Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מקסימה - סיכום שימוש ארוך טווח


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

כזכור, גם בהמלצות חלק מהיושבים כאן רכשתי ניסאן מקסימה, 2.0 ליטר, מודל 2003.

להלן סיכום מצב זמני, 4 חודשים עברו ובהם הרכב נסע 7100 ק"מ.

 

המטרה ברכישת הרכב היתה רכב גדול, מרווח ואמין. (חסכון בדלק לא היה שיקול).

 

נתונים כמותיים:

צריכת דלק בעיר - כ 1:8

צריכת דלק מחוץ לעיר כ - 1:12

(אני נוסע רגוע, לא מאיץ בהיסטריה, ולא בולם בטירוף. מקסימום אני אפסיד רמזור, או אגיע 2 דקות מאוחר יותר)

 

אני אוותר על תיאורים מיותרים כמו ריפודי עור, מושבים חשמליים וכד'. זה לא ברושור של ניסאן.

 

הוצאות:

מעבר להוצאות הראשוניות, אני רכשתי את הרכב מייד לאחר טיפול, ולכן עוד לא הכנסתי אותו למוסך.

ההוצאות שהיו הסתכמו בכ- 1700 שקלים שכוללים בדיקה (500), העברת בעלות (200), החלפת מגבים (150), ניקוי מערכת החשמל מהזבל של איתוראן ויתר המתקינים החאפרים (750), מראה (תודה מזרני סימונס) (70).

 

לרכב צריך להחליף סט צמיגים.

 

עלויות ביטוח חובה + מקיף - 4000 שקלים.

 

נתונים איכותיים.

הנאה מנהיגה - תשכחו מזה. הגה כבד מאוד במהירויות נמוכות, מצויין במהירויות גבוהות. נושאת המטוסים לא ששה אלי פניות (יש משקל תורם לכך גם בצמיגים הגמורים), ונותנת תחושה של "באמש'ך, לך תתעלל באיזו פורד פוקוס. דודה לא מתנהגת ככה". עם זאת, בנסיעות ארוכות במהירויות שיוט הרכב נעים מאוד.

 

תאוצה - כשלוחצים - המנוע מגיב, בדיליי אבל מגיב. V6 שמוציא משהו כמו 140 כ"ס, זה לא משהו לרוץ לספר לחבר'ה.

 

הרכב רחב מאוד וארוך מאוד, מצריך הסתגלות. בחניה בעבודה (חניון תת קרקעי) היתה חניה שלא יכולתי להיכנס אליה בגלל האורך וזוית הכניסה. עם מאזדה 3 הייתי נכנס.

 

מרחב פנים - מצויין.

 

פלסטיקה - למעט מגירה עליונה שנשברה (והיתה שבורה ב3 מתוך 4 הניסאן שראיתי טרם הקניה) אין שום ציוץ מהדש בורד/לוח שעונים.

 

שפע תאי איחסון. אבל ממש שפע. מגירה רגילה מול הנוסע+ שניים בדש בורד (אחד למעלה אחד מתחת לרדיו), שלושה בקונסולה כולל אחד גדול מאוד, שני בינוני, שלישי למסמכים. תא איחסון סגור על המדף האחורי.

 

תא מטען (באגאז') - גדול. זה שבוולוו 940 היה יותר גדול ויותר "נכון". עם זאת אין תלונות. מספר גופות יכולות להיכנס לשם בלי בעיה.

 

תנוחת ישיבה - נמוכה מדי לטעמי. אני מניח שלאנשים גבוהים הרכב יהיה מצויין.

 

מחשב דרך נחמד.

 

סה"כ - רכב נחמד, נעים. משרת את המטרות לשמן נרכש. לא יותר, לא פחות.

 

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מעריך את הסיכום האבייקטיבי, שמתאר גם את הצדדים השליליים וגם את החיוביים.

וזה בניגוד להרבה סיכומים שמעלים אנשים לאחר קניית אוטו כזה או אחר, שנראים כמו שיר הלל לרכב שהם רכשו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

כמובן שאחרי הפרסום ציפיתי לביקור של מרפי מהחוק הידוע, והוא אכן הגיע. הכפתור של החלון החשמלי של הנהג הפסיק לעבוד.

המנגנון עובד כרגיל. (נעילת הרכב העלתה את החלון ללא בעיה).

כוסאומו היפנים האלה. הבטיחו אוטו בלי תקלות. זה אמינות זה? ;)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משפחה של חבר מנסה למכור רכב כזה כבר 4 שנים. אף אחד לא מוכן לשלם סכום שיכבד את עצמו, הרכב צורך 1:5 1:6 (הרבה עליות בעיר), בסוף השאירו אותו בבית בתור "אוטו לא אמכור בפרנציפ אחרי ששילמתי הון בתור יד ראשונה" (כבר מזמן עברו הלאה מבחינת רכבים ורכשו הרבה אחרים, תכלס הרכב "מציאה" :) )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
בוקר טוב,

כמובן שאחרי הפרסום ציפיתי לביקור של מרפי מהחוק הידוע, והוא אכן הגיע. הכפתור של החלון החשמלי של הנהג הפסיק לעבוד.

המנגנון עובד כרגיל. (נעילת הרכב העלתה את החלון ללא בעיה).

כוסאומו היפנים האלה. הבטיחו אוטו בלי תקלות. זה אמינות זה? ;)

 

ראיתי את השרשור...הבעיה תוקנה. היא היתה במרים השמשות של איתוראן. סליחה יפנים קטנים שפקפקתי בכם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שביקשת סליחה מהיפנים! אחרת הם היו משתלטים לך על המחשב רכב מהמפעלים ביפן וגורמים לאזעקה להשתגע, לחלונות לא להיפתח, לרכב לא להניע...תיזהר@

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, מה ההבדל בינה לבין האלמרה?

 

מנוע 2000 עם 140 כ"ס לעומת מנוע 1800 עם 116 כ"ס - את זה הבנתי.

 

לגבי תצרוכת דלק - ההבדל הוא ממש לא גדול. האלמרה שלי צורכת בנסיעה משולבת עם מזגן 1:12 ואני גם נוסע רגוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום יפה.

 

תאוצה - כשלוחצים - המנוע מגיב, בדיליי אבל מגיב. V6 שמוציא משהו כמו 140 כ"ס, זה לא משהו לרוץ לספר לחבר'ה.

 

אתה בטוח שזה V6?? מנוע 2000 זה קצת נמוך מידי בשביל 6 צילינדרים לא? אני יודע שיש את הדגם עם מנוע V6 אבל זה מנוע 3000 לא?

 

ודרך אגב הספק נותן רק תמונה חלקית של "כוח" המנוע, יש את הקטע של המומנט שהרבה יותר קריטי, במיוחד אם מדברים על יומיום ולא על מירוצי 0-100.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקסימה גם המנוע 2 ליטר הוא שישה צילינדרים והוא שונה מהותית הן בהעברת הכוח והן בתחושה מהמנוע של האלמרה (שכשלעצמו מצויין בלי קשר)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, מה ההבדל בינה לבין האלמרה?

 

מרחב פנימי. המקסימה הרבה יותר גדולה מהאלמרה. ביניהן יש עוד את הפרימרה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שזה V6??

 

כן. בוודאות V6. לגבי מומנט - אין לי נתון. האוטו מגיב לא רע. תאוצות ביניים "בסדר".

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקסימה גם המנוע 2 ליטר הוא שישה צילינדרים והוא שונה מהותית הן בהעברת הכוח והן בתחושה מהמנוע של האלמרה (שכשלעצמו מצויין בלי קשר)

 

תודה, לא ידעתי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...