Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האישי שלי עם שירוקו 1.4tsi, ידנית 160 כ"ס.


בן ה
שימו לב! השרשור הזה בן 4314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואלה תפסת אותי, לא יצא לי לנהוג ביצירת האומנות הנקראת שירוקו, So?!

לרוכש הפוטנציאלי זה לא ממש משנה (מה גם שאני מניח שהשירוקו היא לא עילוי מוטורי) אם הנהיגה בשירוקו שונה במידה מסויימת מהלאון.

הנתונים על הנייר זהים.

 

השירוקו מתנהגת מעולה בזכות שלדה שבנויה על הGTI וסרן אחורי ש"נלקח" מפאסאט שהוא רחב יותר.

אל תשווה שירוקו לפח כמו לאון עם כל הכבוד.

 

איכות חומרים, בידוד רעשים ותכנון שלדה טובים יותר ועיצוב פנימי יוקרתי יותר נותנים הרגשה של רכב שונה לחלוטין.

 

 

בן דעתי האמיתית שאתה חייב למכור את הרכב בקרוב.

שומר נפשו וכיסו ירחק מ1.4TSI TWINCHARGED מנוע חדש כזה עולה 25 אלף שקל לא כולל עבודה ומנוע מפירוק עם עבודה עולה 15 אלף שקל.

 

מישהו צריך להרים את הכפפה ולהעיר את YNET משנתם.

צ'מפיון נהנים מכל הסיפור הזה איך שלא תסתכלו על זה. צריך להכניס לכל הסיפור הזה פרופרוציות!

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תעבור לאוף טופיק ותראה סיבה אחת למה לא להחליף את הבימר.

 

:wink:

 

 

אתה איש רע אתה :wink:

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה תפסת אותי, לא יצא לי לנהוג ביצירת האומנות הנקראת שירוקו, So?!

לרוכש הפוטנציאלי זה לא ממש משנה (מה גם שאני מניח שהשירוקו היא לא עילוי מוטורי) אם הנהיגה בשירוקו שונה במידה מסויימת מהלאון.

הנתונים על הנייר זהים.

הסיבה העיקרית לרכוש שירוקו היא העיצוב (בוא לא נקרא לזה פוזה, עיצוב..), שם באמת יש לה ייתרון על פני הלאון.

 

מה יהיה עם דור המספרים?

 

 

 

תמיר, אני לא אף אחד בynet ואני לא יודע האמת איך פונים לגורם שכזה.

 

לקח לי חודש רק להבין איך הפורום עובד :roll:

 

לא מסובך, יש מייל אדום.

http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1206,00.html

http://www.nrg.co.il/Scripts/ScoopMail/scoopmail.html?c=0

http://www.haaretz.co.il/misc/contact-us

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, תפנה ל RS מהפורום. אולי הוא יוכל לעזור לך בנושא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם צמפיון טוענים שזה לא מקרה ראשון ולא אחרון ושזה קרה אבל לא נורא,אז שיקנו מימך את הרכב במחיר מחירון !! ויסגרו את הסיפור,היום בהחלט יש אפציות מעניינות יותר לרכישה:wink:.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כואב לראות אותה במהלך הניתוח.

 

זה מחלה המנוע 1.4TSI 160 כ"ס. (היה פה שרשורים שהלך לאנשים המנוע כזה).

 

לא הכל ורוד בחיים.

מנוע 1.4L שמוציאים ממנו 160 כ"ס!? (הספק של מנוע 1.8L טורבו מודרני, ומנוע 2L אטמוספרי ישן ומשתבח עם הזמן.).

 

 

יותר מבאס שעוד כמה שנים בודדות, הקונה הבא יצטרך לעשות גם מנוע, ומנוע שיעלה כמה עשרות אלפים (אם אני לא טועה זה שתי מגדשים, אחד על ואחד סופר-צ'ארג'ר).

 

 

כואב מאוד שלרכב טוב יש מחלות כרוניות.

לדעתי (אם עוד לא עשו את זה), היו צריכים לשים מנוע משופר, או לפחות לפסול את ה1.4TSI 160 כ"ס, שאנשים כמוך לא יסבלו עוד.

אפילו להציע סכום סמלי והתקנה של 1.8TSI (יותר אמין ועם נתונים דומים מאוד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נירו, דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

להגיד לא נורא זה לא בעיה, לבוא ולקנות ממני את האוטו זה כבר משהו אחר, כי עניין הטרייד לא קשור לצמפיון אלא לאוטו דיל

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נירו, דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

להגיד לא נורא זה לא בעיה, לבוא ולקנות ממני את האוטו זה כבר משהו אחר, כי עניין הטרייד לא קשור לצמפיון אלא לאוטו דיל

אולי לא הובנתי נכונה,רשמתי שאם צמפיון !! טוענים שזה קורה הרבה ושצמפיון אומרים לא נעים לא נורא ,אז שהם, צמפיון יקנו מימך את הרכב במחיר המחירון כי הרי לא קרה כלום:evil: ואחרי שתקבל מצמפיון !! מחיר מחירון תוכל לרכוש רכב מעניין אחר והיום לא חסר כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הובנת נכון, בגלל זה כתבתי שלא הם קונים את הרכב בתכלס אלא אוטו דיל.

הם אולי יכולים לספוג את ירידת הערך, אבל זה רק בתנאי של עסקת טרייד אין.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תקפתי. עניתי ענייני זה הכל. אתה לא צריך לקחת ללב.

 

לא עשיתי מהשירוקו עילוי, אבל הלאון ממש לא מתקרבת מבחינת נוחות, איכות חומרים לשירוקו. הדבר היחיד שזהה זה המנוע, גם השלדה שונה.

 

משום מה נראה לי שאתה קשור ליבואן, וזה בסדר.

 

אבל להגיד לי שאני מפסיד 10 אלף זה ״בסדר״ נראה לי קצת תמוהה.

חבר שלי מכר שירוקו 6 מעל המחירון. אז להגיד שאף אחד לא משלם מחירון אתה טועה ומטעה וחבל.

 

אם כך אז תנסה למכור ותראה לאן נושבת הרוח.

אני אישית ממש לא הייתי נרתע מלרכוש רכב אשר הוחלף לו מנוע אחרי 70K ק"מ חדש המייצרן.

כמוני אני מניח שיש עוד כמה "טיפשים" שחושבים שמנוע חדש עדיף על מנוע עם 70K ק"מ.

לגבי הארכת האחריות, לדעתי יש חוק בנושא והם חייבים לתת לך תקופת אחריות מסוימת על חלקים חדשים שהוחלפו (חצי שנה אאל"ט).

 

לגבי "מפסיד 10 אלף", עד שלא מכרת לא הפסדת כלום, יש לך מושג איזו ירידת ערך (באחוזים) גוררת החלפת מנוע חדש מהמפעל ע"י היבואן? אם לא אני ממליץ לך להתייעץ עם שמאי רכב.

תראה לרכבים של VAG עם TSI+DSG יצא שם רע, שותף לעבודה אשר רכש ג'טה 1.4TSI+DSG המליץ לי לא לרכוש אחת כזו בתום תקופת האחריות מאחר והוא בירר כמה עולה תיקון/החלפת מנוע ומערכת טורבו ועלויות תיקון גיר (אצלו הוחלף במסגרת האחריות לאחר שנה וחצי בעלות של 15K ש"ח) והוא היה בהלם מהמחירים.

אם אחד שהיה ממש ממש מורעל על הרכב הזה ממליץ לי בנחרצות לא לרכוש רכב מסוג זה כמשומש, אז ברור שמחיר המחירון שלו הוא בעייתי ואינו מגלם בתוכו את החשש של הקונה מבעיות מכאניות עתידיות, ולכן הורדה של 10K ש"ח בהחלט יכולה להיות מובנת.

 

עם זאת, אני ממש לא מכיר את השוק של שירוקו ומאוד יכול להיות שהעיצוב שלה מאוד מושך קהל מסויים אשר מוכן לשלם על כך את המחיר.

 

בכל מקרה, אני לא מבין את מהות השרשור.

אם זה בכדי להוציא דרכי פעולה אפשריות אז המלצתי אליך היא לנסות ולהוציא הארכת אחריות לתקופה של חצי שנה עד שנה (גם אם זה כרוך בתוספת תשלום סמלית) ולנסות למכור את הרכב.

לדעתי לרכוש רכב כזה עם אחריות למנוע לעוד שנה ומנוע חדש זה בהחלט יכול להוות ייתרון.

אם לא תכננת למכור את הרכב בקרוב אז תמשיך לנסוע ותשכח מכל העסק, רק תהיה מאושר שזה קרה לך לפני תום תקופת האחריות.

(אגב, במקרה רגיל באמת הייתי ממליץ לך להשאר עם הרכב עוד מספר שנים, אבל במקרה של TSI+DSG זה קצת הימור, מי יודע מה ילך בפעם הבאה וכמה זה יעלה לך..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

האם מדובר רק על מנועי 1400 כפולי מגדשים או גם על מנוע 2 ליטר TFSI שנמצא ב-GTI :oops:

 

מדובר על 1.4 בעל טורבו ומגדש על.

 

ב-GTI המנוע אמין וגם הגיר אמין יותר מדובר על DSG בעל 6 הילוכים שהוא עמיד הרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוספת תשלום כדי לקבל עוד אחריות? תגיד מה קניתי מחשב של דל?!

 

אחריות על מנוע חדש מגיע לי. למה אני צריך למכור ולהתחיל לחפש תחליף בגלל שהיבואן לא היה יכול להגיד מזמן ״תשמע יש בעיה תשקול למכור״ או משהו בסגנון. למה אני צריך להוציא עוד כסף שלא באשמתי וממש לא ברצוני?

 

אז אני אשאיר את הרכב ועוד שנה שוב אצטרך החלפה של מנוע, 2 מנועים בק״מ כזה נמוך ובמשך 3 שנים נשמע הגיוני? לי ממש לא!

 

מטרת השרשור היא לשתף במה שעברתי וקרוא חוות דעת של אנשים בנושא.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...