רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חשבתי לחלוק http://rpipg.pas-rahav.com/umi/shevrolet/mini_0406/?ref=YAD2&BID=20023&toolid=K1MDA4
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לינק : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4239616,00.html תקראו טוב ותגיעו לפסקה הזו : אני מריח כסף באויר . והאף שלי אף פעם לא טועה .
-
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, קיבלתי הצעה אחת אבל רציתי לשאול האם יש מקום שייתן לי בסביבות 1000 ש"ח בצפון על רכב משפחתי ישן (בן 17) לפירוק?
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני שעה בערך עברתי בצומת מקסים וראיתי שמתקינים שם מצלמה בצומת, מישהו יודע איזו מצלמה זאת?
הודעה אחרונה מאת vxlan, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום כולם אני חייב לשתך אתכם בזה - היום נסעתי לבסיס במעלה אפריים, ובנסיעה עם 161 של חברת אפיקים, האוטובוס פשוט התחיל לבעור באמצע נסיעה! האש פרצה את הבידוד של המנוע וחדרה לתא הנוסעים. במזל, אף אחד לא ישב בצמוד לווילון המיגון ולכן לא נכווה. מה נסגר עם אפיקים?! זה האוטובוס השלישי בשנה האחרונה! שניים נשרפו כליל, ואת זה אני והנהג כיבינו בזמן (מה גם שהמטפים לא היו הכי הכי...). האוטובוס, למי שמכיר, אוטובוס ממוגן של אגד לשעבר, מולבש כמובן (מיגון שהורכב על האוטובוס, אפטרמרקט ולא במפעל) מסוג MAN על מרכב ברק 21 של מרכבים (בן 14 כבר לפי דברי הנהג). שילוב של החום של הבקעה, החום של המנוע, גילו, ועליה תלולה עשו את שלהם. בנס, לא היו נפגעים (חוץ מהיד שלי שהתמלאה ב…
הודעה אחרונה מאת artlove, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום , לצורך עבודה במסגרת תואר ראשון בשיווק , אני מחפש מידע לגבי מתחרים של חברת סקודה. מצאתי שממחקר שנערך לאחרונה , עולה שאופל היא מתחרה ראשית של סקודה אך לצערי לא מצאתי נתונים שיוכיחו זאת . אני מחפש גרפים ונתונים פיננסיים . אשמח אם תוכלו להפנות אותי לסוג זה של מידע עדיף באנגלית תודה רבה
הודעה אחרונה מאת artlove, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מצאתי אתר אמריקאי מושקע ומעניין שנותן ציונים ומדרג את כל המכוניות החדשות הנמכרות בארה"ב. הציונים נתנו על סמך שקלול ציונים , חוות דעת ומבחנים השוואתיים שנעשו בארה"ב ע"י מדיית הרכב בערוצים השונים. נלקחו בשקלול המומחים הידועים והנחשבים ביותר בעיתונות הכתובה, מגזיני רכב ואתרי רכב. http://usnews.rankingsandreviews.com/methodology/ האתר מחלק את המכוניות לפי קבוצות , שאינן חופפות כלל את הקטגוריות בארץ. חלק גדול מהדגמים אינו קיים בארץ , או אם קיים אזי בגרסאות שונות מהמפרט המגיע לארץ . עדיין הדרוגים מעניינים ונותנים פרספקטיבה מעניינת. בראייה "ישראלית" יש כאן הפתעות "מרעישות". קטגוריית "מכוניות קטנות ברות השגה" : ( בד"כ עד 20,000 $) 1. הו…
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים. רציתי לשאול אותכם, אתמול חבר שלי אמר לי שרכב דיזל בעמידה לא צורך דלק . הדבר לא נראה לי הגיוני האם זה נכון? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי נתקלתי במוצר הבא: http://www.wallashops.co.il/a/gdp.aspx?ai=2597121&cfm=BFF3FD7267D9 מישהו שמע? מכיר? זה שווה משהו? ואם כבר מדברים על זה, יש איזה שיטות אחרות לקרר את הרכב בקיץ?
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, ערב טוב רציתי לדעת איך ניתן לדעת שהאנשים שמעבירים את הרכבים ממקום למקום, העבירו אותם בצורה עדינה ולא התעללו בהם?, גם מבחינת זה שהרכב בהרצה ולא צריך לעבור 3000-3500 סל"ד וגם מבחינת זה שהמנועים קרים והם בטח ממהרים להעביר כמה שיותר רכבים. תודה
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 6 תגובות
- 934 צפיות
האם יש מועד לתחילת המכירה של ה208 בארץ? והאם יש כוונה להמשיך ולמכור את ה207, לפחות לתקופה מוגבלת, במחיר שבו היא הוצעה כמה פעמים העבר, באיזור ה86-88 אל"ש? אשמח למידע מיודעי דבר.
הודעה אחרונה מאת Shezif, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מי היה מאמין, פיאט מצליחה בארה"ב. אין מספרים מדוייקים אבל התכנון היה 3000 מכוניות בשנה autoblog בחודש מאי פיאט מכרו בארה"ב 4,003 מכוניות. במאי שנה שעברה 1,759 autoblog
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- 9 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום. אני מתכוון לרכוש רכב משומש והוא רשום ע"ש בעלים עיקריים, ובנוסף למטה כתוב "בעלים נוספים: XXX". אנחנו בעיקרון יצרנו קשר עם אותו ה XXX (למעשה זאת בחורה). הם זוג (לא נשוי) שהחליטו שהבעלות תהיה משותפת. כיצד רכישה כזאת מתבצעת? האם אני חייב ששני בני הזוג יהיו איתי בעת העברת הבעלות עם תעודות הזהות שלהם, או מספיק שרק הבחורה תהיה עם תעודת הזהות שלה + של בן זוגה? תודה.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
חבר שלי הזמין בהמלצתי והולך לקבל את האסטרה טורבו החדשה שלו בימים הקרובים. הוא ראה את המס' רישוי שלו ולא הבין למה אין סיומת של 75,78,79... המס' רישוי שלו הוא XX-XXX-13. יש סיבה לכך?! אותי זה לא הכי מעניין אבל הוא מוטרד מזה וחופר לי הקצו לאופל מספרי רישוי כאלה או מה!? תודה על העזרה חברים!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, עלה לי רעיון לעשות סקר לרכב מועדף בקטגורית הסופרמיני הידנית, יכול להיות מאוד מעניין. באיזה רכב אתם הייתם בוחרים ללא שיקולי תקציב (כמובן שלא מדובר על סופרמיני פרימיום אלא הדגמים העממיים שלא חוצים את גבול 80000 שקלים) להלן האפשרויות: 1. אופל קורסה 1.2 3 דלתות 2. סיאט איביזה 1.4 3. סקודה פאביה 1.4 4. פולקסווגן פולו 1.4 3 דלתות 5. פיג'ו 206+ 1.4 6. פורד פיאסטה 1.25 7. סוזוקי סוויפט 1.25 8. ניסאן מייקרה 1.2 9. פיאט גרנדה פונטו 1.2 10. קיה ריו 1.2 (גבולית מאוד מבחינת המחיר) 11. רנו קליאו 1.2
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קניתי השבוע סובארו ליאונה שנת 92 אוטומטית שמאובזרת כמו דגם gl ובנוסף לכך בלוח השעונים ישנה תצוגה דולקת של 4 גלגלים ורשום awd וגם על הגדיל הקידמי יש את אותו סימול. יש ברשותי סובארו ליאונה בסיסת והרכב שקניתי גבוה בצורה משמעותית מהסובארו השניה. יש הפרש גבהים של 10-15 ס"מ בין הרכבים. ברישיון הרכב מופיע הנעה 4x2 . מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום רב לכולם. אני מעוניין לפתוח מקום לשטיפת מכוניות כאשר היעד הוא גם להגיע לבית הלקוח ולחברות וגם כמובן לקוחות פרטיים. הקונספט הוא מיוחד ואני בשלב זה לא יפרט כי אני במגעים עם חברה בחול. השאלה שלי היא כמה מרוויח העסק על כל אוטו כולל עובד, כי כרגע אני יודע כמה עולים לי החומרים לכל אוטו. אשמח אם למישהו יש ניסיון או מכיר את התחום. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם , ברצוני להזהיר את כל אותם הנהגים הצעירים שמעוניינים לקנות את הרכב ה"ראשון" שלהם או מעוניינים לשדרג את הרכב. מדובר על סוחר בשם ערן , מאיזור גוש דן - שוהם. ערן מתמצא אך ורק במכוניות מסוג רנו מגאן, לטענתו כל הרכבים שלו מטופלים, שמורים, נקיים מתאונות, בעיות ותקלות. חבר קרוב קנה אצלו רכב והסיפור הוא כזה : הרכב נקנה לפני מס' חודשים , כבר בבדיקה עלו בעיות אך ערן הבטיח כי את כל את התקלות הוא יסדר ברכב. לאחר שערן באמת סידר את התקלות ה"קטנות" הרכב נרכש .. עם בעיה אחת נוספת - בעיה בגיר. קודם כל ערן הבטיח כי למשך 6 חודשים הוא נותן אחריות מלאה לכל בעיה אשר תהיה לרכב. בנוסף הוא אמר כי במידה והבעיה בגיר תחמיר הוא יתקין את הגיר. - ואפילו יהיה מוכן …
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
-
- 19 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
היי, יצא לי להיות נוכח בתערוכת השיפורים השנתית של אתר האינטרנט הגדול ביותר בבולגריה בתחום השיפורים (tuning.bg). הופתעתי ממה שראיתי, מהתרבות המפותחת וממגוון השיפורים. בהחלט אפשר לומר שנהניתי. התערוכה כללה אולם של מכוניות חדשות, בהן יונדאי ג'נסיס, מזראטי גראן טוריסמו, ועוד כמה מכוניות מרשימות. עוד אולם של מכוניות משופרות, שהמרשימות מביניהן הייתה חיפושית ישנה עם מכלולים של פורשה. נערכה גם תצוגת דריפטים עם ב.מ.וו מיועדות לדריפטינג. אני חייב לציין שהנהגים לא היו מקצועיים במיוחד ורואים שלא נעשו חזרות מיוחדות. לסיום נערכה תחרות "מיס טיונינג" לשנת 2012. יש לציין שהכניסה לתערוכה עלתה 7 לבה (שזה משהו כמו 17 שקל), והאוכל והשתיה לא תומחרו בצורה חזירית ביחס למחירים הר…
הודעה אחרונה מאת .tommy g, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם,לאחרונה שמתי לב להצטברות של נקודות כתומות קטנות על צבע הרכב (ג'ינג'ים),ניסיתי להוריד את אותן הנקודות אך לא הצלחתי. למישהו יש רעיון,אולי חומר מסויים יעזור? ובקשר לפוליש ולווקס איך אני מתחיל? ,האם אני חייב את המכונה שנראת כמו דיסק? ומזה פלסטלינה? אני אשמח לקבל המלצה על מקום שעושה את כל הדברים הנ"ל במידה ויהיה מסובך מידי לעבוד לבד. תודה לכם ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 38 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שמישהו יכין קפה שחור אסלי חזק חזק וימזוג בבקשה כוס לסמל"ת. http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2696-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A1%D7%93%D7%99%D7%A6-%D7%99-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%E2%80%93-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-102,990-%D7%A9%D7%A7%D7%9C.html מדובר בדגם שהושק לראשונה בשנת 2006, משווק בישראל משנת 2007 ובהצלחה לא רעה בכלל. מזל שבסמל"ת נזכרו להביא אותו ארצה רק באמצע שנת 2012, אחרי שלקח להם ארבע שנים להבין שההאצ'בק הקומקפטית האחרת שלהם (בראבו) לא נמכרת בארץ בגלל הגיר הרובוטי. ואז יש את עניין התמחור... סוזוקי SX4 אוטומטית בסיסית עולה 112 אלף ש"ח. פיאט? 114! סוזוקי SX4 אוטומטית מאובזרת עולה 114 אלף ש…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
שלום לכולם
מאת shm- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 560 צפיות
אני חדש בפורום רציתי להתייעץ לגבי קניית רכב יד שניה יש שני רכבים שאני מתלבט ביניהם דייהטסו אפאלוז 93 ודייהו נובירה 98 נראית הרבה יותר יפה הקילומטרז' שלהם דומה כ 170אלף המחיר גם זהה 4000 שח. ההתלבטות שלי זה כיוון שקראתי בפורום שהדייהו נובירה הוא רכב מאוד בעייתי אציין גם שלדייהטסו יש רדיאטור חדש וגם מצבר חדש אם זה משנה הרבה תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מטורף בהחלט, ממה שהבנתי, מקום ראשון בתחרות שלהם. אין לי מושג איך הרכב הזה מתנהג על הכביש במסלול רגיל, אבל מה שכן זה בהחלט מטוס. כמה מטרים בשניה לעז**ל זה 405 קמ"ש??
הודעה אחרונה מאת liav12, -
כרגיל גם הפעם אני מביא לכם תמונות של הרכב לפני כולם, וכמו שאתם יכולים לראות בתמונות הרכב מגיע מאוד מאובזר ברמה המפוארת הוא מגיע עם גג פנוראמי, ריפודי בד בשילוב עור, קסנון ועוד המון דברים לגבי המחיר אני לא יכול לפרסם אבל הוא תחרותי תחילת שיווק בשבוע הקרוב. ובנוסף עוד אורח שהגיע להליכי תקינה מיצובישי ASE.
הודעה אחרונה מאת mont, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לילה מצויין! לאלו שמצאו את המשענת בסיאט לא שימושית בגלל הגובה שלה, באתר הזה גיליתי שיש כפתור על המשענת שמאפשר לכוון את הגובה שלה - הייתי חייב לבדוק את זה עכשיו (3 בבוקר ) ורשמית זה היום הכי מאושר שלי השבוע
הודעה אחרונה מאת BlackMambaX, -
שלום יש לי מיצובישי כרזימה 99 ואני רוצה לנסות להשיג את כל בית המנורה הפנימי שיש ברכב במרכז הגג הוא פשוט נשבר ואני צריך להשיג חדש ?? אשמח לקבל תשובות לגבי זה ... צודה
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 0 תגובות
- 898 צפיות
אני מחפש מקום שעושה השחרות חלונות בלייזר. הציעו לי באוטו גלאס בגיסין פתח תקווה את כל החלונות ברכב בסכום של 2700 שקל כולל מע"מ כולל אישור ממשרד התחבורה. הסכום הוגן או שיש מקומות שעושים את זה בזול יותר עם אותם האישורים?
הודעה אחרונה מאת viper05, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
מתוך האתר של ''עמל'': בהתאם לתקנה 213 לתקנות, קורס רענון נהיגה מיועד לנהגים שבאותה שנה מלאו 5 שנים מיום שקיבלו לראשונה את רישיון הנהיגה, ומטרתו לרענן את הידע של הנהג. אי ביצוע קורס רענון נהיגה במועד יביא לשלילת רישיון הנהיגה. ________________________________________ אני אישית מכיר אנשים ששלחו להם מכתב לעבור את הקורס, לא עברו אותו(לא הלכו בכלל), ושניה לפני שנגמר להם התוקף של הרשיון - שלחו להם חידוש. שילמו כמה שצריך לשלם, וכרגע יש להם רשיון חדש למשך כמה שנים טובות. אז מה הטעם לעבור את הקורס הזה, לבזבז זמן וכסף(205ש''ח), אם במילא מחדשים? יש כאן אנשים שגם להם זה קרה?
הודעה אחרונה מאת Snorki, -
-
היי, אני מחפש לקנות MX5 לא יותר מ1998. ההפרש בין המחירונים הוא כ10K, 46 מול 55~ לוי היקר יותר. לפי איזה מחיר ללכת ? כמה להציע למוכר ? הרכב שמור מאוד ובמצב טוב, 195000ק"מ, יד 4, 9 שנים אצל המוכר.
הודעה אחרונה מאת Croc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
לפי כשעתיים נפרדתי מהמיטו שלי, אחרי 3 שנים ו 39000 ק"מ ביחד. אני עדיין קצת לא מאמין שזה קרה, מאוד מוזר לי לחשוב שמישהו אחר נוהג עליה עכשיו. אני לא הולך לעשות סקירה על הרכב עצמו כי יש מספיק מידע על זה. אני רוצה לשתף יותר בחוויה של האחזקה והשימוש. המיטו שלי היתה אדומה עם חבילת ספורט וג'אנט 18". חוץ מזה לא הוספתי שום דבר. הדבר היחיד שהיה לי חסר זו אפשרות לשמוע מוסיקה מהסמארטפון. רציתי להחליף את המערכת לאחת שתומכת בהזרמה דרך BT אבל זה לא היה לי מספיק חשוב ותמיד דחיתי את זה עד שזה לא קרה בכלל. סה"כ אהבתי אותה ונהניתי. היא שימשה אותי בעיקר לנסיעות לעבודה, היו גם נסיעות לנס הרים וטיולים בסגנון אבל לצערי אין לי הרבה זמן לדברים האלו כרגע אז זה קרה בתדירות נמוכה מאוד. ק…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- RK
- thema832
- Son goku
- meir_gi
- Itzik-b
- אריה שאג
- פאר האורה
- Aviady001
- mikk
- yossiaviel
- GTאי
- גולדן191
- Igalz
- ELI001
- nisim91
- ניקו פ.
- amital4
- סולל הדרך
- garicho
- itsik170
- פינדר
- thazethaze
- orankohn
- איציק נ.
- itaimoto
- fishmanl
- sagi_11
- נהג מירוצים ותיק
- מחכה
- לירון .ה.
- RedLabel
- yuvk
- צוק
- Derish
- amosbmw
- יבגניפ
- Barditchov
- נירו72
- this_is_me
- פריג'י
- Obgel
- Stangg
- Supertigre
- guy.a
- Satori
- חד אופן
- blackpolo
