Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק AUDI A3 1.6/1.8T אמיתית, מישהו יודע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.kml.co.il/Models/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99_A3

כאן יש לך את כל ההאודי A3 מכל השנים עם כל המנועים, אתה בוחר איזה אתה רוצה ואיזו שנה לוחץ מצד שמאל על "עבור לדף הרכב" ושם מופיע לך צריכת דלק ע"פ נתוני יצרן וצריכת דלק אמיתית.

זה לא מדוייק על האחוז אבל זה משקף בערך את הנתונים המציאותיים.

Miata ND2

 

פורסם

1:10 משולב.

1:9/8 משולב עם מזגן.

1:5/6 בנסיעה חזקה.

 

נבדק(כל חודש) ואומת מאז שהאוטו אצלי, משהו כמו חצי שנה.

😈Seat Leon Cupra 280😈

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
1:10 משולב.

1:9/8 משולב עם מזגן.

1:5/6 בנסיעה חזקה.

 

נבדק(כל חודש) ואומת מאז שהאוטו אצלי, משהו כמו חצי שנה.

 

אתה מדבר על דגם עם נפח מנוע 1.8?

 

כי הוא שאל גם על 1.6.

 

אני מעוניין גם לרכוש את הרכב הזה, אבל הצריכת דלק קצת מדאיגה אותי, זה אוטו שאוכל יחסית הרבה דלק לא יודע אם זה משתלם כל הסיפור אולי עדיף עם נפח מנוע 1.6 ויצרוך פחות דלק, אבל השאלה היא כמה פחות, כי כמובן שמנוע חזק יותר, זה עדיף.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

1:8 בשביל ה-1.6 זו צריכה מעולה, הרכב שתיין רציני.

זה ממש מוזר אבל ה-1.8T יותר חסכונית (בדיוק כמו שהרנו קליאו ספורט עם מנוע 2000 וגיר ידני יותר חסכונית מרנו קליאו 1.6 אוטומט).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
מדובר על 1.8T דיי סטנדרטי.

אין לי מושג מה קורה עם 1.6 או 1.8.

 

באמת יצא לך גם 1.5/6? מה כאילו ממש עם הרבה קיקים ולחיצות חזקות?

 

או שאתה אומר שאפשר להגיע לזה, פשוט אם ממש מגזימים?

 

לי יש הונדה סיויק 97 אוטומט דגם SR ומבדיקות שאני עושה אז יוצא לי 1.9.6 שזה כמעט 1 ל 10

ועוד בנסיע בעיקר בערוני ככה שזה יפה מאוד לרכב כזה ישן ועוד אוטומט.

 

ועוד אני מרגיש שאני לא נוסע הרבה והופ הגיע הזמן לתדלק שוב, אני מתדלק תמיד פול, אומנם אני לא נוסע עם האוטו רחוק, אבל גם עם צריכת דלק יחסית סבירה כזאת אני מרגיש שיוצא לי לתדלק לא מאט.

 

בתור אחד שייש לו את הרכב, אתה מרגיש שהאוטו אוכל הרבה דלק שכבר לא ממש משתלם להחזיק אותו או שזה סביר ולא ממש מפריע לך?

 

אני גם רוצה ללכת על T אדום, אבל מחפש משהו טוב שמור יד 2 לפחות עם קלומטרג' נמוך, באזור הצפון.

 

אה ומה הקטע של הקילופים באזור של המזגן? ראיתי את זה על שתי מכוניות ועוד אחת הייתה ממש ממש שמורה ועדיין היה לה את הקילופים האלה, זאת בעיה ידוע ב A3 השנים האלה?

 

ניתן להחליף קלף או מדבקה כדי לחדש את זה? או שזה סיפור?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
1:10 משולב.

1:9/8 משולב עם מזגן.

1:5/6 בנסיעה חזקה.

 

נבדק(כל חודש) ואומת מאז שהאוטו אצלי, משהו כמו חצי שנה.

 

אני כותב לך שוב, בבקשה תענה מזה אומר בידיוק נסיע חזקה?

 

1.5-1.6 האלה שרשמתה מאוד מדאיגים אותי, בתור אחד שרוצה לקנות את אוטו סוג רכב כמו שלך (T אדום)

 

ד''א איזה שנה האוודי שלך?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
אני כותב לך שוב, בבקשה תענה מזה אומר בידיוק נסיע חזקה?

 

1.5-1.6 האלה שרשמתה מאוד מדאיגים אותי, בתור אחד שרוצה לקנות את אוטו סוג רכב כמו שלך (T אדום)

 

ד''א איזה שנה האוודי שלך?

 

1:5 1:6 נסיעה חזקה זה דוושה על הריצפה יציאה ברמזורים פול גז וכדומה

 

 

יש לי אודי A4 1.8T אני עובר ב 50 ליטר דלק 570 ק"מ נסיעה בינעירונית מזגן עליות ירידות ( אילת)

 

משולב 50 ליטר 450 ק"מ

 

הכל עם מזגן

 

מאמין לאודי A3 יש נתונים יותר מרשימים כי היר קלה יותר

 

כמובן אני מדבר על מנוע 1.8T ידוע שגם 2.0 זוללת יותר דלק לגבי 1.6 לא רואה סיבה לקחת כי אין לה את הכח הזמין.

 

 

תודה ושבת שלום

פורסם

נתחיל בזה שאני סטודנט ומצליח להחזיק את האוטו לבד ממשכורת של בערך 3K.

האוטו שלי סטנדרטי++..לכן צריכת הדלק גדלה בהתאם.

רשמתי כבר שבנסיעה רגועה, שזה גם ככה 95% מהזמן שלי, צריכת הדלק תעמוד על 1:10/9.

בנסיעה חזקה, שזה אומר בגדישה גבוהה ובסלד גבוה, צריכת הדלק עומדת על 1:5/6.

 

שים לב שאומנם מחיר הרכב נמוך, האחזקה שלו יכולה להיות יקרה.

חיישן למדה 1100 ש"ח, מאפ 900 ש"ח, טיימינג סביבות ה3K וכו'..

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
נתחיל בזה שאני סטודנט ומצליח להחזיק את האוטו לבד ממשכורת של בערך 3K.

האוטו שלי סטנדרטי++..לכן צריכת הדלק גדלה בהתאם.

רשמתי כבר שבנסיעה רגועה, שזה גם ככה 95% מהזמן שלי, צריכת הדלק תעמוד על 1:10/9.

בנסיעה חזקה, שזה אומר בגדישה גבוהה ובסלד גבוה, צריכת הדלק עומדת על 1:5/6.

 

שים לב שאומנם מחיר הרכב נמוך, האחזקה שלו יכולה להיות יקרה.

חיישן למדה 1100 ש"ח, מאפ 900 ש"ח, טיימינג סביבות ה3K וכו'..

 

לפי איך שאני נוסע אני חושב שאני יגיע ל 1.5/6 כמעט תמיד, אני אוהב לנסוע מהר ועם לחיצות וקיקים מידי פעם, ואם אתה אומר שבנהיגה כזאת האוטו מוציא 1.5 1.6 אז זה הוצאה לא קטנה, כל פעם לתדלק, ואני מתדלק פול קבוע,

עם ההונדה שלי גם עם לחיצות אני מגיע ל 1.8/9 וזה בערוני בעיקר

 

וזה לא רק העניין של הדלק, החלקים יקרים, ולפי מה שהבנתי האוטו קצת רגיש, וחלקים קטנים כמו חיישנים וכו גם נהרסים, באמת שניראה אחלה אוטו אבל מפחיד כל הסיפור של הדלק והעליות ההחזקה.

ניראה לי אני ילך על רכב אחר, תודה על העזרה עד עכשיו.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

השארתי לך הודעה פרטית HONDA.

 

דרך אגב, צריכת דלק אצלי ב A3 ידנית 1600 נעה בין 1:11.6 משולב (ביום חם עם מזגן פועל כל הזמן) לבין 1:13.5 משולב ביום קריר.

 

הנתונים אומתו לאורך 10,000 ק"מ עם תדלוקים מלאים ואיפוס ק"מ לאחר כל תדלוק.

×
×
  • תוכן חדש...