Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באיזה גיל קיבלתם רכב ראשון ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלושה ימים אחרי שהוצאתי רשיון קניתי ב 3,500 ש"ח פונטיאק :)

נסעתי איתה בעיקר לבית הספר וחזרה, בסופי שבוע היה לי את האוטו של ההורים.

 

אם אתה צריך אוטו, תקנה איזה גרוטאה, הפונטיאק הייתה אצלי עד הרנו גרוטאה הבאה ששרדה אצלי מספר שנים.

אוטו זה מותרות צריך לדעת שעולה כסף להחזיק אותו ולצריך לשמור עליו ולא לקרוע אותו.

 

שיהיה בהצלחה

2005-2006 Pontiac Grand Prix

2006-2009 Renault 19, 94

2009-2011 Mitsubishi Lancer 2001

2012 Audi A4 2003 Cabriolet

פורסם

17 קיבלתי הרישיון, וקיבלתי גם את המפתח ספייר של הפאסאט בזמנו שהייתה. כל רגע שההורים בבית, הרכב שלי.

במהלך הצבא הייתי נהג בוס, כך שרכב תמיד היה לי :)

22 יצאתי מהצבא, מצאתי עבודה נורמאלית, שדרשה ממני רכב + נתנה לי את האופציה להחזיק אותו, ואבא החליט לתת בי "השקעה" לעתיד בדמות רכב מתנה, הקרודובה מהחתימה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אצלי ההורים לא רצו שאני ואח שלי נסע במכוניות שלהם בגיל 17, מצויין!! למה? ->

 

אני ואח שלי כל אחד קנה לעצמו גרוטאה (אני אונו ואח שלי ג'אסטי) וההורים שילמו את כל התחזוקה, הם שילמו ביטוח ודלק ושאר ההוצאות כאילו שאנחנו נוסעים במכוניות שלהם, אין ממש הבדל מבחינת ההורים.

 

מאז האונו שודרגה לפונטו והג'אסטי לפונטו ספייס והפונטו לפנדה :lol: (כן יש לנו משהו עם פיאטים) אז בטח הייתי יכול לעמוד בהוצאות אבל טוב מאוד שלא נאלצתי כי אז הייתי עד עכשיו עם האונו 45 שנת 93 כנראה.

אני עוד בצבא ביומיות, נשאר קצת פחות משנתיים :-( (התגייסתי אחרי יג יד), אחרי זה אני יתחיל לשלם כבר על הכל.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

את הרשיון הוצאתי חודש לפני שמלאו לי 18, ב-2002, בתחילת כיתה י"ג. בעבר דילגתי על כיתה, כך שאת י"ב סיימתי בגיל 17.

המכללה (שגם הייתה התיכון) הייתה בת"א והעבודה של אמא שלי הייתה קרובה מאוד כך שכל בוקר נהגתי בפקקי איילון ברכב שלה. כעבור חודש וחצי, שבועיים לפני סיום המלווה, קניתי ב-3000 ש"ח דייהטסו שרייד שנת 85 (ידנית 1.0). כדי להתרגל לקחתי את ההורים לקניות איתה ביום שישי. הייתי מזיל עליה ריר, יושב בה, מבריק אותה. ברגע שהמלווה נגמר יצאתי לדרך.

עבדתי במלצרות במלון בסופי שבוע, 16 שעות על הרגליים. הרגליים היו הורגות אותי ו-2000 השקלים בסוף החודש הספיקו לי לבגדים, יציאות ואחזקת הרכב.

כעבור חודשיים אחי ביקש לנסוע איתה לסידורים וריסק אותה. באותה תקופה נאסר עליי לנהוג (היה איזה קטע עם בן זוגה של אמא שלי) וכעבור ארבעה חודשים המשפחה התגייסה לעזור לי וקניתי פג'ו 205 שנת 93 ב-15K ש"ח.

שנה וחצי לאחר מכן התגייסתי ונתתי אותה לאחי. היה ברור שהיא לא תחזור אליי וגם אם כן אז במצב גרוע.

שלוש שנים אחר כך הוחלט שאמא שלי תשדרג לרכב חדש ואת האיביזה המזדקנת שלה (מודל 94, בת 14) תיתן לי.

זה באמת מה שקרה אבל כעבור זמן מה החלו בעיות וכעבור חודש נאלצתי להיפרד ממנה כי הייתה נטל כלכלי.

מידי פעם נעזרתי בפג'ו שעוד הייתה אצל אחי (עד שנגרתה) או ב-B3 של אמא שלי.

כעבור שנה קיבלתי רכב צמוד בעבודה ומאז החלפתי לא מעט רכבי ליסינג וגם עבודה.... זה הסיפור.

 

אין דבר כזה מאוחר מידיי לרכוש רכב ואם אתה מוגבל באמצעים אין טעם להחזיק לפני ובמהלך הצבא. למעשה רכב ראשון בגיל 23-4 נשמע לי ממש סביר...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

הוצאתי רשיון בגיל 18. את הרכב הראשון שלי קניתי בגיל 24 וקצת, כשהייתי סטודנטית בשנה שניה- אמא וסבתא תרמו כסף וקניתי פג'ו 205 בת 10. ביטוח, טסט וכל האחזקה היו עליי, ממשרות סטודנט שונות ומשונות בהן עבדתי במהלך השנה שלאחר מכן, וגם יותר מאוחר- כשכבר עבדתי במקצוע והרווחתי משכורת הייטק-לייט.

הרכב נשאר במשפחה ומשמש את אחותי ובעלה עד עצם היום הזה, ומחכה בנחת לזמנו להיגרט.

 

בין תקופת הוצאת הרשיון לזמן קניית הרכב נהגתי מספר בודד של פעמים ברכב של אמי (מזדה 323 אוטומטית), וכ-3 שנים אח"כ באלפא 33 1.7 שהגעתי אליה בלי לזכור כמעט כלום מהשימוש בתיבת הילוכים ידנית. כבר בסיבוב הראשון שעשיתי בה נתקעתי ברמזור שהיה בכביש עם עלייה חדה ומרוב לחץ פרח לי לגמרי מהראש איך עושים זינוק בעלייה ולא הצלחתי להזיז את האוטו בלי לגרום לו להיחנק ולכבות. אחרי שסיימתי איתה כבר הייתי הרבה יותר מיומנת, אבל את עיקר הנסיון שלי בדרכים רכשתי ב205.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוצאתי רישיון בגיל 18, ובדיוק באותה תקופה אבא שלי קיבל לראשונה רכב ממקום העבודה, אז יצא שעד למכירת הרכב (רנו מגאן 2.0 98 ) "קיבלתי" אותו לחצי שנה בערך. אחת התקופות הכי מהנות בחיים שלי:-D הרכב נמכר כחודש אחרי שהתגייסתי לצבא - לשכן בבית ממול:shock: זה היה קצת מדכא לחזור הביתה לחופשות ולראות את הרכב שהיה "שלי" כבר לא שלי...

בגיל 23 קניתי את הרכב הראשון שלי באמת אחרי עבודה וחיסכון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רשיון בגיל 22, מיד אחרי סיום השירות הצבאי, רכב ראשון בדיוק יומיים אחרי סיום המלווה. קניתי בכסף שלי, דייהטסו אפלאוז GLI ידנית (זו שבסמלון) היום היא של אבא שלי ואני מחפש לי משהו גרמני וידני.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

בין. גיל 17 עד 23 עשיתי חיים,הרכב של ההורים,ביטוח עליהם,דלק עליהם,החים הטובים.

אחרי שנכנסתי לקבע קניתי את הרכב הראשון בגיל 23.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...