Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בפראג? ספורט מוטורי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,נוסע לפראג ביגלל החברה אני אצטרך גם ללכת להופעה של "מלכת היפ הופ" ,

אז חשבתי לעצמי...היא הופעה אני רכב :)

 

יש משהו בתחום הספורט המוטורי בפראג? מסלולון ? אפילו של קראטינג :lol:

 

יש מכוניות מעניינות להשכרה?

 

מישהו יכול לעזור לי בקצת מידע...איפה מה למה וכמה?

 

מצאתי מספר סוכנויות הרכב הכי מעניין היה סקודה אוקטביה...נגד גולף :shock:

פורסם

חזרתי מפראג לפני שבועיים, קודם כל תדאג לעבור כמה פעמים ברובע היהודי, חברה שלך תשמח ואתה תוכל להינות ממבחר האקזוטיקות שעומדות ברחוב עם המותגים.. לי יצא לראות שם כמה פרארי, מזארטי, בנטלי, אסטון מרטין וכו'.

 

בנוגע להשכרת רכב, קראתי בפורום צריך לחפש שוב אבל יש איזו עיר מחוץ לפראג מרחק נסיעה של כשעה שבו משכירים למבו, פרארי, קורבטים ועוד ב110 יורו לחצי שעה.. זה אמור להיות אחלה דבר אבל לא יצא לי להינות מזה הפעם.

 

בכל אופן, תהנה מההופעה של JLo :lol:

פורסם
חזרתי מפראג לפני שבועיים, קודם כל תדאג לעבור כמה פעמים ברובע היהודי, חברה שלך תשמח ואתה תוכל להינות ממבחר האקזוטיקות שעומדות ברחוב עם המותגים.. לי יצא לראות שם כמה פרארי, מזארטי, בנטלי, אסטון מרטין וכו'.

 

בנוגע להשכרת רכב, קראתי בפורום צריך לחפש שוב אבל יש איזו עיר מחוץ לפראג מרחק נסיעה של כשעה שבו משכירים למבו, פרארי, קורבטים ועוד ב110 יורו לחצי שעה.. זה אמור להיות אחלה דבר אבל לא יצא לי להינות מזה הפעם.

 

בכל אופן, תהנה מההופעה של JLo :lol:

 

איזה איש רע היית חייב להזכיר את התחת הלטיני :)

 

ואני עוד צחקתי על הבוס שלי שאישתו גררה אותו להופעה של מדונה ושכל הגברים לבושים בורוד... :oops:

 

תודה לעוזרים....גולך 1.4 עולה 109 דולר... ל4 ימים. 110 יורו לחצי שעה?!?! :hihi: אתה יודע מה שווה... חצי שעה זה המחיר שאני אנהג בחלום...לקחתי לשעה :)

 

 

עוד דבר ידוע לכם משהו על הסדרי החניה שם ?

 

אני לא ממש מבין צ'כית.

פורסם

האמת מישהו עוד יכול להמליץ לא מצאתי עוד מידע שימושי מאז...וחפרתי אפילו על הבחור שהיה פעם ראשונה בטיסה.

 

האם מישהו יודע איפה אפשר להשכיר מכוניות מעניינות בפראג או האם יש שם מסלול ?

×
×
  • תוכן חדש...