Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נצפתה יונדאי ולוסטר טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראיתי היום את הולוסטר טורבו עם צבע אפור מט באיזור קרית אריה - כרגיל, עם מדבקה של כלמוביל וניילונים. נראה נחמד, לא נפלתי. הצבע מט בהחלט מגניב.

פורסם

רכב נחמד, היא לא חלשה אבל גם לא מה שנקרא "זאב", מה שכן העיצוב צעקני מדיי בשבילי (אולי לפני כמה שנים זה היה על הפרק)

 

בכל מקרה לכאן או לכאן על טעם וריח וההמשך ידוע :wink:

פורסם

שמעתי שהגרסא הזו אפילו יותר ספורטיבית מהגרסא הרגילה. בנוסף, ממה שקראתי, היונדאי שילבו בגרסא הזו מערכת בשם ERS או Emission Recycling System: כשהמזגן מופעל, גזי אגזוז מרכבים אחרים נשאבים דרך הגריל למדחס מיוחד, שמערבב אותם עם חומר סודי, ויוצר בנזין חדש בתא הדלק! :lol:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

sorry for the English, i'm on "safe mode" well....

 

you need to understand that the idea of this car is to compete with economy cars with

some added style and a lot of freshness

 

i think they've done a great job with this car, as far as all of the lack of this and lack of that, who cares?

 

a guy that looking for a sports car won't buy a veloster, but a young guy that is looking for a corolla or something similar will enjoy the attention to details that hyundai added to this little car

respect, they've done something that used to belong to some french favorites

they dared to bring us something different

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=d0pn_H3XCps&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=bku1A6VcwUQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

haters will hate

פורסם

הייתה היום במפגש של מגזין אוטו. הצבע מדהים, הניפוחים קצת פחות (כנ"ל האגזוזים), גם אני בתור בעלים של ולוסטר לא נפלתי ממנה. בכל מקרה, בהחלט לא הייתי מתנגד לאחת, וכמובן "לפנק" אותה בעוד מתנות :-)

כרגע כנראה מגיעה לתקינה, לא בטוח בכלל שתימכר בארץ, הכל יכול להיות. אני משער שהיא תעלה באיזור ה-170 אלף (טוב נו, שמועות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בנצי, אתה צריך להיות אחראי יח"צ והדובר של יונדאי!:-P

 

אני מת על העיצוב שלה, אבל אני קשה לי לקבל את העובדה שאוטו שנראה ככה לא נוסע בהתאם, ואני לא מדבר על מהירות סופית או תאוצה אפילו אלא על ההתנהגות (לא יכול לדבר מנסיון אלא ממבחנים שקראתי, לכן עד שלא אנהג באחת לא אוכל להעיד באמת).

בכל זאת מגיע ליונדאי שאפו על ההתקדמות בזמן האחרון, הi40 החדשה לדוגמא גם נראית מצויין!

אם הרכב הזה היה עוד גרסא ספורטיבית (באמת) של יונדאי כמו גרסא פשוטה יותר של הקופה לדוגמא עם התנהגות הולמת זה יכל להיות מאוד מפתה.


×
×
  • תוכן חדש...