Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמע, המחיר הזה לא הגיוני, גם לחלקים מקוריים.

 

מהיכן אתה בארץ? האם סידרת את הרכב?

 

הייתי במוסך דורון בטבריה. הגיע שמאי וביצע הערכת נזק - האוטו נכנס למוסך יום ראשון.

אני משלם כמובן רק השתתפות עצמית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באמת אנשים חארות, שאין כדוגמתם,

 

אבל לי קרה המקרה ההפוך לפני כמה שנים, פגעתי ברכב חונה , (סדקתי לו את הפגוש האחורי ), לאחר כמה ימים הבחור מתקשר ומודה שהשארתי לו פרטים וקבענו להפגש (אמרתי לעצמי , כולה סדק בפגוש אני אשלם על התיקון בלי להפעיל את הביטוח)

מפה לשם הבחור הציג קבלה על תיקון (חודש וחצי לאחר הפגיעה), שכלל החלפת פגוש(WTF?!) , החלפת דלת קדמית (פגעתי בו מאחורה וממש לאט) ,צביעה (1500 שקל), סה"כ הגיע לאיזה 6000 שקל

בקיצור באתי במטרה לשלם על הנזק , אבל הבנתי שמישהו מנסה לעשות עלי קופה , הבחור אמר "אל תשלם לי אתה תפעיל את הביטוח" , אמרתי לו שאין בעיה , הראתי לו תמונות שצילמתי ביום הפגיעה , אמרתי לו שאני יעביר את הפרטים והתמונות לביטוח , ומאז לא שמעתי ממנו .

 

מסקנות : יש המון חארות ,גם שעושים נזק ובורחים , וגם שמנסים למצוץ את דמם של התמימים.

SCANSPEAK

פורסם
באמת אנשים חארות, שאין כדוגמתם,

 

אבל לי קרה המקרה ההפוך לפני כמה שנים, פגעתי ברכב חונה , (סדקתי לו את הפגוש האחורי ), לאחר כמה ימים הבחור מתקשר ומודה שהשארתי לו פרטים וקבענו להפגש (אמרתי לעצמי , כולה סדק בפגוש אני אשלם על התיקון בלי להפעיל את הביטוח)

מפה לשם הבחור הציג קבלה על תיקון (חודש וחצי לאחר הפגיעה), שכלל החלפת פגוש(WTF?!) , החלפת דלת קדמית (פגעתי בו מאחורה וממש לאט) ,צביעה (1500 שקל), סה"כ הגיע לאיזה 6000 שקל

בקיצור באתי במטרה לשלם על הנזק , אבל הבנתי שמישהו מנסה לעשות עלי קופה , הבחור אמר "אל תשלם לי אתה תפעיל את הביטוח" , אמרתי לו שאין בעיה , הראתי לו תמונות שצילמתי ביום הפגיעה , אמרתי לו שאני יעביר את הפרטים והתמונות לביטוח , ומאז לא שמעתי ממנו .

 

מסקנות : יש המון חארות ,גם שעושים נזק ובורחים , וגם שמנסים למצוץ את דמם של התמימים.

 

את ההוספה של החלקים ש " נפגעו " אני יכול להבין .. למה לא כשהביטוח משלם ? גם אצלנו הייתה תאונה שאנחנו היינו אשמים , פגענו ברכב מאחורה שעצר מטר אחרי פנייה ברמזור , נפגע לנו רק הפגוש אבל החליפו גם פנסים ועוד דברים והתיקון הגיע ל 24 אלף

איך הוא ברח לא הבנתי

 

פורסם

למה שאני אשלם השתתפות עצמית של 1800 שקל בשביל שהוא יהנה משאר החלקים שהוחלפו , תיקון של הפגוש שבו פגעתי היה אמור לעלות 400-500 שקל.

SCANSPEAK


×
×
  • תוכן חדש...