Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערה לגבי חניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מעדיף שזה יהיה מרגיז, אבל לפי החוק ושהרכב לא יפגע. אני חוזר ואומר - אין שם מקום לרכב שני (בכל גודל) בתוך המפרץ בשום צורה.

 

הצעתי לך משהו לא חוקי?

אופנוע יכל לחנות שם?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

meteor, אתמול ראיתי בחניון מסוים בקריות רכב חונה ליד קיר, כאשר בין הרכב לקיר יש מדרכה של 40-50 ס"מ. למען האמת היה שם עוד משהו בין הרכב לקיר: ניסן מיקרה (צד ימין של הניסן על המדרכה וצד שמאל שלה במרווח בין הרכב שהחנה אותו בן אנוש תרבותי לבין אותה מדרכה). :shock:

 

לגבי אותו איש חביב אשר העיר לך, תמיד אפשר להגיד לו שאתה בסה"כ מונע פוטנציאל ביצוע עבירה (חניה עם חלק מהרכב על המדרכה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

האמת, בהתחלה לא מצאתי מילים לענות לו - כשאתה עושה משהו נכון וחוקי ומישהו בא ואומר לך שזה לא נכון, בהתחלה אתה בשוק. האיש גם לא טרח לתת לי הצעה משלו ל"בעיה" שהוא ראה. וכאשר כבר התחלתי להסביר לו שאין מקום שם לעוד רכב וכו', הוא כבר נסע והפסיק להקשיב לי.

אם אתה בא בטענה, אז לפחות תבסס אותה על משהו ותקשיב לצד השני. אל תזרוק מילים באוויר ותסע.

פורסם

גם כאשר אני יודע שאיפה שאני מחנה אין מקום ל2 רכבים אני מחנה בצמוד למדרכה\קיר\רכב\אבטיח ונותן לשאר משתמשי הדרך להנות מהספק.

אחרת זה פשוט לא נראה טוב.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
גם כאשר אני יודע שאיפה שאני מחנה אין מקום ל2 רכבים אני מחנה בצמוד למדרכה\קיר\רכב\אבטיח ונותן לשאר משתמשי הדרך להנות מהספק.

אחרת זה פשוט לא נראה טוב.

אתה צודק, גם אני אלך לקראת מישהו כשאני יודע שהרכב לא יפגע וגם לא יחסמו אותו. אבל עם הזלזול והיחס המגעיל שיש במדינה לרכב של מישהו אחר ברב המקומות, אני מעדיף לא לקחת סיכון.

פורסם
אני מעדיף שזה יהיה מרגיז, אבל לפי החוק ושהרכב לא יפגע. אני חוזר ואומר - אין שם מקום לרכב שני (בכל גודל) בתוך המפרץ בשום צורה.

 

יש אנשים שאוהבים להעיר על כל דבר (רלוונטי או לאו). בגדול, אני תמיד מחנה ומשאיר כמה שיותר מקום. גם אם אתה בטוח שאין מקום לרכב שני. תשאיר כמה מקום שאפשר. פחות מנקר עיניים ולך תדע, אולי טוסטוס כן יכנס לשם.

פורסם

בפעם האחרונה שהשארתי מקום חניה שאין סברה שרכב יצליח לחנות שם (פשוט לא היה לי נעים להתפרס על כל השטח, אף על פי שנשאר מקום רק בשבילי אחרי כל המכוניות) מישהי הצליחה לדחוף לשם את הפורד פוקוס האצ׳בק שלה (שכנה). בשניה הראשונה אמרתי כל הכבוד על שהצליחה להכנס לtight spot.

מיד לאחר מכן מכן הבנתי מה הייתה צריכה הפיאט שלי להקריב עבור ההצלחה שלה...

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...