Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על הבורות אבל זה עובר טסט / חוקי?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחיר זה משהו שאני לא ינקוב נקנו מגמ פורטל , בקשר לחוקיות המידה חוקית ומבחינת אוטודאטה יכלתי לעלות ל 18 על 225 אבל זה כבר מוגזם .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

תתחדש, נראה טוב!

 

שאלה:

 

האם מדובר בג'אנט מקורי מותאם לרכב? הכוונה לא כל ג'אנט אני מאמין יישב טוב על הרכב אז השאלה האם זה מתאים ספציפית לרכב שלך או שזה לא משנה?

פורסם

שים לב לתמונה של הג׳אנט הישן זה אותה צורה , בחול מוכרים את ה st של פוקוס עם הגאנטים האלה ב 18 וגם הst החדשה מגיעה עם אותם גאנטים.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

מזה איך זה יכול להיות ששמת ג'אנט יותר גדול?

איך אפשר בכלל לשים ג'אנט יותר גדול יש מידה ספציפית לצמיגים לא כל ג'אנט יכול להתאים לא?

פורסם

הצמיגים הוחלפו לחתוך יותר נמוך ירדתי ל 50 במקום 55 שבא במקור

ובנוסף עברתי ממישלין פרמסי לבריג'סטון לא זכור לי הדגם זה אותו אחד שמגיע מקורי על מאזדות למיניהם, לדעתי הירידה ברמה של הצמיגים לא משמעותית ואני מבסוט מאוד.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

זה דומה לג'נטים של המונאדו ו/או S-max.

 

אני אישית לא אהבתי. הצבע השחור מטשטש את הצורה של החישוק, והשילוב עם רכב שחור, מטשטש את התמונה הכוללת (בתמונה האחרונה הרכב נראה כמו כתם שחור עם פנסים). ביום קל להבחין שמדובר בחישוקי מגנזיום, אבל בלילה זה נראה כמו טאסות ב-50 ש"ח שנצבעו בספריי.

 

תתחדש ותהנה!

פורסם

לאבישי היקר תיתחדש!!שמחתי לראות את התגובות החיוביות לרכישה שביצעתה.יצא קלאסה!! ולכל אלו שנותנים דעתם לעיצוב הגאנט,צריכים לדעת שראשית כל אם יש ג׳אנט שהוא תואם מקורי (בלי מתאמים) עדיפות קודם ללכת עליו.שנית אתם צריכים להבין שלא תמיד יש בנימצא ג׳אנטים שמתאימים לרכב זה או אחר שפחות נימצא פשוט יחסית לרכבים אחרים כגון:מאזדה 3 6 וכדומה,כך שחלוקת הברגים שלהם היא מיוחדת בלשון המעטה,לכן חברתנו שמה לה לנכון לצמצם את טעמו של הלקוח בשעת שידרוג הגאנטים ולהמציא לו יצירת פאר כגון זו של אבישי, אני יוסיף בקשה אישית היות ורב הזמן אני מוצף בשיחות מכלל הארץ ולכם יש עדיפות ראשונה אשמח מאד שתציינו שאתם מהפורום תאמינו לי זה רק יועיל לי ולכם.שיהיא שבוע טוב ומבורך אביתר ג.מ פורטל

פורסם

מכונית יפה, השחרה יפה וג'נטים יפים, אבל אתה חייב לקחת את עצת הליפ האדום בחשבון - זה יוסיף המון.

 

עם כל השחור הזה "על" המכונית, אתה חייב לשבור וליפ אדום יהיה מצויין.

 

תתחדש.

פורסם

ממש יפה הרכב, ביחד עם החלונות שחורים והג'אנט, אהבתי נורא.

בכל זאת אני רוצה להגיד משהו שג'אנט שחור לטעמי פחות יפה מג'אנט רגיל לבן וכסוף כי הוא פחות בולט יותר או ויפה לעין, אבל זה לא אומר ששחור לא יפה, בכל זאת רואים הבדל מהמקורי.

 

שאלה שלא קשורה, איך הפוקוס הזאת מבחינת ביצועים?כמה כח סוס?

פורסם
מכונית יפה, השחרה יפה וג'נטים יפים, אבל אתה חייב לקחת את עצת הליפ האדום בחשבון - זה יוסיף המון.

 

עם כל השחור הזה "על" המכונית, אתה חייב לשבור וליפ אדום יהיה מצויין.

 

תתחדש.

 

על איזה ליפ אתה מדבר? איך ניתן לעשות זאת אולי תיידע גם אותי?ההערה שרשמתי מקודם לגבי סוג הרכב וחלוקת הברגים,הייתה בשבילך..תבין זה לא רכב שאפשר למצוא לו בקלות גאנט 17.

פורסם

לעשות ליפ בלי לשלוח את הג׳אנטים לצביעה נראה לי שלא יהיה פשוט.

 

מה כן אפשר לעשות כדי לשדרג את המראה?

 

ספריי צבע לטמפ׳ גבוהות, קצת עיתונים ו.......לצבוע את הקאליפרים ב.....צהוב!

 

זה יראה מצויין על רקע השחור של הרכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש ליפ בהדבקה, אחי עשה על האפריליה (זה אופנוע אנשי רכב) שהייתה לו. התוצאה הייתה יפה ומיוחדת, החזיק לו יותר משנה (עד שנגנב האופנוע).

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)

×
×
  • תוכן חדש...