Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מקסימה - סיכום שימוש ארוך טווח


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיכום יפה, תודה.

יצא לי לנהוג במקסימה 3.0, וגם היא לא ממש טיל בליסטי אבל לא מורגש מחסור בכוח.

מה שהפריע לי היה ההגה הכבד במהירויות חנייה - בתחילה ישנה הרגשה שמשהו לא תקין במערכת ההיגוי, אבל מסתבר שזה כך בכל המכוניות הללו.

די מוזר.

אגב מנוע, מנוע ה V6 של המקסימה קצר שבחים רבים ולא פעם הופיע ברשימת המנועים הטובים בעולם.

סה"כ מכונית אפורה למראה שמעניקה תמורה מצויינת לכסף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

discoTD5, תהנה מהרכב ושמור אליו. מדובר על רכב שיש מאט ממנו בארץ. זה גם יתרון, זה כיף להיות שונה מהעדר.

אהבתי ליקרוא את הסיכום שכתבת. גם מבחינה מכנית מדובר על מכונית יוצאת דופן עם מנוע V6 2000סמ"ק כאשר לרובם יש 4 צילינדר טורי.

 

זה בניגוד להרבה סיכומים שמעלים אנשים לאחר קניית אוטו כזה או אחר, שנראים כמו שיר הלל לרכב שהם רכשו.

ככה זה כשאוהבים - לא רואים את החסרונות. :wink:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משפחה של חבר מנסה למכור רכב כזה כבר 4 שנים. אף אחד לא מוכן לשלם סכום שיכבד את עצמו, הרכב צורך 1:5 1:6 (הרבה עליות בעיר), בסוף השאירו אותו בבית בתור "אוטו לא אמכור בפרנציפ אחרי ששילמתי הון בתור יד ראשונה" (כבר מזמן עברו הלאה מבחינת רכבים ורכשו הרבה אחרים, תכלס הרכב "מציאה" :) )

גם עוד 4 שנים הם לא ימכרו,לרכב סחירות של נעל יד-2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שמקסימה באמת כמעט ולא יצא לי לראות.

 

הפרימרה פשוט מיוחדת. כן, הצורה שלה קשה לעיכול ולצעוק לעברה "מכוערת" הרבה יותר פשוט מלהסתכל עליה עוד הפעם ולהבין שהיא פשוט יפה :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התעלקות:

כמה שאלות לפותתח השירשור:

 

א) כמה עלה התענוג?

ב) יש הבדל מהותי בין הדגם שלך לדור לפניו?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, מאז שנפתח השרשור עברו למעלה מחודשיים, שזה אומר שהרכב כבר יותר מחצי שנה אצלי, ועבר למעלה מ 9,500 ק"מ.

הרכב עלה 50,000 שקלים. (המחירון לרכב היה כ 60,000 שקלים, והרכב היה אחרי טיפול 150,000 ק"מ), זה היה מעט יותר ממה שתכננתי להוציא אבל שתי מכוניות שראיתי ורציתי לקנות, עם אחד מהם לא ניתן היה לקבוע בדיקה "לא מחר, נדבר מחרתיים. בעצם אני לא יכול תתקשר אלי בשבוע הבא..." עם השני "תשמע, עד שאקבל את הרכב החדש יקח חודש וחצי, אז נסכם, תשלם לי מקדמה, ותיקח את הרכב עוד חודש וחצי". אמיתי. נשבע. לא בצחוק. אלו שתי מכוניות שעם שני הבעלים ניסיתי לתאם לבדיקה למחרת, (שניהם נחזו לתקינים לגמרי, וכנראה גם הבדיקה היתה מאשרת זאת) לשלם ולקחת את הרכב כבר למחרת. על שני הרכבים כבר הרצתי בדיקה ברשם המשכונות (שילמתי עבורה באינטרנט) לוודא שאינן ממושכנות.

 

הרכב שאצלי (מודל 2003) נמכר בצורתו מאז שנת 2001 ועד שנת 2005 או 2006 ללא שינויי צורה.

הדגם הקודם של המקסימה היה משנת 1996/5 ועד שנת 2000, והיה מעוצב בצורה שונה (יותר מרובע). אני לא מצליח להוריד תמונה אבל תעשה חיפוש ב 'יד2' לפי ניסאן מקסימה בין השנים 1995-1999 ותראה איך היא נראית, ואח"כ תעשה חיפוש מ 2001 עד 2005.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם מה שהפריע לי היה ההגה הכבד במהירויות חנייה - בתחילה ישנה הרגשה שמשהו לא תקין במערכת ההיגוי, אבל מסתבר שזה כך בכל המכוניות הללו.

די מוזר.

 

איזה קטע.

ואני חשבתי שרק אני מסטול ונדמה לי שההגה ממש כבד במהירות נמוכה. נכון, בכל המכוניות האלה ההגה היה אותו הדבר אז הסקתי שזה המשקל שלו, אבל בגלל שלא קראתי את הביקורת הזו בשום מקום אחר, די ייחסתי את זה לשגעונות הפרטיים שלי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הקודם של המקסימה היה משנת 1996/5 ועד שנת 2000, והיה מעוצב בצורה שונה (יותר מרובע). אני לא מצליח להוריד תמונה אבל תעשה חיפוש ב 'יד2' לפי ניסאן מקסימה בין השנים 1995-1999 ותראה איך היא נראית, ואח"כ תעשה חיפוש מ 2001 עד 2005.

זה שזה נראה שונה אני יודע, השאלה היא אם אתה או מישהו אחר פה יודעים על שינויים מהותיים בקטע מכני/חשמלי.

 

בכל מקרה, תודה על התגובה.

 

נשמע כמו אחד הרכבים שראויים להחליף אצלי את הקסנטיה (אני מדבר על דור הישן יותר, בגלל זה אני שואל עליו).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין איזה חצי תמונה של הרכב?

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קטע.

ואני חשבתי שרק אני מסטול ונדמה לי שההגה ממש כבד במהירות נמוכה. נכון, בכל המכוניות האלה ההגה היה אותו הדבר אז הסקתי שזה המשקל שלו, אבל בגלל שלא קראתי את הביקורת הזו בשום מקום אחר, די ייחסתי את זה לשגעונות הפרטיים שלי.

 

לא יודע אצלי רכב בגודל דומה ולא חושב שיש משהו כבד בהגה במהירות חנייה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לומר שהצריכה שהצגת טיפה אופטימית. אצלי מחוץ לעיר אני יכול לשאוף רק לאחד לעשר. ההגה כבד מאד במהירות נמוכה והרכב מרגיש כמו ספינה בסיבובים מהירים. מבחינת איכות ייצור הרכב הוא מרצדס לעניים אם כי הרבה יותר אמינה ואת זה אני אומר ללא כל סייג. אמינות אבסולוטית. כל האמור מדובר על מקסימה שנת 96 יד שנייה עם 190000 ק"מ. לא רואה כרגע שום רכב במחיר שלו שיכול בכלל להשתוות אליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לומר שהצריכה שהצגת טיפה אופטימית. אצלי מחוץ לעיר אני יכול לשאוף רק לאחד לעשר.

 

אל תשכח שיש 7 שנים הבדל בין שלו לשלך. הגיוני שיהיה הפרש כזה בצריכת הדלק. :)

 

הצריכה לא מפליאה, מחוץ לעיר גם הרכב שלי עם גודל טיפה יותר גדול ועם מנוע V6 3400 עושה 1/12 (מדוד בפועל במדויק) עם מזגן על 110-120.

 

ההגה כבד מאד במהירות נמוכה והרכב מרגיש כמו ספינה בסיבובים מהירים.

 

הגיוני... הרכבים האלו לא בנויים בכלל לסיבובים מהירים מידי ודיי בקלות נותנים לך את ההרגשה שהם לא...

 

לא רואה כרגע שום רכב במחיר שלו שיכול בכלל להשתוות אליו.

 

אימפלה זולה משמעותית והלה-סייבר עולה בערך אותו דבר אם אינני טועה. לאימפלה צריכת דלק דומה אבל יותר כוח זמין... כמובן שעל איכות אפשר להתווכח מכאן ועד לונדון אבל לא חושב שהן נופלות מהניסאן.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים ותמונות לבקשת הקהל.

צריכת דלק. בממוצע ל 1600 הקלומטרים האחרונים (מחשב דרך, לא חישבתי לבד. יש גבול), שרובם עירוניים לחלוטין עם פקקים וכ 400 מהם מחוץ לעיר - צריכת הדלק לפי המחשב היא 10.7 ליטר ל 100 ק"מ, שזה מעט יותר מ 1:9.

אם מאפסים את מחשב צריכת הדלק בכביש מהיר במהירות קבועה של כ 100 קמ"ש, צריכת הדלק היא 7 ליטר ל 100 ק"מ, זה יותר מ 1:13.

הגה כבד - ההגה הכבד לא קשור לרכב גדול או קטן, למנוע גדול או קטן. ההגה הכבד הוא ספציפי לדגם רכב (בהנחה שאין תקלה). להבדיל מהוולוו 940 שהיתה, לה היה ההגה הכי קל בעולם במהירויות נמוכות, עם קוטר סיבוב מפתיע מאוד.

אני לא יכול להשוות את הניסאן לאימפלה. אין לי נסיון עם אימפלה. גם אין לי ספק שהניסאן תציג אמינות ואיכות ייצור גבוהה משמעותית מהאמריקאית.

 

השורה התחתונה היא אוטו מרווח מאוד, עם יכולות דינמיות מוגבלות, נטול הנאה מנהיגה כמו שאנחנו אוהבים, אמין עד כמה שניתן לצפות לרכב בן 8, לא חסכוני אבל גם לא שתיין מוגזם. "מספק את הסחורה" להגדרה שהצבתי לעצמי כשחיפשתי רכב.

Picture 117.jpg

Picture 119.jpg

Picture 122.jpg

Picture 124.jpg

Picture 1125.JPG

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו ניראה מעולה. גם צריכת הדלק שאתה מתאר ניראית טובה לרכב בעל מנוע 2000 וזה למרות שצריך "להאכיל" עוד שני צילנדר.

 

לוולוו 940 ההגה הכי קל? הוא לא כבד, אבל בהחלט לא קל, אפשר לומר אינפורמטיבי, אבל בהחלט נהגתי על רכבים עם הגה משמעותית יותר קל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאפשר לציין את ניסאן לטובה בכל נושא האמינות, הרכבים שלהם באמת "טנקים" בקטע הזה, גם האלמרה שהייתה אצלינו 10 שנים הראתה אמינות אבסולוטית כמעט וגם הרכבים החדישים יותר שלהם מראים אמינות יוצאת מהכלל ביחס לשוק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...