רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם, לאחרונה התחזקו בי מחשבות העזיבה לטובת למידה ותעסוקה. מאז מתמיד עניין אותי תחום עיצוב הרכב, לכן זה התחום אליו אני שואף ורוצה לפנות. בתיכון למדתי גרפיקה ממוחשבת לייט - ומעבר לזה וחוש אומנותי, לא למדתי או עסקתי בזה בצורה מעמיקה או רצינית כזאת ואחרת. חיטוט קל בנט וזה מה שמצאתי בזריזות > http://www.cardesignnews.com/site/careers/design_schools/ האם יש כאן מישהו המכיר את התחום ויוכל לסייע לי - היכן ניתן ללמוד ועם איזה רקע צריך להגיע? (הצצתי וראיתי שחלק מהאוניברסיטות / מכללות אינן דורשות ידע קודם כזה או אחר, כנראה רק המון רצון ונחישות ) ברשותי אזרחות גרמנית. כמובן שהעדפה שלי היא ללמוד בגרמניה, שם מגיעים לי תנאים עדיפים (מ…
הודעה אחרונה מאת haimvrt, -
ערב טוב. החלטתי לשתף אתכם בסיפור האישי שלי עם השירוקו שלי באמצעות דף פייסבוק שהעלתי. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. [עריכה: תעלה את הסיפור שלך לכאן במלואו או שאל תעלה בכלל] בן.
הודעה אחרונה מאת AlexDaniel, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 716 צפיות
לילה/בוקר טוב לכולם שמתי לב שלאיביזה יש 2 עיצובים שונים מאחורה. אני מצרף תמונות. רציתי לדעת מה ההבדל ביניהם? חשבתי שזאת שנראית עצבנית יותר זה הCUPRA אבל היום ראיתי איביזה רגילה עם העיצוב הזה
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רק רציתי לדעת אם אחרי שנכשלתי סידרתי הכל אני שוב צריך לשלם 95 שקל על טסט חוזר? אני מעביר ב ראש העין... את האוטו תודה =]
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 2 תגובות
- 987 צפיות
שלום כולם כשאני מניע את הקורולה שלנו, נראה בלוח המחוונים סימון VSC OK. מישהו יודע מה זה? ועוד שאלה - אפשרי להסתמך על הfuel consumption של הקורולה? הוא מדוייק או שהוא מזייף? תודה!
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
- 4 תגובות
- 714 צפיות
לא מצאתי מקום אחר רשום לי בתאריך של הרישיון רכב התוקף 23/8/2012 שזה בערך חודשיים באוגוסט אני אמור לעשות טסט לרכב עכשיו השאלה היא קצת מורכבת אמא שלי נכה 100 אחוז והיא אמורה לקבל תו נכה הרכב בבעלותי פשוט הלכתי למשרד הרישוי הבאתי תעודת זהות שלי ושל אמא שלי הסברתי להם שזאת אמא שלי והרכב רשום על שמי אמרו לי שאם אני יהיה זכאי אני יקבל את התו בדואר בערך חודש חודשיים עכשיו לגבי הטסט אני יהיה פטור נכון ? ושזה פטור זה אומר אני ישלם אלף שקל ויקבל החזר ? כי צילמתי גם את הצ'ק של אמא שלי ופרטי חשבון בנק ואני אמור לקבל ממשרד התחבורה הודעה לטסט ? ואם זה לאן אני הולך ? מתי זה אמור להגיע לפני התאריך ה 23 .? ויש הרבה תור לטסט הזה ?. אני פשוט חדש בזה חח אשמח…
הודעה אחרונה מאת klasa, -
מונית חתולית 1 2 3 4
מאת beamvelavan-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 54 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
שבוע שעבר חיפשתי מונית במרכז ירושלים . פתאום ראיתי מונית מדהימה כך שמייד הרמתי יד ונסעתי בה. לנסוע במונית יגואר XF חדשה לעומת הרגלי לחוויית נסיעה באוקטביות חבוטות הייתה התנסות בלתי רגילה. הנהג אמר שזו דיזל - בכלל לא מרגישים , נסיעה חרישית ונוחה להפליא. לדברי הנהג לא שילם יותר ממרצדס E-CLASS , ולדבריו הרבה יותר נוח ומרווח וגם נוסע יותר טוב.
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
-
אהלן חברים, שני דברים....לאחד בטח לא תאמינו, אני יודע אני הייתי בשוק. רכשתי השבוע סיאט לאון 1.8 TSI אוטומט DSG7 ועכשיו אני צריך לבטח אותה (הבאתי מקדמה, עדיין אפשר לבטל בשלב זה) התקשרתי לחברת הביטוח שלי (ביטוח ישיר) והם מבטחים את הרכב הזה דגם 2012 תקשיבו טוב - 8,600 ש"ח לשנה מקיף!!!!! אני אומר לסוכן, שמע זה לא FR ולא CUPRA, זה לאון 1.8 רגילה....הייתי בהלם. התקשרתי לסוכן ולא לחברה, הביא לי 3,300 על הרכב! יחי ההבדל הדק....ובביטוח ישיר לאון 2.0 ליטר הם בכלל לא מבטחים. מדהים! לעניינינו..... הסתכלתי במחיר של הרכב שרכשתי של שנה שעברה (2011) וגיליתי שהיא עולה היום 117,000!!! שאלתי, האם אני צפוי לראות כזו ירידת ערך עצבנית בלאון שלי אחרי 4…
הודעה אחרונה מאת Rinor81, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 952 צפיות
שלום לכולם, מנהלים אני מקווה שאני רושם הדברים בתת-פורום הנכון. ברשותי קיה סיד מודל 2010 שקניתי כמשומשת, הרכב הגרסה המאובזרת EX עם סאנרוף שהורכב בארץ בעת ההזמנה, ולכן הזמנת הסאנרוף והאחריות רשומה על יבואן קיה. (יש לי מסמכים כמובן). לצערי ,הבעלים הראשון של הרכב לא טרח לדרוש ברשיון את הסאנרוף ולכן פניתי לשירות הלקוחות של היבואן על מנת שיקחו אחריות בנושא ,סה"כ הם ביצעו את הזמנת הסאנרוף, לאחר בירור מספר פעמים שנמשך על פני מספר חודשים (בכל פעם טענו שכבר חזרו אלי...) נאמר לי לגשת לבית דגן ,לבית העסק שביצע את הרכבת הסאנרוף ולאשר על חשבוני האישי את הסאנרוף ברשיון. לא נראה לי הגיוני שאני אמור לשלם את ההוצאה הנ"ל., האם אני טועה?
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מישהו שמע על זה? או שזה סתם עוד בלוף? http://www.dday.co.il/default.aspx?did=1055&ref=News
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
היי חברים, אם הייתם יכולים לצאת ל-Road trip החלומי שלכם, איך הייתם בוחרים לעשות אותו? כנסו לפייסבוק שלנו וספרו לנו במה אתם הייתם בוחרים!
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רציתי לפתח דיון. אני נוסע 4 ימים בשבוע ברכבת מנהריה לחיפה ובחזרה. קצת נמאס לי מהרכבת, מהלו"ז ומההתנהלות אני מתלבט האם לרכוש קטנוע 250 סמ"ק בסכום של כ11 אלף ש"ח. או רכב באותו הסכום (כנראה פיאט פונטו). מה לדעתם עדיף? הביטוח של הקטנוע יקר יותר כמובן אבל ההחזקה זולה יותר והדלק כמובן, כמו כן יש את עניין הפקקים שעם הקטנוע פחות מורגשים. הייתי שמח לשמוע את דעתם ומנסיונכם. אגב, מדובר בנסיעה של כ-55 ק"מ ביום הלוך וחזור.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 2 תגובות
- 864 צפיות
אהלן, ברשותי 206 שנת 2006 עם גיר טיפרטוניק, אצלנו (אנחנו יד שלישית) כבר כמעט חודשיים. אתמול לפני הנסיעה ניסיתי פעם ראשונה לנסות להחליף מהאוטומט ל"ידני" אך ההילוך נשאר ב-N למרות שמשכתי את הידית לכיוון הפלוס. ניסיתי מספר פעמים אך עדיין נשאר על N. אחר כך אבא שלי ניסה בירידה במהירות של כ-10 קמ"ש לכל היותר וזה עלה להילוך ראשון, אך כשהאצנו זה לא הצליח להעלות הילוך לשני. כשעשינו את הבדיקה לאוטו לא אמרו לנו שמשהו פגום בטיפרטוניק. האם משהו פגום בגיר או שמא אני ואבי לא יודעים להשתמש בו בצורה נכונה? תודה, אופיר.
הודעה אחרונה מאת MrFinger, -
- 0 תגובות
- 559 צפיות
שלום לכולם מישהו אולי יבא גג לרכב קבריולט מחול ויכול לומר לי איך מיבאים . תודה לכל העוזרים בדבר
הודעה אחרונה מאת אבי 08, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
http://www.106rallyeforum.com/forum2008/showthread.php?t=85183 106 ראלי 1.6 8V.
הודעה אחרונה מאת aann, -
בשבוע שעבר קיבלת רכב חדש פאביה ספורט 2012, החנתי את הרכב במפרץ חניה שלצדי אין אף רכב וניגשתי לסופר השכונתי . בדרכי חזרה ראיתי שרכב נכנס לחניה מימיני וגברת שכנראה לא שייכת למעמד הפועלים פותחת את הדלת ומשעינה את הדלת שלה על הרכב שלי .( יש לציין שהמרחק היה לפחות מטר מהרכב שלי). שאלתי את הגברת הנכבדה למה היא עושה את זה , והיא ענתה לי "זאת דרכם של דלתות להשען על מכוניות אחרות". כמובן שלא עניתי לה (לרכב לא נגרם נזק). פשוט מאוד עייפתי מדרכם של אזרחים במחוזותינו. מקווה שלא תפגשו בה.
הודעה אחרונה מאת markmakov, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לובינסקי מכריזים היום על תחילת שיווק ה-C3 החדשה תגיע עם מנוע דיזל 1.6 שמייצר 90 כח על 22 קג"מ שמתקבל ב-1800 סל"ד (!). צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 1:28 (!!!) נראה כמו אחד הרכבים היותר מעניינים שיש כיום בשוק. מצפה להתחיל לקרוא עליו מבחני דרכים כבר http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/664/%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95%d7%aa/%d7%a1%d7%99%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%9f-C3-%d7%93%d7%99%d7%96%d7%9c-%d7%90%d7%95%d7%98%d7%95%d7%9e%d7%98-%d7%94%d7%92%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אז חזרתי מהשבוע (שהיה מוצ'ו כיף) שכרתי לנצ'יה דלתא 1.6 טורבו דיזל, 16 שסתומים, 120 כ"ס, מומנט מטורף של 30 קג"מ (300 NM, כמו של דימקס!), 6 הילוכים מה לומר ? באתי בלי דעות קדומות והופתעתי לטובה ביותר. הרכב מרווח ביותר, ברמה של מכונית מנהלים גדולה על סף הסאלון, זה שאפשר להזיז את המושבים האחוריים ולהטות את המשענות שלהם זה פשוט נפלא. כל המושבים נוחים מאוד, נהגתי מאות ק"מ כל יום, בכבישים שבהם אין 10 מטר ישרים ללא עיקול ויצאתי רענן וטרי. המושבים תומכים, שיכוך הזעזועים מצוין גם על אספלט שבור של כבישי הרים קטנטנים. שקט מופתי בפנים כולל במהירות המקסימלית שהרכב יכול להגיע אליה באוטוסטרדה. נו, ואיך היא ננהגת ? אז ההגה אכן לא מרגיש חד ותקשורתי, אבל השלדה בהחלט בסד…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
לפני כמה ימים (אולי בשבוע שעבר) הייתה כתבה בחדשות ערוץ 2 על מדבקה לשמשות הרכב שמגינה מפני פריצות וונדליזם, האם מישהו יודע במה מדובר? איפה עושים כזה דבר? עלות? תודה.
הודעה אחרונה מאת עזרה, -
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אתמול אחרי עבודה נסעתי פתאום איזה בן **** לא נתן לי זכות קדימה ולא הספקתי לעצור ונכנס ברכב בכנף הקדמי ימני. הרכב שנכנס בי הוא רכב השכרה של אלדן והנהג הוא נציג מכירות שלהם משהו כזה.בהתחלה הוא הודה שהוא אשם אבל איך שהגענו לסוכנות אלדן הוא כבר התחיל להתנער מהעניין ולא רצה להודות באשמתו. אצלי יש ביטוח חובה וצד ג',אין מקיף. דיברתי עם הסוכן ביטוח שלי הוא אמר שהדרך היחידה זה לתקן את כל הנזק מהכסף שלי ורק אחרי זה להגיש תביע בבית משפט לתביעות קטנות. את האמת לא חשבתי שזה עד כדי כך מסורבל,הבנתי שעד שאני אראה את הכסף שלי בחזרה יכול לעבור חצי שנה אם לא יותר. מה הצעדים שאני אמור לעשות במצב כזה?כי הסוכן שלי גם כן חאפר ולא נראה לי שהוא הסביר לי כמו שצריך את התהליך. …
הודעה אחרונה מאת redroze, -
שברולט קרוז
מאת gidongil- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מבקש חוות דעת על שברולט קרוז
הודעה אחרונה מאת [פנדוב, -
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, משיקה ברגעים אלו ממש את קיה אופטימה בישראל. האופטימה מושקת בישראל בשלב זה בגרסה אחת - 2 ליטר בנזין (165 כ"ס) ובשתי רמות אבזור. רמת האבזור הבסיסית (Panoramic) מצויידת ב-6 כריות אוויר, תאורת DRL, פנסים עוקבי פניה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, בקרת שיוט, מערכת שמע עם USB ו-MP3, מושב נהג עם כיוונון חשמלי וכצפוי גם גג שמש פנוראמי. מחירה יעמוד על 163,900 ש"ח. רמת האבזור הבכירה (פרימיום) תוסיף לכל אלו גם מערכת חניה אוטומטית, מפתח חכם, מושבי עור, מושב נהג מקורר וידיות בצבע כרום. מחירה יעמוד על כ-180 אלף ש"ח. תמונות ורשמים מהאופטימה החדשה יפורסמו כאן ב-CarsForum במהלך היום.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לפי אתר ynet http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4237620,00.html עקב שינוי החישוב של המיסוי הירוק המכוניות החדשות יתיקרו מינואר 2013 טוב זה מוזר אחרי כל הכתבות של ההוזלות של היבואנים והירידה של 10 אחוז במכירת מכוניות חדשות. לפי הכתבה לא ברור האם היבואנים יגלגלו את המיסוי על הציבור או יספגו את המס. ולפיהם זה יפגע גם במכוניות הקטנות , רגע לא הייתה איזשהוא ועדה לאחרונה של המדינה במטרה להוזיל את המכוניות? דבר הפרסום בעיתוי זה, מול כל המגמות ההפוכות בשוק מוזר לא?
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום בשעה 6 בערב בערך, נסעתי על כביש 1 לכיוון י-ם. הכביש לא צפוף. תנועה זורמת. פתאום שומעים צרחות מאחורה. הקטנה צועקת: "פיפי! פיפי!". (אנחנו בתהליך של גמילה. רק הורים יבינו למה זה מכניס ללחץ ) אני מחפש מקום עם שוליים לעצור. למזלי, הייתי אחרי הירידה לנתיב המהיר, כל שהצלחתי לעצור כשביני לבין נתיבי הנסיעה מפריד גם קו צהוב וגם נתיב האצה. לא עברו 5 דקות, מופיעה ניידת. יורד ממנה שוטר. (ואפילו שם כובע!!!) מגיע עד לרכב ומתעניין בדאגה:"הכל בסדר? לא קרה כלום?" הסברנו את הבעיה. (הוא גם ראה שהקטנה מתחילה להשתולל ולא רוצה שיקשרו אותה בכסא...) הבחור לא ויתר. "אנחנו לא זזים עד שאתם לא זזים!". ואכן, רק כשאישתי, שתחיה, סגרה את הדלת, הם נסעו. לא הספקתי להתחיל לזוז, מגיע…
הודעה אחרונה מאת RanGrossman, -
-
- 1 תגובות
- 519 צפיות
לפני שאתם תוקפים, חיפשתי אבל לא מצאתי מקום שאומר לגבי הדחלילים. ומתי המצלמה מתחילה לצלם בכביש עם שטח הפרדה בנוי (כביש 4 לכיוון דרום ליד אור עקיבא)
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 609 צפיות
מישהו יודע היכן ניתן לרכוש שמן מנוע מוטול באיזור נתניה? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת eran mizrahi, -
כולנו יודעים שבשנים האחרונות יש צמיחה אדירה בשוק המכוניות הקטנות והחסכוניות. הסיבות לא מעניינות אותי בשרשור הזה. מה שמעניין הוא הת'כלס – איך זה משפיע על השוק. עד לפני כשנתיים-שלוש לא נמכרו בארץ מכוניות מיני (למעט פנדה במחיר שהיום מתברר שהוא מופקע) ומכוניות הסופר-מיני עלו ברובן 100 אלף שקלים ויותר. גרסאות בסיסיות ולרוב ידניות שלהן עלו סביב 90 אלף. ואז הגיעו מכוניות המיני ובראשן הסוזוקי אלטו, וקבעו תג מחיר של 60-65 אלף לידני, ו-70-80 אלף לאוטומט. במקביל החלה הוזלה של הסופר-מיני לסביבות 80-70 אלף בגרסאות ידניות מוחלשות ולא מאובזרות. המצב היום הוא שמי שרוצה רכב חדש וזול, יכול לבחור מיני אוטומטית או סופר-מיני ידנית בערך באותו המחיר – שהוא נמוך בעשרות אלפי שקלים מ…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, ניסיתי לעשות חיפוש אך לא מצאתי תשובה עדכנית... אני מתלבט ברכישת ג'יפ (כרגע לא משנה איזה) מונע בדיזל, מעבר לעלות הבדיקה והעברת הרישיון כמה עולה אגרת הרישוי השנתית לאוטו (מוגדר כקבוצת אגרה 5)? יש עוד אגרות לשלם? בכמה עלות הביטוח (חובה + צד ג') תהיה שונה מביטוח של רכב דומה עם מנוע בנזין?
הודעה אחרונה מאת noogie, -
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם.רציתי עזרה בנוגע שינוי מבנה. אז ככה קניתי רכב {שברולט סוואנה} מהמכרז של המשטרה ורשום שהוא צריך שינו מבנה.מודה מראש לעוזרים. פשוט לא ידעתי שזה כזה מסובך. מותקן וו גרירה שלא ברישיון-מה הפרוצדורה לאשר את זה? מותקן 8 מקומות בפועל,וברישיון רשום 1+1,-מה הפרוצדורה לאשר את זה? לרכב יש חלונות מפלסטיק האם יאשרו את זה בעמדה מספר 1? הרכב מוגדר רישיון ג.האם יש אפשרות להחליף את זה לרישיון ב?(הרי יש כאלו שמספיק רישיון ב). תודה רבה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת cbacba, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
קריאה מהנה. http://cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2688-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-C30-%D7%95-S40-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-230-%D7%9B-%D7%A1-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-159,000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93.html מקס.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
