Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באיזה גיל קיבלתם רכב ראשון ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיל 17 בדיוק אבא קנה לי תמאזדה ספיריט הלבנה שכל כך אהבתי שנת 2005

לאחר חצי שנה קניתי שחורה שנת 2007 גם הוא הוסיף

אחרי שנה קניתי את הולוסטר עם קצת ממני ושוב עזרה ממנו

3 מכוניות בשנה וחצי

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אסור להגיד באיזה גיל - פיאג'ו סי. רכבתי עליו בשטח בעיקר, ובתוך המושב.

גיל 16 (בערך) - טרקטורון, אמנם היה של כל המשפחה (כולל אימא שרכבה עליו!) אבל הייתי די שתלטן.

כמובן שבמושב ובשטח סיבובים כל כל מה שזז, כולל סיקסים שונים ומשונים, רנו 4 אחת מיתולוגית שנסעה כמו נמרה בשטח וחיפושית מסכנה.

עם קבלת רישיון הנהיגה נהגתי ברכבים של ההורים (היילקס 97' ופורד אירוסטאר), אז עוד לא היה צריך מלווה ולמרות זאת בהתחלה אבא הצטרף, ואני מברך אותו ואת עצמי על זה.

צבא - קרבי, מי בכלל צריך אוטו.

 

רכב ראשון שקניתי היה אחרי שחזרתי מהטיול של אחרי הצבא, גיל 22 או משהו כזה, סקודה פורמן כחולה ונהדרת! עד היום אני מתגעגע. "קניתי" אותו ב-5000 ש"ח מאיזה בחור, נסעתי איתו להעביר בעלות והסתבר שהייתה משועבדת. הבטיח להסיר השעבוד, עדיין לא העברתי לו כסף. אחרי שבועיים בערך שהרכב היה אצלי ולא שמעתי ממנו הסתבר לי שהוא נסע לאוסטרליה. השתמשתי ברכב חצי שנה עד שהוא חזר, וכשהוא שאל מתי מעבירים בעלות אמרתי לו שאני כבר לא צריך את האוטו... מצד שני סידרתי לו קונה בדמות השכן שלי.

 

אחרי שחזרתי בפעם השניה מחו"ל קניתי לי רנו אקספרס בגרושים, חרשתי איתה את כל הארץ, טיילתי בשטח ומה לא. ברגע שהתקבענו על שגרה של פעם בחודש במוסך מכרתי אותה, ביותר ממה שקניתי, תוך שעה מפרסום המודעה. זו הייתה המכירה הראשונה שלי והכי מוצלחת, עד היום אני מקווה שזה יקרה שוב.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

בגיל 17 וארבעה חודשים קיבלתי רישיון, אחרי חודש (חודשיים לפני סיום המלווה) קניתי רכב, פיג'ו 205, אחרי שנה מכרתי וקניתי 205 GTI

פורסם

גיל 21 הוצאתי רישיון(ראשון וראשון :-) )

גיל 23 קניתי את הגרנדה שלי בכל כספי החסכונות שלי מגיל בר מיצווה (20% הלוואה מההורים :-( )

זה גם הרכב הראשון בו נהגתי מאז שהוצאתי את הרישיון .

 

נ.ב- אני שם לב שאני הייתי הכי קשיש מבחינת הגיל של הרישיון - פאדיחות...

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

גיל 17 וחצי, אבא שלי ראה לנכון לקנות לי רכב בטיחותי במיוחד, ומה לא יותר בטיחותי מטנק וולבו?

זו הייתה וולבו 850 שנת 1994 מנוע 2.5 ברמת האבזור הגבוהה.

אוטו שאכן הרגיש טנק בנסיעה, אבל הפגין אמינות עלובה במיוחד.

לא יודע אם זה בגלל שהבעלים הקודם לא טיפל בה טוב או שפשוט הדגם הזה מקולל, אך אני זוכר שבשנה היחידה שהייתה אצלי היא הגיעה למוסך 4 פעמים על גרר. (גיר ששבק חיים, מצערת אלקטרונית שנדפקה, מחשב ABS+מחשב כריות אוויר שהתחילו לזייף, ועוד כמה דברים קטנים ומעצבנים שאני לא זוכר כרגע)

זוועה..

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם

רכב בגיל 20 בערך במאי השנה. וזה עוד כשהייתי חוזר בפסופשים.

נפלה בחלקי ההזדמנות לקנות פיאט ממכר של אחי במחיר נמוך. לא התרציתי מהאבזור הדל ולא רכשתי אותה אך המומנטום של לבוא לראות רכב ולחפש הביא אותי אל הפיאט שברשותי כיום.

נכון לעכשיו אני מגרד כסף לדלק אבל מצליח להסתדר עם עזרה מההורים (אם כי אני עובד וזה מספיק לי לדלק, אבל זה כבר עניין אישי) ואחזקת האוטו מסתכמת כרגע רק בפראפלו ומסנן מזגן שהוחלף.

 

בסה״כ הקניה הייתה פזיזה ומוקדמת. מצד שני אם לא הייתי רוכש את הפיאט אז, לא הייתי רוכש אותה אף פעם. כנראה שהייתי מתנייד בקושי וקונה רכב רק אחרי צבא או שבכלל לא. לפעמים עדיף לדחוף קצת כדי להשיג משהו מאשר לנסות לשמור על בטחון כלכלי מוחלט לפני שהולכים על משהו חדש

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

בגיל 18 קיבלתי רישיון וקיבלתי ישר דייהסטו שרייד 1000 שנת 86 אוטומט ועם צריכת דלק של מכונית מנהלים, המכונית הזאת עברה שנים אצלנו במשפחה עד שאני מכרתי ברגע של חולשה כי אבא שכנע אותי ואז קיבלתי סובארו GL מאותו שנתון.

 

אגב

הרכב הראשון היה מודל 86 והיום אני עם רכב מודל 82

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אני קניתי את הרכב הראשון בתקופת הצבא בגיל 18 ו- 7 חודשים לאחר שבמשך שנה וחצי נהגתי אולי 3 פעמים ברכב של אבי ולא יותר מ-10 דקות כל פעם בתוך השכונה.

הרכב היה אופל קדט 82 אוטומטית,עבדתי במהלך הצבא כך שיכלתי להחזיק את הרכב.בתוך התקופה הזו החלפתי את האופל,שעשתה לא מעט צרות בפיג'ו 309 שנת 88 שהיתה אמינה כמעט בצורה מופתית (למעט רדיאטור פנימי לא עשתה צרות) עד לתאונה שבה כיסחתי לה את הצורה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רכב ראשון קיבלתי קצת לפניי גיל 18, סבתא וסבא רכשו לי גטס 08', אותה שידרגתי השנה אחריי הרבה עבודה וחסכון של כסף לקליאו 12' חדשה מהניילון.

 

ולא, לא הייתה לי בעיה להתחלק עם ההורים ודווקא הסתדרנו לא רע, וכשהייתי צריך את הרכב כדי לצאת עם החברים אז קיבלתי אותו, ופעמיים בשבוע לביה"ס, לפעמים גם שלוש.

 

איך מסתדרים?

לאבא יש ביטוח מהעבודה, אני נוהג חסכוני וכך חוסך בעלויות הדלק, ממעט בנסיעות מיותרות שצורכות דלק לשווא וכו'.

חוץ מזה, רכב חדש, רק טיפולים שוטפים ותו לא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קניתי, לא קיבלתי. הייתי בן 18 ועשרה חודשים, ארבעה חודשים בצה"ל, חמישה חודשים עם רישיון. אני ואמי נכנסנו שותפים בסובארו ג'סטי אדומה שנת 90', מנוע 1000, גיר רציף (ECVT), שרכשנו..... מאחותי. איפה הימים האלה, בהם תמורת 150 שקל קיבלתי מיכל מלא בדלק 96 אוקטן משובח שהספיק לי לכמה שבועות טובים של נסיעה בסובארו בעלת 730 הקילוגרמים.

 

שלוש שנות חיילות עברתי איתה כמעט ללא תקלות. בלילה גשום אחד בנסיעה על 443 מתל אביב לירושלים, בחזרה ממשחק של הפועל נגד הפועל ת"א ברבע גמר גביע המדינה ביד אליהו (ניצחנו), הגיר החליט שנמאס לו מהחיים ותקע אותי בעליות הנהדרות על הילוך ראשון, משתעל ומעלה עשן יחד עם הרכב. למחרת התבשרתי שלא יהיה פשוט להשיג גיר כזה (בשלב הזה עלו כמה דמעות בעיניי, נשבע לכם), וגם אם כן המחיר יהיה חצי משווי האוטו בערך, והציעו לי להמיר אותו בגיר ידני. היה מוזר להתרגל שוב לדוושה נוספת, אבל אני מודה שנהניתי. מקווה שגם אתם.


×
×
  • תוכן חדש...