רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בעקבות שאלתי על מוסך לסקודה וההמלצות המעולות שקיבלתי, אני שואל עכשיו בשביל חבר: מחפש מוסך טוב ואמין לטיפול ברכב וולקסווגן. צריך להיות באזור ירושלים. לא חייב להיות מוסך מורשה וולקסווגן - חייב לדעת מה הוא עושה עם וולקסווגן. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yaloner, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום, יש לי סיאט איביזה 2012, 85 כ"ס, 1400 מנוע, ידני 5 הילוכים. רכב בן חודש, אוכל 1:10-11, כן ידוע שבהתחלה רכבים חדשים אוכלים הרבה, אבל עדיין זה נראה לי קצת מוגזם, וכן יודע שנושא הזה כבר עלה בפורום. כל אלו שהתעניינו ושאלו בפורום בעבר, האם צריכת דלק השתפרה עם הזמן??? חוץ מזה מעניין אותי נושא העברת ההילוכים ומחשב שנותן עצות לזה. אופן הנהיגה שלי רגוע מאוד(כמעט שלא בין עירוני), 90-100 קמ"ש מקסימום. העברת הילוכים בין 2500-3000 . אבל מחשב הרכב רושם לי להעביר להילוך רביעי כבר ב 40 קמ"ש ו2000 סל"ד, להילוך חמישי ב60 קמ"ש ב1900-2000 סל"ד. זה בסדר, זה הגיוני? להקשיב למחשב או לאינטואיציה? תודה מראש על התגובות.
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום..אני בעל סיטרואן zx 16v אני מחפש מקום לקנות פילטר אוויר פתוח וכמובן צינור שמתחבר לבית מצערת בקוטר 2.5 אינץ'..כל מי שיודע איפה אני יכול לקנות את הפילטר והצינור או שמישהו מוכר אני אשמח לדעת...תודה!
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
לאחרונה התחלתי לשים את הרכב שלי לניקוי (חוץ ופנים) ב- carspa. האם מקובל להשאיר טיפ לבחור שמבצע את הניקוי הידני לאחר המכונה? אם כן, כמה נהוג להשאיר?
הודעה אחרונה מאת skitz, -
שלום חברים אתמול לקחתי קרובת משפחה מבוגרת לקניות בסופר, חניתי בחניון של ההום סנטר בטבריה. כשחזרתי גיליתי שהשאירו לי הפתעה על האוטו, וברחו. השמאי אמר שזו משאית או מסחרית גדולה. מיותר לציין שלא השאירו פרטים, אין מצלמות בחניון וגם אין עדים. הטאמבון היה על הרצפה, חיזקתי אותו עם בורג כדי לנסוע למוסך. זה קרה באור יום, בשעת העומס והבן אדם פשוט ברח. איזו תרבות זו? הנזק: דלת ימין אחורית, טמבון, פחחות, 5 ימי עבודה ו-8,000₪, ועליית הפרמיה בשנה הבאה.
הודעה אחרונה מאת bengee, -
- 5 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני עוכב אחרי התאונות שמפרסמים כל שבוע הYNET ושם לב לכמה דפוסים. אני שם לב שיש הרבה תאונות שבהן לפחות אחד מהמעורבים: - הולך רגל - אופנוען - משאית או אוטובוס - מהמגזר הערבי או הדתי - רכב עבודה (מונית או טרנזיט למיניהם) - שיכור\ על סמים אני מעוניין לדעת אם יש איך להשיג את הנתונים האלו בטבלאות RAW (בלי שינויים במידע), ולהצליב את כל התופעות האלו בשביל לעשות ניתוח כמו שצריך. כרגע ממה שנראה לי, הסיכוי הסטטיסטי להיהרג סתם בתאונה כשאני נוסע ברכב פרייבט, הוא מינימלי. אני רואה שרוב התאונות נגרמות בגלל סוגים ספציפיים של רכבים ואוכלוסיות ספציפיות. אני מבקש לא להתחיל עם האשמות על רקע גזעני, אני רוצה פשוט לבדוק את הנושא! באתר של הלמ"ס אין את…
הודעה אחרונה מאת Carmageddon, -
שלום לכולם אני לא יכול לתאר לכם את ההרגשה שלי במילים.אני לא יודע מה לעשות.הכל התחיל לפני כשנה וחצי בדיוק,אז עוד כשאבא היה מייעץ לי עצות ומה כן לקנות ומה לא לעשות,ממש לאחר שחרור טרי ממג"ב ולפני החתימה בחזרה לקבע הייתי צמא לרכב ראשון שהוא שלי,ממש שלי.לאחר ניסיונות כושלים במציאת הרכב המושלם ולאחר הבנה שכשאנשים מנסים למכור משהו הם יהיו "המיסטר נייס גאי" הסתכלתי בעיתון ושמתי לב לפרסום של צ'מפיון מוטורס בשר לסיאט איביזה החדשה.הרכב היה ממש הרכב האידיאלי בישבילי,למרות שהכיוון שלי היה יותר המאזדה 3 ספורט ספיריט,שבניסיונותיי המרים למציאת הרכב במצב שמור כשלו.לאחר מחשבות רבות ולבטים קשים החלטתי ללכת בדרך שלי ולא להקשיב לאבא,לדודים,ולכל מי שייעץ לי ואמר "אתה תאכל אותה בסוף".אבא ש…
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בתאריך 23/07/12 הגענו למוסך רייך- המרכזי בבני ברק עם תקלה שהרכב נכבה. תיאור הרכב: רנו מגאן 2 סדאן משפחתית 2005 כרגע 109000 קילומטר. במוסך עשו לנו טיפול 10,000 ובנוסף עשו עבודה על חיישן גל זיזים,סלילי הצתה,מצתים,גומיות לבית מצערת,תושבת עליונה לתיבת הילוכים,כרית גומי 1 של תושבת מנוע,החלפת 2 צלחות בילום,התקנת סט רפידות קדמי,השלמת פרטים,החלפת שמן רכב מנוע בנזין,מקס פלוס,חומר ניקוי,חריטת צלחות קדמי. החליפו: מאריך הצתה למציתים,מצת,חיישן גל זיזים,אטם לחיישן,תושבת לתהל,אטם מתכת גומי,מסנן שמן,תושבת למנוע,סט דיסקיות בלם קדמי. כל זה בעלות של: 6,478 ש"ח!! היום ה-5/8/12 הגענו למוסך רייך לאחר תחושה שבשבוע האחרון הרכב רועד ממהירות 80 ומעלה ומדי פעם נדלקת נורת תקלה באירבג כר…
הודעה אחרונה מאת אבוש, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קניתי מרצדס c200 2012 מנוע 1800 ויש מסך ואני רוצה לסים בו גי פי אס זה אפשרי אים כן אז איך עושים זות
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 892 צפיות
אהלן שוב השאלה די ברורה: איך להחיות רכב קצת ישן (02 ~) שכבר הנהג משתעמם ממנו, אבל אין תקציב לקנות רכב חדש יותר . תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני אמנם עוד לא קיבלתי את הקיה פיקנטו שלי, אבל היא אמורה להגיע בחודש הקרוב ואני כבר מסתכל קדימה. אין ברכב שליטה על הרדיו והדיבורית מההגה, וזה משהו שממש חשוב לי (והוא גם בטיחותי יותר). בהגה עצמו יש הכנה לזה ואת הרכיב והחוטים (המקוריים מבית קיה) ניתן לקנות באיביי. יש כבר כמה מקומות זריזים בארץ שנותנים את המוצר + כל ההרכבה בדיל אחד, וזה נראה פתרון טוב ויפה. במוסכים המורשים של קיה הם לא מאפשרים להתקין את זה. השאלה שלי - האם התקנת השליטה מההגה פוגעת באחריות המקורית? האם זה מבטל את כל האחריות או רק דברים הקשורים לחשמל או להגה? האם יש דרך לברר זאת באופן ודאי לפני ההתקנה? אני כמובן נוטה לא לעשות את זה במידה ויפגע באחריות, למרות שזה באמת משהו שחשוב לי. אשמח לשמוע את דעתכ…
הודעה אחרונה מאת drpc, -
-
היי. השאלה בכותרת. התהייה הגיעה מכיוון שבמזגן הביתי ככל שאתה מנמיך את הטמפ כך צריכת החשמל עולה ולהפך.האם הדבר נכון גם ברכב? האם ככל שמורדים את הטמפ במזגן צריכת הדלק עולה או שאין לכך השפעה כלל?
הודעה אחרונה מאת THE WOLF, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש מצב שראיתי השבוע מיני קופר JCW אמיתית בארץ? מרוב שהייתי בשוק לא הספקתי לצלם, הרכב נראה מדהים! מישהי יכול לתת פרטים עליה? נצפתה בחולון.
הודעה אחרונה מאת shandor, -
-
אני יודע שרוב הפורום הזה זה פריקים של VAG אבל אני בטוח שיש כאלה שישמחו לדעת שה RS החדשה התחילה להמכר ביום שני השבוע עם תוספת של 15 כ"ס לדגם הקודם: http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29004-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-RS-%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C.aspx
הודעה אחרונה מאת rubycoupe, -
שבוע טוב. מדובר על המגאן ששירתה אותי בעבר וכרגע אצל אשתי. שנת 2002, 1.6 ידנית, EX, כל טסט עוברת במכה. הרכש שמור ומטופל לפי הספר, הכל עובד !, פלסטיקה שלמה, חלונות חשמל כולם עובדים, מזגן תקין. הרכב בצבע ירקרק זהוב, כרגע הצבע ממש מקולף, לקה התפוצצה - אשתי מתביישת לנסוע בו. אני מתלבט אם לצבוע או למכור. כמה עולה צביעה איכותית, כזו שמפרקים גם את הפלסטיקים ? האם לחשוב על שינוי צבע (מעבר לצבע לבן) ? צרפתי תמונות שלה מימים טובים יותר (מודעת המכירה - אי שם בשנת 2007). אריאל.
הודעה אחרונה מאת smiley, -
- 1 תגובות
- 864 צפיות
שלום רב ברשותי מזדה 2 שנת 2008 אוטומטית יד ראשונה עם 55000 ק"מ שעבר תאונה ב-2010 והשמאי קבע 4% ירידת ערך, אני צריך לברר מהו מחיר המחירון עבור רכב זה? פשוט לא ניראה לי לקנות את ספר הרכב של יצחק לוי עבור רכב אחד. בברכה דדי
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חברים, יש לי 2 שאלות אשמח לקבל תשובה ממי שבאמת מבין בזה . לגבי פיז'ו 206 היום בצהריים החזקתי שקית עם גרעיני אבטיח ובטעות 2 גרעינים נפלו לתוך תיבת ההילוכים - תסתכלו על הצילום המצורף שאלה ראשונה: מה בעצם יש בתוך תיבת ההילוכים מתחת למכסה הגומי הדק שמכסה את מסילת ההילוכים של פיז'ו 206? האם יש שם פתחים או חורים שגרעיני אבטיח שנכנסים לשם יכולים לחדור לתוך התיבה ולגרום נזק כלשהו? או שהכל סגור שם בפנים? שאלה שניה: אם זה אכן מסוכן להשאיר שם גרעיני אבטיח - כיצד ניתן בעצם לפתוח את התיבה הזו ולהוציא משם את גרעיני האבטיח ואולי לכלוך נוסף שהצטבר שם עם הזמן? יש מסגרת פלסטיק שחורה (ראו בתמונה) שהצלחתי להסיר בקלות אבל גם כשמסירים אותה עדיין אין גישה לאיזור שמתחת למ…
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
חנייה מקורה?
מאת izik1848- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום בתערוכת אוטומוטור 2012 הוצג בתערוכה כיסוי לרכב עם עמודי יציבות שתוקעים ברצפה והחלק הקדמי נפתח באופן ידני רציתי לשאול אם מישהו יודע את שם החברה ?
הודעה אחרונה מאת izik1848, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, יש 2 שיטות להרמת הרגל מהקלאץ כשמעבירים הילוך 1. עקב כף הרגל "יושב" על השטיח ומרימים רק את החלק הקדמי של כף הרגל בהדרגתיות. (כמובן שאחרי זה מניחים את הרגל בצד) 2. מרימים את כל כף הרגל בהדרגתיות (עקב באוויר) איזה שיטה יותר נכונה?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- 5 תגובות
- 803 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4264619,00.html כמצופה, לא?
הודעה אחרונה מאת machinehead, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם ובוקר טוב כידוע לי אסור להתקין שום דבר לרכב שלא בא איתו במקור.. אבל אחריי חיפושים בילתי פוסקים של טמבונים לסיאט איביזה היציעו לי להתקין טמבונים של פולקסווגן פולו כי לפי מה שאמרו לי "זה רכב כימאת זהה" השאלה היא האם זה חוקי ? זה יעבור טסט? ואם באמת החלקיים זהים ?
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
- 2 תגובות
- 579 צפיות
הגה לא מתקשר, קל במרכז, לא מעביר תחושה לנהג.. אלה חלק מהמשפטים שנראים באופן קבוע בכל חוות הדעת שקראתי על רכבים חדשים יותר או פחות בתקופה אחרונה. זה מביא אותי למצב שבו אני שואל בעצם, אם כל הרכבים בעלי הגה כזה או אחר, אז מה זה בעצם הגה כן מתקשר, בעל משקל טוב, מדויק.. איפה אפשר למצוא דבר כזה. ביחס לאיזה רכב נופלים ההגאים בשאר הרכבים בצורה כזו, שזה מגיע למצב שלא ראיתי שום רכב שלא הודבקו לו אחת המחמאות הנ״ל? מעבר לחיפוש אותה הדוגמא (ורצוי ברכבים שאינם יותר מדי נישתיים או שונים, כאלו שניתן להבחין בהם יחסית, אם קיימים) אשמח להשכיל בעזרת עוד מידע לגבי מה הוא בעצם הגה איכותי, על סמך מה נבדק ואיך הוא מרגיש. למה הכוונה למשל קל במרכז ועוד כהנה וכהנה מושגים. שיהיה …
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
- 34 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
עכשיו עשיתי טסט, ממש הכנתי את עצמי כמו שצריך הרגעתי את עצמי, עשיתי שיעור לפני הוא היה מושלם . ואז בטסט זה שהיה איתי התחיל, נכבה לו האוטו איזה 4 פעמים כי הוא שכח להכניס לראשון, ואז אחרי 3 דקות הוא אמר לו להתחלף איתי. הוא לקח אותי לאיזור הכי קשה בירושלים, בלב תלפיות, איפה שהקניונים ששם יש כל הזמן פקקים, גלשתי על איזה 5 קמ"ש, ממש לאט, באתי לעבור מעבר חציה, ואז בום קיבלתי ברקס, אני מרים את העניים אני קולט בן אדם רץ . ממש התפרץ לי לכביש, ואפילו הייתי יכול לעצור אבל הטסטר לא הביא לי הזדמנות, ופשוט עצר לי איזה 2 מטר לפני. לאחר מכן הכל התחרבן, הוא העיר לי על "שמור על הימין" למרות שכולם היו באמצע, ולא היה קו הפרדה, ואחר כך הגעתי למקום שהזכות נסיעה היא שלי, אבל היו ש…
הודעה אחרונה מאת andrey12341, -
בסופ"ש האחרון ביליתי בנורבורגרינג וחשבתי לשתף אתכם בחוויה. כמיטב המסורת זה יהיה ארוך ומתיש אבל תהיו חזקים כדי לעזור לעצמי ולכם זה יהיה סיפור בהמשכים. חלק א' - לקראת הנסיעה לי ולחבר שלי (השותף הקבוע שלי לקורסי נהיגה) היה כבר הרבה זמן בראש הרעיון שצריך להגיע לרינג. העניין הוא שזה נשמע כמו מקום מסוכן ומפחיד מדי בשביל ללכת אליו בלי הכנה מתאימה ומלווה מנוסה ברכב (ובצדק) אז זה תמיד נשאר בגדר רעיון. חיכינו להזדמנות שאיזה חבר עם ניסיון יציע לצאת לשם או משהו כזה והעניין הזה הגיע לפני חודש בערך בפניה של חגי (חגי פארן, מדריך נהיגה שחלקכם בטח מכיר מהמסלול בכוכב-יאיר) לחבר שלי עם הצעה לצאת איתו לסופ"ש ברינג כשהוא מארגן הכל, דואג להכנה מתאימה בארץ ומדריך …
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
כידוע הקרוז טורבו החדשה מיוצרת בארה"ב וכוללת מנוע של אופל. האם גם תיבת ההילוכים שלה של אופל? בכלל רציתי לדעת, מה ההבדלים בין הרכב הישן לחדש, חוץ מהמנוע? האם העובדה שהוא מיוצר בארה"ב ולא בקוריאה אומרת משהו?
הודעה אחרונה מאת גיא משברולט, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
מישהו יודע מה המחיר בסיס בישראל לרכב Mazda MX-5 Miata חדשה מהחברה? זה משום מה לא מופיע באף מחירון. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני לא יודע אם הבחור פשוט עצלן או שהוא אשכרה דובר אמת ואשמח לעצתכם - בעיקר בעלי ההונדות (רכבי - סיויק 2006). כשאני מתחיל נסיעה ולועץ על הגז, אני שומע ממש בקטנה מן שריקה שכזו וכשאני מוריד את הרגל מהגז השריקה נעלמת. המוכניק נסע איתי קילומטר בערך וטען שהוא אכן שומע את הרעש אך זה הרעש שנמצא בכל ההונדות. זה נשמע לי מטופש לחלוטין, אז שאלתי אותו אם יש איזושהי רצועה שאינה מתוחה והוא אמר שהכל פיקס ועליי להתרגל לרעש הזה. מה אתם אומרים על הסטלן?
הודעה אחרונה מאת High Octane, -
- 1 תגובות
- 739 צפיות
בוקר טוב ושבוע טוב לחברי הפורום! ברשותי 206XS שנת 2003, ברכב שלי יש 4 כריות אוויר,שניים קדימה ושניים בכיסאות . מצב הריפודים שלי באוטו מעולים מלבד כיסא נוסע. בכיסא נוסע יש כרית אוויר בצד, ואחד המחלות הידועות ברכב זה שהתפר מסביב לכרית אוויר יוצא. בתקופה האחרונה הבעיה "החמירה", התחילו לצאת קצת סיבים לבנים (נראה לי מהכרית האוויר). איזה ברירות יש לי? לתקן/לתפור ואז זה יראה כמו מקורי? אולי לרפד את כל הרכב (בסגנון ה GTI) ועל הדרך לסדר את הבעיה? אולי למצוא GTI מפירוק (סבירות נמוכה עד אפסית אני מאמין). מה העלויות של זה? עד כמה זה קריטי? איפה יש בעל מקצוע טוב באזור ירושלים (אם אין ברירה נסע למקום אחר)? תודה מראש אלירן
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
קיה סול התרשמות
מאת mont- 0 תגובות
- 776 צפיות
ביצעתי היום עם המשפחה נסיעת מבחן מצולמת ( החמשית בערוץ ) וגם טיול קצר עם קיה סול , זה רכב כנראה תפור על נשים , אייך אשתי תיארה זאת גם מרווח וגם גדול ומצד שני מספיק קטן לנסיעה קלה , גם מעוצב , גם גבוהה ויציב על הכביש , אבל תא מטען קטן אם כי אפשר להסתדר אם אין לך כסא גלגלים , וקינחה שאם היה לה רשיון נהיגה היא רוצה כזה , טוב לרגע לא הבנתי אם היא מדברת על בחור חלומותיה בחלק מהזמן שהתלהבות גבהה לשיאים עם תיאורים שונים ברוח הדברים שלעייל , אבל בכל מקרה , ואני הנוהג מה אהבתי , אהבתי את הגובה גם את הרעיון השונה את המושבים את היציבות על הכביש את האיבזור והמרווח מאחור ומקדימה ומה פחות? את התא מטען לצרכים שלנו פחות ואת המתלים הקשיחים מצד אחד בכבישי ישראל מתלים קשיחים אני לא…
הודעה אחרונה מאת mont, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
בדף של הביטוח חובה רשום: ״רק בעל הפוליסה, בעל הרכב, המחזיק ברכב כדין וכל המשתמש ברכב בהיתר, מאת מי מהם, רשאים לנהוג ברכב״. עכשיו, החובה, מקיף והרכב כולם על שם אבי. השאלה שלי היא האם במקרה של תאונה(חס וחלילה) ביטוח החובה חל גם עליי היות ואני משתמש ברכב בהיתר של אבי. לפי מה שניתן להבין מהניסוח התשובה היא כן. האם אני טועה?
הודעה אחרונה מאת איל לוין,
-
מי מחובר 42 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 368 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- `Infinity
- PASHUT
- פריג'י
- EliC25
- Pavlik
- santiago
- falou
- Night Driver
- Itzik-b
- DJI
- point of view
- מיץ פטל
- פינדר
- tan tan
- Moshe c
- Mike Lowrey
- GTI33
- נולד לליסינג
- gollu
- BoazB11
- nglancer
- malcishua
- yuvalsa
- menir1
- Shay_u
- sperial
- RedLabel
- hans
- The FixTrics
- yoni162
- meir_gi
- Eyal Amzleg
- yuval1111
- chesh
- Aviady001
- צוק
- סולל הדרך
- Roy142
- דוב המערות
- elad_w
- Shaike.Zam
