Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהגות ברברית בכבישים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה כזה, בלי קשר לזהותו של אותו אדם, היית יכול להכנס למצב ממש ממש לא נעים עם החוק. במידה ואתה מרים כיסא אחרי שאותו הבחור כבר עזב אותך, זו תקיפה לכל דבר. מה שאומר שאם היו מזמינים משטרה, היית אשם לא פחות ממנו.

.

 

עזוב חוק ומשטרה,פה זה יכל להגמר ברימון אל תוך הבית שלי.

Gn'f'R

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היום אני נוסע בתל אביב, בנתיב השמאלי נוסע מבוגר\קשיש ומאחורי נהג משאית. בקיצור, הבן אדם המבוגר נוסע לאט ומאחוריו הנהג המשאית קיבל קריזה והתחיל לצפור לו, להשתולל ולקלל.

 

בסוף המבוגר עבר לנתיב הימני והנהג משאית נתן גז בעצבים ונסע.

לרוע המזל נהג המשאית עצר ברמזור אדום ובדיוק הגיע המבוגר ונעצר לידו. נהג המשאית (בגודל של מקרר) ירד מהמשאית,

והורה למבוגר לפתוח את החלון.

 

המבוגר פתח את החלון וחטף כאפה מצלצלת מאותו נהג משאית. הנהג משאית חזר למשאית והמשיך בדרכו. באותו זמן אף אחד לא ייצא ולא שאל לשלומו כאילו שום דבר לא קרה.

הנהג המבוגר כמובן שהיה בשוק \טראומה ולבסוף עצר בצד על השוליים.

 

הרגשתי מה זה רע בלב.

מילא תקלל, תצרח, אבל לבוא לבן אדם מבוגר שיכול להיות אבא\סבא שלך ולהחטיף לו סטירה שתיזכר לו עד לסוף חייו?!

זה עצוב עד דמעות.

 

 

גם אתם נתקלתם בכאלה סיטואציות ?

אשמח שתשתפו.

 

 

גועל נפש, כואב הלב, זה רק מראה לנו איזה חיות מסתובבות בניינו וזרק מראה לנו כמה המערכת פה קלוקלת,

כלומר יש מצבים שגם אם חטפת אגרוף והגבת אתה אשם! מדינה חולה,

 

אני הייתי יוצא ומחזיר לאותו נהג משאית באותו מטבע, הוא אולי מקרר אמקור, אבל אני מקרר תעשייתי,

היית צריך לבדוק מה שלום האיש המבוגר, אבל אני מניח שההלם אחז אותך חזק מדי,

 

גם אני הייתי המום בפעם הראשונה שראיתי מישהו מכניס סטירה לזקן, ולא, זה לא היה עובד אסייתי,

אבל הגבתי, והגבתי נחרצות, ויש דברים שהשתיקה יפה להם!

 

 

 

הנה סיפור משלי:

כשהייתי בן 17 כשרק הוצאתי רשיון, לילה אחד אני וחבר חזרנו מבילוי ובאיזור העיר התחתית בחיפה היה רכב מסחרי שכל רגע ניסה לעקוף בכביש חד נתיבי וציפצף. אני כמובן נסעתי במהירות החוקית וברגע שיכלתי נצמדתי לימין ונתתי לו לעקוף.

כמובן שאחרי דקה נפגשנו ברמזור אדום, וגם כאן, הבנאדם יצא בעצבים הורה לי לפתוח את החלון והביא לי כאפה.:shock:

אני והחבר היינו בשוק ולכן לא חשבנו באותו רגע לרשום את המספר, ובכלל לא חשבנו על איך להגיב.

כשהייתי במילואים בגבול לבנון נסעתי אני המג"ד ועוד חייל ברכב לבן לנהריה לבקר חבר למילואים שהתעלף מהתייבשות

והיה בבית חולים בנהריה, מה שקרה בדרך חזור ראינו ברכב לפנינו גבר ואישה היו בתוכו, האישה מנסה לברוח

מהרכב תוך כדי שהיא מוכה נמרצות וקשות, חסמנו את הרכב שלו עם הפורד הצבאית תוך כדי השמעת סירנה,

יצאנו שלושתינו מהרכב ופשוט החזרנו לו (בריבית דריבית יש לציין) קשרנו אותו לתמרור הקרוב וטיפלנו בפציעות

של אותה אישה, (חתכים, נפיחויות, היא גם פצעה את הלסת ונשברו לה כמה שינים) והיא פשוט חיבקה את שלושתינו!

(זה היה אולי החיבוק הכי אמיתי שקיבלתי בחיים!) היא סיפרה לנו שבעלה מכה אותה כבר 5 שנים ברציפות, ותלונות

במשטרה לא עוזרו והוא תמיד שב על סורו, כשביקשה להתגרש הוא איים עליה ברצח והתאבדות, בנתיים המג"ד שלי

השאיר לה את המספר טלפון שלו שתתקשר למקרה של בעיה,

 

היא בנתיים התקשרה למשטרה ואנחנו נעלמנו כלעומת שבאנו,

חודש אח"כ היא התקשרה למג"ד והודתה לו ואמרה לו שאנחנו היינו באותו רגע עבורה "שלושת המוסקטרים" חחח...

ששמעתי את זה ממנו התמלאתי אושר, ואתם לא יודעים כמה אושר הייתי!

 

היא גם הוסיפה שהבחור היה נתון שבוע במעצר והוא קיבל צו הרחקה של חצי קילומטר ממנה ממקום עבודתה ומהבית,

 

איזה ענק! yulianx, איך הגעתם למסקנה שזה מבויים? נשמע מעניין :smile:

אולי זה אפילו אותו בחור ברברי :???:

 

דבר ראשון אתה רואה אדם שצועד לך לכיוון הרכב בהליכה מאיימת אתה דבר ראשון צריך לצאת מהרכב,

כשאתה בתוך הרכב, יש לו יתרון עליך, דבר שני להיות מספיק מיומן בקרב מגע כדי לחסום כל מכה שלו,

לומדים את זה בלוט"ר, אבל אתה יכול ללמוד את זה גם בפרטי,

 

מצלמה לרכב כבר אמרתי?!

 

תעשו לעצמכם טובה ותקנו אחת טובה באיכות HD - יעלה לכם 500 ש"ח בטווח הקצר אבל אולי יחסוך מכם המון לטווח הארוך.

 

גם אני לא הייתי יוצא לנהג המשאית כי כמו שיש פה חברי פורום שמחזיקים בנשק לי אין מושג מה יש לנהגוס ליד כיסא הנהג.

כן הייתי עוצר ושואל לשלום המבוגר ומנסה להעביר לו את הצילומים.

נהגים כאילו צריך לא רק להוריד מהכביש אלא גם להגלות למדינת עולם 3...

 

סופשבוע מצויין לכולם.

 

יש בעיה עם ההצעה שלך, הם חושבים שהם חיים במדינת עולם שלישי, ההגליה שלהם לשם רק תסב להם הנאה

למראה אנשים עם IQ ומנטליות כשלהם, אני בעד סירוסים לאנשים כאלו, ולמה סירוס? שלא יצא עוד אחד כמוהו,

 

לא מדוייק,

אדם שהיו לו הביצים להרים יד על אדם זר היה כנראה מגיב גרוע יותר כלפי אותו השומרוני הטוב שבא לעזרה,

מצטער אבל זה נכון.

יש מה לעשות אבל לא הייתי מעודד עימות ישיר,

דוגמא שלא מעולם הרכב :

בעת קניה בחנות תכשיטים שמתי לב לילד בן 10 שהכניס לכיסו שרשרת מסחורת החנות,

לקחתי אותו הצידה ובשקט ביקשתי ממנו שיחזיר זאת.

הילד הביא לי את השרשרת ויצא מהחנות,כעבור 2 דקות אני רואה שהילד מגיע עם אביו לעברי במהירות

לפני שהספקתי למצמץ האב העיף לי אגרוף והשליך אותי אל מעבר לדלפק בצעקה :

"אתה אומר שהבן שלי גנב?!,יא בן @@@ה "

 

זה התנהגות של איש שמטיל מוראתו על אחרים, אנשים כאלו גם היום שלהם מגיע,

ולרוב הם גם לא מגיעים לגיל פנסיה, לפחות לא במצב שלם,

 

משהו טרי מהיום.

אני מסתכל מהמרפסת בעבודה.

מונית מקרטעת באיטיות בעליה ומאחוריה אודי A6 שלערס שנוהג בה כנראה נגמרה הסבלנות.

הוא חותך את המונית בפראות תוך כדי עליה על המדרכה מימין, נעצר באלכסון פותח את החלון ומתחיל לקלל.

כשנהג המונית (שלהפתעתי היה שליו - כנראה כבר התרגל לזה) נפנף לו ביד לנסוע, הערס התחמם.

נתן רוורס עצבני, דפק את המונית והפיל לה את הפגוש הקדמי ונעלם...

 

אחד כזה רק לרשום את מספר הרכב שלו! כמו שאמרו מעלי, גם מצלמה,

 

אני גם נוסע בימני באיזי, אין לי לאן למהר, התרגלתי לאצבעות משולשות, צרחות וכאלו,

אבל מה שאני לא סובל זה אלימות בכביש, פעם אחרת אידיוט יצא לי ברמזור עם לום, אני יצאתי עם מטף כיבוי,

והפכתי אותו ל"איש שלג" פעם אחת חמור עם אינפיניטי יצא עלי, החלטתי לשחק לו אותה קטע,

התחלתי לגרום לו לרדוף אחרי, וירדתי לשטח, שם יש לי יתרון, פשוט סיחררתי אותו עד שהוא שקע

בחול עד לגחון, השארתי אותו שם ונסעתי,

 

 

 

 

 

וכל ההודעה הזאת על שלל ציטוטיה ותגובותי מראה לנו שאנחנו חיים בכלוב של קופים חוליגנים ולא שפויים,

לא רחוק היום שאזדקן וכוחי כבר לא יעמד לצידי, ואני עלול למצוא את עצמי חוטף סטירה כמו הסיפור הנ"ל

אני יודע שאיש לא יחלץ לעזרתי כשאגיע לגיל שכוחי לא יעמוד לצדי, אבל בגלל המחשבה הזאת אני משתדל

לעזור לכל מי שרק אפשר, ויש מקרים, שאם לא הייתי חסין מספיק הייתי בוכה רק מלראות את המקרה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

איזה יתרון יש עלייך אם אתה ברכב ויכול לברוח ברגע ולתוקף יקח זמן עד שהוא יכנס לרכב שלו אם ירצה להשיג אותך?

פורסם

מיראז' (כינוי מקורי בחרת לך :-) ) אם יש לפניך תנועה אתה לא יכול לברוח,

מצב עמידה הוא מצב הכי טוב לקרב פנים מול פנים, מה שגם את תהיה נכול ברכב

הפסיכי יכול לשבור לך חלון ולא רק שתחטוף מכות, גם כולך תהיה רסיסים,

 

לכן אם אין לך נתיב בריחה, תצא! תלחם, אל תפחד למרות שמפחיד היום, אדם שמראה חולשה נותן לאויב ייתרון עליו,

טוב זה לא דיון על קרב מגע, בוא לא נסטה מהנושא, הנושא הוא שצריך לגרום לבריונים כאלו לשלם,

כמו אותו אחד עם האינפיניטי שמצא את עצמו תקוע בחול ללא חילוץ,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

השיטה הטובה ביותר שאני מצאתי למקרה שמתקרב אליך מישהו מאיים היא מאוד פשוטה.

אתה מניח לו להתקרב ממש עד לדלת ובאותו הזמן ממתין לראות מה הכוונה שלו.

יש כאלו שיסתפקו בלקלל ובלאיים ויש כאלו שלא.

במקרה שלא, אתה פותח עליו את הדלת במכה חזקה.

הבנאדם ברוב המקרים יעוף לרצפה או יקבל את הידית ישר בביצים.

 

באותה שניה אתה קופץ החוצה ועושה לזה סוף.

 

קרה לי פעם אחת, לא ממש עשיתי לו סוף אבל היה כיף לראות אותו מתפתל על הרצפה עם רגליים ב X.

פורסם

הייתי כבר פעמיים בסיטואציות מהסוג הזה בחודשים האחרונים - פעם אחת עם נהג שלא אהב את זה שלא נתתי לו להדחף באיזה פקק. הנתיב שלו היה פנוי, שלי היה פקוק, וכמובן שהוא "לא ידע" שהוא צריך את שלי, עד שכבר הגיע לשלב של האי תנועה, עליו הוא כמעט גם עלה תוך שהוא חתך אותי (בלי לאותת - בשביל מה?). פעם אחרת עם אופנוען שעקף אותי בתוך כיכר עם נתיב אחד, ואז הופתע שכמעט הרמתי אותו באוויר.

זה בלי להזכיר בכלל את כל הפעמים בהם צפרו לי כי נתתי למישהו לחצות את הכביש (במעבר חציה) או חיכיתי בזמן שמישהו אחיר לפני החנה את האוטו. בפעם האחרונה שזה קרה (לא המשכתי לנסוע כשהרמזוז התחלף לכתום, וכך גם מנעתי תאונה, כי ניידת המשטרה שהיתה בנתיב לידי החליטה לפנות מהנתיב ההמרכזי כשהרמזור כבר היה אדום), הצופר נראה כמו נציג של איזה משפחת פשע (וגם נהג בב.מ.וו חדשה), כך שממש שמחתי שהוא לא יצא אלי עם אלת בייסבול או אקדח.

 

באופן כללי חבל שאנשים חושבים שהכביש הוא הרכוש הפרטי שלהם, וזה מרגיז באותה המידה גם כשזה מגיע מהצופרים למיניהם וגם כשזה מגיע מאלו שחושבים שהנתיב השמאלי בכבישים הבינעירוניים נסלל כדי שיהיה להם כמה שיותר זמן לשיחות הטלפון שלהם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הפורום הזה כולל אותי יכולים להוציא ספר מקרים שנקרא "הרפתקאות מסוכנות ומכוערות בכבישי הג'ונגל הישראלי"

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

שאני יאבד או ייפגעו החיים שלי על כלום ,

לא תודה.

הרי אתם כולכם יודעים שלצאת מהרכב ולדבר עם החלאה אנושית הזאת , זה בסוף לא יסתיים בדיבורים .

זה ידוע שמישהו ייפגע ויגמור את היום בחדר מיון.

 

נספר לכם עוד משהו ,

אחותי נוסעת עם החבר שלה , לאחר כחצי שעה רכב אחד יוצא מהחניה .

החבר של אחותי אומר לה תעמדי לשניה בחניה , ואני שניה עושה פרסה וחונה.

אחותי "שומרת " על החניה , ואיך לא מגיע פוזויאסט בן 22 +- .

אחותי אומרת לו שהחניה תפוסה ,הוא כמובן שם פס ומתחיל לנסוע רוורס בשביל להיכנס לחניה.

תוך כדי הוא אומר לאחותי שאם היא לא תזוז מהדרך הוא פשוט ידרוס אותה ולא אכפת לו לשבת בכלא , כמו שהוא אמר " כלא בשבילו זה חופשה " .

כמובן שאחותי יצאה נסערת ומבוהלת כי הוא כמעט דרס אותה .

 

זהו זה המצב ,

לא צריך ללכת רחוק , זה קורה לקרובים לנו :x

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

החוק אינו מתיר שמירת חנייה.

נכון שיש אנשים ברברים אבל זה יש בכל מקום פשוט פה נחשפים לזה יותר כי המדינה שלנו קטנה מאוד.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L


×
×
  • תוכן חדש...