Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האישי שלי עם שירוקו 1.4tsi, ידנית 160 כ"ס.


בן ה
שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רועי 5- מדובר בכמות מנועים מטורפת! זה לא קרה לי ולהוא...זה קרה לעשרות מנועים כאלו בארץ.

אני מכיר גם כאלו שהחליפו להם כבר פעמיים מנוע בין אם מדובר בשילוב גיר ידני או dsg.

 

מישהו כתב שהייצרן אמור היה ליידע שיש תקלות במנועים, הוא לא ידע אותי בכל אופן.

 

אז כן, זה סוג של להפוך שוב את שעון החול.

 

 

אלכס, פניתי ליבואן לא לייצרן.

לא בוצעו שום שינויים ברכב חוץ מאשר שני עידכוני התוכנה שעשו במוסך, שאחד מהם שינה את התנהגות המנוע בצורה מורגשת.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל בניגוד לתאונה, כאן אנחנו מדברים על החלפת מכלול שלם, באחד חדש לגמרי! זה לא כמו - להבדיל - פגיעת שלדה, ששם חוץ מלתקן אין מה לעשות, ואי אפשר להחזיר למצב הקודם.

 

אתה צודק חלקית.

 

מישהו יכול להבטיח לבעל הרכב שאחרי פירוק כזה כל הברגים הוברגו מחדש והמכונאי לא שכח כמה בחוץ?

מישהו יכול להבטיח שכל מיכלולי הרכב שפורקו הוחזרו למקומם לפי הוראות היצרן?

 

נכון שגם רכב חדש מהמפעל עלול להגיע כשהוא מורכב שלא כהלכה, אבל הסבירות שזה יקרה נמוכה בהרבה מזו של רכב שהורכב במוסך מקומי.

 

תתבונן שוב בתמונות הפירוק וחזור לדווח לנו אם לדעתך המנוע החדש משביח את הרכב או שהפירוק מהווה פוטנציאל לצרות עתידיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אומרים שהמקרים האלה נדירים?

 

ה-1.4 ליטר TSI עם הזמן מתגלה כפאשלה לא קטנה עם לא מעט מנועים שהלכו, בטח לא ברמה שאפשר לומר שזה נדיר.

 

למה המחיר ירד?

 

כשיבוא קונה לרכב הוא יקח אותו לבדיקה ושם יגידו לו שהחליפו פח מגן חזית, יש סימני פירוק והרכבה של חלקי שלדה ולכן חשש לתאונה שהרכב עבר, כשאנשים ישמעו שהמנוע הוחלף הם יבדקו קצת ויגדלו שהחלפת מנוע בדגמי TSI זה לא מאורע של אחד ביובל אלא יותר בכיוון של בסיס שבועי ואז יתקבל הרושם של מנוע לימון (שזה לא רחוק מהמציאות, המנוע מרשים מבחינת ביצועים אבל זה בא על חשבון האמינות ובגדול).

 

עכשיו כבר מתחיל לכרסם חשש אצל אנשים שלאחר שהם ירכשו את הרכב, שכבר לא מכוסה באחריות, שוב ילך מנוע.

 

אתם עדיין חושבים שהחלפת מנוע תעלה את ערך הרכב?...

:roll:

 

עצוב לשמוע את הסיפור הזה בן, בתור התחלה תוציא מהיבואן מכתב שמאשר שפורקו חלקים לצורך ביצוע החלפת המנוע כדי לשלול את עניין התאונה ותלחץ עליהם לקבל התחייבות לרכישה במחיר מחירון.

 

 

תנחומיי לאלה שיקנו את הרכבים האלה מיד שנייה לאחר תום האחריות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפחתה של 10000 ש"ח?! לדעתי תקפוץ על המציאה!!

 

המחירון שלה היום הוא 123K ש"ח (אני מניח ששלך שנת 2009), 10K הפחתה הם 8%, אם זה כל מה שיורידו לך ואכן אתה תצליח למכור את הרכב ב-113K אתה צריך להיות מאושר.

אני לא יודע אם מישהו סיפר לך אבל המצב היום בשוק המשומשות לא מזהיר.

למכור רכב בעייתי כמו שירוקו (או כל שילוב אחר של TSI+DSG+צ'מפיון) ב-8% מתחת למחירון הרשמי זה לא פחות ממעולה.

 

עכשיו אתה צריך לקחת בחשבון שבאותו המחיר (123K) ניתן היום לרכוש סיאט לאון עם אותו שילוב מנוע גיר (מפוקפק..) שיש לך ועם רמת אבזור מספקת ביותר ולקבל בסה"כ את אותו הרכב עם עיצוב שונה אך שנת 2012 ועם אחריות לשנתיים (+שנה אם ליבואן יהיה חשק) ועם מנוע וגיר שעדיין לא הוחלפו (שעון חול חדש לגמרי, כדבריך).

 

לדעתי, תמכור את הרכב (אומנם בהפסד לא קטן, 40% בשלוש שנים) ותעבור הלאה ליצרן קצת יותר אמין מפולסווגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון, לגבי המשפט האחרון - פתחת תיבת פנדורה :lol: (ותכף תבין, כשיתנפלו עליך ויגידו שפלוצווגן הכי אמינות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון, יצא לך לנהוג/לנסוע גם בשירוקו וגם בלאון? זה ממש לא אותו רכב.

תקפוץ על המציאה?! אני צריך לסבול בגלל בעיה של היצרן? היית יכול להיות לקוח טוב של צ׳מפיון אם זאת החשיבה שלך.

 

עידן, זה בדיוק העניין. אני בכל אופן לא אסתיר מידע בעת המכירה.

פשוט שאני אחד שהאוטו שלו מלוקק צריך בגלל דבר כזה ״להוריד את המכנסיים״ ובמיוחד לא בגלל משהו שאני גרמתי לו.

 

היבואן מוכן לקנות את האוטו ממני רק בעסקת טרייד אין שהיא לעצמה נשמעת מגוחכת, היו מוכנים לתת לי על השירוקו מחירון פחות 20 אחוז בערך.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאלות:

מה היה קורה אם המנוע היה נהרס לא עכשיו אלא בעוד 9 ימים(כשאחריות נגמרת)? היבואן/יצרן היה לוקח אחריות?

ממה שאני מבין זה בעיה סדרתית וזה עניין של זמן עד שגם במנוע החדש זה גם יקרה? איך זה ישפיע על שוק היד 2 של הרכב? אני לא רואה איך מישהו יקנה את הרכב הזה מבלי שהוא יודע בוודאות שכבר החליפו לו מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם, מדובר באותו מנוע של ה-A1? (ה-1.4TFSI?)

 

בזמן האחרון עולים יותר מדי ט'רדים על החלפות מנועים בהקשרי VAG, נראה לי שאני מסית את עצמי בחזרה ליפניות :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר רק על המנועים בעלי סופר צ׳ארג שמשולב עם טורבו.

 

אני מאמין שהיבואן גם אם עבר חודש היה מחליף מנוע באחריות אבל מה יקרה שוב עוד שנתיים שאני אסע עוד 70 אלף ק״מ?

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון, יצא לך לנהוג/לנסוע גם בשירוקו וגם בלאון? זה ממש לא אותו רכב.

תקפוץ על המציאה?! אני צריך לסבול בגלל בעיה של היצרן? היית יכול להיות לקוח טוב של צ׳מפיון אם זאת החשיבה שלך.

 

.

 

וואלה תפסת אותי, לא יצא לי לנהוג ביצירת האומנות הנקראת שירוקו, So?!

לרוכש הפוטנציאלי זה לא ממש משנה (מה גם שאני מניח שהשירוקו היא לא עילוי מוטורי) אם הנהיגה בשירוקו שונה במידה מסויימת מהלאון.

הנתונים על הנייר זהים.

הסיבה העיקרית לרכוש שירוקו היא העיצוב (בוא לא נקרא לזה פוזה, עיצוב..), שם באמת יש לה ייתרון על פני הלאון.

אז אם עיצוב כל כך חשוב לרוכש, הוא יכול בקלות לפנות לכיוון וולוסטר ידנית.

 

אבל אני ממש לא רוצה להתעמק בזה, אני לא נביא ולא אנליסט.

 

לגבי המחיר (לסבול?!),

ניסית למכור את הרכב, יש לך מושג קלוש בכמה אתה יכול למכור את הרכב אפילו אם היו לו רק 30K ק"מ ועבר נקי לגמרי (הכולל מנוע שהורכב ע"י יוהאן)?

תעשה תרגיל פשוט ותפרסם אותו ביד-2 למכירה במחיר מחירון ותראה כמה טלפונים תקבל ולאיזה הצעות תזכה.

ניחוש שלי, 10K מתחת למחירון זה יהיה הישג.

וזה לא קשור לכן מנוע לא מנוע ובבל"ת אחר, פשוט המחיר יקר מידי.

 

אגב מחירון, בדקתי שוב את המחירון של הרכב שלך ביד-2, ומסתבר שהיום הוא הפסיד עוד 1,000 ש"ח.. :shock:

 

בכל מקרה, אני בסה"כ ניסיתי לעודד אותך ולהכניס לך קצת פרספקטיבה (ככל הנראה לא בהצלחה) ובתמורה זוכה בתגובה תוקפנית?

 

אז שיהיה לך בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תקפתי. עניתי ענייני זה הכל. אתה לא צריך לקחת ללב.

 

לא עשיתי מהשירוקו עילוי, אבל הלאון ממש לא מתקרבת מבחינת נוחות, איכות חומרים לשירוקו. הדבר היחיד שזהה זה המנוע, גם השלדה שונה.

 

משום מה נראה לי שאתה קשור ליבואן, וזה בסדר.

 

אבל להגיד לי שאני מפסיד 10 אלף זה ״בסדר״ נראה לי קצת תמוהה.

חבר שלי מכר שירוקו 6 מעל המחירון. אז להגיד שאף אחד לא משלם מחירון אתה טועה ומטעה וחבל.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני שקלתי להחליף את הבימר ל1.4 TSI שירוקו,(2009-2010)אבל ככל שאני קורא יותר ויותר על בעיות במנוע הנ"ל,אני מתחיל להבין שהמנוע מצויין והכל,אבל ברגע שנגמרת תקופת האחריות הדברים לא כל כך ורודים.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני שקלתי להחליף את הבימר ל1.4 TSI שירוקו.

 

 

תעבור לאוף טופיק ותראה סיבה אחת למה לא להחליף את הבימר.

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה זה לא משנה שהוחלף למנוע דנדש. כשאנשים שומעים שלרכב הוחלף מנוע ישר יש תדמית של רכב חולה ועוברים מודעה מיד. כתוצאה מכך אנשים לא יקנו את הרכב, ואז בעל הרכב יצטרך לתמחר אותו במחיר יותר נמוך. ככה זה השוק, אין מה לעשות

 

אתה לא צריך לכתוב במודעה שהוחלף מנוע. אתה כן חייב לספר להם את זה לפני הקניה אבל למה לכתוב את זה במודעה? כותבים קילומטרים ושלום על ישראל. תדאג לאישור חתום של היבואן שהוחלף מנוע חדש ולא משופץ וזה רק צריך להוסיף לערך שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...