רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
ליום אחד? אני צריך לעשות ביטוח לאיזה רכב ליום אחד בלבד. לרכב לא קיים ביטוח חובה או מקיף. מעוניין לעשות רק ביטוח חובה ליום אחד.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 4 תגובות
- 751 צפיות
אז ידוע שאסור לשים אורות בצבעים שלא מוגדרים בחוק, אבל יצא לי לתהות, אורות בגריל זה חוקי או לא? זאת שאלה של חוקיות לא של מי שם למה שם כמה שם ואיך קוראים לאמא שלו.... למשל ככה http://www.google.co.il/imgres?hl=iw&sa=X&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=GH3qwCHZpNp2vM:&imgrefurl=http://www.cardomain.com/ride/3090996/2007-mazda-mazda3&docid=TTA6akCkJj4QwM&imgurl=http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/2364/4921/30909960021_large.jpg&w=575&h=431&ei=hB3uT-WmLoj18QOg9vWnDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=429&vpy=154&dur=3427&hovh=194&hovw=259&tx=131&ty=118&sig=113562990679422506822&page=1&tbnh=14…
הודעה אחרונה מאת tomygun, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש צפי לירידת הדלק בקרוב ?
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
סקר סופה"ש בפייסבוק שלנו: "לשלם עבור חנייה זה כמו ללכת לזונה, אתה יודע שעם קצת יותר מאמץ היית מקבל את זה בחינם" (ג'ורג' קוסטנזה, סיינפלד) מה אתכם: בעד או נגד לשלם על חנייה? היכנסו לפייסבוק שלנו וכתבו לנו!
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 3 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום, קיבלתי זימון לפני כמה חודשים של רענון נהיגה ולא היה לי זמן דרך העבודה, כרגע אני חופשי ורציתי לסיים את הקורס הנ"ל. יש לי עד ספטמבר בו נגמר תאריך תוקף הרישיון שלי. אני מחפש בגוגל כבר הרבה זמן ולא מצאתי מקום שאפשר להרשם דרכו בראשל"צ. נ.ב חידוש הרשיון שלי לא מותנה על נקודות אלא על תוקף 5 שנים רשיון. מה שהבנתי שכל אחד שיש לו רשיון של 5 שנים עושה את המבחנים האלו. אשמח לתשובה בנושא...
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
בוקר טוב הגיעה העת להיות ילד גדול עם רכב עצמי. נכנסתי לסקר שוק (המתסכל) בחברות הביטוח וחשכו עיניי כמה זה ריאלי הצעות של 8500-100000 שקל לביטוח מקיף + חובה? אני בעל ותק של 4.5 שנים נהיגה. ללא תאונות, ללא עבירות ותביעות. אנא מכם, בלי תגובות כמו: "תקנה פיאט פנדה, או סוזוקי אלטו" מכירים סוכן המבטח במחירים שפויים?? שבת שלום ויום נאה לכולם.
הודעה אחרונה מאת Haze, -
- 3 תגובות
- 842 צפיות
שנים אני ניזון ממה שאומרים חברים לעבודה שבכל מקרה עדיף לקנות רכב מאשר לקחת ליסינג (במכירי הליסינג של היום כמובן). חבר לעבודה הפנה אותי לאתר: http://www.carcost.co.il אני עובד בחברה קטנה ובכך אני מבקש מחירים סבירים שהחברה תוריד לי בעבור רכב ליסינג כי אני מוציא משהו כמו 500 ש"ח בחודש על דלק. התוצאות היו מדהימות. את הרכב שיש לי היום בליסינג אין באתר הזה (וחבל כי דווקא שם אני בטוח שהפערים היו גדולים לטובת הליסינג) אבל בדקתי לגבי הונדה סיוויק ומאזדה 3 שהיו לי בליסינג וממוצא ההוצאות של הרכבים האלה בחודש למשך 5 השנים הראשונות היו יקרים יותר ממה ששילמתי בליסינג. פשוט מדהים!! אם אני אוריד שם את ממוצא צריכת הדלק השנתי הפערים יצטמצמו ואם אוסיף למשוואה את הסכומים שאני מפסיד ע…
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום אולי מישהו מומחה מכס חבר בפורום. רכשנו רכב בזכויות עולה חדש לפני שנתיים, אך לצערנו לא נקלטנו בארץ מבחינת עבודה ואנחנו חוזרים לגור בחו"ל. על הרשיון רכב מופיע הגבלת העברת בעלות ל 4 שנים. האם זה נכון שאנחנו לא חייבים בתשלום מכס אם המכירה היא עקב עזיבה? מה צריך בשביל להוכיח למכס שאכן אנחנו עוזבים? מה הם דורשים בשביל להסיר את הגבלת העברת הבעלות לפני תום 4 השנים? תודה
הודעה אחרונה מאת dj-jack, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
חברים יקרים, כחלק מהשינויים החלים בשוק המכוניות המשפחתיות ובמטרה להקל על הנהג הישראלי בנטל מחירי הדלק, יצאנו יחד עם דור אלון במהלך חדש ובלעדי! מהיום תוכלו להשיג אצלנו רנו מגאן משפחתית יד ראשונה שהוסבה להנעה בגז! זו כמובן רק ההתחלה... בעתיד יתווספו דגמים נוספים במסגרת המהלך תעניק חברת דור אלון ללקוחות אלדן שרכשו רכב הנחה של 10 אגורות לליטר גז! חברת אלדן תהיה אחראית להסבה ולרישוי ותעניק לקונים לפחות שנה של אחריות ו 20 אלף ק"מ ואחריות על מערכת הגז עד 65 אלף ק"מ! בואו לחסוך אלפי שקלים בשנה! ניתן לצפות בפרטים נוספים בקישור - http://www.mako.co.il/news-channel2/Economy-Newcast/Article-19f233ee73bf731018.htm אשמח לתת פרטים נוספים ול…
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
לא מצאתי פורום אחר לשאול בו את השאלה הזו, אך זה משהו שמאוד מעניין אותי. לאחרונה החלפתי מרכב סטנדרטי, הנעה אחורית (ספורטיבי אך לא חזק מאוד- סדרה 3) לרכב ספורט אמיתי, חיה, שרק מתחנן שתלחץ על הגז ביציאה מהכיכר. אך הדברים שהפריעו לי ברכב הקודם, וחשבתי שכאן לא יפריעו, עדיין נמצאים! אני מדבר לדוגמא על יציאה מהחלקה בסיבוב, עם הרכב הקודם בסיום ההחלקה היית מרגיש מעין התנגדות של הצמיג והיה נצבט קצת הלב כי הרכב לא ממש מיועד לזה, תמיד היה פחד שהרגעי הנאה הקטנים האלה עולים לך בנזקים גדולים לרכב. וכעת עם הרכב הנוכחי, יש בו 320 כ"ס, הוא לא נוסע בכלל הוא פשוט מפרפר ממקום למקום, אבל עדיין כמו ברכב הקודם, בסופה של החלקה יש את אותה תחושה שהקיר של הצמיג מתנגד ונמעך, הרגשה שאתה …
הודעה אחרונה מאת bagira, -
מחירים חדשים בוולוו. 1 2 3
מאת doras- 30 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
וולוו בישראל החליטה להתחבר למציאות והורידה אצ מחיר המחירון של שלושה דגמים עקריים: S60 במחיר של 189900 ש"ח עם מנוע 1.6 טורבו 180 כ"ס. S80 עם אותו מנוע תעלה 269900 ש"ח. XC60 עם מנוע 2.0 טורבו תעלה 289900 ש"ח. השוק מתחיל להתעורר ברכבי הפרימיום ומעניין איך יגיבו המתחרים.
הודעה אחרונה מאת tomygun, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
דגמתי עבורכם את מחירי חבר לחודש הקרוב לרכבים ספורטיביים: לאון FR TSI 2.0 - במקום 159.900 רק 143.900 - דגם ידני - כולל איתוראן וחיישני נסיעה לאחור. שירוקו TSI 1.4 ידני - במקום 164.900 רק 153.900 לא יודע אם אלו מחירים אטרקטיביים לאור המבצעים השוטפים אבל אם כן, חפשו לכם איש קבע (משפחה/חבר)
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רוכב האופנוע שתראו בסרטון, השתתף ברכיבה של קבוצה גדולה. ידוע שאירועים כאלו לרוב מושכים תשומת לב, בעקבות נהיגה/רכיבה פורענית. אבל לפי הסרטון הפעם, לא נעשה שום דבר חריג (מלבד אולי סימון V לאחת הניידות) הרוכב נעצר על ידי השוטר, שטען שהוא רוצה להחרים לו את מצלמת הקסדה על מנת להשתמש בסרטון כראיה לרכיבה פורענית של כל הקבוצה. כאשר הרוכב טען שלא ביצע שום עבירה בעצמו, ושאין לשוטר זכות להחרים את רכושו הפרטי, השוטר החליט לעצור אותו, כן כן, לעצור אותו, בגלל שלוחית הרישוי שלו לא הייתה תקינה. הרוכב שמר על קור רוח יחסי (עד כמה שניתן), אבל ננהג באלימות מצד השוטרים. בסופו של דבר בילה 8 שעות לא פחות בכלא. בית המשפט פתח בחקירה פנימית בעקבות הסרטון. אני מניח, אחרי הכל מדו…
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
אהלן, מבקש המלצה למורה נהיגה מומלץ לאופנוע באשדוד. תודה
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
משודר בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק. מראים את הפעילות המחתרתית של כל עולם תחרויות הרחוב בארה"ב והמשטרה שנלחמת בהם בשידור חי. נראה כמו ריאליטי של הסרט מהיר ועצבני
הודעה אחרונה מאת yahavk, -
- 0 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן. נכנסתי לאתר פולקסווגן גרמניה וגם לאתר העולמי ולא מצאתי איזכור למייל שירות הלקוחות של המטה בגרמניה. במידה ומישהו שלח בעבר או יודע כיצד למצוא את המייל הנ"ל אשמח לעזרה. תודות, בן.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
תאונה קטלנית בכביש 4 1 2
מאת kobi_g- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
הבוקר עמדתי כמו רבים אחרים בפקק מפלצתי עקב תאונה בכביש 4 שגבתה את חייהם של 2 קצינים. כביש 4 גם כך כביש עמוס וכעת עם עבודות השיפוץ שלו שהצרו את הנתיבים מימין ומשמאל ללא שוליים הפך קטלני ביותר. אין מרווח לכל טעות או סטיה ופשוט תאונה קשה. לפני שבועיים או שלושה ביום שישי בצהריים גם היתה שם תאונה קטלנית - רכב שסטה ועלה ונתקע על הבטונדות מימין. מע"צ והמשטרה פשוט מצפצפים על כולם ומתעלמים מהסכנות - מישהו מהם יועמד לדין על גרימת התאונה ??? אין לי מושג גם מדוע בכלל יש צורך לעבודות בכביש מימין (עושים עמודי תאורה) מה קרה חברת חשמל צריכה עוד עבודות סתם? הרי העמודים שקיימים במרכז בין הנתיבים מאירים מספיק וגם קיים רווח עצום בין נתיב שמאלי בכל צד. היו יכולים לעשות …
הודעה אחרונה מאת TAL-H, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים, ראשית, ישר כח על הפורום הפורה. שנית, רציתי לבקש מעט ייעוץ בנושא מסויים. אני בהכשרתי איש מחשבים ועובד כיום בתחום. אני תמיד מחפש הכנסות צדדיות מעניינות - כל מיני עסקים שלא גוזלים יותר מידי זמן כגון מכרזים וכו'. יש לי חבר מכונאי שגם מטפל ברכבי הפרטי. רציתי לבצע מהלך כזה: 1. להציע הצעה במכרז על רכב שנראה לי מעניין (חם בשוק, נמכר בקלות, נניח מאזדה, טויוטה וניסאן). 2. לשפץ אותו מעט (מה שצריך, יש סיכוי שלא צריך כלום ויש סיכוי שצריך הרבה, מה שנקרא as-is). 3. למכור אותו באופן פרטי (אני יכול לנסוע עליו עד למכירה - אני כיום מתנייד באוטובוסים). אני מתכוון לרכוש רכב אחד כל פעם ובעלות של עד 30 אלף שח (כמובן שהמחירון שלו יהיה גבוה יותר). …
הודעה אחרונה מאת skull, -
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כשאני נוסע בכבישי ארצנו הרבה פעמים אני רואה סימונים של הפס לבן ופס מקווקו שהם פשוט לא ממוקמים נכון וזה פשוט משגע אותי הקטע הזה. אני חושב שזה טמטום לשים פס לבן על מקום שיש בו שדה ראיה טוב ופס מקווקו שמותרת כאמור עקיפה במקומות עם שדה ראיה מוגבל ובמקומות מסויימים מוגבל בצורה קיצונית אפילו... למשל פס מקווקו במקום שיש בו גבעה קטנה, כלומר כשאתה רוצה לעקוף אתה פשוט לא תראה אם יבוא לך רכב ממול בחיים. צמתים זה אחד המקומות הבעייתיים ביותר ושמתי לב שיש צמתים שהפס המקווקו מגיע ממש לתוך הצומת, כאילו על מה הם חשבו שהם שמו אותו ככה? כמובן שיש את הסוג השלישי עם אפשרות עקיפה לצד אחד ולצד השני שגם פה כמובן הסימונים לוקים בחסר במקרים רבים. איזה עוד פאקים קטנים בכבישים מעצבנים …
הודעה אחרונה מאת yochay_s, -
לפי הכתבות שמתפרסמות הבוקר, המיצובישי של משפחת אטיאס ז"ל הורד מהכביש אחרי תאונה קשה ושרידיו (כך רשום במקור) נקנו ע"י סוחר שהחזיר אותו לכביש ומכר למשפחה. לדעתכם יהיה סוף לדבר הזה או שהמדינה וחברות הביטוח הן קרטל הפשע הגדול בעולם?
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
http://www.topgear.com/uk/photos/delve-into-citroen-secret-stash-conservatoire-2012-06-25 וואו כמה יופי במקום אחד
הודעה אחרונה מאת שימוניק, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני צריך לחדש את הביטוח לרכב קיבלתי הצעה מהפניקס (ממשיך את הביטוח אצלם) שנה שעברה שילמתי 1440 חובה + 3266 מקיף (מקיף פחות 10 ימים בשנה) כרכשתי את הרכב התקשרו אלי עכשיו הסוכנת שלי שדרכה אני עושה את הביטוח והציעה לי 1520 לחובה + 3430 למקיף האם ניתן להשיג בפחות? (המחיר נקבע לפי רמת מיגון 72 שזה ללא איתורן - אלה הדרישות של הפניקס וזה מה שמתאים לי כי אני לא מעוניין להפעיל איתורן) רמת המיגון כפי שהייתה ולא שונה כלום ברכב. לא היו לי שום תביעות ושום תאונות מאז שהוצאתי רישיון (1998) ואני בגיל 31. האם ניתן למצוא יותר זול ממה שהציעו לי? הרכב הוא סיאט לאון ידנית מודל 2009, מנוע 1800 TSI, רמת גימור אקסלנס. תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת ozwrx, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב יש לי במכונית מחשב שמריץ WIN7 ויש לו שבב GPS ומודם סלולרי, הוא תמיד שם ומחובר לאינטרנט. עכשיו אני מחפש דרך או רעיון איך אוכל לעקוב אחרי האוטו או בעצם הGPS דרך מחשב אחר שלי בבית או דרך מכשיר הנייד. אשמח לקבל כיוון אפילו מאיפה להתחיל לחפש. בתודה מני
הודעה אחרונה מאת MeniAdam, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בהתאם לרוח התקופה, שאלתי את עצמי מהו הסל"ד המומלץ לחסכון בדלק. אז עשיתי חיפוש בגוגל וגיליתי שעדיף כמה שפחות, אך לא יותר מדי. משהו כמו 2000. בעלייה אפשר 2200. והמהירות צריכה להיות כ-90 קמ"ש, פלוס מינוס 10 קמ"ש בעליות/ירידות. אתמול עשיתי בנסיעה בין עירונית עם מזגן 70 ק"מ ב-4.5 ליטר שזה יוצא 1 ל-15,16. טויוטה קורולה 1600 אוטומטית בת 14 שנה. אני חושב שזה טוב.
הודעה אחרונה מאת locomotive, -
-
סובארו משיקה בישראל את סובארו BRZ, במחיר בסיס של 219,000 שקל לדגם הידני. לדגם האוטו' ישנה תוספת מחיר של 10,000 שקל. ה-BRZ תוצע בשתי רמות גימור, כאשר רמת הגימור הגבוהה מקבלת ריפודי עור בתוספת מחיר של 10,000 שקל. בסך הכל, מחיר הנמוך ב-10,000 שקל מטויוטה כאשר רמת האבזור זהה.
הודעה אחרונה מאת Kundason, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים. ראיתי באיביי שיש מפתח קפיץ לרנו קנגו, האם זה יכול להתאים לדור הקודם או שמא רק לקנגו מהדור הנוכחי? http://www.ebay.com/itm/RENAULT-CLIO-MEGANE-KANGOO-MODUS-REPLACEMENT-3-BUTTON-REMOTE-KEY-FOB-CASE-BLADE-/390356446045?pt=UK_Car_Accessories_Safety_Security&hash=item5ae30eab5d#ht_3991wt_1037 תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 1 תגובות
- 788 צפיות
המורה; גב' BRZ צפיה מהנה, נ.ב - ביום שלישי תושק BRZ לשוק הישראלי. בואו נקווה לתמחור הוגן יותר מחברה שמודעת לחשיבות המכונית הזו עבורה (להבדיל מיוניון מוטורס, אשר עושה רושם שנגררה לעניין הזה בעל כורחה, עקב אילוצי היצרן).
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
ברשותי סובארו B4 2006 קניתי את האווט עם המערכת המקורית שלו שבאה עם החברה, כלומר קורא רק דיסקים מקוריים של WAV, לא רק שלא קורה MP3 גם אין חיבו AUX או USB כדי שאוכל לשמוע מוזיקה. במידה ואני רוצה לשמוע מוזיקה כמו בנאדם, מה אני צריך לעשות? יש איזה שהוא רעיון? פתרונות?
הודעה אחרונה מאת Mr.Style, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
12345?
הודעה אחרונה מאת לוקי2, -
-
- 1 תגובות
- 860 צפיות
ראיתי ב cartube.co.il שקיים דגם 3 דלתות 125i: מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 218 כ"ס. מביאים לישראל ? מחיר ?
הודעה אחרונה מאת LiorMITO,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
