Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגמתי עבורכם את מחירי חבר לחודש הקרוב לרכבים ספורטיביים:

 

לאון FR TSI 2.0 - במקום 159.900 רק 143.900 - דגם ידני - כולל איתוראן וחיישני נסיעה לאחור.

שירוקו TSI 1.4 ידני - במקום 164.900 רק 153.900

 

לא יודע אם אלו מחירים אטרקטיביים לאור המבצעים השוטפים

 

אבל אם כן, חפשו לכם איש קבע (משפחה/חבר)

פורסם

לאון FR ידנית מבוססת על שלדת הגולף ,תוסיפו לזה מנוע 211 כס ותיבה ידנית.

כול זה במחיר שווה של 144:wink:.......................:?:

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

היו כאן שמועות בפורום שה-FR עולה 149 ידנית ועוד עשיריה ל-DSG. מה קרה למחירים האלו? פתאום הם קפצו בעשיריה כדי כביכול לתת הנחה ל"חבר"? :roll: המחיר כמעט נשאר זהה. אולי מישהו יכול לשפוך אור על הנושא או שאני הטיפש כאן שלא הבין?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מחיר הלאון FR פשוט מציאה.

מנוע וטורבו כמו בגולף GTI בשני שליש מהמחיר.

 

אבל חויית הניהוג נופלת מהאייקון - וכך גם תחושת האיכות, העושר בתא הנוסעים ואפילו שמירת הערך.

 

מציאה? בהחלט. אבל לא כל מציאה חייבים לקנות.

 

אפרופו, גם וולוו S40T5 היא מציאה. זה עדיין לא הופך אותה לרכב מוצלח או נחשק במיוחד.

 

מאידך, אם דלק מוטורס יתעשתו על עצמם, לא יהיו חזירים ויביאו את הפוקוס ST ב-180K(אפשרי!!!), זו בהחלט תהיה מציאה ראויה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מסכים איתך,

אבל למי שלא כל כך איכפת מתא הנוסעים או משמירת הערך

וכל מבוקשו זה מנוע וביצועים כמו ב-GTI - הרי שזו קנייה מעולה.

בעודף שנשאר לך אתה הופך את הלאון FR לחזקה יותר, מתנהגת יותר ומהנה יותר ועוד יישאר לך מלא עודף לדלק... :wink:

בקיצור, אם היה לי את הממון, לא הייתי חושב פעמיים.

פורסם

ההשוואה לגולף לא כל כך רלוונטית, כשפער המחיר עומד על 33%...

במחיר שלה, הלאון שולטתתת, למי שמחפש מכונית מהסוג הזה.

 

 

אישית, לא הייתי שם 50 אלף תוספת על המחיר בשביל איכות גימור. נראה לי פסיכי. אבל הגולף היא דגם חדש יותר, ולכן אי אפשר להגיד שזה "אותו אוטו" בשינוי אדרת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ההשוואה לגולף לא כל כך רלוונטית, כשפער המחיר עומד על 33%...

במחיר שלה, הלאון שולטתתת, למי שמחפש מכונית מהסוג הזה.

 

 

אישית, לא הייתי שם 50 אלף תוספת על המחיר בשביל איכות גימור. נראה לי פסיכי. אבל הגולף היא דגם חדש יותר, ולכן אי אפשר להגיד שזה "אותו אוטו" בשינוי אדרת.

 

שים לב שראשית דיברתי על ניהוג עדיף, לא על גימור, תא נוסעים או שמירת ערך.

 

נסה את השתיים ותבין. לטעמי, הלאון ממש לא שולטת. היא מכונית חזקה, לא מהוקצעת במיוחד וממש לא מתגמלת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

"לא מהוקצעת" זו דווקא תכונה חביבה עליי...

 

אבל נעזוב סטיות אישיות, העיקר אצלי הוא שהמכוניות לא מתחרות, כי הן ברמת מחיר אחרת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אל תשכחו שמה שנקנה בזול נמכר בזול

 

תסתכלו על המחירון יד 2 של הלאון לעומת הגולף

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...