רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכלם אני רוצה לבצע בעצמי הובלה, שכוללת איסוף של הרבה פריטים במקומות שונים. מעונין לשכור משאית קטנה - כזו שרשיון רגיל יאפשר לי לנהוג בה. יכול להיות סוג של מיניוואן. עדיף משהו שדומה יותר למשאית כמו זה corvettesnorthDOTcom/db/images/2007_GMC_Savanna_3500_b.jpg (החליפו לעיל את DOT בנקודה. אני עדיין לא מורשה להוסיף קישורים) מישהו יודע מי משכיר דברים כאלה?
הודעה אחרונה מאת סלקום, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היום הייתי בחוף מסודר ,חוף בננה ביץ במכמורת ,מאות מכוניות עובורת שם בחניון הענק במשך היום ,עברנו אני וחבר ופתאום מרכב צמוד לנו שמענו פיצוץ ענק כמו בלון גדול שמתפוצץ ,הרכב נעמד והנהג לא יצא מהאוטו, רצנו לאוטו וראינו זוג אנשים בהלם יושבים במזדה שלוש הדגם הקודם ,שכריות האוויר התפוצצו להם בפנים לשניהם ,האישה הייתה בהלם טוטאלי והבעל היה נראה גם המום כמו מי שקיבל פטיש בראש ולא מבין מה קרה.אנחנו מבחוץ הסתכלנו מה קרה והיינו בהלם . חברים עלו על ביוב קצת בולט שהיה בדרך החולית שם אתם לא מבינים איזה נזק לאוטו וגם להם הלם לא קטן ,תאמת שהייתי המום איך התפוצצו הכריות ככה ,שימו לב ותיזהרו .ביוב קצת בולט אבל לא בצורה חריגה. מה שיותר מדהים זה שהבנתי שזה כבר קרה למישהו אחר בחוף הזה באו…
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לפני חודשיים בערך ראיתי בא.ת חולון רכב ,סופר לנסר 94 ידנית שעמדה למכירה "יד ראשונה נאמר", עניין מאוד ורשמתי את מספר הרכב , אציין שהרכב מבחינה חיצונית כל הצבע מקולף וזה קרץ מאוד כי מי יקנה רכב שנראה ג'יפה במחירון או אפילו קרוב אליו . רשמתי את מספר הרכב. היום הוא בא לתחנת דלק שאני עובד בה ללא מודעות המכירה אבל זיהיתי את הרכב בוודאות , אותו צבע מקולף ידנית כמובן. ניגשתי לבעל הרכב כדי להתעניין ושאלתי אם הוא עדיין מוכר , הוא אמר אני לא עונה לך וששאלתי אם הוא הציע את הרכב למכירה בעבר הוא אמר שלא, אמרתי לו בוא תשמע מספר פלאפון ותגיד לי אם שלך והוא הסכים , שהקראתי הוא אמר שלא שלו ומיהר ללכת. אני יודע שהמקרה מטומטם אבל זה העסיק אותי , למה להסתיר מכירה של רכב , ולענות בת…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם צריך להוציא טופס \ רישיון נוסף לרישיון החדש (התקן האירופאי) שעברנו אליו בישראל עמ"נ להציג בסוכנות השכרת רכבים בגרמניה? הסוכנות היא יורופ-קאר אם זה משנה. תודה רבה ;]
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו מכיר חברות השכרת רכב מגיל 18+ או 19+ באיזור אמסטרדם או אירופה בכללי? פשוט אני וחברים טסים בנובמבר כנראה לאמסטרדם ואנחנו גם רוצים לנסוע לברצלונה חשוב לציין שעד נובמבר גם נגמר לי הנהג חדש אנחנו 3 אנשים סה"כ,ככה שאנחנו לא צריכים איזה משהו "בומבסטי" גולף/פולו/I30 יסגור לנו פינות שבוע טוב אנשים יקרים
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אם אני מעוניין לשלם בתשלום אחד על רכב חדש, יש שתי אפשרויות: צ'ק בנקאי או העברה של הכסף לחשבון היבואן. מה היתרונות והחסרונות בכל אחד מהמקרים?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
נגיד ועשיתם רישיון בגיל 17 , בכיתה י"א / י"ב על הרכב של ההורים אין אפשרות לנהוג - לא מרשים / לא נעים / לא תמיד אפשר וכו' לקנות רכב חדש ? האחזקה דורשת עבודה חודשית קבועה , ובגיל הזה פשוט בלתי אפשרי. חוץ מזה , אם קונים רכב אז זה לשנה ולא יותר , מתגייסים ולא משתלם להחזיק רכב בצבא. כמובן תלוי לאן מתגייסים. לקנות רכב ראשון אחרי צבא ? זה לא מאוחר מדי ?
הודעה אחרונה מאת Fixesss, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני מחפש מכשיר GPS לאבא שלי(שלא בדיוק מסתדר עם טכנולוגיה) עם ממשק בעברית, מסך בגודל סביר(לפחות 4'? או שעדיף יותר?), מעדיף שיעבוד עם IGO, מחיר של עד 500-600 שקל. אם יש דרישה להגדרות מסובכות בהתחלה אני יכול לבצע אותן, רק שהשימוש היום יומי יהיה פשוט. עשיתי חיפוש בפורום וראיתי שהמליצו על(בפורום אוף טופיק - אין לי אפשרות להגיב שם) מכשיר מ pandawill. המכשיר באמת נראה טוב ומשתלם אבל מאוד הייתי רוצה שהמכשיר יהיה אצלי עד רביעי-חמישי(מתנת יום הולדת), יש משהו דומה בארץ? או מכשיר מומלץ אחר? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת ariel_aa, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=iKDwyiMXf5U&feature=g-u-u דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. בינתיים בהיכל נוקיה...
הודעה אחרונה מאת ariel_aa, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן , לאחרונה הגיעה אליי ממכר קרוב הצעה שקשה לסרב לה , Toyota mr2 שנתון 2003 גיר חצי אוטומט, יד 3 120k קמ, במחיר של ״בין חברים״ .. הרכב עבר בדיקה והוא במצב מעולה , אני בכיוון מאוד חזק לקנות את האוטו , אך רק דבר אחד מטריד אותי , הגיר. מישהו התנסה עם הגיר הזה ברכב הזה בעבר? מישהו שמע ביקורות כאלו ואחרות? אשמח לקבל מעט פרטים אודות הגיר ברכב הזה ספציפית. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היתה לי בעיה לפני כמה שבועות שהרכב גימגמם ונדלקה נורת מנוע. לקחתי את הרכב למוסך מורשה הוא החליף מצתים ופלאגים המנורה כבתה והרכב נסע רגיל. שבוע שעבר נדלקה שוב נורת מנוע הפעם החליפו לי שסתום EGR חיטטתי כאן בפורום וגילתי שזה מחלה של הרכב שזה פאק של היצרן. אפשר לתבוע אותם?החלק הזה עולה 1000 שקל ובמוסך נותנים אחריות לחצי שנה.
הודעה אחרונה מאת גיא משברולט, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים, לפי מה שידוע לי - נכון להיום נגמר התקציב לתוכנית הגריטה הממשלתית והיא הופסקה. בחיפוש בגוגל של שנים עברו הבנתי שכל שנה אותו הסיפור - נגמר התקציב באיזשהו שלב, ומתחדש ב1 לינואר של שנה הבאה. תקנו אותי אם אני טועה. בכל מקרה, עלה במוחי רעיון. מכיוון שאין לי כסף לרכב כרגע, חשבתי על לרכוש רכב ישן שנת 93, בכ3000 ש"ח. להנות ממנו עד התקלה הרצינית שתבוא עלינו לטובה - לשלוח לגריטה ולקבל את ההשקעה חזרה האם אני חי ב-להלהלנד? או שאפשר להוציא את זה לפועל (וכמובן להסתמך על זה שהתוכנית תופעל בשנת 2013...)? תודה
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הפעם אעשה זאת קצר. לאחר נשיאת לפיד הטויובארו בפורום הזה במהלך השנתיים האחרונות, התיישבתי מאחורי הגה הטויוטה(הידנית) אחוז ציפיה, בתחושה ששלוש שנים של מעקב צמוד אחר הפרוייקט הזה הבשילו לרגע המיוחד הזה. אפילו כבישי הנהיגה הטובים של אזור הכרמל האירו אלי את פניהם, ריקים מתמיד. כשיצאתי לנהיגת המבחן, ניסיתי להתנקות מכל מה ששמעתי וקראתי לפני כן וגם מרשמיי המוקדמים מ-15 דקות של נהיגה ב-BRZ(ואינני מתייחס כאן לאירוע של יפנאוטו ב"מסלול" כוכב יאיר). רציתי לענות לעצמי על שתי שאלות עיקריות; 1.כבעלים לשעבר של מיאטה, האם היא מסוגלת להעניק לי יותר פאן ממיאטה? 2.האם אפשר למצוא בכל זאת איזושהי הצדקה למחיר הגבוה. התשובה לשאלה הראשונה עסקה בסובייקטיבי לא פחות מבאובייקטיבי. אם ננט…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
השבוע קיבלתי מכתב מעיריית חדרה, שבו נכתב שדו"ח שקיבלתי על חנייה באדום לבן, בוטל לאחר מכתב ששלחתי להם. מדובר ברחוב שכמעט כל מקומות החנייה בו מסומנים באדום לבן, ובצד אחד של הרחוב יש תמרור איסור חנייה. במכתב כתבתי שבדו"ח נרשם שחניתי ליד בית מס' 7, כשבפועל חניתי מולו, בצד שאין תמרור איסור חנייה. ובנוסף, ניתן לראות בתמונות המצורפות, שבקטע שחניתי לא רואים ששפת המדרכה צבועה. לקח כמעט שנה, אבל בסוף הדו"ח בוטל. מסקנה-לא לוותר ולהודות בעבירה שלא בוצעה.
הודעה אחרונה מאת BarMan, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ערב מצוין ושבת שלום לכל חברי הפורום אתמול חזרתי מחופשה בת שבוע מכריתים עם חברה שלי, אין ספק שהמקום יפה, ליינים מטורפים של מסיבות ואלכוהול ובחורות נאות גם לא חסר....כמובן כמו כל חובב רכבים, העיניים שלי פזלו לכיוון המוטורי. שכרתי שם טרקטורון כי יותר קל להתנייד איתו שם ומה שבטוח רכבי פאר וספורט לא חסר שם- מרצדסים,ג'יפים של פורשה, ב אמ וו אקס 3, אמ 3 וכל בני הדודים והדודות שלהם. הדבר העיקרי שהוציא לי את העיניים הוא התוספות ה"המיוחדות" שאפשר להוסיף/להוריד לכל רכב פשוט של מעמד הביניים בישראל. בכל זאת לרוב עם ישראל בין היתר גם לי אין את התקציב לרכוש רכבי יוקרה אלא רכבי מיני,סופר מיני ומשפחתיות למיניהם והתוספות ה"מיוחדות" האלה הם דרך טובה לייחד את הרכב "הפשוט" משאר הרכבי…
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 33 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן לקרובת משפחה יש פג'ו 206 XT אוטומט 1.6 5דלתות 02' . ברכב יש הרבה תקלות (צריכת דלק בשמיים, סאנרוף תקול, מנוע מקרקר, גיר מרעיש, מנתק הצתה עם מחשבות ספורטיביות , ועוד). כרגע יש לנו בעיות כלכליות, אז הצעתי לה להחליף את הרכב במשהו יותר זול ויותר כיפי, היא מסרבת בתוקף. לפני איזה שבוע, היא התייעצה עם איזה יועץ כלכלי משהו, הוא גם ייעץ לה להחליף את הרכב ברכב יותר זול. המחירון של הרכב הוא 22,800 ש"ח . היא אוהבת מכוניות יותר ספורטיביות , עדיף אוטומט , 5/4 דלתות , קומפקטית , נראה "פוזה" , מעל שנת 00' , ועם אפשרות לעשות אותה ל"מכונת מוזיקה" אמיתית (היא חולת מוזיקה ). היא א-ו-ה-ב-ת את הסיאט איביזה החדשה (08' ומעלה) אבל, היא גם עולה 60,000…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
אני חייב לשתף בסיפור שקרה לי. אחותי מחפשת רכב, בתקציב של 60K~ ("הכי חשוב שיהיה בגאז'! וכמה שיותר חדש"), לפני כשבוע כשהסתובבה עם אבי באיזור קניון איילון החליטו השניים להיכנס למגרש של אלבר ולשאול אם יש להם כלה העונה על הקריטריונים ה"גבוהים". סוכן המכירות אמר שיש להם בובה של רכב שמתאים בדיוק, יונדאי אקסנט מאוק' 2010 עם 50K ק"מ, יד ראשונה מליסינג - איזה ליסינג? מחברה והיה של בן אדם יחיד, אפילו הראו להם בדיקה שהליסינג עשה והיא נקייה לחלוטין כמובן.. כאילו שהרכב יצא השנייה מהמפעל (נתייחס לכך בהמשך), המחירון 72K ומשוקלל 65K, מחיר למכירה 63K. הבעייה היחידה שהרכב נמצא ברעננה ה"רחוקה".. אז אחותי נענתה לבקשתו של הסוכן לשריין לה את הרכב תמורת 1000 ש"ח ובתמורה הוא אפילו יוביל …
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מדבר על זה http://www.shlomo.co.il/minisite/opel/corsa/you/default.asp?ToolID=3954589 זה מצחיק ומעציב אותי, מצחיק אותי רמת הטמטום של זה וגם מעציב אותי רמת הטמטום של זה. למה שכל אחד מאתנו לא יקנה אותיות וידביק אותם על הרכב?! זה שהם ידביקו את השם שלי על הרכב יגרום לי לרצות את הרכב יותר? אין דרך יותר טיפשית לשווק רכב? זה רק אני או שגם לכם זה נראה מטומטם? עיצוב ספורטיבי? פסי קישוט ספורטיביים, מה זה? מראות בצבע הרכב, זה ספורטיבי? מגנזיום 14, כי בטח זה מה שהופך אותה לספורטיבית. את הרכב באופן אישי אינני מכיר ואני מאמין שזה סה''כ רכב מעולה אבל הצורת שיווק שלו מעלה בי גיחוך!
הודעה אחרונה מאת redroze, -
מכונית תכשיט.
מאת proxima- 0 תגובות
- 550 צפיות
תענוג של סקירה, הפטנט עם נעילת הדלק במנוע בזמן תאונה גאוני, ומאיפה משיגים צינור דלק קבלר ? g6L-j6s9OPU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3 אלף צפיות
אחד הכבישים הכי מוערכים ויפים בעולם + אחת המכוניות הכי נחשקות:
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יש כאן הרבה אנשים שאוהבים את הפיאט 500 אבארט, אז חשבתי לשתף אותכם במה שמצאתי ברשת, לדעתי הרבה יותר יפה מגרסת הפרארי. תהנו http://byaki.net/avto_moto/42672-novinka-ot-fiat-abarth-695-maserati-edition.html
הודעה אחרונה מאת B-TON, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
כפי שציינתי בכותרת ,יש ברשותי רכב שני במשפחה שכרגע מסיבות אישיות כאלה ואחרות הוחלט "להרדים" אותו השנה, את אגרת הטסט+הביטוח חובה שילמתי כבר בבנק אך בפועל לא ניגשתי לטסט בסוף, הטסט הבא בעוד חודשיים, עכשיו השאלה היא מי למעשה יודע מזה שאכן האגרה של שנה שעברה שולמה? באגרה החדשה יהיה רשום סכום על שניי טסטים ואני אצטרך להוכיח ששילמתי את האגרה הקודמת או שמשרד הרשוי כן יודע ששילמתי והאגרה החדשה תהיה רגילה? אגב הרשיונות לא הופקדו (אני יודע שעשיתי טעות).
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
משהו טוב קורה בעיתונות ביומיים האחרונים. אנה - כתבה ב-ynet שתומכת במה שכותבים באי הפורום כבר אי אילו שנים.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
מי רוצה את סובארו? 1 2
מאת ch2856-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לאור החדשות האחרונות, ישנו סיכוי שסובארו תעבור לידי יבואן חדש.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
אני חוזר היום מיציאה מבר עם כמה חברים מכיוון הרצליה לרעננה. בדרך מאותת לי גיפ חדש שחור של פורש ,חשבתי שזה איזה ערס שהוא רוצה שאני יפנה לו את הנתיב בקיצור אותתי ועברתי לנתיב הימני. פתאום הוא שם צקלקה על הגג ואומר לי לעצור בצד הייתי בהלם גיפ של פורש עוצר אותי? איזה כבוד.. בקיצור סתם בדק את הרכב עם הפנס ולא מצא כלום ושיחרר אותי. השאלה שלי מה זה? מי זה? יכול להיות שהוא לא שוטר "רגיל"?סמוי?אולי בעל דרגה מסויימת במשטרה? מענין אותי לדעת אם ראיתם רכבי יוקרה עם צקלקה שאשכרה עוצרות אזרחים ועושות סיורים בערים.
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
- 7 תגובות
- 680 צפיות
יום שלישי אני אמור לעשות טסט לרכב שילמתי כבר 1200 שקל על טויוטה 2001 עכשיו יש לי שאלה ברישיון שכרגע יש לי רשום לי שהרכב היה עם 156 אלף קילומטר שנה שעברה וגם במה ששלחו לי רשום את זה עכשיו אחרי הטסט כאילו אני יקבל דף כזה חדש ? (רישיון רכב) עם המספר הקילומטר המתועד החדש ?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
כרוכב מאד כואב לקרוא בעיתון שבחודש אוגוסט משטרת ישראל אגף התנועה יוצאת במבצע נגד רוכבים. אני לא מבין למה ההתמקדות הזו ברוכבים ? יש עוד הרבה מגזרים שבהם לא מתרכזיםכמו למשל: 1. נהגי אוטובוס- מתי ראיתם נהג אוטובוס מקבל דו"ח? 2. נהגי מוניות 3. ניידות משטרה- האם יש בישראל שוטר שקיבל פעם דו"ח? 4.נהגים של חברי כנסת- להם יש הרבה כסף למה לא להתמקד בהם? 5. סתם שיבחרו כל יום חברת רכב אחת ויתמקדו בה למשל יום ראשון מאזדה יום שני BMW יום שלישי רנו וכך הלאה. ההתרעמות שלי באה כי סתם נטפלים לרוכבים גם ככה אנחנו משלמים ביטוח כאילו אנחנו רוכבים על "מרצדס" ולפעמים הביטוח יותר יקר מהאופנוע. אז משטרת ישראל אני קורא לכם צאו ותעשו משהו עם הכח שלכם רק עזבו את הרוכבים בשקט. …
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אני הרבה פעמים נתקל במושג נהיגה ספורטיבית, יש אנשים שאומרים שהם נוהגים בסגנון הנהיגה כזה. מסקרן אותי מה חושבים חברי הפורום, מה בעיניכם סגנון נהיגה ספורטיבי וכיצד זה יכול להתבטא על כביש ציבורי? לדעתי למשל נהיגה ספורטיבית על כביש ציבורי זה דבר בלתי אפשרי.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נתחיל בזה שאני מאוד מעריך את הרמה המפותחת של התרבות המוטורית ועולם הרכב בכללי בחו"ל. המפגש הזה נערך בזמן האחרון וכלל יותר מ 50 רכבים ומעל 70 איש ! ... לכתבה המלאה+תמונות: http://rarecarnews.blogspot.co.il/2012/07/round-15.html מה אתם אומרים? ללא ספק מפגש מיוחד והמכוניות עוד יותר
הודעה אחרונה מאת Uno Turbo, -
- 4 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם ושבת שלום אחותי קנתה קיה פיקנטו חדשה מהחברה עם שלטי נוחות ובשלט יש כפתור AUX שאין לי מושג מה הוא עושה למישהו יש מושג?
הודעה אחרונה מאת ch2856,
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 210 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yhonatan0101
- yahaga
- ArikC
- amital4
- אריה שאג
- Monopusto
- misterb
- תומר ב
- yossiaviel
- אליה
- Pavlik
- yoav911gt2
- V6
- falou
- שביט
- אביעד9
- שלמה.נ.
- hemi
- Itzik-b
- SlowRide
- יבגניפ
- גולדן191
- Aviady001
- thema832
- nisim91
- RK
- Son goku
- meir_gi
- פאר האורה
- mikk
- GTאי
- Igalz
- ELI001
- ניקו פ.
- amosbmw
- סולל הדרך
- garicho
- itsik170
- פינדר
- thazethaze
- itaimoto
- fishmanl
- sagi_11
- נהג מירוצים ותיק
- מחכה
- לירון .ה.
- RedLabel
- yuvk
