Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"תכירו את קאדילק CTS-V הנסי VR1200, מכונית עם שם ארוך ולא מעט כוח: 1,226 כ"ס ו-154 קג"מ, ליתר דיוק. כל זאת תודות לטיפול מקיף שסדנת הנסי (Hennessey) הטקסנית ביצעה למכונית הקופה הספורטיבית של קאדילק, שבגרסתה הסדרתית מציעה 564 כ"ס ו-76 קג"מ 'בלבד'."

רועי צוקרמן, YNET

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4279558,00.html

 

415530201000100408271no.jpg

 

:shock::shock::shock:

(וחבל שאין סמיילי של לסת נשמטת)

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מטורף! 2.9 מ 0 ל 60... :shock:

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

60 מייל כן? 0-60 קמש ב2.9 פחות מרשים...

 

רבע מייל ב10.2 שניות,זה לא הזמן שהקולט איבו קבעה באירוע הדראג האחרון?:-)

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

רבע מייל ב10.2 שניות,זה לא הזמן שהקולט איבו קבעה באירוע הדראג האחרון?:-)

 

כן, אבל הקולט הרבה יותר קלה והיא גם 4x4 , לכן התאוצה שלה צריכה להיות יותר מהירה.

 

אבל אני לא חושב שהיא תגיע למהירות המקסימלית של הרכב הזה: קרוב ל 390 קמ"ש (לא שיש איפה לנסוע כל כך מהר).

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

איזה רכב, אלוהים ישמור! :shock:

כמו שהאמריקאים אוהבים - גדול ומוגזם בטירוף!

 

ציטוט:

"מחיר הדגם החדש לא פורסם, אך צפוי לעמוד על מאות אלפי דולרים."

 

כמה עולה הקאדילק CTS-V הבסיסית?

במאות אלפי דולרים קונים שם פרארי, למבורגיני ושאר האקזוטיקה, לא קצת הגזימו במחיר?

פורסם
מטורף! 2.9 מ 0 ל 60... :shock:

 

בכלל לא מרשים, GT-R עושה את אותו הזמן ואפילו פחות מזה עם פחות מחצי הכ"ס שיש לדבר הזה.

 

לא מבין על מה ההתלהבות, רכב שכנראה לא יכול לעשות שום דבר חוץ מלנסוע בקו ישר, כמו כל רכב אמריקאי אחר - big muscle no brains.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

שימו לב לנתון הבא:

 

• 1,226 bhp @ 6,400 rpm (1,066 Rear Wheel HP)

 

איפה נעלמו להם כמעט 200 סוסים בין המנוע לגלגלים?

 

זה הרי הספק של משפחתית עם מנוע 2 ליטר שהלך לאיבוד.

פורסם
בכלל לא מרשים, GT-R עושה את אותו הזמן ואפילו פחות מזה עם פחות מחצי הכ"ס שיש לדבר הזה.

 

מה אותו הזמן?? 2.9 ל 0-100??? ל GT-R? אתה בטוח?

 

לא מבין על מה ההתלהבות, רכב שכנראה לא יכול לעשות שום דבר חוץ מלנסוע בקו ישר, כמו כל רכב אמריקאי אחר - big muscle no brains.

כן, כמו הסרטון עם ההשוואה שעשו בין מוסטנג קליפורניה ל M3, לפי המספרים הם עושות הכל אותו דבר, רק שהמוסטנג נתפס כרכב אמריקאי "מסורתי" וה M3 לסוג של רכב הנהיגה האולטמטיבי.

 

מזכיר גם השוואה הרבה יותר מפגרת שעשו פעם בסרטון שבה נראית הונדה אקורד מתקשה לתמרן בין קונוסים הרבה יותר מאשר יונדאי סונטה או קיה מגנטיס שלשתיהן סוג של מרכב "אמריקאי" בעוד ההונדה נתפסת כ"ספורטיבית" משהו (שוב יחסית, הכל יחסי)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
מה אותו הזמן?? 2.9 ל 0-100??? ל GT-R? אתה בטוח?

 

טעות שלי, 2.7 שניות ל100, אבל זה עם LC. :wink:

בקאדילק הזאת LC יגמור כנראה את הגיר עם כל המומנט האדיר שיש למנוע הזה, בדומה למנועים של סדנת BRABUS הגרמנית.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
טעות שלי, 2.7 שניות ל100, אבל זה עם LC. :wink:

בקאדילק הזאת LC יגמור כנראה את הגיר עם כל המומנט האדיר שיש למנוע הזה, בדומה למנועים של סדנת BRABUS הגרמנית.

 

2.7 זה יפה, יפה מאוד, הייתי בטוח שה GT-R לא כזו חזקה בשביל 2.7 (מה זה LC? מצטער, I'm a bit motorically challenged כשזה מגיע לביטויים כאלו :)), ואם אני זוכר נכון יש את הלקסוס הזו (LFA?) שעשויה כולה מסיבי פחמן שפעם עשו השוואה בידיעות אחרונות והיא הייתה יותר מהירה מה GT-R אאל"ט. אז היא עושה יותר מ 2.7?? ובכלל מה השיא לרכב שהוא לא פורמולה 1 או רכב עם מנוע סילון, מישהו יודע?

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 


×
×
  • תוכן חדש...