רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חברים, אנחנו פותחים את השבוע בפייסבוק שלנו עם חובבי האדום כנסו לעמוד שלנו וזהו לאיזה רכב שייך החלק שבתמונה!
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
באחת הכתבות על הפוקוס היה כתוב שרבע (רבע!!) ממכירות הפוקוס באירופה הן של הדגם הנ״ל. אז למה ״דלק״ ישנים בעמידה ולא מביאים אותה? למישהו כבר יצא לשאול נציגים של היבואן? בשנה הקרובה הנסיעות שלי הולכות לשלש את עצמן... אז לא יזיק לי מנוע 1.0 חסכוני.
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חבר שלי השכיר רכב מאלדן, הוא כבר לא נהג חדש ואני רוצה לנהוג ברכב ואני כן נהג חדש. לרכב יש ביטוח חובה, בהנחה ומשטרה תופסת אותי (לבדיקה נגיד), היא יכולה לתת לי משהו? אני יודע שאם אני נוהג ברכב רגיל שאין לו ביטוח של נהג חדש, משטרה לא תעשה לי כלום, רק בהנחה וקרתה תאונה אז אני אדפק. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shahar, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני מתכוון לרכוש רכב חדש ולהתקין תוספות (מרים שמשות, למשל...). אם אני מתקין אצל מתקין פרטי ולא אצל היבואן, אאבד את האחריות? במידה וישנם יבואנים המתנים את המשך האחריות בביצוע כל התקנות החשמל אצל בעל מקצוע מטעמם, האם ההתנייה חוקית? הרכב שאני מתכוון לרכוש הוא קיה פיקנטו 1.0 ליטר, אגב.
הודעה אחרונה מאת פיקנטונר, -
בניית קראוון נגרר 1 2
מאת קאזאנובה-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 41.6 אלף צפיות
שלום ברצוני לבנות קראוון נגרר ולאשר אותו לנסיעה בכביש יש לי ניסיון בבניה הבעיה שלי היא איך אני יכול לאשר דבר כזה בכדי שאני יוכל לנסוע איתו בכביש
הודעה אחרונה מאת אסיי, -
-
השעה 12 בלילה ברחוב מוהליבר בחולון, הרחוב שומם ושקט כרגיל. מר דושבאג נוסע לו להנאתו , וכשחתול נמצא במפרץ חנייה הוא מחליט שהוא שונא חתולים, לוחץ על הדוושה, מסיט את ההגה בחדות שמאלה, ויללת חתול מסכן משתחררת לאוויר. חתול אחר, כנראה חבר, בא, מרחרח ורואה שאין כבר מה לעשות. הצלחתי לשמוע שמישהו העמיד את הדושבאג על מקומו, וצרח עליו. הדושבאג הגיב במשהו בסגנון 'לך תזדיין' וברח, בפול גז כמובן. אמרה לי אמא, שהגורל של הדושבאג יהיה כגורל החתול האומלל. אמרתי לה חזרה שגורלו של אותו דושבאג זה להיות בן 18 עם ולוסטר שחורה מלוקקת מהניילונים ולשים זין על כל העולם. אני באמת לקחתי את זה ללב כי אני מגדל חתולים והרוע הלא אנושי הזה פשוט צורם לי. והקטע הוא שאני יודע שזאת לא הפעם הראשונ…
הודעה אחרונה מאת poleatsky89, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן, היום בבוקר בבית הספר לבריאות הציבור בחיפה באוניברסיטת חיפה הגיע פרופסור שאת שמו אני לא זוכר כחלק מיום של הרצאות אורח למאסטרנטים ודוקטורנטים, הפרופסור הגיע מהמשרד להגנת הסביבה (יכול להיות שהוגים אותו אחרת, היו מאות אנשים באודיטוריום ולא קלטתי כל פרט). בכל אופן המדובר נתן הרצאה מעניינת של כ25 דקות על קרינה מייננת ובלתי מייננת, בהומור ותוך יצירת עניין. בסוף ההרצאה ביקשתי לשאול שאלה, מארגן הטקס אמר שהוא מבין את הצורך אך יש הרבה הרצאות וחייב לעמוד בזמנים, המדובר נתן אפשרות לשאלה בכל זאת. אמרתי שעם העליה במחירי הדלק יש יותר ויותר רכבים היברדים בארץ, אולי הוא יוכל לפתור אחת ולתמיד את העניין הזה והאם זה רכב בטוח? בגדול, וממה שהצלחתי לשמוע מסוף האודיטוריום מתשובתו: אכן היתה …
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם! יש ברושתי רכב בן 16. הרכב במצב טוב, עבר טסט, הוחלפו כמה דברים, הרכב כמובן מטופל, אני לא חוסך בטיפולים ובחלקים (לא שם סיני או איכות ירודה, מצד שאני גם לא שם את ההכי טוב או מקורי) ונוסע מעולה כמובן. בזמן האחרון הופיעה תקלה שהרכב משחק בטורים ולפעמים נכבה. זה לא פעם ראשונה שיש את התקלה הזאתי, ובכלל בחצי שנה+ שיש לי את הרכב ביקרתי במוסך דיי הרבה פעמים. הגעתי למצב שנשבר לי, שאין לי יותר זמן וכסף ורצון לטפל ברכב ושבעצם הוא כבר פחות מועיל ויותר מזיק (מבחינת זמן וכסף כמובן). למצוא קונה לרכב כזה ביד 2 אני משאר שיהיה דיי קשה אפילו אם המחיר יהיה נמוך, אני מאשר שברגע שאציין (או במודעה עצמה או בטלפון שיתקשר אלי) שלרכב יש תקלה שיש לטפל בה (השערה שלי קרוב ל 1000 ש…
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אם תפתחו עיתון "ישראל היום" מוסף שישבת באמצע העיתון, תראו פרסומת של לובינסקי על אירוע מכירות(BIG FRIDAY) מלפנים פיג'ו 508, צד שמאל סיטרואן C4 ומצד ימין ל-508 הופיעה ה-MG350(דרך אגב עם הפרונט היפה והמרשים יותר שהוצג עם המכונית ב-SIA, לעומת הפרונט הקצת יותר מכוער שהוצג בארץ, אני מקווה שזה הפרונט שמתכוונים להביא לארץ), ומתחת מצויין רמת הזיהום של הרכב(שעלתה ל-12 מ-10 שאמרו באתרים) ויש גם את הסמל של MG למטה, ולכן אני מניח שמשבוע הבא או כבר מעכשיו יחל השיווק של הרכב. האם למישהו יש עוד מידע על כך?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אהלן חברים, ברשותי רכב עם מנוע TSI וחבר שלי שבואו נגיד מבין דבר או שניים ברכבים אמר שרצוי שלאחר נסיעה עם הרכב לא אדומם את המנוע מיד כשהגעתי למקום היעד אלא אתן לו 30 שניות לעבוד על הילוך סרק (P או N) כדי לא לפגוע בטורבו או מנוע, לא זוכר בדיוק כל מה שאמר לי. מישהו יודע משהו? לא בקטע שלילי אלא רצוי 30 שניות שהרכב יעבוד על סרק לפני כיבוי המנוע כדי לא לפגוע במנוע או בטורבו. תודה,
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
מצלמה לרכב
מאת eph1983- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם, הגעתי למסקנה שמצלמה לרכב זה כבר ממש לא המלצה. אני מחפש מצלמת 2WAY (מצלם קדימה ואחורה) באיכות HD עם מסך מובנה. רצוי עם חישני תנועה. האם משהו מכיר דגם טוב בארץ או בחול? ערן.
הודעה אחרונה מאת The Who, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שמתם לב לגיל הנהג ? ( 60) |: והכי מעניין אותי, איך לעאעזל הוא עושה זריקות תחת כאלה עם הנעה קידמית ? בסרטון זה נראה כאילו יש לה הנעה אחורית.. http://www.youtube.com/watch?v=SjDJwEfhmJo דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת אנלוגי, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 898 צפיות
נראה שמדובר במולטיפלה עם מנוע וברקסים של פיאט קופה 20V , הוא כותב בפירוט 260 ק"מ כשהוא מתכוון ל 260 קמ"ש ?? ובסטייג' השני 300 קמ"ש ?? אני מאותגר שפות מזרח אירופאיות אז נא לעזור. http://www.youtube.com/watch?v=BtGJdTTuzDI&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. NIE MA TO JAK WŁOSKA JAZDA STAGE1 ~260KM , ~350Nm , NOVITEC CHIP ; 2,5" exhaust - ACCOMPLISHED STAGE2 - 301KM 400Nm after winter STAGE3 - .........?? Wiem że jest to tylko Fiat Multipla, nie został stworzony do kawałka mili, bycia mistrzem zakrętoof, nocnych kilów na mieście..... Znamy…
הודעה אחרונה מאת Gunner, -
-
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מה קורה אנשים סתם בדקתי משהו בEBAY ולפתע ראיתי את המצלמה לרכב הזו http://www.ebay.com/itm/IR-6-LED-2-5-Camera-Recorder-TFT-HD-Car-DVR-Audio-Camcorder-Monitor-SD-Card-T4-/200780987653?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2ebf7abd05 איך יכול להיות רק 9 דולר ומשלוח חינם ? זה מאוד זול אני בטוח שהאיכות בהתאם, אבל עדין זה מאודדדדדדדד זול אם נתחשב שניה באייבי , אז באותה קטגוריה , המחיר הבא של מצלמה כל שהיא , הוא 22 דולר ... לא נראה לכם זיוף ? אולי בשביל 9 דולר שווה את הסיכון ? מה אתם אומרים ? אפשר למחוק : עדכון : זה רק המחיר של כרטיס SD , איך מנסים לעבוד על אנשים ! איכס !
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש תושבת שתתאים גם ל- GPS של אבא שלי (QUE כלשהוא) וגם לפאלפון שלי ( Galaxy nexus ) בחיפושי נתקלתי בדבר הבא : http://www.ebay.com/itm/ME-USDM-Dash-Friction-Mount-w-holder-for-GPS-SmartPhone-PDA-Galaxy-note-/230815516425?pt=GPS_Holders_Mounts&hash=item35bdad4709#ht_704wt_1163 אך לא הבנתי מה מחזיק אותו במקומו ? אשמח להמלצות שונות בעניין.
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
שלום לכולם, כזכור, גם בהמלצות חלק מהיושבים כאן רכשתי ניסאן מקסימה, 2.0 ליטר, מודל 2003. להלן סיכום מצב זמני, 4 חודשים עברו ובהם הרכב נסע 7100 ק"מ. המטרה ברכישת הרכב היתה רכב גדול, מרווח ואמין. (חסכון בדלק לא היה שיקול). נתונים כמותיים: צריכת דלק בעיר - כ 1:8 צריכת דלק מחוץ לעיר כ - 1:12 (אני נוסע רגוע, לא מאיץ בהיסטריה, ולא בולם בטירוף. מקסימום אני אפסיד רמזור, או אגיע 2 דקות מאוחר יותר) אני אוותר על תיאורים מיותרים כמו ריפודי עור, מושבים חשמליים וכד'. זה לא ברושור של ניסאן. הוצאות: מעבר להוצאות הראשוניות, אני רכשתי את הרכב מייד לאחר טיפול, ולכן עוד לא הכנסתי אותו למוסך. ההוצאות שהיו הסתכמו בכ- 1700 שקלים שכוללים בדיקה (500), העברת בעלות…
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תמונות נבחרות מזירת התאונה בין הרכבת לאוטובוס ביציאה מניצנים ... אני צילמתי כמובן אז אין בעיה של זכויות יוצרים או משהו (: אלו הנבחרות... תמונות נוספות למעוניינים http://www.mapah.co.il/?page_id=923
הודעה אחרונה מאת Skity, -
אוקיי אז ככה הסיפור שלי: ביום חמישי חזרתי מכביש באר שבע לכיוון מצפה רמון,עכשיו בכביש שבין כלא נפחה לבין בה"ד1 יש ירידה שהיא קצת מסוכנת. התחלתי את הירידה ב90 85 , הרגשתי שאין לי שליטה מספיק אז ירדתי ל80, אני עושה את הפניה ומתחיל לאבד שליטה על הרכב. אני לא מבין למה התחלתי לאבד שליטה,ואז הרגשתי שיש חול על הכביש, לחצתי בראקס(הטעות שאני מצטער עליה) וסובבתי את כל ההגה לכיוון הנגדתי לנסות להשטלת על הסיבוב. איבדתי שליטה על הסיבוב והחלקתי לכל צד ימין של הכביש, המשכתי לשחק בהגה אולי לנסות לקבל שליטה והצלחתי לדחוף את האוטו לכיוון הנגדי שלו ככה שאני לא יקבל מכה. אחרי זה התגלגלתי עם הרכב 3 פעמים ונחתתי על הגלגלים. יצאתי מהרכב, לא הרגשתי שום פגיעות בינתיים והסתכלתי על המצב ש…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://carcost.co.il/ נתוני הביטוח וצריכת הדלק נראים הגיוניים מבדיקה שעשיתי על מיאטה 2007. בהתחלה היו לי ספקות אבל עושה רושם של אתר רציני.
הודעה אחרונה מאת mcqueen234, -
- 0 תגובות
- 886 צפיות
אני רוצה לבנות קרוס קארט .. [אני לא רוצה לקנות תוכניות מוכנות א. בגלל המחיר ב. כי אני רוצה משהו משלי ..] אני מתכנן לבנות קארט מוגבהה אולי 2 מוקומות רחב ביותתר עם מתלים [בולמים] צמיגי שטח ומנוע בהספק טוב .. [לא סגור עליו בכלל חשבי על 125 2 פעימות מפירוקיה..] אז ככה טיפה פרטים עליי אני תיכוניסט, חופש גדול יש לי מלא מלא זמן וכסף להשקיע [כל הרעיון זה לעשות בעלות מינימלית בשביל ללמוד ובעיקר לכיף של העבודה] יש לי דוד מסגר ככה שכל השלדה תעשה בצורה מקצועית אני רוצה צריך תכננונים [אני ישרטט אותה לבד , אני רוצה רק טיפים , צריך לדבר כזה קשת התהפכות ? איזה רוחב לעשות וכאלה..] אני רוצה שהוא יהיה כמובן כמובן הנעה אחורית [אם כבר לכיף ולא חוקי אז טיפה להיכנס להיגוי …
הודעה אחרונה מאת Anarchy, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כבר כמה ימים שאני עוקב אחרי רכבים עם אורות ערפל קדמיים. מתוך כ-80 רכבים ששמתי לב אליהם כולם היו עם אורות ערפל קדמיים דלוקים, האם זה חוקי? או שאלו אנשים חסרי ידע שלא מבינים שהם מסנוורים אותך כשהם מאחוריך? אני מקבל את התחושה שהם מדליקים את זה בשביל היופי. זה בדיוק כמו אנשים שהאורות הנמוכים שלהם לא מכוונים טוב. אז, האם זה חוקי? או שאני צודק כשאני נוהג רק עם האורות הנמוכים? תודה וסו"פש נעים ניקו.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
שיווקה של יונדאי i30 החדשה יחל בישראל רק בעוד מספר שבועות, אך בכלמוביל ממהרים לחשוף כבר כעת את המחירים "לאור התעניינות רבה מצד הלקוחות". המשפחתית החדשה של יונדאי תשווק בישראל עם שני מנועי בנזין - 1.4 ליטר (גיר ידני בלבד) ו-1.6 ליטר (גיר אוטומט בלבד). מחיר הגרסה ידנית יחל ב-99,900 ש"ח והאוטומטית החל מ-122 אלף ש"ח. כל שאר הפרטים בקישור - יונדאי i30 החדשה בישראל
הודעה אחרונה מאת kentix, -
- 13 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
מחפש לדעת מה צריכת הדלק הממוצעת של AUDI A3 מנוע 1.6/1.8T לא עפ הרשמי שלהם (נשאל לאחר חיפוש ממושך בפורום)
הודעה אחרונה מאת Stav132, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, התקשרתי לחדש את הביטוח שלי, אמרו לי שהמיגון כבר לא מתאים, העלוקה שהותקנה בחברה, רציתי לדעת אם זה הגיוני שרק אחרי שנה היא לא מתאימה? וצריך להתקין אחת מסוג אחר.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 960 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4245697,00.html ״מעניין לכן לבחון את נתוני האכיפה שמפרסמת המועצה, על-רקע השיפור בבטיחות במדינות הנסקרות בדו"ח. על-פי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, המדד המשוקלל המקובל ביותר לבחינת בטיחות בדרכים הוא "מדד קטלניות הנסועה" - מספר הרוגים שנתי לכל מיליארד ק"מ נסיעה. הסיבה לחשיבות המדד היא יכולתו לשקף את הסיכון היחסי למות בתאונה בכל קילומטר של נסיעה. על-פי מדד זה, אוסטריה, שהפיקה בשנה שעברה יותר דו"חות מהירות מכל מדינה אחרת, ניצבת אחרי ישראל. גם צרפת, מודל החיקוי של אגף התנועה, מפגרת אחרי ישראל. בשבדיה, שבה מספר ההרוגים למיליארד ק"מ הוא הנמוך באירופה, נרשם מספר דו"חות דומה לזה שבישראל. מעניין לציין כי גם במדד נוסף - הפחתה שנתית ב…
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 2 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
היי. חרשתי את הרשת בחיפוש אחר כזה. אשמח (מאד) ללינק. תודה.
הודעה אחרונה מאת MaorK, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 965 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4245493,00.html מעניין מה היה העונש של האזרח הפשוט אם אני משווה לקנס1200 ושלילה על תנאי לשנתיים שקיבלתי על זה שנהגתי 130 באיילון- בלי לחצות רמזור אדום, בלי לעלות על אי תנועה, בלי לנהוג בקלות ראש, בלי לדבר בפלאפון ובלי לפנות שמאלה במקום אסור (נעזוב רגע את זכות הקדימה)... זאת בדיוק המשטרע בארץ. ביזיון. וביזיון לשופט שלא העניש את השוטר.
הודעה אחרונה מאת adarbaratz, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 891 צפיות
בועידת המפתחים של אפל שנערכה בשבוע שעבר הכריזו על תמיכה בעוזרת הקולית של אפל ברכבים, התמיכה כוללת כפתור על ההגה כדי שיוכלו להפעיל את הפלאפון בלי להוריד את הידיים מההגה. הרכבים הראשונים שיתמכו הם סוניק וספארק.
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בעיריית ראשון לציון החליטו לעשות מעשה - וסגרו את רחוב רוטשילד לתנועה למשך מספר חודשים כדי לשפץ את כולו. הדבר בהחלט מבורך, הרחוב נראה כמו דרך בורמה מרוב הבורות והסדקים, אבל למה לתלות שלטים זמניים לא נכון?! בכניסה לרחוב השקד, רחוב חד סיטרי שהוביל לרחוב רוטשילד, שמו הרבה מאוד שלטים חדשים - רק אחד מהם נכון. יתרה מכך - השלטים נותנים הוראות סותרות ואף הופכים את כל מי שנכנס לרחוב לעבריין. ולראייה - תמונות המקום: חשוב לשים לב, זו הכניסה היחידה לרחוב - מהצד השני הרחוב חסום...
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 0 תגובות
- 682 צפיות
היום אחה"צ, מיד אחרי צומת הרא"ה דרומה.. זו הייתה מכונית? חתיכת מדורה, ופול טריילר עמד טיפה מקדימה, מעניין מה הקשר שלו..
הודעה אחרונה מאת אליה,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 187 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נולד לליסינג
- אהרן ג
- מיץ פטל
- פינדר
- Ron Poh
- orankohn
- pooh-bear
- שביט
- Rongaflugen
- yoav911gt2
- flytomars
- tan tan
- AviorXD
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- `Infinity
- yuvk
- natco
- אלעדית
- ברווז
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
- hans
- discoTD5
- BoazB11
- Moshe c
- גולדן191
- chesh
- nglancer
- Tom78
- laviil
- יוני3227
- guy.a
- ntd
- טויוטה סופרה
- Avia
- Ronenbb
- פריג'י
- benny62
- ArikM
- fatboy1340
- SurfHigh
