Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרות בסוכנות סקודה רעננה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמת לב למה שכתבת?

הוא צודק למרות שבמקרה שלך וכו'. אז קיבלת שירות מעולה באולם התצוגה אבל למה לא ללכלך קצת...

אגב, מה שעוררתי הוא לא על צ'מפיון אלא על פותח השירשור

 

השירות שקיבלתי לפני הרכישה היה מעולה, אבל לאחר הרכישה העניינים התחילו להתדרדר... פה מלא יש לי על צ'מפיון, 4 שעות של הקלטות, ואת כל הזכות שבעולם לנבל עליהם את פי.

 

באומרי " זה ממש לא בסיס לייעוץ אבל לפחות הוא צודק " התכוונתי לגיר.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

הבנאדם (פותח השירשור) דיבר על השירות באולם המכירות. כאן אני מבין שאין לך טענות כי קיבלת שירות מעולה אבל בגלל שחבר שלך וכו', אז הם חארות.

כשנדבר על השירות לאחר הקניה, אתה יותר ממוזמן להוסיף על החוויות שלך. אבל אז אני, שהיו לי כמה וכמה מכוניות בטיפול של צ'מפיון, גם אוסיף.

כרגע אני רוצה להתרכז במה שכתב פותח השירשור כאן ושם(בפורום ייעוץ).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תן לי לנסח זאת שנית,

השירות שקיבלתי באולם התצוגה היה נפלא - עד ששילמתי.

מרגע זה ואילך השירות רק התדרדר, חוסר מענה לטלפונים ומשפטים כמו "אחזור אליך מאוחר יותר" עוד לפני שהצלחתי להשחיל מילה. או תוספות של איתוראן להזמנה שכבר ויתרתי עליה בגלל חוסר מענה, עלוקה שהצלחתי להזמין בדרך לא דרך ובכלל לא התקינו אותה.

את הרכב גם קיבלתי מלוכלך עם קילו שמן פחות וכמעט ללא נוזל קירור. ויש לי עוד.

 

יש לי 4 שעות של הקלטת ווידאו שמגבה כל מילה שלי, תודות לחבר הפרנויד שלי.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
מי שקונה רכב חדש בתקופה בה אנחנו נמצאים עושה את טעות חייו...

 

 

כי ... ?

 

שוב, תלוי ביכולת הכלכלית ובהרבה גורמים אחרים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
תן לי לנסח זאת שנית,

השירות שקיבלתי באולם התצוגה היה נפלא - עד ששילמתי.

מרגע זה ואילך השירות רק התדרדר, חוסר מענה לטלפונים ומשפטים כמו "אחזור אליך מאוחר יותר" עוד לפני שהצלחתי להשחיל מילה. או תוספות של איתוראן להזמנה שכבר ויתרתי עליה בגלל חוסר מענה, עלוקה שהצלחתי להזמין בדרך לא דרך ובכלל לא התקינו אותה.

את הרכב גם קיבלתי מלוכלך עם קילו שמן פחות וכמעט ללא נוזל קירור. ויש לי עוד.

 

יש לי 4 שעות של הקלטת ווידאו שמגבה כל מילה שלי, תודות לחבר הפרנויד שלי.

 

והנסיון שלי אחר לגמרי.

גגג היו קשובים, רציניים, תכליתיים.

הקורדובה האחרונה שקנינו (2007) היתה דגם יחיד במינו אז (נדמה לי שנוספו אחר כך עוד שתיים - שלוש). למרות הייחוד והאבזרים הנוספים, הם ידעון ויודעים איך לטפל ברכב.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ג.ג.ג הם חבורה של חובבנים במקרה הטוב! רק השבוע קרה לי מקרה איתם כלהלן:

הרכב איבד מעט מים, מיד הלכתי למוסך ע"מ שיבדקו מה מקור הנזילה, עזבו את העובדה שחצי יום הרכב עמד במוסך מבלי שאף אחד הסתכל עליו כשאני ממתין בחדר המתנה, כשהלכתי והתחלתי קצת לתזז את "מנהל השירות" פתאום התחילו לעבוד על האוטו, כמה מפתיע.

מפה לשם הם טענו כי אחד הצינורות גומי נקרע (הרכב נמצא שנה וחצי על הכביש), חלק הוזמן ובסוף היום רק הזמינו אותי לקחת את הרכב חזרה.

פותח מכסה מנוע לפני הנסיעה יש מים מלאים הכל נראה תקין, נוסע הביתה.

 

יומיים אחרי זה אבא שלי מתקשר אליי בלחץ, הרכב הדליק מנורה ואין בו טיפת מים.

למחרת גררתי את הרכב למוסך, מסתבר שהשמכשךגיכלשךגיכשיגדחישדגכ האלה, לא חיברו באנד כמו שצריך ופשוט כל המים נזלו.

 

זו הגירסא שלהם אגב, לדעתי הם מעולם לא סידרו שום דבר בפעם הראשונה ופשוט מילאו עוד מים כשלא היה להם מושג מה באמת קרה.

מיותר לציין שבמקום למלא G12 ע"פ הוראות יצרן הם פשוט דחפו מים מהברז מעל ה2 טיפות שנשארו.

 

אין דבר שאני מצפה לו יותר מאשר סיום תקופת האחריות כדי שאני יוכל לקחת את הרכב למוסך שאיננו שייך לקונצרן ה"נפלא" הזה.

רכשתי את הלאון כי הקודמת שלי הייתה רכב מאוד מוצלח, דבר אחד בטוח, אין שום סיכוי בעולם שאני רוכש שוב רכב שמחוייב בטיפולים אצלהם.

 

אבי

פורסם

אבי,

אתה לא מחוייב בביצוע הטיפול אצל מוסכי היבואן עבור האחריות.

אבל אתה כן מחוייב לבצע בדיקת מחשב כל X קילומטרים או תקופה (בטווחי טיפול אני חושב).

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

וואלה, הדבר לא היה ידוע לי, תודה על ההארה :shock: .

בכל אופן, במידה ומישהו מתלבט לאן לא להגיע, אני עומד מאחורי דברי וג.ג.ג הוא אחד כזה.. היו לי עוד התקלויות איתם עם הרכב הקודם כשהם ניסו להשחיל לי החלפת כויל בתשלום כשזה היה בכלל תחת אחריות מוארכת ועוד כל מני המתנות הזויות של חצאי ימים עד שמחליפים בורג, נו באמת.

פורסם

ומה לעשות והקורדובה ממשיכה להיות מטופלת בקפדנות באותו גגג מאז שהיה חדש וכבר מעל 150K ק"מ..

שם את הרכב בבוקר, לוקח אותו אחה"צ, והרכב נוסע ונוסע ונוסע...שום תקלה פרט לטיפולים.

סומך עליהם.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
שמת לב למה שכתבת?

הוא צודק למרות שבמקרה שלך וכו'. אז קיבלת שירות מעולה באולם התצוגה אבל למה לא ללכלך קצת...

אגב, מה שעוררתי הוא לא על צ'מפיון אלא על פותח השירשור

 

מה זה משנה ״ללכלך״ או לא. אני אישית הייתי מתעצבן אם היו אומרים לי זה לא בשבילך.

שאדון מוכר ימסור רכב ויקבל את כספו בלי לבלבל את המוח אם מר. X ראוי או לא ראוי לרכב כזה או אחר.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...