רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
רכב גרוע איכות חומרים ירודה זללנית בדלק ירידת ערך מטורפת .רק דבר אחד טוב יש לי להגיד על הרכב אמינות אמינות אמינות .לפני חודש בערך פרסמתי שאני לא מצליח למכור את הרכב גם ב20.000 אלף פחות :קישור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=429260 ושאלתי אותכם מה הייתם עושים במצב שלי ,אז אלה שאמרו לי שצריך סבלנות צדקו בגדול ,קיבלתי על הרכב 22.000 אלף יותר ממה שהציעו לי במגרש מכוניות .אז לכל מי שלא מצליח למכור לחכות בסבלנות אם יש לך רכב שמור ואם נתונים טובים בסוף יגיע הקונה ,כמו שאומרים לכל סיר יש מכסה .דרך אגב הקונה הראשון שבא לראות את הרכב קנה . לסיום המלצה מי שחושב לקנות שיחשוב טוב טוב . בהצלחה
הודעה אחרונה מאת D1winner, -
- 2 תגובות
- 936 צפיות
מצאתי על קיר בפייסבוק שיטה חדשה?
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 23.3 אלף צפיות
מחפש להשכיר רכב ביום ראשון הקרוב לשלושה ימים בבאר שבע. לכל חברה שהתקשרתי רוצים מסגרת אשראי של 3500 שקלים. למה? מזה הפיקדון הזה? למה לא חותמים פשוט חוזה שבו אני מתחייב בהשתתפות עצמית במידה וקורה משהו? אני מסוג האנשים ללא אשראי, מדוע אין ביכולתי להשכיר רכב?...
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 632 צפיות
יש לי נזילת מים ליד הגלגל הימני הקדמי (בצידו הפנימי). אני יודע שמיכל המילוי של הרדיאטור והרדיאטור עצמו לא נמצאים באיזור אלא בצד שני של המנוע ובאמצע. כמו כן, גם המיכל של המים של הווישרים נמצא בצד שני. בדקתי מים בכל המקומות ולא חסר. מאיפה יכולה להיות הנזילה? מה זה אומר? האם זה יכול להיות המזגן?
הודעה אחרונה מאת galilih, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
החבר היקר שלי רווק בן 32 שרוצה לטרוף את החיים,החליט שהוא רוצה לייבא בוגאטי.. מתי שהוא אמר לי את זה לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. השאלה אם זה אפשרי?? (כסף זה לא בעיה).
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מסתובבת באזור שלי ג'טה TDI (ה T כחולה במקור), ידנית, סטיישן, דור חמישי. הרכב ביבוא אישי מארה"ב ובקרוב יצא למכירה. מאחר וקונפיגורצית ה TDI-ידני-סטיישן מושלמת עבורי מעניין אותי לבדוק מה זה ה T הכחולה הזאת ומה זה אומר על המנוע?
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
-
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5 אלף צפיות
אטמוספרי (?), ללא טורבו, אבל מה ההבדל תכלס? ולמה ללכת על מנוע כזה ולא מוגדש? הבנתי שבעיר כביכול הוא מתנהג כמו רכב רגיל אבל בגדול הוא עדיין עושה 1 ל-10-11 לא? תודה
הודעה אחרונה מאת Croc, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מכתבה שקראתי היום במוסף ממון של ידיעות אחרונות לא יכולתי להתעלם והייתי חייב לפתוח שרשור. מדובר במבחן שכזה על שלוש מכוניות שהתירוץ לכיתבתו הוא בעצם החלטה הזויה של משרד האוצר והאחראים לרכישת רכבי השרים. עפ״י הכתבה הוחלט שמחיר המינימום לרכב לשר ממשלה יהיה 200 אש״ח בשל סיבות ״טכניות״ או איזו המצאה אחרת. מה שהופך את הפורד, הקיה אופטימה והפיג׳ו ללא רלוונטיות. מוזר איך לנשיא צרפת הפיג׳ו מתאימה אבל לשרים רמי המעלה שלנו שאינם נמנים על פשוטי העם היא לא. קטונתי מלהבין את שיקולי המדינה. מישהו נוסף קרא/נתקל בכתבה?
הודעה אחרונה מאת momgo, -
-
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכם, ברשותי גולף מודל 2001, לאחרונה נדלקה לי נורת ABS בלוח המחוונים, הלכתי לבעל מקצוע שחיבר לי מחשב והיה רשום שהחיישני ABS בשתי גלגלים הקדמיים תקולים אך המוסך הזה לא מטפל בדברים כאלה. מקריאה כאן בפורום הבנתי שלפעמים מצטבר לכלוך על החיישן וצריך פשוט לנקות אותו. התקשרתי למוסך א' ותיארתי את הבעיה, אמרו לי שהחיישן בדרך כלל לא מתקלקל, וזה מצביע על מחשב ABS שהלך לעולמו, תיקון יעלה לי 1200 ש"ח. שאלתי אם זה חיישן שהלך כמה יעלה לי תיקון אמרו לי 400 שקל כל גלגל, שזה יוצא 800 ש"ח. נסעתי למוסך ב' ואמרתי לו שחיברנו מחשב ורשום 2 חיישנים תקולים, האם יכול להיות שיש עליהם לכלוך? הוא טען שלא וחייבים להחליף את 2 החיישנים שזה כל אחד 450 שקל, כולל עבודה זה 1000 ש"ח. נ…
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- 1 תגובות
- 591 צפיות
סדרה על כל מכוניות הקונספט של התערוכות מכל השנים מה עלה בגורלם , וכו' פרק 1 בעוד 17 דקות על ביואיק סנטוריון משנת 1956 ועל פלימות אקפלורר משנת 1954 קראתי בעיתון על הסדרה אתמול נשמע טוב , מקווה שתהנו.
הודעה אחרונה מאת smallars, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם הורדת רכב מהכביש זה אותו דבר כמו ביטול רשיון רכב? האם התהליך הוא סטנדרטי שכולל הגעה למשרד הרישוי, מילוי טופס ומסירה של רשיון רכב ישן? בזה זה נגמר? ועוד שאלה: אם אני מעוניין למסור את הרכב שאני מוריד מהכביש לפירוק, חלקים, גריטה וכו', האם להוריד אותו מהכביש לפני המסירה או אחרי? מה היתרונות והחסרונות? או שקיימת רק אפשרות אחת?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מיקום 7 התחנות המשתתפות ב"מבצע" מפורסמות בתמונה של ידיעות אחרונות אללה יסתור מה שילך שם...
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
פליקס מציעים את הצ'יטה ללקוחותיהם במחיר של 1100 ש"ח + 150 התקנה. עד היום נעזרתי בנסיעותי מחוץ לעיר ב- WAZE, אבל שמתי לב שלמשל על הגטסו שעל כביש ליד בנסיעה דרומה ליד ג'סר-א-זרקא הוא לא מדווח, למשל. אז האם ההוצאה מוצדקת, בהתחשב בכך שכרגע רוב הנסיעות שלי הן עירוניות?
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1 אלף צפיות
הצלחתי לזהות קורבט, פרארי, בנטלי, האמר אבל לא את הדגמים .. מישהו מזהה? http://www.youtube.com/watch?v=57Bs5h9nFJM
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
החברה קוראת לעצמה "ווילר", ומציעה 500 ש"ח למי שישים על ריכבו מודעת פרסומת של מותגים שונים, כל חודש. נשמע חצי הגיוני, אבל לא מכיר אנשים שעשו את זה. לי זה לא בא בחשבון, כבר יש לי פרסומת של העסק שלי על האוטו. אבל אולי יש פה חברים שזה יוכל לעזור להם.
הודעה אחרונה מאת locomotive, -
-
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יש לי איביזה 2011,1600 - לפי מה שאני יודע נפח מיכל הדלק הוא 45 ליטר. אתמול נדלקה לי נורה (דבר המצביע למיטב הבנתי על כך שנותרו 7 ליטרים במיכל), לאחר נסיעה של כ20 ק"מ נכנסתי לתדלק. להפתעתי למרות שלהערכתי נשאר לי במיכל משהו כמו 4-5 ליטר - נכנסו עוד 46 ליטרים .. זה הגיוני ? או שבוודאות הבעיה היא במשאבות של תחנת הדלק ? יש לציין שלא המשכתי לתדלק אחרי שהמשאבה קפצה בפעם הראשונה... תודה
הודעה אחרונה מאת dorki, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי חברים, סקר פייסבוק חדש עלה: אם הייתם יכולים לבחור רכב מהעבר לנהוג עליו, במי הייתם בוחרים? הכנסו לפייסבוק שלנו וכתבו לנו!
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
ליסינג תפעולי
מאת bigbosf- 1 תגובות
- 703 צפיות
שלום חברים. מישהו פה יודע לכוון ולהסביר מה פשר המושג ליסינג תפעולי או מימוני . הכוונה היא למצב שהרכב נניח עולה 70 אלף שקלים ואני משלם 30 לדוגמא ואת השאר בתשלומים כל חודש. האם התשלומים החודשיים כוללים גם את הביטוח ? מה עדיף לקחת הלוואה מהבנק או להשתמש בשיטה הזאת ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת riji30, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
השר דן מרידור ורעייתו היו מעורבים בשבת האחרונה בתאונת דרכים חזיתית קלה ברחוב המייסדים בשכונת בית הכרם בירושלים. את הרכב הסיע נהגו האישי של השר, וככל הידוע שהו בו גם מאבטח ובנם של הזוג. מחקירת המשטרה עולה כי מסיבה שאיננה ברורה, סטה רכב השרד הממשלתי מסוג סקודה סופרב ממסלול נסיעתו והתנגש חזיתית בג'יפ שנסע בכביש. למזלם של משפחת מרידור, כיוון שמהירות הנסיעה הייתה איטית יחסית, הם לא נפגעו באופן משמעותי. השר ואשתו, ליאורה, נפצעו באורח קל, והם סבלו מפגיעות שטחיות - כך נמסר מדוברות בית החולים הדסה-עין כרם בעיר, אליו פונו השניים לצורך בדיקות. בני הזוג שהועברו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים,שוחררו שעות ספורות לאחר מכן. מהמשטרה…
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
כפי שכבר ציינתי, אני מתעניין בהונדה סיוויק 5 ד' 2010. ראיתי שיש לא מעט תתי דגמים לרכב הנ"ל והייתי שמח לקבל הסבר קטן על השוני בין הדמים. תודה!
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- 3 תגובות
- 897 צפיות
http://cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2707-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%92%D7%95-3000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C-%D7%94%D7%A0%D7%97%D7%94.html מקס.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 0 תגובות
- 727 צפיות
אין לי גישה לאוף טופיק.(מדובר על דבק סיליקון לבן). אז שלום,נפלה לי ידית ניקל פלסטיק מהרכב, הדבק הדו צדדי המובנה שהיה לו התייבש לגמרי ונהרס. לאחר בזבוזי כספים וחפירות אינסופיות באינטרנט ונסיעות לחנויות בשביל דבק, הבנתי שדבק 3 שניות, אפוקסי ודבק מגע באופן כללי טובים ואולי גם מאוד אבל לא כדאי בכלל להשתמש בהם על רכב עקב סימנים, נזק לפח ולצבע, וכן גם בידיות צריך להתחשב. אז קראתי הרבה על סיליקון שהוא טוב וחזק. אז קניתי דבק סיליקון לבן מACE.עכשיו השאלה שלי היא, האם הסיליקון הזה לדעתכם יכול להחזיק לי הרבה זמן? ולא פחות חשוב מכך(כדי שידבק מצויין)איך למרוח? תודה רבה לעוזרים !.
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
צהריים טובים חברים, ביום שישי נסעתי לחבר, הוא גר בשכונה של בתים בעלי 4 קומות ובין הבניינים יש חנייה (לא פרטית) ,חניה בשפע, לא חסר איפה לחנות. חניתי אצלו את האוטו בסביבות השעה 10 בערב (יום שישי) ואחרי כמה שעות בערך ב12.30 בלילה אני חוזר לחניה, ואני קולט שרכב עבודה פשוט חוסם אותי ועוד רכב אחד לידי.(מצורפות תמונות). התקשרתי למשטרה, חיכיתי בערך 3 שעות לניידת, הייתי בתחנת משטרה עצמה (אם לא היה תור אצל החוקר הייתי מגיש נגד בעל הרכב תלונה), לא הגיעה ניידת ולא כלום, בעל הרכב לא ענה למשטרה לפלאפון ולא היה ניתן לעשות כלום, הרכב שלי חסום. מוקד 106 טען שהוא לא עושה שום דבר בנושא, ובמיוחד שלא בלילה, מוקד 100 של המשטרה טענו שניידת צריכה להגיע כל רגע (וכך במשך 3-3 וחצי שעות) ובסוף ל…
הודעה אחרונה מאת xXxShuShxXx, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
סוף סוף ש התקנתי מגנזיום .. שאלה לי אליכם יש מה לעשות עם הגנטים הקודמים ?? למכור לאיזה פנצרייה או משהו ??
הודעה אחרונה מאת WM29, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מכונית העל האיטלקית למבורגיני אונטדור מצטרפת למועדון ה-1,000 כ"ס עם גרסת אנדרגראונד רייסינג משופרת בכבדות. חלופה לבוגטי ווירון? http://www.youtube.com/watch?v=TDZyCHlgO6o&feature=player_embedded#! דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מכוניות משופרות ברמה טכנית גבוהה, הן לרוב הצהרה על יתרון טכנולוגי. בתחום התלת ספרתי שמכוניות העל מטיילות בו כשגרה, כל קמ"ש משנה, וכל קיזוז של עשירית מהשעון הוא בגדר הישג עצום. לכן כאשר מכונית חוצה את מחסום ה-1,000 כ"ס מדובר ברכב שמייצר הרבה עניין מפאת קרבתו למכונית הקיצון הסדרתית החזקה בעולם – בוגטי ווירון (שבגרסת ויטס החדשה מגרדת 1,200 …
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום.. ברשותי פולקסווגן קאדי לייף שנת 2009 נפח מנוע 1900, מה המחירון של הרכב הזה?? אשמח לשמוע חוות דעת על טויוטה פריוס.. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת בכור כהן מוטורס, -
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בוקר טוב, נמאס לי מהסוכן ביטוח שלי, ורציתי לדעת אם מישהו התנסה בביטוח דרך WOBI. תודה
הודעה אחרונה מאת big, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, אני אשמח לעזרתכם בנושא. למיטב הבנתי יש תו תקן אירופאי לג'אנטים. אני מעוניין לדעת מהו השם של התקן (אם יש גם הפנייה לאתר שלהם יהיה מעולה). מה שעולה עד עכשיו מחיפושים הם שני תקנים: ECE, EEC אבל נראה שהם לצמיגים ולא לג'אנטים. אני אשמח לדעת, חשוב שהתקן יהיה אירופאי (זוהי ההגבלה של משרד התחבורה) כדי שכאשר אביא את הג'אנטים לא יעשו לי בעיות (כבר קיבלתי אישור, באישור נכתב "חובת סימון תקן"). תודה רבה, נאור
הודעה אחרונה מאת Legend, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כאמור הרכב (יונדאי גאלופר) חונה כבר חצי שנה לפחות ברחוב מתחתי ללא תזוזה.השארנו לו פתקים על החלון,בדקתי כמובן באתר של המשטרה שהרכב לא גנוב...שום כלום בינתיים. יש איזה חוק עזר עירוני שאמור לדרוש ממנו לפנות אותו?
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 0 תגובות
- 590 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=_Wn1EFLa2C8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת AlexN,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
