה בעומס, $350 כשרגוע.

אל תשכח שיש resort fee שזה תמיד עוד איזה $20 לראש.. ..

haters will hate

פורסם

הבנתי שבפרייסליין אפשר להוציא במחירים טובים (למי שלא יודע נותנים שם בידים על חדרים), אפילו יש פורומים שגולשים מפרסמים שם בכמה הם הוציאו את החדר. באיזור ה 100$ אתה מוצא חדרים במלונות 5 כוכבים בווגאס.

פורסם

אני מוכן לשים 200 דולר כל סוף שבוע שני בשביל 2 לילות במלונות אותם ציינתי.

 

אני משתמש בפרייסליין, קאייק, אקספדיה ועוד'. אם יש משהו שאני אוהב לעשות זה להנות אבל יותר מזה אני אוהב דילים טובים.

 

השגתי עכשיו דיל להשכרת רכב מהקטגורייה של מאזדה 6 ב370 דולר לחודש בלי הגבלת מיילים. תמצא לי דבר כזה, לא קיים, השכרת רכב לכל הסוף שבוע מהסגמנט של הפוקוס ב20 דולר בלי הגבלת מיילים.

 

היתרון של הסיזר פאלאס היה מסיבת הVIP בבריכה, אבל הייתי אורח VIP ככה שלא שילמתי 30 דולר כניסה לאדם, בVIP לאונג' אתה מחזיר את הכסף של בשהייה רק עם האלכוהול שאתה מזמין, אני והאשה שתינו 2 בקבוקי שמפניה נום, והרבצנו שוטים של חוזה קוארבו גולד... בבריכה החשבון היה פתוח ויצא לנו קצת יותר מ230 דולר על אלכוהול, שירות חדרים באמצע הלילה עוד איזה 100 דולר, ויש להם איזו מסעדה איטלקית עם כוכבי מישלין במלון, סטייק ב70 דולר בערך, ת'אמת ממש התאכזבנו מהמסעדה.

 

כשאתה מחשב טיול התפנקות בווגאס המלון זה לא ההוצאה היקרה, מסעדה טובה תעלה לך כמו לילה של שהייה, והכל עניין של מה ואיך, כן הייתי בווגאס במלונות זולים, ושוב הלוקסור הוא דוגמא מצויינת, גם שם הכי זול שהוצאתי מפרייסליין היה 130 דולר לפני הRESORT FEE, וזה היה בסוף שבוע מת יחסית, כשנסעתי לווגאס ספונטני בתחילת מאי שנה שעברה לא בדיוק תקופה עמוסה... 230 דולר ללילה בלוקסור.

 

מלון שאני יכול להמליץ עליו כמלון מפנק מאוד זה הPALM'S PLACE, מלון בוטיק שצמוד לפאלמס, הוא תוכנן כבניין דירות מפואר אך לבסוף נהיה מלון בוטיק, שם אתה מקבל דירה מפוארת עם מטבח, פלזמות בכל פינה, אמבטיה מפנקת מאוד והוא די שקט, הוא לא במרחק הליכה מהסטריפ אבל מוניות בווגאס זה זול ומה גם שאין לי בעיה לנהוג כי כשהיינו שם לא שתיתי.

מצאתי רק תמונה של הכניסה למלון :) מחירים באיזור ה200-450 ללילה, לפעמים גם מטפס ל1000, הכל תלוי בתזמון, ד"א יש מלונות טובים גם ב40 דולר ללילה...

 

2011-11-27_12-40-34_HDR.jpg

 

חרשתי את ווגאס מהרבה כיוונים, זה כמו לרדת לאילת רק לא !

haters will hate

פורסם

יצא לי להיות בווגאס ב 3 מלונות טובים:

Palms Place

Trump

MGM Signature

 

לדעתי המלון הטוב משלושתם זה הטראמפ, יצא לי בסביבולת 140$ ללילה באוגוסט כולל מיסים ו RESORT FEE.

יתרון גם לאנשים שלא מעשנים - אין שם קזינו אז אין את כל הריח של הסיגריות ... מצד שני אם תרצו להמר (ואני מניח שתרצו) תצטרכו לעשות את זה במלון אחר.

 

דוגמא לקוסמופוליטן ב 100$:

http://biddingfortravel.yuku.com/forums/63/Nevada-Las-Vegas#.UF0NdVFJrav

 

I just went ahead and started my bid from $80 - adding $5 for each bid.

 

Ended up receiving Cosmopolitan at $100.

 

Total per night including taxes came out to $120, about $18 less than what Hotwire was quoting for the same hotel (based on hotel identifier)

 

Also used the PL link at the top.

לא הייתי שם אבל זה אחד המלונות הכי חדשים בווגאס - מה כבר יכול להיות רע?
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בכל מקרה תזקק לפלסטיק, וודא ששנת ההוצאה מודפסת ליד דרגת הרשיון בצידו האחורי (בשנים הראשונות הפרט נשמט והרשין לא היה יכול לשמש לשכירת רכב). הרשיון הבין-לאומי הוא רק תרגום של הפלסטיק יש להתיחס אליו כתוספת - אי אפשר לשכור רכב על סמך הרשיון הבין לאומי בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ליום אחד יכול לעלות בסביבות ה 300 דולר.

שים לב כי על הרכבים האלה יש בד״כ הגבלה של 100 מייל ליום, וכל מייל שחורגים עולה דולר..

 

בקשר לרישיון נהיגה.

אם יש לך רשיון נהיגה ישראלי עם תמונה שרשום בו Driving license אז לא צריך רשיון של ממסי.

 

אבל אם רשום Driving permit, אז זה לא תופס בארה״ב וצריך גם רשיון של ממסי.

פורסם

ביום כיפור האחרון ( לפני כשלושה שבועות) היינו ב LA , שכרתי מאנטרפרייז לשתי לילות (48 שעות) , קורבט קונברטאבל, 620 סוסים בועטים מאחור, שחורה, מדהימה , ללא מגבלות מיילג', כולל כל הביטוחים - 500$ + מס = 525 $.

התמחור המקורי הגיע לאזור ה 800 $ - לא כולל את כל הכיסויים ומיילג' מוגבל ל 160 ליום.

 

פשוט זרקתי להם שאני מוכן ל 500$ כולל הכל וללא הגבלת מיילג'. ההצעה שלי התקבלה מייד.

 

לקחתי את בת זוגתי, ללילה אחד בווגס, ראינו הצגה Le reve במלון Whyn - מדהימה וישנו במלון הבית שלנו בכל פעם שאנחנו מגיעים לווגס - הוונשיין/פלאטזו - מלונות משובחים לכל הדעות- במחיר 139$ ללילה.

 

למחרת צ'פרתי את עצמי ביום מסלול בחברת ExoticRacing - נסיעה על GTR כחימום, מעבר ל Lambo Super ligerra, המשך באחותה במתורבתת R8 V10 וכלה ביהלום שבכתר Ferrari 458 Italia . חלום שעלה כ 1200$.

 

חזרנו ל LA - עם הקורבט .

×
×
  • תוכן חדש...