Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים משבוע עם לנצ'יה דלתא 1.6 טורבודיזל בטוסקנה


elibaba
שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הלו באבא

שכרתי לפני כשנתיים לנציה דומה, דגם קודם עם גריל מאונך ולפני כמה חודשים, בראבו עם אותו מנוע. שתיהן נחמדות, ושוות שיקול גם בארץ בבנזין, עדיף כיד 2[שם אני מבצע מחקרים]

הלנציה בעלת עיצוב מענין וחרטום גדול מדי- מאוד בולט בזוית בה צילמת. מרווח פנימי ענק, ממש יש מקום להדום.למעשה זה מיניואן בתחפושת פרייבט, אני חושד שהיא בעצם קשקאי יותר מקושקש. נתון של 30 קג"מ נראה לי מאוד מוגזם. הפנים מפואר אך קצת מבולגן, יותר מדי פלסטיק אפור, חלק מהכפתורים הכסופים בקצוות הדשבורד הם כפתורי דמה ובכל יום המצאתי להם פונקציה חדשה.

אשמח אם תחזור שוב לנושא ההגה, לטעמי הוא לא בינוני אלא למטה מזה. מתלים רכים בפניות גם בנהיגה מתונה .איכשהו חיבבתי אך זו לא דוגמא לרכב איטלקי מן העבר. אגב, השם בטא מתאים יותר מדלתא.

הבראבו צנועה יותר, יתכן שהגה טוב יותר, צמיגי ענק 225 45 17.

פיאנזה עיירה לא טובה- לא מוכרים בה דגמים מוקטנים של מכוניות. חזרה לארץ:בראבו בנזין אינה חלום רטוב אך בהחלט טובה. מאוזנת יותר מלנצי'יה שלה שילדה בינונית, הגה בינוני ומנוע חזק.אם כי הלנצי'יה מענינת... אך לא במחירה כחדשה.

לסיכום: היה כאן שרשור איך להגיע מראשון ל תל אביב , עדיף שרשור -איך להגיע מראשון לאיטליה.

נ.ב לא התרשמתי מהמזגן בדלתא, ואתה? נ.ב 2 אהבתי את צילום החתך של העוגייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאבא שלי כזאת. בנזין כמובן כי אנחנו כאן בארץ.

מסכים עם כל מילה שכתב פותח השרשור. הרכב אכן מרשים, מרווח בצורה יוצאת דופן ונעים מאוד לנהיגה ונסיעה.

אבא שלי, שעבר אליה מאודי A4 3.2 וככל שאני זוכר אחורה נהג במכוניות גרמניות יוקרתיות, טוען שזו המכונית הטובה ביותר שהיתה לו.

בניגוד ליתר חלקי העולם הנאור אצלנו מנועי הדיזל לא רק שלא מקבלים זריקת עידוד מהרשויות אלא להיפך, מתנכלים להם בשיטת המיסוי הירוק.

האם משהו יודע מה הסיבה לכך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאבא שלי כזאת. בנזין כמובן כי אנחנו כאן בארץ.

מסכים עם כל מילה שכתב פותח השרשור. הרכב אכן מרשים, מרווח בצורה יוצאת דופן ונעים מאוד לנהיגה ונסיעה.

אבא שלי, שעבר אליה מאודי A4 3.2 וככל שאני זוכר אחורה נהג במכוניות גרמניות יוקרתיות, טוען שזו המכונית הטובה ביותר שהיתה לו.

בניגוד ליתר חלקי העולם הנאור אצלנו מנועי הדיזל לא רק שלא מקבלים זריקת עידוד מהרשויות אלא להיפך, מתנכלים להם בשיטת המיסוי הירוק.

האם משהו יודע מה הסיבה לכך?

 

רמז-מיסים למדינה :-)

 

תחשוב איזה בלאגן עשו בממשלה על הנחה של 10 אגורות לליטר- עכשיו תבין מה יקרה עם מביאים לך רכב שנוסע פי 2 עד 3 מרכב ליסינג ממוצא במחיר זהה (מאזדה 3 יונדאי וכו')

משרד ה"אוצר" יפשוט רגל!

 

וחומר למחשבה- מעניין אם יש קשר בין מלכות הליסינג בארץ (מאות אלפי רכבים)לנתוני צריכת הדלק שלהם (עידוד האוצר למכוניות עם הרגלי שתייה?)

 

תיזכרו ביונדאי בכלל בגאטס השתיינית בפרט + מאזדה וכו' . כולן שתייניות דלק מטורפות בעיר ולא ממש חסכוניות מחוצה לה :-)

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיניורה פנדוב, אני לא כותב בלי לבדוק קודם.

 

http://www.zeperfs.com/en/fiche2702-lancia-delta-1-6-mjet.htm

 

 

300 ניוטון מטר שזה 30.6 קג"מ, והשוס הגדול - זה ב 1500 סל"ד.

לשם ההשוואה זה כמו דימקס 3.0 טורבו, פולקסווגן קראפטר 2.5 TDI, אאודי Q3 TFSI 2 ליטר וקצת יותר מבימר 320d, מכובד ביותר.

 

שב אני מדגיש - 16 ק"מ לליטר עם מזגן פועל כמעט תמיד (זה פשוט רועש לנסוע 180 קמ"ש עם חלונות פתוחים באוטוסטרדה :evil: ) ורגל ימין קבורה עמוק. האם זה לא ברור שהאוצר לא רוצה שיהיה לנו את זה ?

אם היתה גרסה אוטומטית דיזל לדעתי אפשר היה להצליח איתה בתמחור סביר בארץ (כ150K), לפי החישוב שלי לעיל הידנית מקבלת ציון ירוק 6 (180 נקודות), זה בכלל לא רע.

 

המרווח הפנימי עד כדי כך גדול שאשתי לא יכולה להגיע עם היד כדי להושיט משהו לילדים מאחורה אם הכסא שלהם מוסט עד הסוף לאחור והיא יושבת רגיל, היא חייבת לזוז הכי אחורה שאפשר כדי לעשות זאת.

 

לגבי ההגה אין לי באמת מה להוסיף. כמו בהרבה מכוניות מודרניות אחרות הוא עושה מה שאתה רוצה, אבל אתה לא מרגיש מה קורה למכונית תוך כדי כך. מעין סוג של ג'ויסטיק שלא מרגיש באמת מחובר למכונית עצמה. זה קצת מאכזב אבל בשורה התחתונה מה שאתה רוצה נעשה מבחינת ההיגוי, ונעשה טוב, האוטו נודע בדיוק לאן שאתה רוצה.

 

אם מנתקים את בקרת האחיזה זה יותר סוער, מתחילים פרפורים עזים בצמיגים הקדמיים ויש מעט לוחמת הגה, אבל עדין לא מדובר פה ב GTI או בהוט האץ'. זה רכב סלוני עם תחושת פרמיום מסויימת, מעין פאסאט איטלקית, וזו ההשוואה ההוגנת לדעתי.

 

 

תוספת - המזגן בסדר גמור, אבל לא עלו שם הטמפרטורות מעל 27 אז באמת אי אפשר לדעת איך זה יהיה בחום הטרופי של מישור החוף שלנו. כל הצילומים בוצעו במוטורולה פוטון שלי.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבא שלי, שעבר אליה מאודי A4 3.2 וככל שאני זוכר אחורה נהג במכוניות גרמניות יוקרתיות, טוען שזו המכונית הטובה ביותר שהיתה לו

 

מעניין.

 

יצא לי לעשות בא נסיעת מבחן קצרה ונהנתי מאוד, בעיקר מהמנוע הנהדר (ההיגוי בסדר לא יותר) אבל עוד לא קראתי ביקורת אחת טובה עליה, לא בארץ ובטח לא בעולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הרכב שהיה לי באירופה.

שנתיים אחרונות מתוך החמש שביליתי שם. רכב באמת מעולה. עם תצרוכת דלק כמו שתוארה כאן כנראה שלא נהגת בנהיגה חסכונית במיוחד. תצרוכת הדלק הממוצעת שהיתה לי עברה את ה5 ליטר ל100 ק"מ (ליטר אחד ל20 ק"מ) בנסיעה שברובה היתה בכבישים פתוחים אבל כללה לא מעט נסיעה עירונית.

אני יכול להעיד על עצמי שאם היו מוכרים כאן בארץ את הדגם הזה הייתי קונה אותו גם כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמז-מיסים למדינה :-)

 

תחשוב איזה בלאגן עשו בממשלה על הנחה של 10 אגורות לליטר- עכשיו תבין מה יקרה עם מביאים לך רכב שנוסע פי 2 עד 3 מרכב ליסינג ממוצא במחיר זהה (מאזדה 3 יונדאי וכו')

משרד ה"אוצר" יפשוט רגל!

 

וחומר למחשבה- מעניין אם יש קשר בין מלכות הליסינג בארץ (מאות אלפי רכבים)לנתוני צריכת הדלק שלהם (עידוד האוצר למכוניות עם הרגלי שתייה?)

 

תיזכרו ביונדאי בכלל בגאטס השתיינית בפרט + מאזדה וכו' . כולן שתייניות דלק מטורפות בעיר ולא ממש חסכוניות מחוצה לה :-)

 

לא מאמין שכך מתנהלת הממשלה שלנו או של כל מדינה מערבית אחרת.

ההשערה האישית שלי היא שמדובר בחוסר הבנה של היחס בין חלקיקים משוחררים לבין זהום אויר. מנועי דיזל משחררים יותר חלקיקים לחלל האויר ממנועי בנזין אבל סך הזהום שלהם נמוך יותר. אם מסתכלים על מרכיבי הציון הירוק ניתן לראות שלכמות החלקיקים חלק ניכר מהורדת הציון לדיזלים בניגוד למה שקורה למשל, באירופה.

שאלתי את השאלה כי לא נראה לי סביר שאנשי המקצוע שבחנו את שיטת הניקוד הזו לא ראו את זה.

 

מעניין.

 

יצא לי לעשות בא נסיעת מבחן קצרה ונהנתי מאוד, בעיקר מהמנוע הנהדר (ההיגוי בסדר לא יותר) אבל עוד לא קראתי ביקורת אחת טובה עליה, לא בארץ ובטח לא בעולם.

דווקא בזמנו כשאבא שלי התעניין קיבלתי כאן בפורום ובמקומות אחרים דעות די חיוביות, כמובן אחרי סינון של אלו שאוטומטית נוגחים בכל המכוניות האיטלקיות:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...