רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן אתמול בלילה הייתי בתאונה (מתנדב במשטרה) וראיתי כמה רכבים (מתוצרת VAG) שכשהם בולמים בלימה יחסית חזקה אורות המצוקה נדלקים, וכבים רק לאחר כמה שניות בלי ברקס. מוכר לכם, או שזה משהו מיוחד שהבנאדם הרכיב? אלרואי.
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לפי מה שכתוב פה עושה רושם שהרינג לפני פשיטת רגל http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=719467
הודעה אחרונה מאת adamd1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/07/26/production-jaguar-c-x75-will-have-500-hp-1-6l-turbo/ טורבו,סופר צ'רג' הייבריד... ומחיר של קצת יותר ממיליון דולר. שאודי מכרו את הA3 עם מנוע 1.2 זה נראה מוזר אחרי זה פיאט יצאו עם מנוע 2 צילינדר ואז פורד הוציאו את מנוע 1.0 עם 125 כ"ס. עוד מעט יכניסו מנוע צילינדר בודד.
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברים! לאחרונה שמתי לב שהצמיג האחורי השמאלי במצב חניה ואולי גם במצב נסיעה נראה אלכסוני כלומר החלק העליון של הצמיג נוטה לכיוון ימין כמו זה: / הרכב הוא גרנד ויטרה 2008. מישהו יודע אם זה בסדר או שצריך לסדר את המצב? תודה לכל המשיבים.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
רעשי צמיגים טויו R1R 1 2
מאת aa123-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן כולם, אצלי ברכב (קליאו ספורט MK1) מותקנים R1R - והרעש בשיוט מעל 110 הוא בלתי נסבל. מן המהום תהודתי מעצבן. רציתי לדעת איך המצב אצלכם - בפרט למי שיש רכב כמו שלי. תודה!
הודעה אחרונה מאת Aino, -
-
בדר״כ אנשים לא מבינים שמדובר ב-GTI ואפילו לא מסיטים את המבט. מידי פעם קורה שצופרים לי ברמזור ועושים שזה מעלה לי חיוך ואני משיב בתודה רבה יש גם את אלה ששואלים אם אני מוכר סתם כדי לשאול, אותם אף פעם לא הבנתי... אבל בזמן האחרון שמתי לב לזן חדש. אנשים שמנסים לעשות עלי רושם! זה קרה גם בעבר אבל בשבועות האחרונים זה קורה על בסיס יומי. אני חולף על פני ערס בסיוויק בתוך העיר, כל הדרך הוא נסע רגוע אבל ברגע שהוא מבחין בי הוא נותן פול גז, פול ברקס, שוב פול גז ואז כמעט נכנס ברכבים. עכשיו זה קורה לי גם עם אנשים מבוגרים עם המשפחה שלהם בתוך האוטו. מתחילים לזגזג בין נתיבים כמו משוגעים למרות שיש עומס תנועה, עוברים אדומים, נצמדים למכוניות אחרות, מעלים סל״ד ברמזור עד המנתק ועוד ש…
הודעה אחרונה מאת roee, -
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4254665,00.html טרקטורון מתפרע. כן, מה שאתם רואים שם - טרקטורון נוסע בפקק במהירות 5 קמ"ש - זו התפרעות משולחת רסן. אבל אין לכם מה לדאוג, אבי נאור והמתנדבים שלו יגנו עלינו, וYNET יטרחו לספק כותרת למען יראו ויראו. זה מראה שמי שיש לו מספיק כסף ועמותה פרטית שלו, יכול לדחוף את החוקים והאג'נדה הפרטיים שלו עמוק לתוך הגרון של יתר אזרחי המדינה, ואיש לא פוצה פיו. איזו חבורת אפסים חסרי תועלת. שילוב דוחה של ריקבון וצדקנות. ואני לא מתכוון לערבים.
הודעה אחרונה מאת Anarchy, -
- 0 תגובות
- 510 צפיות
שלום ברשותי שברולט אוואו 2005 סאדן LT אני מחזיק אותו הכי מקורי שאפשר. אפילו שמתי די וי די שניראה מקורי על קונסולה מרכזית. אני רוצה לשנות את הצבע של הלוח השעונים האם קיים מקום באזור המרכז שמטפלים בדברים האלה? תודה על עזרה
הודעה אחרונה מאת dariozfx, -
- 4 תגובות
- 827 צפיות
אני מניח שהנושא נטחן פה עד דק, אז אודה גם ללינק לתשובה רלבנטית. בחישוב קל, בליטר אחד --> 7 ש"ח לליטר --> בערך 11 ק"מ נסיעה במכונית החשמלית. כלומר: 11 ק"מ\ליטר. לא מדהים בשום צורה, במיוחד יחסית להיברידיות \ TSI DSG וכו'. למה שאני אעבור לדבר כזה? הייתי מצפה שזה יהיה לפחות חצי מכך. למה זה אטרקטיבי?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום ברצוני להחליף את הפנסים הקדמיים והאחוריים של הקיה שלי למשהו יותר מעניין איך אני מוצא את הפנס המתאים (גודל,תקן,מחיר) ? נכנסתי כבר לכמה אתרים ואין שם מחיר או אופציה להזמנה רק לשלוח מייל לספק ניסיתי כמה פעמים ולא חזרו אלי או נסבירו לי איך לעשות את התהליך אודה למי שיוכל לעזור לי
הודעה אחרונה מאת YAKIRLI, -
-
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, עברתי היום טסט ראשון לאחר 29 שיעורים. כפי שיודע לכם, בשיעורי הנהיגה לא בדיוק לומדים לנהוג, אלא איך לעבור את הטסט. לא למדתי כלל כיצד לנהוג במצבי חירום, כגון- בלימת חירום, איבוד שליטה , התחמקות ממכשולים וכו'. לאחר חיפוש קצת ברשת, מצאתי קורס נהיגה לנהג חדש של דרייב-ארט : drive-art.co.il/?id=102 האם כדאי לי לעבור את הקורס בשבועות הקרובים, או לחכות מספר חודשים עד שאצבור קצת ניסיון (אני בן 17 אם רלוונטי) ? תודה.
הודעה אחרונה מאת dannino, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מה יקרה אם לא שילמתי בזמן את אגרת חידוש הרישיון הפרטי שלי?
הודעה אחרונה מאת yochay_s, -
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
יש איזשהי בעיה בלהחנות את הרכב בלילה במקום הזה?בחניון ובחוץ? אני מדבר על השעות המאוחרות כמובן(10 ומעלה).
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, הלכתי לראות את הפולו החדשה, ולא ברור לי איך אנשים מסתדרים איתה, למרות שהיא נורא קצרה, רק כ 4 מטר, איכשהו כשיושבים בתוך תא הנהג ומסתכלים אחורה (כמו שעושים כשחונים), היא נראית מאוד עמוקה ואין ממד תחושת מרחק, וראות נורמלית של מה שקורה מאחורה (איפה הרכב שמחנים אחריו במקביל, או האם יש איזה דבר אחר שמפריע). גם מקדימה הרכב מאוד מוזר, הדשבורד עולה למעלה בזווית די חדה, ואילו השמשה הקדמית יורדת למטה בזווית חדה גם היא, ככה שביחס לרכב אחר שהיה לי, מרגישים כאילו כמעט אין ראות. מישהו יכול להסביר לי מדוע מתכננים רכבים בצורה הזאת? הייתה לי לנסר שנת 90 שבה הראות הייתה מצויינת, מקדימה, מאחורה, לצדדים, וכרגע אני מחפש רכב חדש, עדיף קטן, אבל קצת חושש שאני לא אוכל לראות כלי רכב א…
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
בסיס גלגלים
מאת משפחתית-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
יש לי שאלה שמטרידה אותי כבר תקופה: שאומרים "בסיס גלגלים" של האוטו- מה בדיוק בודקים? איזה מרחק? בין מה למה? ובכלל, למה כזה משנה בסיס הגלגלים (אם הוא 250 ס"מ או 260 ס"מ)? הרי מה שחשוב למרווח של האוטו זה הורך, הגובה והרוחב, אז איך משפיע הבסיס גלגלים על המרווח של הרכב?
הודעה אחרונה מאת green, -
-
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן ביום שני הקרוב האוטו שהזמנתי סוף סוף מגיע(seat ibiza 1.2tsi fr),וזה האוטו החדש הראשון שלי(עד היום 3 רכבים ישנים). לפני כמה שנים זכור לי ששמעתי(לא זכורה לי הסיטואציה) שמומלץ לנהוג ברכב חדש בקילומטרים הראשונים לא בצורה מתונה(לשחק קצת עם הטורים). מדובר בדגם ידני 1.זה באמת נכון?או שלא קריטי? 2.במידה וכן,אשמח לשמוע את ההיגיון בדבר בשביל להשכיל.(אני חשבתי על זה שאולי זה טוב בשביל כל מערכות ברכב וכל מה שקשור לזרימה של השמנים). 3.אם יש עוד דברים שאני צריך לדעת בשביל לשמור על הרכב בצורה הטובה ביותר,יתקבל בברכה! אשמח לעדכן בחודש הבא לגבי יתרונות וחסרונות הרכב,והתרשמות כללית שלי. תודה וסופ"ש נעים
הודעה אחרונה מאת M.H, -
- 0 תגובות
- 803 צפיות
שלום לכולם. אני נוסע בעז"ה לטיול בארה"ב בעוד כשבועיים. כחלק מהטיול אני מחפש לשלב גם עד יום של אטרקציה מוטורית החל מקורסי נהיגה מתקדמים/דריפטינג/מסלולי מירוץ/מירוצי ראלי וכן הלאה כיד הדמיון הטובה אך בדגש על השתתפות בספורט מוטורי יותר מאשר צפיה בספורט מוטורי. המסלול שלנו מתחיל מוושינגטון DC ממשיך צפונה לעיר ניו יורק ומשם צפונה במסלול שהוא עוד לא ברור, אך אשמע לשמוע על כל אפשרות בטווח של צפון מזרח ארה"ב בתחום שמהעיר ניו יורק בדרום, ניו המפשייר, קונטיקט, רוד איינלד, מסצ'וסטס "מיין" בצפון מזרח, ועד צפון ניו יורק (גבול עם קנדה), מונטראול וטורונטו. כמו כן אשמח לקבל המלצות על כבישים יפים ומעניינים לנהיגה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת עמיחיamihai, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 12 אלף צפיות
ראיתי שמכר טוב מאוד שלי מוכר רכב מדהים ביופיו ברמאללה, כמובן הרכב עם לוחית רישוי פלסטינית הרכב הוא OldsMobile cutlass מודל 81 , מנוע 3800 במצב מעולה עם 257000 ק"מ. הרכב יד ראשונה ! הכל ברכב אורגינאלי ועובד, הבעלים מאוד קפדן בטיפולים .... המינוס היחיד שהיא צריכה ריפוד חדש השאלה היא מה הפרוצידורה במקרה שאני מעוניין בקניית רכב זה ? ומה העלויות הנוספות שאני צריך להעמיס על מחיר הקנייה שם. תמונות של הרכב...
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 19.8 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לדעת האם ניתן להשכיר פרארי בישראל.(בזמנו מנכ"ל פרארי ישראל אמר שהם ישכירו) הגיל שלי הוא 40 ככה שזה לא בעיה-אשמח לדעת פרטים יותר מדויקים!!
הודעה אחרונה מאת bubens, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים . לא מזמן חזרתי ממוסקבה שברוסיה. ביקרתי שם במוזיון מרהיב של מכוניות אספנות (שרובן למכירה). http://auto-retro-museum.ru/en/about/information/ הנה כמה דוגמאות משם:
הודעה אחרונה מאת דניאל1983, -
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
סיפור שהיה לי עם אחותי , היא עברה טסט שמיני או תשיעי לא זוכר כבר. (החליפה איזה 3 מורי נהיגה...) כשבועיים או שלושה אחרי שקיבלה את הרישיון , למדה על ידני , נתתי לה לנהוג לנסיעה של 5 דקות לסופר. כנהג מנוסה (13 שנים על הכביש) , הבחנתי אצלה באופי נהיגה שאני פירשתי כמשהו שעלול להביא לתאונה. לדוגמא נסיעה מהירה לפני כיכר ללא אבחנה , וכנהגת לא מנוסה כלל לא בטוח שתוכל לתזמן את העצירה בזמן. והשיא הגיע קרוב לכניסה לכיכר עם 2 נתיבים , כשהנתיב הימני ממשיך ישר , הנתיב השמאלי פונה לסופר. נסענו בנתיב הימני , מבלי שצפיתי את המעשה, ללא שום איתות לפני , היא לקחה בשניה האחרונה לפני הכניסה לכיכר את ההגה שמאלה, והנהג שהתקרב לכיכר בנתיב השמאלי בלם בלימת חירום. למזלנו נגמר ללא תאונה.…
הודעה אחרונה מאת Kundason, -
- 1 תגובות
- 691 צפיות
צהריים טובים, רציתי לדעת כאשר אתם מוכרים את הרכב ומעוניינים להשתדרג האם אתם מוכרים קודם ואז מחפשים חלופות כגון תחבורה ציבורית וכו' (אני פשוט מפחד להתקע כי אני יודע שאני בררן מאד והדגם שאני מחפש לא כזה נפוץ בלוחות - Golf Emotion 1.4 TSI) ד"א אם יש חלופות שיתנו לי TSI במחיר שפוי תרגישו חופשי. בכל מקרה לכל מי שיש טיפים בנושא כדי לצמצם את זמן החיפושים (בהתחשב בנסיבות כמובן אין להתפשר על אקזמפלר לא שמור וכו')
הודעה אחרונה מאת igalr, -
תמונה ראשונה למאזדה 6 הבאה
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מאוד נזהר בנהיגה ביום, מחשש למארבי לייזר שכמעט בלתי אפשרי להמנע מהם באצמעים חוקיים. עם זאת, בהיגה בלילה, לפחות בדרכים לא מוארות, אין מארבים, וברגע שיודעים (או מפעילים WAZE) את מיקומי המצלמות, אין בעיה. השאלה שנותרת פתוחה היא לגבי הדבורה, האם היא מופעלת בלילה גם בדרכים חשוכות?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 1 תגובות
- 747 צפיות
ראיתי פה המון הודעות לגבי המחירון של הרכבים החדשים שנמכרים במבצע אבל בעיקר לגבי מכירה של רכב חדש, הבנתי שאם הרכב נגנב או שהרכב במצב טוטלוסט אז הביטוח מכסה לפי המחירון. עכשיו השאלה שלי היא האם עוד 3-4 שנים מחירי הרכבים יהיו כמו כל רכב נורמלי אחר מבחינת ירידת הערך שלהם זאת אומרת מהמחירון כרגע? זאת אומרת שהרכבים שנקנו במבצע יהנו מירידת ערך מופחת לעומת המחיר שנקנה או שהמחירון שלהם יהיה מחושב לפי זה והירידה פשוט תהיה יותר גדולה מרכב אחר. כמובן שאף אחד לא באמת יכול לדעת מה יהיה מצב השוק בעוד כמה שנים אבל הייתי שמח לשמוע דעות הגיוניות לאיך זה יראה. אני מדבר על כל הרכבי מיני והסופרמיני שכרגע נמכרים במבצעים. בתודה, ניר.
הודעה אחרונה מאת שגיא 601, -
- 2 תגובות
- 892 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4243801,00.html אומנם מדובר במחיר לגרסת 1.4 ידני, אך יש פוטנציאל להשפעה נוספת על המחירים בשוק.
הודעה אחרונה מאת kentix, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בטר פלייס Out ? רנו מעוניינת בטעינה אלחוטית. רנו הודיעה כי חתמה על הסכם הצהרת כוונות עם חברה אמריקאית, לפיתוח מערכת טעינה אלחוטית - טעינת מכוניות חשמליות בלי צורך לחבר כבל הטענה. ומה יהיה על תחנות החלפת הסוללה? טעינת חשמליות - בלי צורך בכבל? רנו וחברת הטכנולוגיה קוואלקום (Qualcomm) חתמו על הסכם הצהרת כוונות, במסגרתו יבחנו את האפשרות לשתף פעולה בפיתוח מערכות טעינה אלחוטיות. פירוש הדבר כי בעלי רכב חשמלי לא יצטרכו לחבר את רכבם עם כבל, מה שצפוי לסייע מבחינת בטיחות תשתית הטעינה ויפחית ונדליזם. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4259786,00.html העתיד מעניין מאוד.
הודעה אחרונה מאת shaylis, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 802 צפיות
שלום לכולם , רכשתי רכב לפני שבועיים , לי הוא לא נוח והחלטתי למכור אותו , ברשותי נמצאים רשיון הרכב עם שמו של הבעלים הקודם ואישור של העברת הבעלות שביצענו לפניי שבועיים . האם אני יכול לבצע בדואר העברת בעלות עם המסמכים הנ"ל ? או שאני צריך להוציא כפל רשיון רכב חדש על שמי במשרד הרישוי לפני כן ? תודה , לירן אבקש רק תשובות בטוחות עם ידיעה מוחלטת של 100%
הודעה אחרונה מאת RaaMses, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4260194,00.html די מיאש לראות את המסקנות. זה אומר שבמקום להשקיע בחינוך ימשיכו להשקיע באכיפה. למה מה שידוע לכל הורה, שילד מחנכים מידיעה ולימוד ולא מהפחדה, לא ברור להם?
הודעה אחרונה מאת blackice, -
-
שלום לכולם,קודם כל אני בן 18 ועברתי לפני איזה חודש טסט.. אני לא מצליח לחנות גם חנייה במקביל וגם חניה של ניצב... קיצר לא הולך לי כלום.. כל פעם שאני נוסע באוטו אני חוזר לבית מבואס רצח יש טיפים או משהו ?
הודעה אחרונה מאת carbuyer,
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 172 אורחים (הצג רשימה מלאה)
