Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מול ההום סנטר יש משרד גביה כלשהו של העיריה. נסה לברר (אפילו שהסיכוי קלוש) אם יש להם מצלמה המופנית לכיוון

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גועל נפש של אנשים.

 

לאבא של חבר הייתה אאודי Q7 בת חודשיים שמשאית שיפשפה לה את כל הצד וגילחה את המראה. כמובן בלי להשאיר פרטים.

למזלו ראה את המקרה מישהו שהשאיר לו פתק עם הפרטים. כמה טלפונים והעניין סודר ע"ח החברה אחרי כמה ימים בעלות של כמעט 30K (ידעתם שפס איתות - הפלסטיק השקוף על המראה בגודל של עט עולה 400 שקלים ללא מע"מ?!).

לצערי הם לא היו מוכנים לנקוט בצעדים כלשהם נגד הנהג בגלל שריחמו עליו...

צריך להטיל על אנשים כאלו את עלות התיקון עצמו + עלות התיקון כפיצוי לבעל הרכב.:evil:

 

באמת קצת זול מדי הפס פלסטיק הזה, ודאי כשהוא חלק מאוטו שעולה כמו דירה לא רעה בפריפריה.

פורסם

בדיוק היום ירדתי לרכב, בשכונה של אנשים כאילו "מתורבתים", בצפון הישן של ת"א, ומה גיליתי? שמישהו לא חנה כמו שצריך, ושרט לי את הדלת הימנית אחורית. זה היה נראה נורא, רתחתי. כמובן שאין פרטים ואין רכב ליד. אבל האמת היא שזה ירד עם FRESH ONES וכל מה שנשאר זה שריטה דקה מאוד שרואים רק אם מאירים על זה עם פנס.

אבל, הבן-יונה (או בת-יונה, אין אפליה) שעשו את זה, לא יכלו לדעת שזה ירד בקלות, כי ויזואלית זה היה נראה בתחילה ממש רע. אז אני מאחל להם שריטה דומה על הפנים שלהם, כזו דקה לא משהו עבה או עמוק במיוחד, ומצידי גם במקום נוסף בגוף. ואם יש פה כמה יפי-נפש שחושבים שאני קיצוני, שיבושם להם. מי שגורם לנזק לרכב של שכן ולא טורח להשאיר פרטים - מצידי שלא יהיה שכן. אני רוצה להאמין שכל חברי הפורום הזה כן היו משאירים פרטים. אני יודע שאם אני הייתי גורם לכזה נזק הייתי משאיר פרטים, מצלם את הנזק כדי שלא יטפלו עלי דברים אחרים, ולא בורח מהמקום כמו שפן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
באמת קצת זול מדי הפס פלסטיק הזה, ודאי כשהוא חלק מאוטו שעולה כמו דירה לא רעה בפריפריה.

 

אני לא רוצה להסיט את הדיון מהנושא שלו, אבל:

נכון שזו מכונית יקרה מדי (ולטעמי מספקת תמורה בערך לחצי מהמחיר שלה), אבל עדיין נראה לי שלדרוש מחיר כל כך גבוה על חתיכת פלסטיק כל כך קטנה רק בגלל המחיר שעלתה המכונית והסמל שלה זה מוגזם.

 

כדי להבין כמה החלק קטן, הנה תמונה שלו:

2009-audi-q7-quattro-4-door-3-6l-premium-mirror_100254856_l.jpg

פורסם
אני לא רוצה להסיט את הדיון מהנושא שלו, אבל:

נכון שזו מכונית יקרה מדי (ולטעמי מספקת תמורה בערך לחצי מהמחיר שלה), אבל עדיין נראה לי שלדרוש מחיר כל כך גבוה על חתיכת פלסטיק כל כך קטנה רק בגלל המחיר שעלתה המכונית והסמל שלה זה מוגזם.

 

כדי להבין כמה החלק קטן, הנה תמונה שלו:

2009-audi-q7-quattro-4-door-3-6l-premium-mirror_100254856_l.jpg

 

איך אמר לי חבר טוב שלי לא מזמן, "הכל יחסי".

 

אני החלפתי לא מזמן גשר בסיאט לאון שלי 2012, מדובר בחתיכת מתכת שלא באמת עושה הרבה מתחת לרכב וזה עולה 400 ש"ח, על מה? אז תחשוב שאם הרכב היה מרצדס, ב.מ.וו או אאודי כמה הייתי משלם?

 

ככה זה ידידי ובאמת מכות זו צרה וכל כך קשה לראות. אתה מנקה את הרכב, מטפח אותו, שומר עליו ויום אחד סתם ככה יש מכה או שריטה. ידוע, כואב, זה הצד המכוער מאוד של ישראל.

פורסם
בדיוק היום ירדתי לרכב, בשכונה של אנשים כאילו "מתורבתים", בצפון הישן של ת"א, ומה גיליתי? שמישהו לא חנה כמו שצריך, ושרט לי את הדלת הימנית אחורית. זה היה נראה נורא, רתחתי. כמובן שאין פרטים ואין רכב ליד. אבל האמת היא שזה ירד עם FRESH ONES וכל מה שנשאר זה שריטה דקה מאוד שרואים רק אם מאירים על זה עם פנס.

אבל, הבן-יונה (או בת-יונה, אין אפליה) שעשו את זה, לא יכלו לדעת שזה ירד בקלות, כי ויזואלית זה היה נראה בתחילה ממש רע. אז אני מאחל להם שריטה דומה על הפנים שלהם, כזו דקה לא משהו עבה או עמוק במיוחד, ומצידי גם במקום נוסף בגוף. ואם יש פה כמה יפי-נפש שחושבים שאני קיצוני, שיבושם להם. מי שגורם לנזק לרכב של שכן ולא טורח להשאיר פרטים - מצידי שלא יהיה שכן. אני רוצה להאמין שכל חברי הפורום הזה כן היו משאירים פרטים. אני יודע שאם אני הייתי גורם לכזה נזק הייתי משאיר פרטים, מצלם את הנזק כדי שלא יטפלו עלי דברים אחרים, ולא בורח מהמקום כמו שפן.

לא רק שאתה אינך קיצוני, המתינות שלך אפילו מפתיעה, שריטה על הפנים ועוד דקה כזו כמו על האוטו שלך וזהו ? לא מחלה מייסרת חשוכת מרפא, או איזה תאונת דרכים קטלנית שתוצאותיה יגאלו אותו/ה מייסוריו/ה לאחר זמן רב ? מעט מטרידה המחשבה על החולשה הפתאומית הזו, איך נילחם בפשיעה הגואה עם מין מורך לב שכזה ?

פורסם

רועי,מי שאוהב את הרכב שלו ומשקיע בו ירגיש את אותו הדבר.

אני בהחלט מבין אותו ואת הכעס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

טוב, היום ראיתי מישהי עם פורד קונקט שעשתה פרסה ברחוב מולי (טירת הכרמל) , ובגלל שרצתה "לחסוך" בכמות ה"קדימה/רוורס",

היא השאירה סימן שחור על טמפון של רכב חונה.. ונסעה לשלום. האמת לא הספקתי לרשום את המספר שלה כי הסתכלתי כל הזמן על הרכב שחונה, והרגשתי שהיא תנשק אותו בקרוב..ובסוף נישקה, מה לעשות עוד מקרה מרתיח :( ואנשים חסרי מצפון !

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
לא רק שאתה אינך קיצוני, המתינות שלך אפילו מפתיעה, שריטה על הפנים ועוד דקה כזו כמו על האוטו שלך וזהו ? לא מחלה מייסרת חשוכת מרפא, או איזה תאונת דרכים קטלנית שתוצאותיה יגאלו אותו/ה מייסוריו/ה לאחר זמן רב ? מעט מטרידה המחשבה על החולשה הפתאומית הזו, איך נילחם בפשיעה הגואה עם מין מורך לב שכזה ?

 

איך ידעת שכיוונתי אליך? ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
שלום חברים

הנזק: דלת ימין אחורית, טמבון, פחחות, 5 ימי עבודה ו-8,000₪, ועליית הפרמיה בשנה הבאה.

 

איך הפחח הגיע לסכום כזה? :roll:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

שמע, המחיר הזה לא הגיוני, גם לחלקים מקוריים.

 

מהיכן אתה בארץ? האם סידרת את הרכב?

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
איך ידעת שכיוונתי אליך? ;-)

 

לא צריך להיות נבון באופן מיוחד בכדי לדעת למי כיוונת. וזה בסדר גמור, אולי משום שאני רואה בתיוג הזה מחמאה.


×
×
  • תוכן חדש...