רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
פרטים מדוייקים בפורום ספורט מוטורי באתר זה, ובאתר התאחדות נהגי המרוצים IRDA
הודעה אחרונה מאת עפר שורץ, -
- 0 תגובות
- 496 צפיות
כתבת תחקיר בדה-מרקר: "פעיל פוליטי מונה לפקח על מכרזים, קבלן לשעבר אישר לעמיתיו תשלומים חריגים ובכירים שהתנגדו הוזזו מתפקידם ■ מאחורי גזירות הסרטים, מתחוללת דרמה שמאיימת לעצור את המיליארדים המוקצים לפרויקטים"
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- 4 תגובות
- 632 צפיות
אני רוצה להזמין גליל מדבקה שחור מט שניתנת להסרה לפחות ברוחב חצי מטר ולפחות באורך 2 מטר. האורך לא כל כך משנה כל עוד זה לא יהיה יקר יותר מדי. אני מבקש את עזרתכם כי אני לא מבין כמעט כלום באנגלית וזה מאוד יעזור לי שתבחרו לי את המוצר הנכון והזול שתמצאו. אני מאוד יודה לעוזרים. בתודה, תומר.
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4280999,00.html איזה מתנה לחג...
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 868 צפיות
שלום, מהיכן ניתן להשיג סמל של הארלי? עזבו רגע את EBAY אני מדבר על ארץ הקודש, אני מחפש סמל כזה: מהיכן ניתן להשיג? תודה מראש לכל העונים
הודעה אחרונה מאת St. Bob, -
- 1 תגובות
- 703 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4280690,00.html לא ברור לי מהכתבה האם עשו הכנות כלשהן ולא מדובר בסתם הקצאה של ה"שול" לתח"ץ או שכן... מצד אחד, בכותרת מנסים לגרום לי להתעצבן ומצד שני כתוב שדווקא הכינו שם מבעוד מועד מפרצים. למישהו יש יותר פרטים?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
עכשיו ראיתי בפייסבוק שבניגוד לכל התחזיות - מסתבר שאכן הולכים לעשות מרוץ נוסף של פורמולה ישראל באילת. נראה שההפקה מתקיימת בשיתוף קרוס קאנטרי, שזה כבר חיובי, וכנראה בועז מאירי משנה שעברה (BBM הפקות). המיונים הפעם קצת שונים, וכוללים נהיגה בלבד במסלול ג'ימקנה כפול שייבנה בפ"ת. יש קטגורית גברים, נשים (כל אחד בעל רישיון נהיגה) ו'מקצוענים' - שזה כאלה שיש להם רישיון נהיגה ספורטיבית. הרשמה למיונים עולה 349 ש"ח. עשרה נבחרים ייסעו לצרפת לקורס על חשבון ההפקה ויתחרו באילת. אני מרשה לעצמי להניח שמדובר בעשרה מכל קטגוריה..אבל זה לא כתוב בבירור. http://formula-fil.com/ http://www.facebook.com/formula.il
הודעה אחרונה מאת Pika007, -
- 2 תגובות
- 955 צפיות
שלום רב לאחי גררו את האוטו הוא עמד עם שני גלגלים על המדרכה נוצר דנט במפתן בחלק של הנהג מה עושים?
הודעה אחרונה מאת amir74, -
כשמגיע הקיץ אני שם לב לתופעה הזו. הנוסע / נוסעת, במושב שליד הנהג, מרים את הרגליים ומניח אותם על הדש-בורד. מתרווח לאחור, נהנה מהחיים. התאונה הכי קטנה שתפעיל את כרית האויר תכניס לו את הברכיים למצח. לתשומת לבכם / מצחכם.
הודעה אחרונה מאת Natan_, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הי, יש שמועה שהמלצמות החדשות שהתקינו בכביש 44 מצלמות גם את נתיבי הנת"צ. האם זה נכון? ואם להיות יותר ספציפי, אז כביש 44 לכיוון צומת חולון (ת"א), המצלמה שנמצאת ממש מאחורי הגשר של מקווה ישראל.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
הערה לגבי חניה 1 2
מאת meteor- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
החנתי את הרכב בחניה שזה מפרץ בתוך מדרכה. החניה ללא תשלום וללא שום מגבלה. בתוך המפרץ יש מקום רק לרכב אחד, כאשר אם הרכב עומד באמצע, אז יש בערך מטר פנוי לפניו ומטר פנוי מאחוריו, כך שהמקום די מרוווח, אבל אי אפשר להכניס רכב נוסף לתוך המפרץ בשום אופן. כאשר רציתי לצאת מהחניה, נעמד לידי רכב אחר והנהג קרא לי בשביל להגיד לי משהו. דווקא חשבתי שהוא רוצה לשאול משהו לגבי הרכב שלי, אבל הוא שאל אותי למה אני תופס את כל החניה ולא נותן מקום לעוד רכב, הרי באזור יש מצוקת חניה. אציין שהוא היה די מנומס ולא תוקפני, אבל נדהמתי מהערה שלו, הרי אין שם מקום לעוד רכב ומקסימום שרכב שני יכול לעשות זה לעלות חצי על המדרכה וחצי בתוך המפרץ, כך יהיה איכשהו מקום לשניים, אבל אז יש סיכוי לקנס ומה שלא פחות חשו…
הודעה אחרונה מאת alonHil, -
רציתי לשאול לדעכם בנושא זה. לפני שלושה שבועות פירסמו במוסך פליקס למכירה פולו שנת 2010 אשר שימשה לנסיעות מבחן. לאחר מספר מפגשים עם מנהל המכירות של אולם התצוגה סוכמו התנאים אולם נאמר לנו כי מאחר והם ממתינים לרכב חלופי אין הם יכולים לשחרר את הרכב. מאחר וזה היה מוסכם עלינו עברנו לשלב הבא והוא חתימה על זיכרון דברים. מנהל המכירות התעקש שנחתום שכן ללא הסכם אין הוא יכול להבטיח לנו דבר. חתמנו על הסכם וחיכינו שבוע.מאחר ולא שמענו דבר התקשרנו ונאמר כי הרכב החדש טרם הגיע אבל הם מצפים לכך כל יום וגם יטפלו בתיקון כל הנקודות עליהם סיכמנו בזיכרון הדברים. עבר שבוע נוסף ומכיוון שלא שמענו דבר התקשרנו שוב ואז להפתעתינו הודיעו לנו כי הרכב נמכר??? שאלנו הכיצד נמכר שכן חתמתם על זיכרון דברי…
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ואלה המפגשים שלהם? :lol: :lol: לא הפסקתי לצחוק כמה דקות מהגועל נפש הזה. http://www.youtube.com/watch?v=bQptfdSCdhs דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. זה מתחיל בשניה 24 ורק נהיה גרוע
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אז נראה שהבעלים השתדרג ל-940 חדשה יותר. השבוע בכביש מבאר שבע לקריית גת נתקלתי בדבר הזה מזדחל לו על הנתיב הימני.
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
-
לקוח מתוך וואלה: http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2564087 אין דברים כאלה...
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
- 0 תגובות
- 490 צפיות
אני מאזור הערבה וזאת הפעם השנייה שאני כאן אני אשמח לקבל המלצות לפנצריה טובה עם צמיגים טריים ועם איכות טובה ...תודה רבה ויום טוב....
הודעה אחרונה מאת mzf, -
- 5 תגובות
- 770 צפיות
נשבר לי הדלתית של תא הדלק והוישר אחורי הלכתי למוסך מורשה והמחירים ממש מופקעים לדעתי 1200 כולל עבודה זה יותר מדיי מה האלטרנטיבות שקיימות (לא מורשה)? אשמח אם תעזרו אגב, זה צריך להיות כלול עבודה כי בשני המקרים הפריטים נשברו מהזרוע אז יש צורך בידע קצת שלי אין.... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 4 עוקבים
- 23 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין לקנות רכב חדש, וחושב לרשום אותו על שם אחד ההורים, שיכולים לקבל סבסוד משמעותי לעלות הביטוח ממקום העבודה שלהם. אני מניח שאני צריך להחליט כבר לפני הקנייה מה אני אעשה, כי אחר כך העברת בעלות תהפוך את הרכב ליד אחרתת. האם יש חסרון לרישום הרכב שלא על שמי? למשל שלא אוכל לצבור עבר ביטוחי? אבל עד כמה זה משנה אם תמיד אוכל להצהיר שנהגתי כנהג עיקרי ברכב, שגם אם לא היה רשום על שמי, לא הוגשו לגביו תביעות? מה לדעתכם כדאי לעשות? תודה
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
עם ניילונים ומדבקות של כלמוביל בצד,חוץ מהאגזוזים וגריל טיפה שונה אין הבדל משמעותי חיצוני. מעניין מה יהיה המחיר שלה בארץ .
הודעה אחרונה מאת oranp83, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
צהריים טובים. היום נסעתי לבנק, חניתי את הרכב שלי , ובזמן שאני עוד מתארגן לצאת פתאום אני שומע משהו מתנפץ. מרים את הראש ואני רואה בחורה שיציאה מהחניה וכנראה להסתכל במראות היה קשה מידי, מאחוריה עמד רכב בחניית נכים. החניה שם לא בנויה בצורה טובה, והיא די צפופה,יחד עם זאת במקרה כזה צריך להיזהר יותר. הבחורה יציאה מהאוטו שלה, התסכלה על הנזק ( האוטו שהיא פגעה בו היית אופל ישנה), ואחרי זה נכנסה לאוטו שלה ונסעה, בזמן הזה אני יצאתי כבר מהאוטו והצלחתי לצלם אותה. אחרי שיצאתי מהבנק ראיתי את הבחור מסתובב סביב האוטו שלו ומסתכל על הנזק, כמובן שהבאתי לו את התמונה של הרכב. המקרה הזה ממש מעצבן אותי שלאנשים לא אכפת לנזק שהם גרמו, אפילו הבחור שפגו באוטו שלו לא התרגש מהנזק …
הודעה אחרונה מאת bigfoot7375nadav, -
-
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קניתי רכב שהמוכר שלו קנה אותו ליפני שבועיים והוא לא עובר בעלות מישהו יודע למה ? אולי צריך לחכות חודש עד שאפשר להעביר בעלות שוב ? מישהו יודע ? תודה רבה יריב
הודעה אחרונה מאת yariv_mi, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, יש לי רכב רנו קנגו שנת 2003 שהפסיק לנסוע לפני כשבוע. ב-99% מדובר במשאבת הסולר. חוץ מזה כל החלקים בסדר גמור. אני לא רוצה לתקן אותו אלא למכור אותו, מה המחיר הכי טוב שאוכל לקבל עבורו ולהיכן כדאי לפנות? תודה עידו
הודעה אחרונה מאת ido682, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שוטר דרס קשישה למוות וקיבל עבודות שירות, תזכרו את שם השופט, אבישי קאופמן.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
מישהו יודע מתי היא אמורה להגיע לישראל? ומתי דגם ה-GTI יגיע?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שמעתי שיש מיפגש ביום שישי ה21 לחודש מכוניות נדירות בישראל. אני יודע שהיה כבר אבל האם יש עוד מיפגש ? רז.
הודעה אחרונה מאת bmw ricer, -
בקשר לרשיון נהיגה
מאת DFI- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 878 צפיות
אז ככה ביום חמישי נגמר לי המלוה בע״ה ועל המזל שלי איבדתי את התז עם הרשיון הזמני בפנים עכשיו השאלה שלי אם ביום חמישי אני ינהג ויקח איתי רק דרכון אם יעצור אותי שוטר מה יהיה ? ומה הסיכונים אם בכלל יש
הודעה אחרונה מאת DFI, -
לאחר מחקר מקיף ונהיגת מבחן בשתיהן הנה 10 סיבות לא להתקרב: מחיר שערוריתי!!!!!!!!!!!!!!!! מנוע חלש יחסית. אם אתם לא ב5000+ סל"ד וחשקה נפשכם להידבק לכסא תשכחו מזה. כאבי גב מובטחים אחרי כל נסיעה עירונית. באמפרים, פתחי ביוב וכו יזיזו לכם את החוליות. גימור פנימי פלסטיקי מזוויע. עם תבנית T (כמו בטויוטה) או בלי זה עדיין עלוב. אוטו רועש להחריד. ולא, לא מדובר במנוע פשוט הרכב לא אטום. מעל 70 קמ"ש תביאו אוזניות להגן על האוזניים. מערכת שמע מיושנת וללא עוצמה (BRZ). פול ווליום במערכת ועדיין אפשר לדבר חלש אחד עם השני. מחוונים ושעונים ותאורה מלפני 20 שנה. שעון דיגיטלי מלפני 35 שנה. כסאות אחוריים ליופי בלבד. אי אפשר לשבת שם נקודה. שלא יעבדו עליכם. אפס מקום בתא המטען. א…
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 56 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
אהלן חבר'ה אני כבר עובד עצות , לא יודע מה להחליט. הנסיעה שלי מהבית ( רמלה ) לעבודה בפתח תקווה ( בניין IBM על כביש גהה ) רצופה בהמתנות ארוכות .. ופקקים. הרבה .. רק לצאת מהעיר לפעמים יכול לגעת בערך 15 דקות בגלל שני מפגשי רכבות ובשעות שאני יוצא זה תמיד קורה לי , ואז להכנס לגהה בכלל סיוט , נסיעה של 25 קילומטר לוקחת כמעט שעה . בנסיעה של החזור אותו הדבר . שעה לכיוון חזרה . יש תמיד פקקים ביציאה כי רוב האנשים מסיימים באותה השעה בכל האזור ( אזור מלא באנשי הייטק ) ככה שנוצר עומס ועוד שעוברים רמזור אחד לוקח רק איזה 15 דקות במקרה הטוב . בדקתי רכישת קטנוע הונדה PCX 125 סמ"ק . אני מאמין שהוא יעשה לי בערך כ-ליטר ל-38 ק"מ בגלל המנגנון שלו , כי שוב , אני ממתין הרבה ברמזורים . …
הודעה אחרונה מאת Nash_Bridges, -
-
תאונה באוטו
מאת mzf- 0 תגובות
- 519 צפיות
יש לי רכב שעבר תאונה והשלדה נפגעה אומנם זה טיוטה היילקס שנת 97 אני מאזור הדרום ....אשמח לקבל עזרה או שיפנו אותי למקום שמתקן בצורה טובה ..
הודעה אחרונה מאת mzf, -
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. אני מהצפון ויום ראשון אני הולך לבדוק רכב באשדוד. אני מחפש מכון בדיקה טוב ואמין אבל לא קומפיוטסט כי הרכב כבר עבר שם בדיקה ואני רוצה לראות בדיקה במקום אחר. תודה.
הודעה אחרונה מאת vo364,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 449 אורחים (הצג רשימה מלאה)
