Jump to content

GS-egal

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

מוניטין

8 נייטרלי
  1. GS-egal

    סידור סרנים ראש גורר 6X2

    זה סיקרן גם אותי, אז חפרתי קצת עם אחד המהנדסים מהתחום שאני מחזיק ממנו. קודם כל, לגבי סינגל (4X2) או פושר/פולר (6X2) - בארץ מאושר משקל כולל של 46 טון לסוס עם 3 צירים ולכן הישראלים לא אוהבים "סינגלים" ומעדיפים 6X2 וזאת בכדי למקסם את המשקל.. הסינגלים היחידים בדרך כלל שתראה בארץ יהיו כאלה שלא סוחבים משקל כמעט (המשאיות של הבמבה של אוסם לדוגמא ) בהרבה מדינות באירופה אבל, ראש גורר (סוס) מוגבל ל 43 טון משקל כולל, ולכן אין להם שום עניין בעוד סרן נוסף (שמעלה את המשקל העצמי על חשבון ההעמסה) ולכן התצורה של סינגל (4X2) בסוסים מאוד נפוצה שם. לגבי פושר VS פולר פושר בדרך כלל יהיה קל יותר וקצר יותר מאשר פולר עם סרן אחורי מתרומם ולכן הוא עדיף, זאת ועוד, בגלל חלוקת העומסים שלו, הפושר מאפשר למקם את הצלחת גרירה (Jost) במיקום אחורי יותר, מה שמאפשר לו לסחוב גם עגלות של "סינגל" מבלי שרגלי החנייה יפגעו בסוס... ולכן אלו הסיבות העיקריות לכך שתראה הרבה יותר "פושרים" בארץ מאשר "פולרים" ובדיוק נזכרתי ביום חמישי בשרשור הזה, כי נסעתי באזור חיפה וראיתי "פולר" של כימוטל ורציתי לצלם לך אבל לא הספקתי.... ET
  2. GS-egal

    סידור סרנים ראש גורר 6X2

    בתצורה של 6X2 - סרן אחורי מתרומם נדיר שתראה בארץ (נראה לי שראיתי פעם אחד כזה אצל תעבורה) 99% מהתצורות שתראה זה סרן אמצעי מתרומם ("פושר") הסיבה שבארץ אנשים קונים "פושר" או "דבל חי" (6X4) היא תקינה של משקלים שאפשר לשאת - באירופה התקינה שונה ולכן הם מעדיפים תצורה של 4X2 (סינגל) ורק במשא כבד הם נוסעים עם "פושר" או 6X4 כמו שמישהו כתב בהמשך, סרן אחורי מתרומם, הוא בדרך כלל גם מהוגה ונועד לתמרון במקומות צרים (דורש מיומנות נהיגה גבוהה) לגבי העלאה של הסרן בצורה יזומה, למיטב ידיעתי, הסרן יורד לפי העומס על הצלחת, אם אתה עמוס אתה לא יכול להרים את הסרן באופן יזום, אלא הוא מתרומם כאשר אין משקל. ET במשאיות שלדה ("אחודה") שם בדרך כלל בתצורה של 6X2 אז הסרן האחורי הוא המתרומם והאמצעי הוא המניע. היוצאי דופן בדרך כלל יהיו משאיות עם דחסני אשפה, שם רוב המשקל נמצא מאחורה (המערכת ההידראולית של הדחסן) ושם בדרך כלל הם יהיו בתצורה של "פושר" (זאת אומרת הסרן האחורי מניע והסרן האמצעי מתרומם ומהוגה..) ET
  3. מוזר ... לך מופיע "קופוני חנות" של 6 דולר ולי הופיע רק 3 דולר 🙄 לא נורא, תודה בכל מקרה... הזמנתי ב 142 דולר, זה נראה לי גם אחלה מחיר (אני מקווה... רק שלא ייעצר במכס ) מה דעתך על ה CPL? זה הכרחי? או שאפשרי לוותר? כרטיס זיכרון נראה לי שאני יקנה כבר בארץ. המחירים די דומים... יש איזה המלצה למשהו ספציפי? המון תודה על הכל FIS, אתה תותח על !!! ET
  4. יצא לי על הדו אחרי 13 דולר הנחה 147 דולר הגיוני?
  5. FIS היקר, אין על העזרה שלך בפורום ובשרשור הזה בפרט תודה לך אולי תפנק אותנו בלינק משתלם לרכישה של המצלמה הדואלית עם המבצע של אלי אקספרס שסוף סוף נוכל להזמין כבר.... ET
  6. מה באמת יותר טוב בתיבה ידנית בשטח? 😏 האיבוד מומנט בעליות? החוסר יכולת לנהוג עם 2 רגליים? (רגל על הגז, רגל על הברקס) אני מבין את ה "רומנטיות" בלרצות רכב ידני בשטח... בתכלס, עדיף בהרבה תיבה אוטומטית.... בייחוד לנהגים שהם לא סופר מקצוענים... ET
  7. אמרו חז"ל לפני הרבה שנים... "הנבואה ניתנה לשוטים" כל מי שאומר "בוודאות בעוד 3-4 שנים תהיה ירידת/עליית ערך", בסה"כ מנחש (ובמקרה הטוב ניחוש מושכל, במקרה הפחות טוב, דעות קדומות) אני לא הייתי מטריד את עצמי בשאלות האלה, כי אף פעם לא תוכל לדעת.. ET
  8. הסיכון היום בלקנות לנדקרוזר חדשה שווה ערך לסיכון של לקנות קרקע במרכז תל אביב ולחשוש מהירידת ערך שלה. הרכב כמעט היחידי בארץ שנסחר במחירון פלוס והביקוש רב על ההיצע. סיכון תמיד קיים, בכל דבר שהוא (ורכב זה לא השקעה שמחזירה את עצמה) אבל אם הסיכון זה מה שאתה חושש ממנו הכי הרבה, אז בלנדקרוזר אתה מפחית את הסיכון למינימלי. אני לא הייתי קונה לנדקרוזר, אבל מסיבות אחרות, לא בגלל החשש מירידת ערך... ET
  9. תכלס, הבנאדם יכול לנסוע בכל רכב שקיים עלי אדמות, וככל הנראה הדבר לא ידגדג לו אפילו את החשבון בנק... מעניין למה דווקא הוא בחר לנסוע באאוטלנדר 😏 ET
  10. קל... תרים את הרכב על ג'ק (אבל לא גבוה מדי...) ET
  11. צודק לגבי השמנים והפילטרים, לא ראיתי שהוא כתב "חשמלית" למרות שאם זה PEHV אז כן יש מנוע בעירה פנימית ואז זה רלוונטי אם השורה האחרונה שלך מסכים לגמרי ET
  12. תמיד אפשר לנסות להתאים איזה ARB עם קומפרסור קטן, לא?? 😜 ET
  13. אם הרכב יוצר ב 02/20 - זה אומר שאז הוא יוצר, אז שמו לו שמנים, פילטרים, צמיגים... זה לא כל כך משנה איפה הוא עמד, הוא עדיין יוצר לפני שנה ו - 3 חודשים. אם ההנחה על הרכב משקפת את זה שהרכב עמד שנה ו - 3 חודשים אז סבבה, הכל עניין של כסף בסופו של דבר. מה שכן הייתי עושה, או מוודא שהחליפו לו שמנים + פילטרים + צמיגים - לפני המסירה. או במידה ואין לך דרך לוודא את זה, הייתי ישר אחרי קבלת הרכב, מכניס אותו למוסך לטובת זה. בהצלחה ET
  14. הסיבה שבצבא מעלים על זה למשפט צבאי זה בגלל שזה טכניקה קצת מסוכנת נהג לא מיומן שיעשה מודולציה, עלול לשבור צירייה בקלות (במידה ולא יהיה עדין על דוושת הבלמים) לכן לא הייתי ממליץ על זה גם באזרחות לנהגים שלא יודעים לעשות את זה, כי הפוטנציאל נזק פה יכול להיות גדול מאוד :-) ET
  15. מניסיון של שנתיים אפשרי, אבל קצת צפוף - תלוי בגודל של הכיסאות בטיחות. זו אחת הסיבות שהחלפתי לפורסטר - ועכשיו יש שם רק כסא תינוק גדול (EVENFLOW) , בוסטר רגיל, ובוסטר גדול עם גב שוב פעם, אותה תצורה נכנסה גם ב XV, אבל היה די צפוף לילדים מאחורה ET
×
×
  • תוכן חדש...