רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום חברים, רציתי לדעת איפה אתם ממליצים לקנות מצבר מסוג acdelco לרכב, מחפש מישהו טוב באיזור המרכז. מצטער אם הנושא לא במקום הנכון בפורום וזאת מכיוון שאני לא ממש פעיל פה ואני לא מתמצא בפורום. תודה והמשך יום נעים.
הודעה אחרונה מאת שרות לקוחות טלרון, -
היום הייתה לי שיחה עם מכר בנוגע לצ'יטה, וסופר לי לתדהמתי את מה שהייתי יכול לגלות גם אם סתם הייתי נכנס לאתר שלהם - שהדבר המצחיק הזה עולה 1380 שקלים. למי שלא יודע, מדובר בקופסת פלסטיק עם משדר GPS בתוכה שמחובר למעבד קטנטן עם זכרון קטנטן. בקופסה יש כמה אורות מהבהבים, שני כפתורים ורמקול. זהו, בגדול. אם לייצר את זה עולה יותר מ-50 שקל אני מוכן לאכול את הסמסונג גלקסי שלי. בסיס הנתונים אמנם מתעדכן תדיר, אבל הוא בפירוש איננו שמור אך ורק ליצרנית הזו - כל חברה יכולה ליצור מאגרים של מכמונות ולהפיץ אותם - וייז ואייגו עושות את זה, ועוד הרבה אחרות. אה, נכון, הצ'יטה יודע להגיד לי שהמצלמה נמצאת בזווית של 32 מעלות בגובה 3 מטר מעל המנהרה שליד אזור הבנייה. אכן מידע מרתק. היא גם מ…
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 853 צפיות
1,088 כ"ס, 387 קג"מ, 0-100 תוך 2.8 שניות. בקיצור - לכתבה המלאה
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
- 2 תגובות
- 597 צפיות
ירדתי בבוקר למטה לקנות חלב וראיתי יצירת פאר. פיג'ו בתצורת סדאן בעלת 4 דלתות, היפה ביותר שראיתי. היא חדשה, כנראה 2012 והסממנים היחידים שהצלחתי לקלוט הם שהפח מעל הגלגל בולט החוצה (צורה עתידנית משהו) ובאוטו יש קצת נגיעות של לדים כחולים. זה לא RCZ עקב ה4 דלתות אבל אפשר להגיד שזאת גירסאת סדאן של הRCZ. הלוחית רישוי הייתה צהובה. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ARKODrama, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברי הפורום שלום רב, בעקבות "שיפוץ" הרכב ע"י חוליגן מהשכונה אני מעוניין לקנות מצלמה לרכב שתתעד פנים וחוץ בעיקר בשעות הלילה. לאחר מספר חיפושים ישנה בעיה שאינה מובנת לי - האם קיימת מצלמה שיכולה לצלם במשך כל הלילה (בסביבות 8 שעות) כאשר הרכב כבוי? אשמח להמלצה על מצלמה כזו או אחרת מאנשים שיש להם מצלמה באוטו.
הודעה אחרונה מאת jonnyw, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן חברים, ידוע שסיאט לאון רכב נמוך (דור 2 הנוכחי) אך יצא לכם לחוות מה שאני חווה? כאשר אני נוסע עם הרכב על פס האטה מוגזם וקצת גבוה או דוקרנים מעט גבוהים, יש רעש של מעין מתכת מתחת לרכב, כלומר יש נגיעה בחלק מסויים בתחתית הרכב. מישהו יודע על מה אני מדבר? האם זו נגיעה בצינור אגזוז או משהו? יש מקומות שאני חייב לעבור בהם אבל הפס האטה מעט גדול ואז יש את הרעש של נגיעה בתחתית הרכב. פוגע ברכב? מישהו יודע? קצת בעייתי לא? תודה לכם.
הודעה אחרונה מאת Rinor81, -
- 0 תגובות
- 461 צפיות
שלום, לשאלה הראשונה שלי: במאזדה 3 (צורה חדשה) יש כרית אוויר במושבים הקדמיים? שאלה שניה: ראיתי אתמול פוקוס כסופה. עכשיו הצבע היה מטלי(אני מניח), אבל הוא נצץ בצורה כזו שכבר מכמה מטרים רואים את הנצנצים זוהרים. עכשיו אני בטוח שזה לא משהו שמגיע עם הרכב(פוקוס דור קודם גם ככה). אני מתכוון שהרכב ממש נצנץ כאילו יש עליו נצנצים גדולים מהרגיל, ולא שהרכב מבריק ואני רואה השתקפות. יש איזו שכבה שגורמת לצבע לנצנץ ככה?
הודעה אחרונה מאת yoyoav, -
- 5 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, העניין הוא כזה: כיום יש טרקטור משא (קובוטה, בסגנון הריינג'ר של פולאריס) שמשמש לעבודות, משא, שטח. רק מה? המנוע שלו רועש (דיזל) מאוד, חם בקיץ וקר בחורף. הכלי המדובר עובד קשה. הרבה נסיעות קצרות, התנעות וכיבוי, סוחב משקלים לא קטנים (המקבילה של קוואסקי, למשל, לא מתאימה, כי הורייאטור שלו פשוט לא עומד בעומסים). השאלה שלי היא כזו: האם ניתן לבודד את הרעשים? מקום שעושה את העבודות הבידוד והאיטום האלו? ועוד דבר- התקנת מזגן- אפשרי בכלל בכלי המדובר? כמובן שניתן להציע כלי אחר מתאים יותר לאיטום ומיזוג אוויר. אבל, עדיפות גבוהה ל4x4 ושיהיה עם יכולת נשיאת משקל כבד בפועל. הקובוטה עומד בזה יפה, והפולאריס ריינג'ר גם מתאים, אבל פחות (והוא יותר רועש). לגבי ג'ון דיר-…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
קבוצת רישוי
מאת tz2002- 1 תגובות
- 824 צפיות
ברשותי גאז' ידני - הרכב עד כמה שאני יודע שייך לקבוצת רישוי 2 , אבל הגיע לי חידוש רישיון ושם כתוב שהרכב בקבוצת רישוי 3 (הפרש של כמה מאות שקלים באגרה) האם ניתן לשינוי ? יש מה לערער במשרד הרישוי ? תודה.
הודעה אחרונה מאת kitt, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום. לפני כמה ימים קניתי רכב בשביל פרויקט. הרכב עם מנוע גמור אך יש לרכב עוד טסט לחצי שנה שזה בערך הזמן שיקח לי לעבוד על הרכב. השאלה שלי היא כזאת אם יש אפשרות שאני הולך למשרד הרישוי מקפיא את הטסט, מפקיד רישיונות. ואחרי שאני יסיים יגיע ויעדכנו את התאריך החדש ועדיין ישאר לי טסט לחצי שנה? מישו מכיר את העניין מניסיון או שאני סתם חולם שאפשר לעשות דבר כזה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://automobiles.honda.com/2013-accord/ נראית מדהים!
הודעה אחרונה מאת car pimp, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, בשבועות האחרונים אספנו קבוצה של אנשים, ממשתמשי הפורום הותיקים ו/או הפעילים במיוחד, ויצרנו מהם קבוצה חדשה ומיוחדת - "הנבחרת של CARS-FORUM" המהלך נועד לחזק את כוח הקהילה של הפורום כלפי פנים וכלפי חוץ וכדי ל"צ'פר" את המשתמשים הפעילים הללו. כלפי פנים מדובר בקבוצה של משתמשים איכותיים שאנו סומכים על שיקול דעתם והשפעתם בפורום. כלפי חוץ מדובר בנבחרת איכותית שמייצגת את קארס-פורום מול נותני שירות בענף הרכב: יבואנים, מוסכים, גופי מכירות בענף וכדומה. מעת לעת נוסיף חברי פורום לנבחרת כך שהקבוצה תהיה דינמית ומגוונת. חשוב לציין שההנחיה היחידה לחברי הקבוצה היא: לכתוב את דעתם האישית וחסרת משוא הפנים. נשמח אם שאר חברי הפורום ישתתפו בדיונים, ישאלו שאלות…
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- 1 תגובות
- 748 צפיות
אני צריך לנפח את האוויר בצמיגים של רכב ישן אצלי בחניה, יש למישהו קומפכסור קטן שמוכרים בהום נטר וכדו' ויכול להשאיל לי לכמה שעות? איזור כפר סבא והשרון. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Moonlight Theory, -
- 1 תגובות
- 722 צפיות
ערב טוב, ברצוני לקנות רכב שירד מהכביש למטרת פירוק חלקים, ולאחר מכן למכור אותו לברזל. 1. האם ניתן לבצע העברת בעלות לאחר שהרכב קיבל רשיונות אדומים? 2. במידה ולא, איך ניתן למכור אותו בהמשך לברזל? האם נדרשים מסמכים כלשהם? 3. מהי הפרוצדורה של מכירת רכב לברזל? אצל מי מוכרים? מי משלם על הגרר? כמה מקבלים? אשמח לעזרה, בתודה, אלי.
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מנכ"ל חטיבת התקשרות הבינלאומית , אמר למוטוקאר שבשנה הבאה תהיה קיה סיד ספורטיבית במטרה להתחרות בgti בנוסף הוא הוסיף שהם בתהליכי התקדמות כך שבזמן לא ארוך יהיו לקיה מנועי טורבו קטנים דומים לtsi של פולקסווגן אין ספק שלשאיפות של קיה אין גבול , קצת נשארתי עם הפה פתוח . ואתם? http://motocar.allmag.co.il/article/14737.aspx
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 786 צפיות
היי צריך לעשות טבט לוולו שנת 1996 (ראה סימלון ) ברישיון לחידוש אי הערה מגבילה- אבל המוסך טען שאני צריך אישור בלמים. האם הוא צודק ??
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ניסתי כמה פעמים אך ללא הצלחה. יש אולי סדר מסויים שאני צריך ללחוץ? תודה.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
שאלה לגבי דריפטים 1 2
מאת kingikra-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני יודע שמדובר בשאלה של מתחיל אז בבקשה בלי תגובות עוקצניות כשאני רואה מרוצי רכב בטלויזיה, שמתי לב שבמרוצי ראלי ועוד איזה מרוץ מכוניות אמריקאי על מסלול חול סגור המכוניות משתמשות בדריפט כמעט בכל סיבוב. אני מניח מכך שמשפר את המהירות שהמכונית תעבור את הסיבוב. אם זה נכון, למה ברוב מירוצי המסלול הסגור (לא כבישים ארציים שנסגרו) הרכבים לא משתמשים בטכניקת הדריפט לסיבוב? למשל F1. תודה
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
וחשבתי שראיתי כל כך הרבה דברים מטורפים, מסתבר שאין לזה סוף "מקדימה היא נראית כמו כל אודי A4 סטנדרטית, כשמסתכלים עליה מאחור אי אפשר לטעות - מדובר ב.מ.וו סדרה 5, אבל מבט נוסף מהצד מגלה שמדובר בכלל בסובארו אימפרזה – הכירו את המכונית עם שלושת הפרצופים" הכתבה המלאה: http://www.mako.co.il/cars-magazine/world/Article-97720b9e0df8831006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=529170498
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, רציתי להתייעץ. בגדול הנושא סתם כדי להרגיש טוב או רע עם עצמי היום אמורים לבצע העברת בעלות (אני המוכר) ורציתי לדעת מה הסכום שהייתי אמור לדרוש. רכב מסוג מאזדה לנטיס GLX 323, שנת 2000, מנוע 1800, יד 1, עבר 179000ק"מ. יש מלא שיפשופים לרכב. מטופל וללא שום בעיות. טסט נגמר בסוף החודש, צריך טיפול 180000 (טיימינג) מה לדעתכם מחיר שהייתי אמור לדרוש על הרכב. תודה.
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
אומרים שהיא חדשה, אבל משהו בה מרגיש ממש כמו בישנה. היאריס החדשה אולי חדשה, אבל שומרת על המתכון הישן והמוכר של טויוטה - מכונית קטנה, זריזה, חסכונית ובעיקר קלה לנהיגה. אלירן חושב שלמרות שהיא לא הכי מרווחת, לא הכי גדולה ולא הכי זולה, היא עדיין רלוונטית מאוד בשוק הסופר-מיני. ואתם? ספרו לנו מה אתם חושבים כאן או בעמוד הפייסבוק שלנו. טויוטה יאריס החדשה - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת alexk, -
שלמה ליסינג משלמת על אי גילוי נאות פסק הדין בלינק http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/4024867.pdf
הודעה אחרונה מאת ORrrr, -
היי לכולם. אני משתמש כרגע ברכב של גיסי 24000 קמ סופרוב 1800 סמק טורבו בנזין. אני נוסע בעיקר בעיר ונסיות לא ארוכות, בנהיגה רגועה וללא קיק דאון. החודש נסעתי 582 ק"מ ומלאתי : 145.5 ליטר בזנין שזה כ4 קמ לליטר. האם זה הגיוני?? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 3 תגובות
- 644 צפיות
אני אשתמש במה שחבר אמר על הסירטון, מה שלא היה לנו ומה שכנראה לא יהיה לנו אף פעם - ב15 דקות מדהימות... מומלץ לראות באיכות גבוה. http://www.youtube.com/watch?v=UIoO_N8bSP0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, יש לי שתי שאלות לגבי פורד פוקוס החדשה: 1) אם אני יחבר מאריך/מפצל ל-USB שלו , הכבל לא יתקע את התא כפפות ועדיין יהיה ניתן ליסגור אותו(כלומר יש איזה מרווח שמיועד לזה- כי הרי יש שם גם יציאת AUX) או שהוא יהיה תקוע והכבל יפריע לו? 2) למי שיש טלפון אנדרואיד- האם ניתן לחבר מפצל ל-USB ובאחד לחבר דיסק-און-קי ובשני את הטלפון (באנדרואיד יש אפשרות לבחור מצב של טעינה בלבד בלי העברת נתונים) שרק יטעין אותו או שזה ישבש את פעולת המערכת(היא בטח לא תדע לעבוד עם שתי USB)? תודה
הודעה אחרונה מאת mejok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם כולנו יכולים לתבוע כעת? קורה לי לא מעט פעמים שחוייבתי טרם התחיל לזרום הדלק, בייחוד עם אוקטן 98. אני יכול לצלם את המאורע בלי בעיה. קישור לכתבה, כאן. גיא
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, כבר מזמן רציתי לעשות קורס בסגנון, בשל מגבלות כלכליות לא יכולתי עד עכשיו, השבוע היה לי יומהולדת והאחיות שלי שואלות מה אני רוצה מתנה. עשיתי סקר שוק, ישנם הרבה חברות, כל אחד איזה תותח בתחום הנהיגות מירוץ, השתתף במירוצי פורומולה וחרטה כזאת או אחרת, כל אחד מפרסם את עצמו כאלוהים של תחום הנהיגה. חלק מהחברות מציעות קורסים בצורת פירמידה, קודם צריכים לעשות קורסים בסיסים ואז להתקדם, הקורסים בדר"כ בכיתות לימוד של 3 שעות תיאוריטיות ואחר כך יוצאים לשטח לעוד 1-3 שעות (כל אחד מציע משהו אחר ומחיר אחר) ישנם גם כאלה קצת יותר קטנים שמציעים ישר 5 שעות על הכביש עם המורה הצמוד (בדר"כ אלו עצמאים שלא עובדים מטעם בית-ספר/חברה כזאת או אחרת). רציתי לשמוע מה כדאי …
הודעה אחרונה מאת madriver, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 748 צפיות
שלום, אני נהג משאית ומסקרן אותי למה את לענף שלנו אין יצוג. לרכבים יש לאופנועים יש ולנו שאנחנו כל הזמן על ההגה אין יצוג.
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
שלום. אני צריך להתקין פוינטר לאודי A1 ואני רוצה שיעשו התקנה כמה שיותר נקייה, ואם אפשרי בלי כל מיני ברגים או קידוחים למיניהם ברכב. האם יש מקום מומלץ במרכז שיעשה עבודה טובה? תודה.
הודעה אחרונה מאת doras, -
כותרת קצת הזויה, אבל זה מה שקרה.. הגעתי בסוף יום עבודה בחזרה לחניון הרכבת וראיתי מרחוק שאין חלון, אמרתי לעצמי שבטח ניסו לפרוץ, ככל שהתקרבתי ראיתי שאין זכוכיות ושהכל "בסדר", רק ללא החלון. חשבתי שאולי החלון נפל לתוך הדלת (מסיבה הזויה כל שהיא), למחרת הגעתי למוסך שם פתחו את הדלת, ולהפתעתם לא היה חלון בדלת . כשבדקנו את זה לעומק רואים בבירור שקיפלו את הגומייה בפינה הימנית העליונה של החלון (קדמי שמאלי בצד הנהג), שמתי חלון חלופי אצל זגג רכב והחלון לא נסגר בצורה מושלמת (נתקע לפעמים בסגירה אוטו') בגלל שהגומייה זזה לאורך כל החלון ולא יושבת טוב עכשיו, הזגג שלח אותי לסדר את זה אצל פחח. מה אני יכול להגיד? נבלות. לטענת המוסך הם לא ראו מעולם דבר כזה ולא האמינו שניתן לעש…
הודעה אחרונה מאת farkash7,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 256 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- orankohn
- tan tan
- epiphone
- פולו,גולף
- T_A
- malcishua
- TLE60
- Albetx
- shilo_v
- Itzik-b
- אביעד9
- פינדר
- רכוב כעומד
- דניאל1983
- רפי לין
- itaimoto
- PASHUT
- Super_T
- mikyl
- Avia
- Chmimo
- ETStudio
- yoav911gt2
- אורי מ.
- David32
- srool
- tohanov
- Michazzz
- razi_pazi
- thazethaze
- Shay Shd Dave
- Camaro 92
- גולדן191
- lanosforce
- BRAVO_SX
- SurfHigh
- motior
- mikk
- מלטבשי
- אלעדית
- דאבל קלאצ
- יבגניפ
- tomerR
- GabiXSI
- yd b-4
- נולד לליסינג
