Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באיזה גיל קיבלתם רכב ראשון ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגיל 16 אמא התחתנה ועזבה את הבית. נשארה לי דייהטסו אפלאוז 90 שנסעתי איתה לבצפר בלי רשיון. בזמנו היה נייר בלי תמונה והייתי משתמש בזה של אחי אם היו עוצרים אותי לבדיקת רשיונות.

בגיל 18 גנבו לי אותה בשאר יפו בצריפין וקנינו יחד עם אחי סיוויק האטצ'בק חדשה מהחנות. היא גם עמדה כעבור שנה כ4 חודשים על בלוקים כי לא היה לנו כסף לביטוח. רכב חדש דנדש על בלוקים מתחת עמודים כדי שיהיה קשה לגנוב אותה. כשביטחתי ושמתי גלגלים האוטו לא הניע ועלות תיקון הנזק הייתה גבוהה. (אזעקה ושאר שטויות שהיה צריך פשוט להחליף).

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההסטוריה המוטורית שלי :-D

תחילת לימודי נהיגה בגיל 17 ו3 חודשים

טסט ביום שמלאו לי 17 ו7 חודשים (אז הוציאו רשיון בגיל 17.5)

חודשיים מלווה

מהרגע הראשון הייתי מבוטח על רכבי ההורים (לאבי היה רכב חברה ולאמי פרטי).

כשהשתחררתי מהצבא התחלתי להשתמש ברכב של אמי לעיתים תכופות יותר, וההשתתפות בהוצאות הייתה בהתאם.

כשהתחלתי ללמוד, בגיל 24, למעשה "ירשתי" מאמי את רכבה ומאז אני מחזיק רכב באופן עצמוני.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
נ.ב- אני שם לב שאני הייתי הכי קשיש מבחינת הגיל של הרישיון - פאדיחות...

אתה לא.

בגיל 21 אחרי הצבא ,סיאט איביזה sc 2011 .

 

רישיון בגיל 23,

 

רשיון בגיל 22

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רכב ראשון קיבלתי בגיל 3. אלו היו אופניים עם 3 גלגלים. הנסיעות הראשונות היו בגינה ואחרי זה בחצר. אחרי זה בערך בגיל 5 קיבלתי קרטינג עם פדליות וגם איתו נסעתי בחצר. הקרטינג חנה בגראז׳ ליד רכב (האמיתי) של אבא שלי. זה נתן לי הרגשה שגם לי היה רכב אמיתי.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
רכב ראשון קיבלתי בגיל 3. אלו היו אופניים עם 3 גלגלים. הנסיעות הראשונות היו בגינה ואחרי זה בחצר. אחרי זה בערך בגיל 5 קיבלתי קרטינג עם פדליות וגם איתו נסעתי בחצר. הקרטינג חנה בגראז׳ ליד רכב (האמיתי) של אבא שלי. זה נתן לי הרגשה שגם לי היה רכב אמיתי.  

 

משום מה בפורום הזכירו את המילה " רכב " מליוני פעמים ואף אחד לא דיבר על האופניים או החד אופן שקנו להם

אז אל תהיה מצחיק , מר מונית.

 

פורסם

מר תיקונים, ענית על השאלות שלך עוד בפוסט הראשון בגוף השאלה. אבל אני רוצה לחדד מספר נקודות ממה שרשמת:

רכב ראשון לקנות אף פעם לא מאוחר, גם אם זה בגיל 60+. אם אין באפשרותך לתחזק רכב היעזר בסובלנות עד שתיהיה לך אפשרות כזאת. לא כולם קיבלו רכב, יש כאלה שעבדו, צברו שקל אחרי שקל וקנו.

נהג חדש + צעיר הביטוח יקר, הטסט לא זול ומחירי דלק שעולים כל הזמן. רכב דורש הכנסה קבועה ומשכורת צבאית לרוב לא תספק את זה, אתה תיהיה משועבד לרכב ותשרת אותו במקום שהוא ישרת אותך.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

.

בגיל 17.5 קיבלתי רישיון, חצי שנה לאחר מכן התחלתי לנסוע על רכבו של אבא , במשך 7 שנים.

בגיל 25 קניתי יונדאי גטס שהתברר אח"כ שזו הטעות הגדולה

של חיי. מכרתי וקניתי איביזה ועכשיו אני מרוצה !

שיהיה בהצלחה :)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
אתה לא.

 

אתה ממש לא,

עשיתי רישיון בגיל 23.5 בדיוק כשהשתחררתי מהצבא החלטתי להגשים חלומות ישנים :)

עבדתי שנה וחצי וקניתי רכב ראשון שעדיין איתי קורולה 95' ולא אני לא מצטער לרגע...

כבר שנתיים איתי ונוסעת בובה (טפו טפו טפו..)

404

פורסם

 

נ.ב- אני שם לב שאני הייתי הכי קשיש מבחינת הגיל של הרישיון - פאדיחות...

 

אבא שלי הוציא רשיון בגיל 41.שבוע אחרי כן הוא קנה רכב ראשון ואחרי עוד שבוע - תאונה ראשונה.

אבא של אשתי הוציא רשיון אחרי ששלושת ילדיו היו בעלי רכב - בגיל 60. אבל ברשיון מצויינת שנת קבלת רשיון בסביבות 1957 כיון שאז הוא קיבל רשיון למלגזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שבוע לאחר גיל 17 עברתי טסט, במשך תקופת המלווה וקצת אחריה נהגתי על הרכב של סבא שלי (i10, דווקא רכב מפתיע לטובה), מאחר והרכב של אבי היה יקר מדי לביטוח, וחודש לאחר סיום המלווה קיבלתי רכב משלי.

פורסם
אבא שלי הוציא רשיון בגיל 41.שבוע אחרי כן הוא קנה רכב ראשון ואחרי עוד שבוע - תאונה ראשונה.

אבא של אשתי הוציא רשיון אחרי ששלושת ילדיו היו בעלי רכב - בגיל 60. אבל ברשיון מצויינת שנת קבלת רשיון בסביבות 1957 כיון שאז הוא קיבל רשיון למלגזה.

 

LIKE

!

פורסם

אני שהייתי בשירות הרכבים היחידים שראיתי זה סופות ממוגנות, אביר, אקונוליין, סוואנה, וטויוטה היילקס,

כולם ירוקות או לבנות, וכולם עם מספר אדום ומהבהבים על הגג,

 

תשכח מזה! אם אתה חייל ואתה לא קיבלת שבוע/שבוע, אין לך מה לקנות רכב,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

רישיון קצת אחרי 17.5, רכב ראשון בגיל 21.5.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...