רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
אין גבול, פשוט אין. לא היה עדיף להעמיד שוטר על הפניה שימנע את "העבירה" במקום להתחבא ולנצל את הבלבול שנוצר במכוון? תגובת השוטר השני, לקראת סוף הסרטון - Priceless. http://www.youtube.com/watch?v=-HXlxAWkqgY דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. (מי שיכול לשתול את הסרטון כאן יבורך, אני לא מצליח משום מה). קיבלת. אלעד
הודעה אחרונה מאת oriporat, -
היום בסביבות השעה 5 אחה"צ חבר יקר היה במרחק של חצי מטר מלהיות מאושפז בבית חולים ואף גרוע מזה. בצומת עם רחוב פנחס רוזן בצפון ת"א הרכב שמופיע בתמונה פנה שמאלה כאשר באמצע המעבר, בצומת, נכנס בו רכב (גארנד ויטרה) שחצה את הצומת באדום ופגע בו בצד הנוסע של הרכב באזור הכנף הקדמית. למזלינו יושבי הרכב הנפגע שלמים, אך כדאי לציין שהפגיעה כפי הנראה לא היתה במהירות נמוכה, לא לפי התוצאות. וכמו שאפשר לראות, הרכב שבתמונה התעופף אל מעבר למעבר החציה, והרכב הפוגע עף לצד שמאל כשהוא מגלח עמוד רמזור על אי תנועה מצידו הימני, וממשיך עד לעצירה על מעבר החציה והמדרכה שנמצאת ברקע של התמונה, מספיק שהיה הולך רגל שעובר לו את אחד הכבישים סביר להניח שמצבו היה דומה ואף גרוע מזה של הרכב בתמונה. …
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום יש ברשותי פולו tsi 2012 בת חודש שהוצאתי מהחברה אחרי 420 קילומטר אני צריך למלא שוב להזכירם זה אמור להיות אוטו חסכוני שהממוצע שלו 650 למיכל אחרי שקלול ומה שהיצרן אומר רוב הנסיעה שלי בעיר , עם שילובים בין עירוניים . אני נוסע רגוע למרות שקשה עם הרכב הזה תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 5 אלף צפיות
אז כך בתאריך 24.6 הגעתי לסוכנות יונדאי ברעננה וסגרתי על רכישת רכב I10 ,שילמתי מקדמה בסך 2,000 ש"ח באשראי ואת שאר הכסף בצ'ק שהבאתי להם אותו לפני שבוע כך, עם תאריך פירעון של ה7.7 זאת אומרת שמלוא הסכום על הרכב אמור להכנס להם כבר מחר לחשבון. עכשיו ברצוני לבטל את הרכישה, אז הגעתי היום לסניף שלהם ברעננה והסוכן שטיפל בי אמר שלביטול יהיה מחיר שנע בין 15-10 אחוזים ממחיר הרכב, מכיוון שהוא ייצא כבר מהמכס.. או משהו כזה, אך שהתקשרתי אתמול לברר מה עם הרכב הם אמרו לי שהרכב עוד לא הגיע בכלל למוסך הראשי שלהם באשדוד לביצוע כל ההתקנות וכו'.. ואז פיתאום שהודעתי להם על הכוונה לבטל הוא התחיל לומר לי שהאוטו כבר עוד רגע פה ושאני אמור לקבל אותו כבר ביום שני.. (אבל שהתקשרתי אליהם לבירור מתי נר…
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מתוך וואלה: http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2547104 "קונצרן הרכב הגרמני (פולקסוואגן) ישלם עוד 4.6 מיליארד יורו עבור מותג מכוניות הספורט וישלים רכישה של 50.1 אחוז ממניות החברה משטוטגרט"
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
הג'אנטים שבצבע אפור הם הקודמים והמקורים של הרכב , השחורים הם החדשים קודם היה במידה 16 החדש 17
הודעה אחרונה מאת Avishai22, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
בכל מקום כתוב אחרת כמה שנים אחריות יש לקיה ספורטאז' החדשה?
הודעה אחרונה מאת Mistoffelees, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שבוע מוצלח לכולם, אני ו2 חברים מתכננים טיול באירופה באוקטובר שיכלול בין היתר השכרת רכב בגרמניה לנסיעה דיי ארוכה: ממינכן לאירופה פארק (גבול צרפת) ומשם לברלין. הרכב יהיה איתנו קצת יותר משבוע סביר להניח. חשבנו לפלפל את החוויה של הרכב בגרמניה ולשם כך להשכיר רכב שהוא מעל הממוצע. תהיתי אם אוכל לקבל הצעות לדגמים {: , בבקשה ותודה!
הודעה אחרונה מאת tomygun, -
-
חצית צמתים 1 2
מאת חן ג.- 23 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כבר הרבה זמן שאני כותב כאן. כתבתי על שמירת רווח, כתבתי על עצירה בשוליים. נו, אז כתבתי. עזר? אני מקווה שכן! ועכשיו, ברוחם של כמה שרשורים, נראה לי נכון לפנות לנושא נוסף חשוב והוא חציה נכונה של צמתים. לכאורה - פשוט מאוד: יש ירוק - נכנסים ויוצאים (... ) ונגמר העניין. אבל, כשמישהו אחר נכנס לצומת באדום באותו זמן - התוצאות יהיו רעות. פגיעת חזית-צד, גם במהירויות נמוכות, היא מסוכנת מאוד כי אמצעי הריסון פחות יעילים בה וכי לא ניתן להכניס בדלתות אזור קריסה גדול כמו בחזית הרכב או אף בחלקו האחורי. הסבירות לפגיעה - גבוהה יותר ממה שנדמה: בכל צומת גדול, נהג עובר באדום בערך פעם בחצי שעה! אז מה הפתרון? שהנהג השני לא יעבור באדום? כן, אבל לנו יש את הכוח להשפיע רק על עצמנו ולכן אנ…
הודעה אחרונה מאת carbuyer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
טוב אז השמש הקופחת מעל ראשינו תמיד מעלה שאלות חדשות לגבי רכבינו והפעם- איכות צבע הרכב מדגם לדגם של אותו היצרן. ואני אסביר: לא יצא לי לראות הרבה מכוניות מכוסות בישראל, לפחות לא בעשור האחרון. לרבות מכוניות פאר (במוו,מרצדס,פורש ושות') למרות זאת אפילו כאשר מסתכלים על דגמים משנים קודמות רואים שהצבע שלהם במצב לא רע. אז ברור שהיצרנים של רכבי הפאר משקיעים יותר על חומר הגלם או במספר השכבות של חומר הבסיס\צבע\לכה. השאלהה היא לגבי יצרן כמו פולקסווגן או כל יצרן עממי אחר נניח פולו בגרסא הכי בסיסית וזולה, לעומת פאסט בגרסא הכי מפוארת, שניהם בצבע שחור מאותו קוד, לאחר X שנים בשמש הם ישמרו באותה צורה או שבפאסט משקיעים יותר בצבע משום שהיא יוקרתית יותר? כמובן שלא נכניס משתנים…
הודעה אחרונה מאת daniel_sh, -
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מעניין אותי לדעת האם נמכרו בארץ גרסאות הדיזל 170 כ"ס של הלאון קופרה FR ?? בנוסף - שמעתי סיפור משעשע על זה שהסיבה האמיתית לידיות הסמויות של הדלתות האחוריות בלאון, היא שהמהנדסים שתכננו אותן פשוט שכחו להכליל את החורים לידיות בפח - ונזכרו בכך רק לאחר שהתבניות לדלתות כבר היו מוכנות... כשהמנכ"ל שמע על כך הוא הכריח אותם למצא פתרון מקורי שעדיין ישאיר בשימוש את התבניות הקיימות - וכך נולד הפתרון העיצובי שאנו רואים היום. היות ומספר הסיפור טען שעבד בזמנו בחברת WEBASTO (שידועה בגגות הנפתחים שלה), הם נקראו לייצר את החלון האחורי הקעור שמאפשר גישה לידית הפתיחה, ולכן הוא גם עשוי פלסטיק ולא זכוכית - ע"מ לאפשר קער ענק... אגדה אורבנית, או סיפור אמיתי?....
הודעה אחרונה מאת Uno Turbo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כמו שכולם שמעו - אתמול נכי צה"ל חסמו את נתיבי איילון בטענה: "ברק הפקיר אותנו". אני באמת לא מבין את דרך המחאה הזו, אין בה טיפת הגיון. מה זה נותן?! גם אם המחאה מוצדקת, וזה לא קשור כרגע, אבל בכל זאת, הצורה שבה הם מעבירים אותה היא זוועתית וגורמת לה להיראות מכוערת. אז מה היה לנו כאן? קבוצה שהתאגדה נגד הממשלה, חסמה את אזרחי ישראל בכבישים והכל בשביל קצת יחס מהמשטרה. על כל רכב שעמד אתמול בפקק העצום הזה ביבי נהנה מיותר מ-50% רווח על הדלק. מרגיז. מקובל בעיניכם שאנשים שהתאיישו מהדרכים ה"חוקיות" בוחרים בחסימת כבישים? אתם מוצאים כאן הגיון? אתם חושבים שיתייחסו אליהם שונה אם הם יחסמו כבישים או ישלחו פקס עצומתי למשרד ראש הממשלה?
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מתוך "משטרת ישראל אגף התנועה"(facebook) "היום נפל דבר בתחום אכיפת עבירות התעבורה באמצעות מכשור מתקדם. בית המשפט העליון הכריע בסוגיה האם קיימת חובת כיול מדעי של מכשירי האכיפה המתקדמים שבשרות משטרת ישראל (במקרה שלפנינו בנוגע למולטנובה ולממל"ז). בית המשפט העליון קבע כי לא הוכח שיש לבצע כיול מדעי וניתן להסתפק בפעילות המשטרה בבדיקות התקופתיות שהיא מבצעת למכשירי האכיפה. ללא ספק מדובר בפסק דין תקדימי המסיים תקופה של אי וודאות באכיפה ובניהול תיקי מכשור בבתי המשפט." *את פסק הדין המלא הכולל 28 עמודים ניתן לראות באתר הפייס בוק, אני מניחה שניתן לראות גם במאגר המשפטי. פסק הדין שהועלה כאן מוספר לפי סדר עלה, ניתן לראות את מספר העמוד ברגע שמניחים את הסמן על …
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
יממה בלבד לאחר שדורסיה של לי זיתוני הצהירו באמצעות עורכי דינם כי הם "מלאי צער וחרטה", נתפס אחד מהם, קלוד איזק, נוהג במהירות של 156 קמ"ש. רשת הטלוויזיה TF1 דיווחה כי הוא נתפס ושוחרר לאחר ששילם קנס. לכתבה המלאה
הודעה אחרונה מאת carbuyer, -
- 0 תגובות
- 764 צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=435147
הודעה אחרונה מאת lackyLook2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני נוסע יחסית לא הרבה ותמיד בכבישים קצרים של כמה קילומטרים שאני מגיע למהירות מסויימת אני מוריד את ההילוכים לניוטרל האם זה באמת חוסך דלק? או שאולי אם אני לא אזיז את ההילוך ממקומו ולא ילחץ על הגז זה אותו דבר?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
סופה במדבר 1 2
מאת פולו_קלאסיק- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, יש סוגיה שמעניינת אותי מאוד למה בארץ לא מייצרים ג'יפים של סופה לשוק האזרחי? לא שאני ד"ר בכלכלה אבל אם ימכרו אנשים יקנו, אפשר יהיה למכור במחיר נמוך מרנגלר ומג'פים אחרים מה שמוביל לדבר הבא: אנשים קונים>>>ביקוש גדל>>>מגייסים עובדים ישירים>>>מגייסים עובדים עקיפים>>>האבטלה יורדת>>>גאווה ישראלית>>>כולם מרוויחים תודה, עתיר
הודעה אחרונה מאת פולו_קלאסיק, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני חושב שבשנים האחרונות אנחנו רואים יותר יותר מותגי רכב שמשוכיים לתכונה כזאת או אחרת מאבדים את ה"עוקץ" שלהם. הנה כמה דוגמאות שחשבתי עלהן: ב.מ.וו-פעם הן היו הסמל לחדוות נהיגה בשילוב של יוקרה ספורטווית במכוניות משפחתיות\סאלון,היום סידרה 3,5 איבדו מן החדות שלהן,העלו המון קילוגרמים פוצצו בטכנולוגיה (שרק חלקה משוכיית לנהיגה ספורטיווית)ומנועי ה6טורי האגדיים שלהן הולכים ונעלמים לטובת מנועי 4 מודגשים. אלפא רומאיו-פעם אמינות רעועה אך התלהבות ותשוקה איטלקית,צלילי מנוע נפלאים,נהיגה חדה ומדוייקת,ועיצוב עוצר נשימה במיוחד שמדובר במכוניות עממיות יחסית.היום האלפות יותר מתקרבות לגרמניות עם איכות בנייה משופרת,אך מצד שני העוקץ האלפיסטי נעלם.לא נהגתי על המיטו או גולייטה,אך על פי מה שא…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
קיבלתי מס הצעות הנעות בין 4000-7000 שח. FR 2012 DSG האם יש למישהו המלצה לסוכן או ח.ביטוח כלשהי בנושא ? תודה
הודעה אחרונה מאת rubycoupe, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, היום נהגתי פעם ראשונה על לנד-קרוזר 2007 4 ליטר בנזין (אני מניח שללא טורבו למרות שמסיבה לא ברורה היו קפיצות כוח כמו בטורבו-לאג)... מבחינת הכוח שהרכב ייצר אני משאר שזה משהו בין 200-300 כ"ס למרות שאני לא יכול להיות בטוח כי אני לא רגיל למשקלים כאלה. הנקודה היא כזאת: אני לא חובב של רכבי שטח ולכן לעולם לא התעניינתי במכניקה שלהם - אני יודע שיש להם הנעה 4X4 עם נעילת דיפרנציאל. ברור לי שבכביש נעילת דיפרנציאל לא אפשרית אחרת הרכב לא יצליח לקחת סיבוב אבל מה קורה עם ה4X4 שלו...? נהגתי בסובארו 4X4 וגם באודי קאוטרו 4X4 אבל פה זה הרגיש די כמו הנעה אחורית. אני לא רוצה להיות נחרץ לגבי זה כי באמת שאין לי מושג אבל ההתנהגות היתה של אחוריים חופשיים ונשלטים לגמרי ע"י המצער…
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/07/05/whats-a-qoros-apparently-this-is/ מי שמע או יודע יותר פרטים על הפרוייקט הזה? אני זוכר שהיה כתבות שהחברה לישראל של האחים עופר נכנסת לשותפות עם צ'רי אבל מי האמין שיצא מזה רכב נוסע...
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
רציתי לדעת עד כמה זה באמת חסכוני ? כמה עולה התקנה ? האם באמת אי אפשר להיכנס איתו לחניונים ? ואם כן אז איזה עוד הגבלות יש לו (מבחינת כניסה למקומות)? אסמח לשמוע תגובות מאנשים שמבינים בזה או מאנשים שיתנסו בזה.
הודעה אחרונה מאת Gunner, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://carscoop.blogspot.com/2012/07/fiat-teases-new-500x-small-crossover.html מחליפה את ה Sedici תהייה מיוצרת באיטליה יחד עם דגם קטן של ג'יפ http://www.youtube.com/watch?v=yFKjCPWtAgQ דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://editorial.autos.msn.com/slideshow.aspx?cp-documentid=1175094 מה שמצחיק זה שבין האקזוטיות השונות, יש גם יונדאי אלנטרה
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
היום היתה לי פגישה בהרצליה.. קרוב ל20 דק' אני מחפש חניה עד שמצאתי אחת,פתאום קופצת לי בחורה ואומרת אני שומרת את זה לאמא שלי היא עושה פרסה ובאה. השאלה שלי האם זה חוקי ככה להעמיד מישהו בחניה בזמן שאתה "עושה פרסה" או בכלל..?
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום, מה עדיף לדעתכם ? לקנות רכב חדש באחד מהמבצעים של המועדונים כגון חבר - לרוב מדובר ב 10 אלף שח הנחה ממחיר מקורי או לקנות רכב עם 0 ק"מ מחברות הליסינג. שאלה נוספת - האם יש משהו שצריך לבדוק לפני שקונים רכב עם 0 ק"מ מחברת ליסינג? תודה!
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
-
אם כן, האם יובאה דרך היבואן הרשמי ?
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הסניף הברזילאי של פורד, הגיע תביע משפטית נגד ניסאן ברזיל על הפרסומות הזו, המציגה את פורד כחברה שגובה מחיר מופרז על הפוקוס. לדעתי הפוקוס נראית יותר חמה! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BR7Ssophuow
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 51 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
http://carscoop.blogspot.com/2012/07/u-find-first-official-photo-of-all-new.html המכונית תוצג מחר, יום שלישי ה 3 ביולי אבל אם אפשר להדליף לפני אז למה לא.
הודעה אחרונה מאת RoMchiK, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 983 צפיות
שלום האם משתלם לעשות ביטוח חובה וצד ג' ל3 חודשים, עד שאני אהיה בן 24 ? או שהם יגבו על ה3 חודשים האלו כמו 4 חודשים ? בתודה מתן
הודעה אחרונה מאת shrek2bm,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Itzik-b
- shlomiko
- פאר האורה
- sperial
- ModChiP
- JohnnyEnglish
- pasat04
- motior
- Yuvalino
- Camaro 92
- amosbmw
- Supertigre
- פינדר
- פול-טנק
- nisim91
- איציק נ.
- עוזי ל
- garicho
- srool
- Seriesone
- VVWpolo
- avargel
- malcishua
- itaimoto
- DareDevil
- Step
- yoav911gt2
- Aviady001
- hans
- Shakëd Nathan
- elihershko
- Haim_gds
- צוק
- IsraCar
- mikk
- chilcom
- שלמה.נ.
- yossiaviel
- yahaga
- Shaike.Zam
- Night Driver
- blackpolo
- RedLabel
- ELI001
- barak5915
- asix
- דובצע
- לירון .ה.
- eladns
- פריג'י
- Ron Poh
- חוםואבק
- meir_gi
- Ghost93
- MRobot
- eladts
- bv12
- David32
- גולדן191
- zvit
- shaik
