Jump to content

אלירן 206XS

  • פרסום הודעות

    31
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

2 נייטרלי

אודות אלירן 206XS

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ברוך השם אני שקט לגבי המכניקה של הרכב. הרבה בזכות גבע (יוסי ורונן) מקצוענים ישרים והכי חשוב שאני סומך רק עליהם.
  2. אני גר בראשון לציון, עובד ביומיום בהרצליה. קראתי שבהרבה מקומות משאירים את הרכב להרבה שעות שזה בעייתי מבחינתי. אני רוצה להביא למצב שהרכב שלי יראה נורמלי, נקי, בלי כתמים, פלסטיקה שנראית כמו חדש וכו וכו. מן יישור קו שחייב לבצע כדי שיהיה לי קל לתחזק אותה
  3. היי לכולם, בשעה טובה מכרתי את הקקטוס שלי והתחדשתי בפיגו 3008 שנת 2018 מלובינסקי טרייד. מצב הרכב לא כל כך מזהיר מבחינת פלסטיקה פנים וחוץ, בפתיחת הדלתות ותא המטען יש לכלוך חום (כנראה חול שלא ניקו בחיים), מצב הריפודים סביר אבל חייב חידוש מספר מקומות עברו צביעה וכו וכו עד היום אני טיפחתי את המכוניות שקניתי אבל פה מדובר על רכב שחייב אנשים מקצוענים שיחזירו אותו למצב חדש או כמעט חדש. אשמח לקבל ממכם חוות דעת למי כדאי ללכת. תודה, אלירן
  4. שלום לכולם, אני נמצא לפני רכישת 306 שנת 2001 דגם ה 5 דלתות (בתקווה לשמור את הרכב לאספנות). אחד הבעיות שיש באוטו זה הסרן האחורי שעושה רעשים וכנראה צריך לעבור שיפוץ. מהבנתי זו בעיה די נפוצה ברכב הזה. אשמח לקבל המלצות מי משפץ סרן כזה או כל המלצה אחרת. תודה מראש, אלירן
  5. שלום לכולם... סוריי על הדיליי אבל אנסה לענות ולסכם קצת על הרכב. ראשית, תודה רבה למוסך גבע שטיפל ברכב שלי,שירות ומקצוענות ברמה הגבוהה ביותר. קצת על האוטו: כאמור, הרכב אצלי כבר כשנה וחצי וכמעט סוגר 30 אלף. הרכב מהנה לנהיגה, במיוחד במהירות שיוט, נוח, שקט מאוד (וזה עוד רכב דיזל). מזגן, שרבות דובר עליו, לא מרגיש שיש חוסר בפתח המיזוג, תא מטען גדול וסביר ביותר למשפחה. חלונות אחוריים , לא נפתחו אצלי אפילו פעם אחד,ולדעתי רוב האנשים לא פותחים אותם גם ברכב שלהם. ברכב שלי לא התקנתי דבר חוץ מאשר חיישני רוורס, כדי שכמה שפחות יגעו במערכת החשמלית ברכב, ולכן לא הייתה אצלי שום ריצוד במסך ,
  6. ועכשיו השטיחים מגומי, פתרון טוב לחורף.... מגיני בוץ יותקנו במוסך מסודר ויהיה תמונות בהמשך... תודה למי ששרד, ותודה ענקית למלטבשי. אלירן
  7. בהמשך לדף הקודם.... אי אפשר בלי קצת לשדרג את הרכב ואת הנוחות השימוש בו. בעזרתו של מלטבשי התותח, הוזמנו לרכב ווילונות שטיחים ומגיני בוץ מקוריים המחיר שווה. ההתקנה של הווילונות לא אורכת יותר מדקה לכל האוטו וההבדל מורגש. אתן לתמונות לדבר בעד עצמם...
  8. שלום חבר'ה....מצטער שלא יצא לי לעדכן אתכם לגבי תמונות וחוות דעת על האוטו עד כה... הרכב הזה (קישקתא), אחרי 2000 ק"מ אפשר להגיד שעד כה עולה על כל הציפיות שלי מהרכב. נכון, שהוא לא מושלם, אבל התמורה למחיר היא מלאה ואולי אפילו יותר. נוחות נסיעה לא חסר ברכב הזה, גם המתלים רכים על צד הטוב של המילה (במיוחד בנסיעות מחוץ לעיר), בפניות הרכב אוחז בצורה טובה ומשרה ביטחון (לא רכב ספורט כמובן) והכי חשוב כמעט ואין רעש של דיזל. צריכת הדלק, ע"פ צג המחשב, לאחר 2000 ק"מ עומדת על 1 ל 22.2. הנסיעות משולבות, מחוץ לעיר (ראשל"צ מעלה אדומים בעיקר) ועמידה בפקקים וכו.... הבעיה היחידה שנתקלתי הוא בהרמת הח
  9. תודה לכם על הברכות. אני חייב לציין, היחס שקיבלנו מרועי, ומהסוכנת מאיה,היה מצויין. למרות שאפשר לקרוא לנו "לקוחות קשים" כל דבר נענו בסבלנות. קצת על "קישקתא" (חחחח אימצתי את השם) על תהליך הקניה והמשך לדברי של אחי. תהליך הקניה התחיל לפני כחודש, שבמהלכה החלפתי צבע 3 פעמים,התחלתי מאפור כהה, עברתי ללבן והגעתי לבסוף לכסוף. בחרתי בצבע הזה כי ראיתי אותו על הכביש וממש התאהבתי בו, וגם כי הוא לא היה במלאי. הרכב הגיע ישירות מהמכולה ישר להתקנות, לא חיכה במגרש שלהם. אמנם נסעתי על הרכב רק 100 ק"מ, אבל בהחלט מחזק את דברי של אחי. בפנים הרכב כמעט ולא מורגש שזה סולר, נוחות הנסיעה מעולה והכ
  10. אני עומד לרכוש רכב,וביררתי את הנושא הזה. מבירור קצר, החוק אומר שמותר להכהות רק את השמשות הנוסעים מאחורה (תקנו אותי אם אני טועה). יצרתי קשר עם "רשת מרכז הציפויים חלונות כהים לרכב", ושאלתי גם על נושא זה וגם מה ניתן לעשות מקדימה. מהבנתי, יש שני סוגי ציפויים, ננו קרמי וסילקון. החומר השני מסנן פחות טוב את קרני ה-UV ,זול יותר ואחריות לשלוש שנים בלבד. לעומת זאת, ציפוי ננו קרמי, מסנן 99 אחוז קרני UV ואחריות לכל החיים. ויש מספר רמות של כהות החלון, משקוף עד לשחור משחור. אז לשאלתך, הייתי הולך על הציפו ננו קרמי שקוף וכנראה יפתור לך את הבעיהץ אני, אופן אישי, לא מכיר אותם ולא יודע כמה
  11. Uppp!!! מחיר עדכני, 25000 ש"ח, הרבה אוטו בכלום כסף. אוטו שמור מאוד, פשוט לשים דלק ולנסוע. פתוח לשמוע הצעות מחיר.
  12. Up!!! רכב במצב מעולה! עבר טסט חלק וללא בעיות. המחיר גמיש לרציניים. אין צורך ביישור קו! אחרי טיפול החלפת שמן וטיימינג (בוצע אצל יוסי ורונן). מתחייב לתקינות הרכב!
  13. עדכון במחיר בעקבות חודש חדש ולוי יצחק 27500 ש"ח גמיש במעט. מדובר במנוע 2.0 האמין והידוע. הרכב נמצא במרכז ובסופש בירושלים.
  14. שלום רב, לאחר לבטים רבים אני מעמיד את רכבי, בשבועיים הקרובים, למכירה. נתונים יבשים: הרכב עלה לכביש באוגוסט 2008, מדובר בדגם המאובזר (ריפוד בהיר כמו חדש, 6 כריות אוויר וכו'). מד אוץ עומד של 120 אלף ק"מ,יד שניה פרטית לחלוטין מטופלת רוב חייה במוסכי מורשה (לאחר הקנייה טיפולים גדולים אצל "גבע" וקטנים במורשה כל שנה ולא שנתיים). הרכב נקנה מחברת לובינסקי לפני שנתיים, כאשר מד אוץ עמד על 94 אלף ק"מ. טיפולים שנעשו בשנתיים האחרונות (חלקם במסגת יישור קו): - שיפוץ גיר מלא ע"י לובינסקי ( נעשה סביב 100 ק"מ). -רדיאטור חימום - תושבות הוחלפו. - צמיגים (גודייר) הוחלפו לפני שנה וחצי.
×
×
  • תוכן חדש...