Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את ה-I30 החדשה בנתניה ליפני כשבוע, היא הייתה נורא מרשימה מבחוץ, האבזור דווקא לא היה נראה מיוחד במיוחד, לצערי תמונות לא התאפשר לי לצלם.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וכזה מבחן אני שואף לעשות בעברית

 

וניסיתי למשל כאן ( זה אחד מהסרטונים) יונדאי i30 cw דור ראשון

 

 

לא שאני איזה רס"ר משמעת או משהו בסגנון, אבל אם אתה כבר מצלם סרטון ומעלה אותו ליו-טיוב, לפחות תתגלח לפני זה :wink:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

וואוו איזה כיעור, מעל הגלגלים הקדמיים יש שתי קשתות ומעל האחוריים המבנה חלק, כבר הרכב יוצא מפרופורציות. הגריל נראה כמו שפם צרפתי שעוצב במספרה אנגלית, הפנסים הקדמיים חיקוי לא מוצלח של הפוקוס החדשה.

 

בקיצור,

הרסו גם את ה I30, כל הכבוד ! :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ה I30 היוצאת הצליחה, בארץ כמובן, בשני פלחי שוק שהיו די זניחים - קומפקטיות וסטיישן.

המכונית היוצאת הצליחה להוציא את מר ישראלי מקיבעון "תא המטען הנפרד" שנראה כמעניק תמורה עדיפה לכסף, והסטיישן למעשה החייתה פלח שוק שלא היה קיים למעשה, ואם היה קיים מדובר לרוב בסטיישנים של וולבו שתמיד היו יקרים יחסית.

מעניין אם המכונית החדשה תצליח לשחזר את הצלחת הדגם היוצא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ברוכה הבאה, מלכת המכירות החדשה.

מה לגבי מנועים בארץ? יש צילומים של המאובזרת מבפנים? (י.ל 1 הכוונה אליך).

 

נ.ב

ALON A, שים לב שאתה טועה בקשר לקשתות. גם מאחורה יש!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לא שאני איזה רס"ר משמעת או משהו בסגנון, אבל אם אתה כבר מצלם סרטון ומעלה אותו ליו-טיוב, לפחות תתגלח לפני זה :wink:.

 

זה פשוט היה בספירת העומר :-D

פורסם
נ.ב

ALON A, שים לב שאתה טועה בקשר לקשתות. גם מאחורה יש!

 

יש, אבל הרבה פחות בולטות, במיוחד בצילומים של הרכב הכסוף ניתן לראות את ההבדל.

 

אהבתי מאוד את הדגם היוצא, עיצוב חלק ונעים לעין. כרגיל, לקחו משהו טוב, וכדי להגיד שעשו מתיחת פנים, אז מתחו את הפנים, הוסיפו כל מני בליטות, קווים וכיערו את הרכב. בדיוק כמו מה שקרה לעיצוב החדש של GMAIL :)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מענייו עם יש לרכב שמגיע לארץ פתחי מיזוג ליושבים מאחור. בקיץ הישראלי זה חשוב מאד. בדגמים שראיתי בחו"ל זה ישנו אבל כמיטב המסורת מפשיטים את הרכבים שמגיעים לארץ. אשמח להתייחסות ממי שיודע.

אני אמור להחליף את ה I30 CW שלי בעוד חצי שנה (ליסינג) וזה בהחלט יכולה להיות אופציה מעניינת.

פורסם

שמעתי שגם ייבאו יחידה של i40 עם מנוע 1600 ותיבה ידנית.

 

האם אחרי סופר מיני ומשפחתיות מוזלות, חושבים לעשות גם מנהלים מוזלות?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הI30 נראית פצצה. העיצוב היה בעצם המחסום האחרון של הקוריאנים לפני השתלטות גלובלית ועכשיו גם קיה וגם יונדאי מוציאות עיצובים מעולים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מהצד היא ממש דומה למאזדה 2 מנופחת.

לא אהבתי את העיצוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא שאני איזה רס"ר משמעת או משהו בסגנון, אבל אם אתה כבר מצלם סרטון ומעלה אותו ליו-טיוב, לפחות תתגלח לפני זה :wink:.

 

בחצי שניה שראו את הפנים שלו , זה מה שהיה לך להעיר על כל הסרטון?

הוא לא בא לדגמן, הוא בא להסביר על הרכב.

פורסם

סה"כ נראית לא רע, אבל הקשת מעל הגלגלים הקדמיים מציקה בעין

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...