Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אותו חלק נשבר פעם שניה...במוסך לא רוצים להחליף


98civic
שימו לב! השרשור הזה בן 4110 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

הרכב שלי בן שנה ועדיין באחריות. לפני כחודש נשבר לי החלק שנע על המסילה של המזגן מצד שמאל של הנהג.בגלל שהרכב עדיין באחריות החלק הוחלף.אלא שבחלק החדש הטריס זז קצת קשה,כאילו הוא ״תפוס״.הערתי על כך אך אמרו שישתחרר.ברור שפלסטיק לא יכול להשתחרר כי זה לא נעל עור, הוא פשוט נשבר שנית ללא שום הפעלת כוח. יש לציין שאני פדנט לגבי הרכב ואין מצב שעשיתי תנועה לא נכון וכד׳.אלא שבמוסך לא מוכנים להחליף את החלק שנית ורוצים שאשלם.שאלה שלי, האם זה נכון שהם לא חייבים להחליף למרות שהרכב באחריות או שכן חייבים.איך ניתן לברר ואיך לדרוש החלפה למקורי .תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

הרכב שלי בן שנה ועדיין באחריות. לפני כחודש נשבר לי החלק שנע על המסילה של המזגן מצד שמאל של הנהג. באחריות או שכן

 

מזה החלק שנע על המסילה? הפלסטיק שאיתו מכוונים את המזגן?

בכל מיקרה מכתב להנהלה, טלפון לשירות לקוחות ואם זה ממש מרתיח אותך, תצלם את החלק השבור ותשלח מייל ישירות ליצרן או ליבואן הראשי בישראל.

אפשר לדעת על איזה רכב מדובר?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה שולח מכתבים זועמים לכל הנוגע בדבר תבדוק את תעודת האחריות על הרכב.

ברובן רשום שהאחריות לא תקפה לחלקי פלסטיקה שנשברו כתוצאה משימוש לא סביר.

 

פעם אחת החליפו, אמרו "טוב נו, קורה" אבל פעמיים לאותו לקוח? כנראה PEBCAK.

 

כמה בכלל הם רוצים שתשלם?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם העבודה גרועה/החלק החדש גרוע אין מניעה שישבר. תמיד אני שומע על מקרים שאמרו ככה ואמרו ככה או בקצרה ״אמרו שיהיה בסדר״ ותמיד לא בסדר...

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור, פלסטיק לא נשבר סתם ככה על דעת עצמו בבוקר.

לא ברכב חדש, בכל מקרה.

 

המחיר הגבוהה כנראה בגלל שמחליפים את כל המכלול של התריסים, לא רק את הצ'ופצ'יק שמחזיק אותו.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלסטיק כן נשבר סתם, מספיק כבר להאשים סתם את הלקוח.

בדיוק בשביל זה יש אחריות.

נסה לפנות עם זה הלאה - אולי לעיתונות/מדורי צרכנות. זה ממש מעצבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור, פלסטיק לא נשבר סתם ככה על דעת עצמו בבוקר.

לא ברכב חדש, בכל מקרה..

 

וגם חלונות לא נופלים סתם ככה, וגם מח של גיר רובוטי לא מתפגר סתם כך, אלא אם החלק תוכנן בצורה לקויה.

 

בלי לדעת באיזה רכב מדובר, אי אפשר לחוות דעה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.הערתי על כך אך אמרו שישתחרר.

 

פעם הבאה תבקש שההערה שלך תרשם בדו"ח התיקון...

 

סדר צריך להיות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור, פלסטיק לא נשבר סתם ככה על דעת עצמו בבוקר.

לא ברכב חדש, בכל מקרה.

 

המחיר הגבוהה כנראה בגלל שמחליפים את כל המכלול של התריסים, לא רק את הצ'ופצ'יק שמחזיק אותו.

 

עם גישה כזאת פלא איך היבואנים מתייחסים ללקוח.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גישתם של היבואנים בארץ ראויה לשיפור.

 

מצד שני, גם הסיפור שבפוסט הזה נשמע לא כל כך משכנע ובלי לשמוע את טיעוני היבואן (דבר שכרגע בלתי אפשרי), אי אפשר לגבש דיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעם שנולד שירשור כזה, אני המום איך בחסכון של 2 גרוש נותן שירות גורם לעצמו נזק גדול באלפי מונים.

 

אבל כנראה, שהיבואנים טובים יותר ממני במתמטיקה. עובדה, חשבון הבנק שלהם...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4110 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...