Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בגרמניה ל Road Trip


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחשבה שניה - פוקוס סטיישן תספיק ל-3 אנשים, חבל על ההוצאה הנוספת לרכב יותר גדול. גם רכב בגודל של ייטה יספיק לכם, אבל באירופה נפוצים יותר האצ'בקים ורכב בגודל של גולף כבר עלול להית בעייתי מבחינת המזוודות.

לרכב גדול (ולמונדיאו אורך של בערך 4.85 מ') יש חסרון רציני - חניה במקומות צפופים. וכיון שאינכם מכירים את הארץ יהיה עליכם לחנות הרבה בחניונים מוסדרים, שבהם בד"כ צפוף מאוד.

אם תוכנית הטיול עדיין לא סגורה אני ממליץ לכם להתרכז באיזור אחד - ברלין מדהימה ותספק לכם בקלות תעסוקה לשבועיים - ובעיר תתבססו על התחבורה הציבורית הפנטסטית של הגרמנים. אם אתם חפצים לנסוע לדרום אכן יהיה טעם בשכירת רכב - אישית שרפתי בטיול ביער השחור (שכירת הרכב והחזרתו במינכן) כ-3,000 ק"מ ב-8-9 ימים. בכל מקרה - צריך להביא בחשבון שהמרחק ממינכן לפארק אירופה או לפרייבורג הוא יותר מאשר מת"א לאילת ומשטוטגארט (הקצה הצפוני של היער השחור) לברלין כבר מדובר במרחק כמעט כפול. אז נכון שמרבית הדרך היא באוטובאהנים, אבל גם בהם הנהיגה היא עבודה קשה, במיוחד אם אתם תופסים מזג אויר גשום, בחלק נכבד מהדרך המהירות אינה בלתי מוגבלת, ובקיצור תענוג די מפוקפק.

אני ממליץ לך לבצע בפורום חיפוש כיון שהשאלה ששאלתם נשאלה הרבה פעמים, ותוכל למצוא הרבה מאוד עצות מועילות שכבר נכתבו בשנה-שנתיים האחרונות ואין טעם לחזור עליהן כל פעם מחדש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אתם בגיל פחות מ-24, צפו בעיות.

בנוסף: כל חברות ההשכרה הסטנדרטיות לא מבטיחות דגם מסוים של רכב, אלא קבוצת-גודל, ואף אחד לא יכול להתחייב שתקבל דווקא גולף ולא אסטרה וכד'.

 

בנוסף לחברת SIXT אני מציע בכל מקרה להזמין מראש בארץ (בגלל המחיר) ולבדוק גם את חברת אופרן - לרוב בגרמניה הם עובדים עם יורופקאר, שהם גם בסדר.

 

בקטגוריות הזולות יותר אכן תיתקלו לרוב במשפחתיות אירופאיות נפוצות, והרבה פעמים שווה לבקש בעת ההשכרה דוקא רכב (טורבו) דיזל - הרבה פעמים זו הגירסא החזקה יותר שיש להם...ושווה מבחינת הוצאות דלק! המחיר בגרמניה יקר לרוב מהמחיר בארץ (כולל דיזל).

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...